Kuijt en Boula (met geel)quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef Ricky_ het volgende:
Ah, Ballack dus.
Welke Nederlanders in de basis?
Ik hoorde het, 1 troost, bij Sky zitten ze er wel vaker naastquote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Butra het volgende:
[..]
Op Sky presteren ze het te zeggen dat het 'verkeerd getimed' is.
Opzouten.
Vond van niet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef ASroma het volgende:
rood moeten wezen voor drogba?
Nee was per ongeluk.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef ASroma het volgende:
rood moeten wezen voor drogba?
Krijg effe lekker een ziekte.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dokkie, besteed eens wat meer aandacht aan je OP's.
Verwacht er veel van. Als ik al zag hoe Kone een aantal malen een Liverpool-verdediger in de luren legde.quote:Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
Sheva eruit, Diver erin.
volgens mij ook jahquote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Dos37 het volgende:
wat doet ie laat ie zich weer vallen.
dat was idd wel een aardige schwalbe jaquote:
gescoordquote:
nee goede kopkansquote:
Omfg, Ooijer.quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Ludacriss het volgende:
2-2 whahahaha eigen goal van Ooijer
En dat is eigen doelpunt nummer 2 van de wedstrijdquote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Ludacriss het volgende:
2-2 whahahaha eigen goal van Ooijer
Wat is Blackburn toch blij met hun nieuwe aankoop
en gemistquote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
pingel Arsenal
Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.quote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms
Absoluut want wat spel betrefd behoor je (uiteraard) tot de betere dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.
Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan niet![]()
Slaat nergens op.quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gilberto penalties laten namen, dan vraag je er ook wel een beetje om.
Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Gunner het volgende:
Of Theo ook goed
Alles beter dan Adebayor.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.
't Zou Landzaat niet overkomenquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Afgelopen woensdag tegen HSV knalde ie hem goed binnen, vandaag gleed ie uit.
Waarom hij weet duidelijk wat zijn rol is en waar ie voor gehaald is dus.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Skwish het volgende:
Volgens mij scheldt Kuszczak Ferguson de huid vol nadat hij de penalty had gestopt
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hij weet duidelijk wat zijn rol is en waar ie voor gehaald is dus.
hehequote:Op zondag 17 september 2006 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
WHEHEHE,DE BUREN KOMEN AL VRAGEN OF IK KLAAR KOM
JAAAAAAAAquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef DutchGooner het volgende:
en een corner voor Arsenal terwijl de tijd er al op zit. Die is binnen
Niet belangrijkquote:Op zondag 17 september 2006 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Strontwedstrijd
Doen we gewoon weer als ie volgende wedstrijd weer kut speelt. Is gewoon niet AFC waardig. Weinig rendemement.quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
En dan hoe Adebayor in het begin van dit topic wordt afgekraakt.
Wat een onzin. Veldspel was prima alleen het afmaken van kansen was het probleem.quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef popolon het volgende:
Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien en het is niet om aan te zien.
wsl wel want toppers zijn zelden echt goed.quote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef popolon het volgende:
Aardig ja, niet meer dan dat.
Maar goed, misschien waren mijn verwachtingen wat hoog.
Dat stond ik nu ook hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:13 schreef Gunner het volgende:
Ach als AFC de hele wedstrijd onder druk had gestaan zonder enige kans, en in de 87e minuut de winnende goal zou maken uit een counter zou ik op de banken staan en de beste tijd ooit hebben.
Het was een vrij gelijkopgaande wedstrijd. Na die rode kaart kreeg Lierpool een overwicht, maar daar vind ik niets raar aan. Daarnaast had Robben ook nog een penalty kunnen krijgen. Een helft met een man minder en de druk weerstaan van een goed Liverpool, ik ben best trots op Chelsea dat ze het gelukt is. Hard gevochten en de drie punten binnengesleept, chapeau!quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef stevengerrard het volgende:
nou LFC onverdiend verloren van een wereldgoal van DD. Verder was het Chelsea dat alleen maar bang was om geen goal tegen te krijgen, aangezien ze bij een thuiswedstrijd allemaal het publiek om steun vroegen! Heel zielig. Het zegt ook wat over het spel van LFC dat bij vlagen zeer goed was en was er beter gecounterd door Aurelio en Pennant dan was dit de mogelijkheid geweest omop stanford bridge te winnen.
Ballack terecht rood na een vieze duitse overtreding en Gerrard die naast 3 opgelegde kansen te missen ook nog een terecht penalty door de neus zag boren door onze vriend Riley!
Ben je trots op een elftal die vanaf minuut 35 al het publiek nodig heeft omdat ze in het veld weten dat ze de onderliggende partij zijn! En daarbij vanaf minuut 50 beginnen met tijdrekken!quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hard gevochten en de drie punten binnengesleept, chapeau!
Zet aub effe die rode bril af.quote:Op maandag 18 september 2006 07:52 schreef stevengerrard het volgende:
Robben een penalty![]()
, nou jij hebt echt een hele andere wedstrijd gezien want daar was echt niks aan de hand.
Daarom is mijn mening als neutrale in deze de enige juiste!quote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef Dos37 het volgende:
De ene keek door een rode bril en de ander door een blauwe dat hou je toch.
Alleen in deze?quote:Op maandag 18 september 2006 12:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daarom is mijn mening als neutrale in deze de enige juiste!![]()
Precies, klaar, op naar de volgende speelronde.quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef Grimm het volgende:
prima goal van drogba, ballack en sissoko hadden er allebei afgemoeten.
Allebei nog een penalty en an was het 2-1
Nou, als Lampard m weer had genomen...quote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef Grimm het volgende:
Allebei nog een penalty en an was het 2-1
idd, viel me op dat ze er niets van zeiden op de Beeb, was onnodig doorgaan, had gerust met rood bestraft mogen worden.quote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Grimm het volgende:
trouwens schandalige actie van Harewood.
Kom op DG zet jij die Anti - Rode bril maar eens een keer af. Robben in de mangel! laat me niet lachen. Ze gingen alledrie voor de bal en aangezien onze "heldquote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zet aub effe die rode bril af.
Hij werd gewoon gemangeld.
En ja Sissoko had er van af gemoeten.
Ik ben helemaal niet anti-Pool, einde discussie.quote:Op maandag 18 september 2006 12:45 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kom op DG zet jij die Anti - Rode bril maar eens een keer af.
Mourinhoquote:'Laten we het er maar op houden dat mijnheer Riley een slechte dag had. We moeten hem een beetje in bescherming nemen en zijn fouten vergeten. Als we zijn prestatie van de eerste tot de laatste minuut zouden analyseren, denk ik dat we hem vermoorden.
i know wou alleen maar ff die bevestigingquote:Op maandag 18 september 2006 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti-Pool, einde discussie.
Wat een piemel is het ookquote:
Nog altijd tienmaal liever José Mourinho dan Sir Alex Ferguson en Arsène Wenger.quote:
quote:Politie opent onderzoek tegen Jens Lehmann
Uitgegeven: 19 september 2006 13:28
LONDEN - De Londense politie is een onderzoek begonnen tegen Arsenal-doelman Jens Lehmann. Tijdens de competitiewedstrijd tegen Manchester United, afgelopen weekeinde, zou de Duitser een plastic fles in het publiek hebben gegooid en daarbij een jongen hebben geraakt. Daarop diende de vader van het slachtoffer een klacht in.
Het incident gebeurde tijdens de eerste helft. De jongen zou niet gewond zijn. Het is al de tweede keer dit seizoen dat de Engelse politie een onderzoek opent na een incident tijdens een voetbalwedstrijd. De eerste keer was nadat Manchester City-verdediger Ben Thatcher een elleboogstoot had gegeven aan een Portsmouth-speler. De voetbalbond schorste Thatcher daarop voor acht wedstrijden.
quote:Yesterday I was sat (courtesy of a United contact with season tickets) at pitch level three rows from the front directly, on the edge of the 18-yard box where Jens kept the ball in the first half. The abuse the poor lad got throughout the game was horrible and sickening. I know we all take this piss, but it started at a level of ‘fucking cheating Nazi cunt’ and when he was recovering from the ball in the face they were accusing him of gassing Jews and shagging the corpses. Throw his water bottle into the crowd? He should have pissed on them. The intensity of the pure naked hate was frightening.
precies en helemaal als prof moet je daar tegen kunnen vind ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Schelden doet geen pijn ...
Zie bijvoorbeeld ook de provocaties aan het adres van Zinedine Zidane, daar moet je als gelouterde professional alleen maar om lachen. Maar goed, ik vind het wel veel ophef over een leeg plastic flesje, zal allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies en helemaal als prof moet je daar tegen kunnen vind ik.
Boete betalen en hij is er vanaf.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
, ik vind het wel veel ophef over een leeg plastic flesje, zal allemaal wel meevallen.
Nee natuurlijk niet, dan stond het op E-bay te koopquote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boete betalen en hij is er vanaf.
Had die man ook aangifte gedaan als het een eigen speler was geweest?
Of als het geen Duitser was?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo'n slecht idee was dat niet eensquote:Op woensdag 20 september 2006 12:07 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan stond het op E-bay te koop
Had vol moeten zitten met z'n eigen pis en dan zonder dop.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een held toch die JensJammer dat het flesje wsl niet vol zat
tuurlijk niet die doen dat ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
HOEST**Allen Smith**HOESTquote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
tuurlijk niet die doen dat ook niet.
En Barthez dan? Een jaar of 4-5 geleden?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
tuurlijk niet die doen dat ook niet.
Barthez wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef Grimm het volgende:
Barthez niet, Maar Smith die knikkerde wel zo'n fles terug in het publiek toen hij nog voor leeds voetbalde
Wat een bal van Alonso inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef stevengerrard het volgende:
hele goede aanval LFC...mooie pass tussendoor en Kuyt die hem erin glijd!
quote:
Wat doet die doelman? Heeft hij geen noppen onder zijn voetbalschoenen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Alonso's goal:
http://youtube.com/watch?v=G-RlDju5N6A
Premiershipquote:Op donderdag 21 september 2006 08:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn eerste van de..
Mooi moment was dat ja, vooral omdat de hele Kop het zag en uit zn stekker ging.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef zjroentje het volgende:
Haha, mooie vangbal van Babayaro.
quote:"It was funny because before Xabi decided to shoot for goal I was ready to shout at him because Gerrard had made a good run down the right side," revealed Benitez. "Xabi has got great vision and it was a great goal. It didn't surprise me because he practices that in training a lot."
quote:Engelse trainer daagt BBC voor de rechter
Uitgegeven: 21 september 2006 15:22
Laatst gewijzigd: 21 september 2006 15:25
LONDEN - Trainer Sam Allardyce van Bolton Wanderers daagt de BBC voor de rechter wegens onterechte beschuldigingen over omkoping. In een documentaire wezen spelersadviseurs onder anderen naar hem en zijn collega Harry Redknapp van Portsmouth.
Allardyce is niet de enige die zijn recht wil halen. Ook voormalig assistent-manager Kevin Bond van Portsmouth onderneemt gerechtelijke stappen. Andere in de reportage genoemde personen beraden zich nog. Onder hen de bekende spelersmakelaar Teni Yerima.
Arnesen
Anderzijds kondigde voetbalclub Middlesbrough aan de gang naar de rechter te maken juist mét informatie uit het programma Football's Dirty Secrets. Middlesbrough heeft de makelaar Peter Harrison op het oog. Die zou Frank Arnesen (directeur jeugdvoetbal bij Chelsea) en Liverpool met onacceptabele voorstellen hebben benaderd over het Middlesbrough-talent Nathan Porritt.
De vereniging van Engelse voetbaltrainers (LMA) legde al eerder een klacht bij de BBC zelf neer. De reportage raakte de leden recht in het hart door de geuite beschuldiging dat trainers bereid zijn transfers te regelen voor smeergeld. De LMA vindt dat het programma geen concreet bewijs leverde.
De Engelse voetbalbond FA is ook met de zaak in de weer. Zij bestudeert momenteel het beeldmateriaal van de BBC.
Prachtigquote:Op woensdag 20 september 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Alonso's goal:
http://youtube.com/watch?v=G-RlDju5N6A
Echt voor open doel, het was knapper om hem naast het doel te krijgen dan er inquote:
Op Sheffield na mogen ze allemaal winnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Voor de Spurs is het niet te hopen dat City, Charlton, Watford en Sheffield winnen vandaag
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Vuile tyfushomo's bij Spor1
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
I begrijp er echt helemaal niets van waarom dat Sport 1.8 niet gebruikt wordt. Je kan er dus niet van uit gaan dat ze alles uitzenden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
En er is geen er voor mij uitspringende wedstrijd vandaag verder dus dat is mooi kut.
Raar ja, heb ik nog niet eerder meegemaakt dat ze Arsenal niet uitzenden..quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Gunner het volgende:
Klacht richting UPC (ook eigenaar van Sport 1) is reeds de deur uit.
wat een onzin. AFC is toch een aansprekende ploeg en ze hebben een kanaal over!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...
Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jattenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
Bij Arsenal is toch niks te beleven
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jatten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef venomsnake het volgende:
je kan Arsenal uit nood nog op tvants kijken, stream werkt perfect bij mij, alleen kwalitiet is wat minder..
[afbeelding]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
Daarom zei ik ook ''uit nood''quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Gunner het volgende:
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.
"Weer" is trouwens misplaatst gezien het spel tot nu toe deze competitie.
Boro kan ik niet over oordelen want die heb ik niet gezien maar tegen Villa en zeker uit bij City kreeg je wel kansen maar werden die niet benut.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.
Twijfelgevalletje voor mij, een andere scheids had misschien een pingel gegeven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Anders plant je ff je voet in Cech's gezich
en Drogba nu Chelsea.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
en Bouba Diop had Fulham op 1-0 moeten zetten
Wedstrijd loopt geheel anders, wanneer Jermain Jenas die bal scoort, maar dat telt helaas niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:56 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pauperstart voor de Spurs.
Voor de concurrent van de sperz bedoel je?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch weer een puntje thuis tegen een concurrent DG.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
Super Super Frank! Super Super Frank! Super Super Frank!, jelelele!
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
Eindelijk weer eens wat rendement bij Arsenal, mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |