Wat een bal van Alonso inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef stevengerrard het volgende:
hele goede aanval LFC...mooie pass tussendoor en Kuyt die hem erin glijd!
quote:
Wat doet die doelman? Heeft hij geen noppen onder zijn voetbalschoenen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Alonso's goal:
http://youtube.com/watch?v=G-RlDju5N6A
Premiershipquote:Op donderdag 21 september 2006 08:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn eerste van de..
Mooi moment was dat ja, vooral omdat de hele Kop het zag en uit zn stekker ging.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef zjroentje het volgende:
Haha, mooie vangbal van Babayaro.
quote:"It was funny because before Xabi decided to shoot for goal I was ready to shout at him because Gerrard had made a good run down the right side," revealed Benitez. "Xabi has got great vision and it was a great goal. It didn't surprise me because he practices that in training a lot."
quote:Engelse trainer daagt BBC voor de rechter
Uitgegeven: 21 september 2006 15:22
Laatst gewijzigd: 21 september 2006 15:25
LONDEN - Trainer Sam Allardyce van Bolton Wanderers daagt de BBC voor de rechter wegens onterechte beschuldigingen over omkoping. In een documentaire wezen spelersadviseurs onder anderen naar hem en zijn collega Harry Redknapp van Portsmouth.
Allardyce is niet de enige die zijn recht wil halen. Ook voormalig assistent-manager Kevin Bond van Portsmouth onderneemt gerechtelijke stappen. Andere in de reportage genoemde personen beraden zich nog. Onder hen de bekende spelersmakelaar Teni Yerima.
Arnesen
Anderzijds kondigde voetbalclub Middlesbrough aan de gang naar de rechter te maken juist mét informatie uit het programma Football's Dirty Secrets. Middlesbrough heeft de makelaar Peter Harrison op het oog. Die zou Frank Arnesen (directeur jeugdvoetbal bij Chelsea) en Liverpool met onacceptabele voorstellen hebben benaderd over het Middlesbrough-talent Nathan Porritt.
De vereniging van Engelse voetbaltrainers (LMA) legde al eerder een klacht bij de BBC zelf neer. De reportage raakte de leden recht in het hart door de geuite beschuldiging dat trainers bereid zijn transfers te regelen voor smeergeld. De LMA vindt dat het programma geen concreet bewijs leverde.
De Engelse voetbalbond FA is ook met de zaak in de weer. Zij bestudeert momenteel het beeldmateriaal van de BBC.
Prachtigquote:Op woensdag 20 september 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Alonso's goal:
http://youtube.com/watch?v=G-RlDju5N6A
Echt voor open doel, het was knapper om hem naast het doel te krijgen dan er inquote:
Op Sheffield na mogen ze allemaal winnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Voor de Spurs is het niet te hopen dat City, Charlton, Watford en Sheffield winnen vandaag
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Vuile tyfushomo's bij Spor1
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
I begrijp er echt helemaal niets van waarom dat Sport 1.8 niet gebruikt wordt. Je kan er dus niet van uit gaan dat ze alles uitzenden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
En er is geen er voor mij uitspringende wedstrijd vandaag verder dus dat is mooi kut.
Raar ja, heb ik nog niet eerder meegemaakt dat ze Arsenal niet uitzenden..quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Gunner het volgende:
Klacht richting UPC (ook eigenaar van Sport 1) is reeds de deur uit.
wat een onzin. AFC is toch een aansprekende ploeg en ze hebben een kanaal over!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...
Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jattenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
Bij Arsenal is toch niks te beleven
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jatten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef venomsnake het volgende:
je kan Arsenal uit nood nog op tvants kijken, stream werkt perfect bij mij, alleen kwalitiet is wat minder..
[afbeelding]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
Daarom zei ik ook ''uit nood''quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Gunner het volgende:
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.
"Weer" is trouwens misplaatst gezien het spel tot nu toe deze competitie.
Boro kan ik niet over oordelen want die heb ik niet gezien maar tegen Villa en zeker uit bij City kreeg je wel kansen maar werden die niet benut.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.
Twijfelgevalletje voor mij, een andere scheids had misschien een pingel gegeven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Anders plant je ff je voet in Cech's gezich
en Drogba nu Chelsea.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
en Bouba Diop had Fulham op 1-0 moeten zetten
Wedstrijd loopt geheel anders, wanneer Jermain Jenas die bal scoort, maar dat telt helaas niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:56 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pauperstart voor de Spurs.
Voor de concurrent van de sperz bedoel je?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch weer een puntje thuis tegen een concurrent DG.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
Super Super Frank! Super Super Frank! Super Super Frank!, jelelele!
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens wat rendement bij Arsenal, mooi om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |