Dat is niet zo verrassend.. Middlesbrough is een wiselvallige ploegquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef dndiek het volgende:
Sheffield wint van Boro
Het was meer een mededelingquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet zo verrassend.. Middlesbrough is wiselvallige ploeg
Half twaalf match of the day.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar wachten
11 uur toch op NL1 ?
je hebt een post boven deze gekeken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja dan maar wachten
11 uur toch op NL1 ?
Owjaquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
je hebt een post boven deze gekeken?
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
als je 2-0 verliest heb je gewoon terecht verloren. En ja. Ik heb de wedstrijd gezien. Dat die Bellamy er nog steeds instaat![]()
En je verdedigen van Reina is ontroerend maar feit is dat ie een aantal wedstrijden LFC de punten heeft gekost.
Met alle respect, een coach heeft niet altijd geluk tegen hoor. Wat er op het veld gebeurt is de coach verantwoordelijk voor. Ik zeg, geluk dwing je af. Ongeluk ook. Ongelooflijk dat hij de CL gepakt heeft, dat houdt hem nog steeds op de been, zeker als de slechte vorm waarin Liverpool verkeerd nu al weer begint.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,
Dat Bellamy erin staat is me ook nog steeds een vraag maar aangezien hij altijd dreigend is en zijn spel samen met kuyt steeds sterker en ingespeeld raakt laat Rafa hem staan.
Dat Reina nog steeds mijn voordeel van de twijfel heeft komt vanwege het feit dat hij vorig jaar genoeg punten heeft gepakt voor LFC. En daarbij kan je de verliespunten niet alleen op zijn conto schrijven. Everton uit was de verdediging gewoon rondom zwak, Bolton heeft hij pech dat de scheids fluit voor een handsbal die er niet was.. En verder heeft hij nog geen punten gemist die LFC meer zou hebben. Dus waar je die aantal wedstrijden vandaan haalt mag je me vertellen
Xabi Alonso, Luis Garciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een goede aankoop van Benitez?
Dirk Kuytquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waardige opvolger van Bergkamp voor Arsenal zo.
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wacht maar, zijn pirouetje tegen Newcastle komt nog wel.
Onzin en per definitie veel te duur. Voor een miljoen of 6 was het wel een redelijke aankoop geweestquote:
Ik moet altijd zo om je lachenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onzin en per definitie veel te duur. Voor een miljoen of 6 was het wel een redelijke aankoop geweest
Nog steeds op de been!!! Omdat hij nu een slechte seizoensstart heeft??? Kerel vorig seizoen had LFC ook een slechte seizoensstart en werden gewoon 3e.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Met alle respect, een coach heeft niet altijd geluk tegen hoor. Wat er op het veld gebeurt is de coach verantwoordelijk voor. Ik zeg, geluk dwing je af. Ongeluk ook. Ongelooflijk dat hij de CL gepakt heeft, dat houdt hem nog steeds op de been, zeker als de slechte vorm waarin Liverpool verkeerd nu al weer begint.
top:quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja op de been houden is wat overdreven gezegd idd, ik bedoelde meer, daarom staat hij wel wat in de luwte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:46 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nog steeds op de been!!! Omdat hij nu een slechte seizoensstart heeft??? Kerel vorig seizoen had LFC ook een slechte seizoensstart en werden gewoon 3e.
Ik denk niet dat Benitez gister de verkeerde tactiek gekozen had ofdat hij het ongeluk afdwingde zoals je dat zo mooi zegt. Tuurlijk er zijn ook wedstrijden geweest waarbij ik zijn tactiek keuze niet begrijp en hem de huid volscheldde waarom X er in of eruit was.
Jeugd ja, maar "eigen" jeugd? Dat nou net weer niet bij AFC ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja op de been houden is wat overdreven gezegd idd, ik bedoelde meer, daarom staat hij wel wat in de luwte.
Je kunt het nooit zeggen omdat ze de CL hebben gewoon (+ andere prijzen), maar ik vind Liverpool onder Benitez te wisselvallig en niet echt herkenbaar: niet echt groots. Is het de rotatie, de 'vele' transfers of ben ik het misschien zelf wel? Ik weet het niet. Er breekt ook weinig uit eigen jeugd door, wat bij Chelsea net zo goed het geval is. Arsenal en Man utd doen het op dat punt wat beter.
Bolton heeft het gewoon slim uitgespeeld. Op het einde telt niet het aantal kansen of veldoverwicht maar de stand op het scorebord.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef stevengerrard het volgende:
Dat je verliest ala, maar dat het verdiend was zeker niet. Ik neem aan dat je daar toch mee eens bent, als je de wedstrijd daadwerkelijk gezien hebt,
Everton was gewoon een blunder die niet mag gebeuren en tegen Galatasaray was ie ook niet echt sterk.quote:Dat Reina nog steeds mijn voordeel van de twijfel heeft komt vanwege het feit dat hij vorig jaar genoeg punten heeft gepakt voor LFC. En daarbij kan je de verliespunten niet alleen op zijn conto schrijven. Everton uit was de verdediging gewoon rondom zwak, Bolton heeft hij pech dat de scheids fluit voor een handsbal die er niet was.. En verder heeft hij nog geen punten gemist die LFC meer zou hebben. Dus waar je die aantal wedstrijden vandaan haalt mag je me vertellen
Valt toch wel mee? Gallas en Kolo speelden toch redelijk goed? Alleen Hoyte vind ik nu niet echt een LB. Dat is van nature toch een rechstback?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
yup, alleen de verdediging blijft een heikel puntje is wel weer gebleken
Uit vorm? Omdat hij een goede kans miste? Ik vind hem helemaal niet slecht als ik hem zie spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef northernlight81 het volgende:
Was echt een magistrale goal van Van Persie. Dacht dat hij hopeloos uit vorm was na dinsdag, maar dit maakt alles goed.
Dat snap ik ook wel. Maar dan blijft de vraag natuurlijk of het " verdiend" was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bolton heeft het gewoon slim uitgespeeld. Op het einde telt niet het aantal kansen of veldoverwicht maar de stand op het scorebord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |