abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42191132
quote:
Benítez: 'Ik wil frisse spelers'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 27 september om 02:10

Liverpool-trainer Rafa Benítez zal vanavond in het duel met Galatasaray voor de Champions League voor de 94ste achtereenvolgende maal een ander elftal het veld insturen. De Spaanse oefenmeester verdedigt echter zijn tactiek en is van mening dat het rotatiesysteem het meest effectief is.

“Soms moet je spelers rust gunnen, ook al wanneer dit hun niet bevalt. Iedereen wil elke wedstrijd spelen, maar ik ben verantwoordelijk voor de lange termijn. Je kan niet 65 wedstrijden per seizoen spelen en daarom is het beter om frisse spelers aan het eind van het seizoen te hebben wanneer er om de prijzen wordt gespeeld.”
pi_42191296
quote:
Adu in januari naar Reading
27 september 2006, 18:54
Door: Roy van den Berghe
Freddy Adu lijkt zijn carriere vanaf januari 2007 te gaan vervolgen bij Reading, zo meldt The Sun. Het Amerikaanse wonderkind wordt eerst een halfjaar gehuurd, om vervolgens gekocht te worden voor 7,5 miljoen euro.
Adu staat al jaren bekend als één van de grootste talenten ter wereld. De inmiddels 17-jarige aanvaller maakte al op zijn veertiende zijn debuut in de MLS, de Amerikaanse competitie. Inmiddels is hij over het algemeen basisspeler bij DC United en gaf hij al aan graag de overstap naar Europa te willen maken.

In de Verenigde Staten zijn de spelers geen eigendom van de clubs waarvoor ze spelen, maar van de MLS. Een woordvoerder heeft al laten weten een bod voor Adu zeker te overwegen. "Mocht er een aanbod komen voor Adu, dan zullen wij dit serieus overwegen. Daarnaast worden ook de wensen van de spelers zelf in het besluit meegenomen."

Eerder toonden onder andere ook Chelsea, Manchester United en PSV al interesse in Adu, die zelf echter graag bij een relatief kleine club in Europa wil beginnen.
Dat Reading zeg, het zou een goede stap zijn voor Adu als hij het zelf wil, mits Reading in de PL blijft dan.
Twee jaartjes wennen en dan een stapje hogerop.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:04:47 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42191417
Didier Drogba presteert wel uitstekend, wanneer er meer concurrentie komt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42191496
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
Didier Drogba presteert wel uitstekend, wanneer er meer concurrentie komt.
Dat hakballetje
pi_42191591
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:48 schreef DeVinger het volgende:

Benitez wisselt meestal maar op 1 a 2 posities. En aangezien er op sommige positie spelers zijn die niet of nauwelijks onder doen van elkaar in het een goede beslissing. daarnaast geeft Benitez ook de jeugd een kans en speelminuten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:40:00 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42192047
Rafael Benítez is goed bezig, in het begin (toen hij al die Spanjaarden meenam) had ik nog mijn twijfels, maar op dit moment is hij gewoon goed bezig met LFC.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42192287
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:14 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Benitez wisselt meestal maar op 1 a 2 posities. En aangezien er op sommige positie spelers zijn die niet of nauwelijks onder doen van elkaar in het een goede beslissing. daarnaast geeft Benitez ook de jeugd een kans en speelminuten
Dat snap ik allemaal wel, maar 94x achter elkaar

Liverpool zeker weer op de weg terug, leuke aankopen gedaan van de zomer.
  donderdag 28 september 2006 @ 09:55:09 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42192300
toch gister wel snel 2 goals tegen
pi_42194477
ze dachten dat ze er al waren en was de concentratie weg..

Die 94x is wel erg overdreven. Maar dat hij vaak wisselt van team klopt wel.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_42203497
bijna nog een gelijkspel

trouwens die Reina is echt een drama
pi_42214369
Reina een drama Kerel kom eerst maar eens met argumenten voordat je dingen gaat roepen die niet waar zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_42214950
Everton was eerder zo slecht, bijna hilarisch

en gister weer tgen galatasaray, ballen niet vast, onzeker in de lucht.

zwaar overrated.
pi_42216314
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef AminBen het volgende:
Everton was eerder zo slecht, bijna hilarisch

en gister weer tgen galatasaray, ballen niet vast, onzeker in de lucht.

zwaar overrated.
Ik vind het ook geen topkeeper, maar daar hebben ze in Engeland wel vaker last van.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:45:58 #64
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42217106
Adu naar reading
pi_42222571
Het wordt weer tijd dat Benitez weer een topper voor een miljoen of 20 koopt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_42223707
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef AminBen het volgende:
Everton was eerder zo slecht, bijna hilarisch

en gister weer tgen galatasaray, ballen niet vast, onzeker in de lucht.

zwaar overrated.
Overrated???? De enige die overrated is is Cech.... Maar jah jullie zijn zeker vergeten dat Reina vorig jaar LFC aan meerdere bekers heeft geholpen en dat hij bijna Ray Clemence ( ik hoor jullie denken wie??? ) record uit de boeken keepten....

Maar goed als jullie het een slechte keeper vinden prima.

En 20 miljoen uitgeven is meer iets voor Morinho!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 29 september 2006 @ 07:38:20 #67
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42223759
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Grimm het volgende:
Adu naar reading
Dit is nog slechts een gerucht
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:35:19 #68
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42228305
Ik ben bang dat adu het nooit zal redden, hij had beter in de jeugdopleiding vanman utd of arsenal kunnen zitten.
Maar dat mocht niet...toch?

[ Bericht 56% gewijzigd door Grimm op 29-09-2006 11:41:16 ]
pi_42229469
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 07:29 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Overrated???? De enige die overrated is is Cech.... Maar jah jullie zijn zeker vergeten dat Reina vorig jaar LFC aan meerdere bekers heeft geholpen en dat hij bijna Ray Clemence ( ik hoor jullie denken wie??? ) record uit de boeken keepten....

Maar goed als jullie het een slechte keeper vinden prima.

En 20 miljoen uitgeven is meer iets voor Morinho!
Benitez heeft sinds zijn komt ook een goede honderd miljoen uitgegeven, zo zuinig is ie ook weer niet.

En Cech overrated Betere doelman kan je niet hebben
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42230082
Dat Cech overrated is is net zijn foute opmerking als dat Reina geen topkeeper is...Beide hebben ze hun zwakte punten en zijn ze niet compleet.... Reina is idd slecht bij hoge ballen en Cech is slecht bij ballen die van dichtbij worden geschoten.

Benitez heeft in totaal 74 milj pond uitgegeven aan 21 spelers in 2 jaar tijd..... Ik vind dat nog heel redelijk binnen het budget.

17-08-2006 Dirk Kuijt Feyenoord £ 10.000.000
26-07-2006 Jermaine Pennant Birmingham City £ 6.700.000
04-07-2006 Fabio Aurelio Valencia (Spanje) £ 500.000
04-07-2006 Gabriel Paletta Atletico Banfield (Argentinië) £ 100.000
01-07-2006 Craig Bellamy Blackburn Rovers £ 6.000.000
27-01-2006 Robbie Fowler Manchester City transfervrij
12-01-2006 Daniel Agger Brøndby IF (Denemarken) £ 5.800.000
02-01-2006 Paul Anderson Hull City geruild met John Welsh
02-01-2006 Jan Kromkamp Villereal (Spanje) geruild met Josemi
22-08-2005 Besian Idrizaj Linzer ASK (Oostenrijk) 250.000
01-08-2005 Mark Gonzales Albacete Balompie (Spanje) 2.000.000
20-07-2005 Peter Crouch Southampton £ 7.000.000
04-07-2005 Jose Manuel Reina Villereal (Spanje) £ 6.000.000
04-07-2005 Antonio Baragan Sevilla (Spanje) £ 240.000
04-07-2005 Boudewijn Zenden Middlesbrough transfervrij
09-05-2005 Mohamed Sissoko Auxerre (Frankrijk) £ 5.000.000
21-01-2005 Scott Carson Leeds United £ 1.000.000
13-01-2005 Fernando Morientes Real Madrid (Spanje) £ 6.300.000
05-01-2005 Mauricio Pellegrino Valencia (Spanje) transfervrij
20-08-2004 Luis Garcia Barcelona (Spanje) £ 6.000.000
20-08-2004 Xabi Alonso Real Sociedad (Spanje) £ 10.700.000
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_42230401
Hoeveel verdiend?
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:19:53 #72
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42230897
Ik vind dat nogal een groot aantal spelers
pi_42231011
Cech is wel stukken beter dan Reina natuurlijk.
pi_42231248
Cech kan je haast niet op een blundertje betrappen. Ik kan mij er zo geen'een herinneren eigenlijk..
pi_42231567
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:46 schreef stevengerrard het volgende:
Dat Cech overrated is is net zijn foute opmerking als dat Reina geen topkeeper is...Beide hebben ze hun zwakte punten en zijn ze niet compleet.... Reina is idd slecht bij hoge ballen en Cech is slecht bij ballen die van dichtbij worden geschoten.

Benitez heeft in totaal 74 milj pond uitgegeven aan 21 spelers in 2 jaar tijd..... Ik vind dat nog heel redelijk binnen het budget.

17-08-2006 Dirk Kuijt Feyenoord £ 10.000.000
26-07-2006 Jermaine Pennant Birmingham City £ 6.700.000
04-07-2006 Fabio Aurelio Valencia (Spanje) £ 500.000
04-07-2006 Gabriel Paletta Atletico Banfield (Argentinië) £ 100.000
01-07-2006 Craig Bellamy Blackburn Rovers £ 6.000.000
27-01-2006 Robbie Fowler Manchester City transfervrij
12-01-2006 Daniel Agger Brøndby IF (Denemarken) £ 5.800.000
02-01-2006 Paul Anderson Hull City geruild met John Welsh
02-01-2006 Jan Kromkamp Villereal (Spanje) geruild met Josemi
22-08-2005 Besian Idrizaj Linzer ASK (Oostenrijk) 250.000
01-08-2005 Mark Gonzales Albacete Balompie (Spanje) 2.000.000
20-07-2005 Peter Crouch Southampton £ 7.000.000
04-07-2005 Jose Manuel Reina Villereal (Spanje) £ 6.000.000
04-07-2005 Antonio Baragan Sevilla (Spanje) £ 240.000
04-07-2005 Boudewijn Zenden Middlesbrough transfervrij
09-05-2005 Mohamed Sissoko Auxerre (Frankrijk) £ 5.000.000
21-01-2005 Scott Carson Leeds United £ 1.000.000
13-01-2005 Fernando Morientes Real Madrid (Spanje) £ 6.300.000
05-01-2005 Mauricio Pellegrino Valencia (Spanje) transfervrij
20-08-2004 Luis Garcia Barcelona (Spanje) £ 6.000.000
20-08-2004 Xabi Alonso Real Sociedad (Spanje) £ 10.700.000
Vind ik onnnodig of ken ik niet (en is daardoor ws onnodig gebleken )
Verder valt het mij eigenlijk heel erg mee, had het veel erger verwacht eerlijk gezegd.
Ik toch altijd met mijn vooroordelen
pi_42231888
Aurelio gaf nog die schitterende cross op Crouch. Morientes is ook onnodig enReina ook want ze hadden Dudek al
pi_42232065
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
Aurelio gaf nog die schitterende cross op Crouch. Morientes is ook onnodig enReina ook want ze hadden Dudek al
Aurelio is wel te begrijpen als je naar de transfersom kijkt.
Morientes onnodig? Voor hetzelfde geldt scoorde hij wel aan de lopende band (wat hij overal doet).
Tsjah Dudek is geslachtofferd na een paar blunders, maar Reina maakt laatst ook een schitterende.
Ik vind ze beiden geen topkeeper (zoveel zijn er ook niet).
pi_42232081
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Vind ik onnnodig of ken ik niet (en is daardoor ws onnodig gebleken )
Verder valt het mij eigenlijk heel erg mee, had het veel erger verwacht eerlijk gezegd.
Ik toch altijd met mijn vooroordelen
Het zijn er ook meer, maar dit is oa. ook met trainee's.

http://www.liverweb.org.uk/transferbenitez.htm
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42236225
In deze lijst staan veel spelers die doorgeschoven zijn of op leenbasis zijn gehaald...Mijn lijst zijn de echte namen die wat zeggen. Althans voor de LFC mensen

Verdiend is er een kleine 35 miljoen pond aan transfers

Reina is zeker wel een topkeeper in wording, je mag hem niet afschilderen op z'n laatste 3 wedstrijden....

Dudek daarintegen maakte fout na fout, toch zou hij altijd herinnerd worden aan de CL finale en zijn belangrijke saves op het einde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2006 @ 14:26:19 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42257770
dirk in de basis vandaag

liverpool staat 1-0 achter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42257964
Crouch heeft zich toch bewezen, zou denk ik een beter koppel vormen met Kuyt dan Bellamy dat doet.

voor vandaag maar even: hup bolton
pi_42258179
2-0 Ivan Campo kan het nog
pi_42258554
16:00 Charlton Athletic ? - ? Arsenal
16:00 Chelsea ? - ? Aston Villa
16:00 Everton ? - ? Manchester C.
18:15 Sheffield U. ? - ? Middlesbrough
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42258896
Petr Cech, Gérémi, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole, Michael Essien, Claude Makelele, Frank Lampard, Andriy Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben

4-3-3 met nog aansluiting van Lampard en Essien. Hoop dat Villa een flink pak slaag krijgt. 4-0 ofzo.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:53:42 #85
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42259070
Verlies van Liverpool was totaal niet onverwacht ( mijn inziens )
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:55:24 #86
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42259101
Hoeveel krediet krijgt die Reina nog?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_42259185
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:55 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel krediet krijgt die Reina nog?
dat vraag ik me ook af
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:01:54 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42259195
Schijnt dat de grensrechter er compleet naast zat met die bal, maar ik heb dat van horen zeggen. Zelf nog niet gezien.
pi_42259197
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef mcyodogg het volgende:
Petr Cech, Gérémi, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole, Michael Essien, Claude Makelele, Frank Lampard, Andriy Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben

4-3-3 met nog aansluiting van Lampard en Essien. Hoop dat Villa een flink pak slaag krijgt. 4-0 ofzo.
Boulah nog steeds ziek>?
pi_42259272
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:02 schreef AminBen het volgende:

[..]

Boulah nog steeds ziek>?
Hij zit gewoon op de bank
huppa 1-0 al trouwens door Drogba, de man is in vorm
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2006 @ 16:08:38 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42259281
voor deze keer hup chelsea,

1-0, heb wat centen op ze staan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42259405
Reina was penalised for handling outside of his area, though television replays showed the Spaniard released the ball when he was clearly inside in his box.

Reina was made to pay for linesman Andy Halliday's mistake as Speed's low left-footed shot flew into the corner of the net.

The former Villarrel goalkeeper has had an uncertain start to this season and in trying to save Speed's free-kick he made the strange decision to dive in the space his wall was protecting as the ball went the other way.

Speed's strike was Bolton's only direct shot at goal in the first half.


Reina dus toch wel de schlemiel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_42259546
Charlton - Arsenal 1-0
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2006 @ 16:33:19 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42259718
geel v persie,

harde wedstrijd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:33:57 #95
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42259728
Charlton gaat winnen ( alweer van arsenal )
pi_42259786
1-1 Arsenal
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 september 2006 @ 16:37:37 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42259821
v persie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 30 september 2006 @ 16:38:18 #98
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42259835
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Charlton gaat winnen ( alweer van arsenal )
alweer? de laatste keer is in 2001 geweest?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_42259838
Van Persie gescoord.
pi_42259970
Fuck a duck Villa maakt 1-1
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')