Kuijt en Boula (met geel)quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef Ricky_ het volgende:
Ah, Ballack dus.
Welke Nederlanders in de basis?
Ik hoorde het, 1 troost, bij Sky zitten ze er wel vaker naastquote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Butra het volgende:
[..]
Op Sky presteren ze het te zeggen dat het 'verkeerd getimed' is.
Opzouten.
Vond van niet.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef ASroma het volgende:
rood moeten wezen voor drogba?
Nee was per ongeluk.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef ASroma het volgende:
rood moeten wezen voor drogba?
Krijg effe lekker een ziekte.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dokkie, besteed eens wat meer aandacht aan je OP's.
Verwacht er veel van. Als ik al zag hoe Kone een aantal malen een Liverpool-verdediger in de luren legde.quote:Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
Sheva eruit, Diver erin.
volgens mij ook jahquote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Dos37 het volgende:
wat doet ie laat ie zich weer vallen.
dat was idd wel een aardige schwalbe jaquote:
gescoordquote:
nee goede kopkansquote:
Omfg, Ooijer.quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Ludacriss het volgende:
2-2 whahahaha eigen goal van Ooijer
En dat is eigen doelpunt nummer 2 van de wedstrijdquote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Ludacriss het volgende:
2-2 whahahaha eigen goal van Ooijer
Wat is Blackburn toch blij met hun nieuwe aankoop
en gemistquote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
pingel Arsenal
Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.quote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms
Absoluut want wat spel betrefd behoor je (uiteraard) tot de betere dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.
Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan niet![]()
Slaat nergens op.quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gilberto penalties laten namen, dan vraag je er ook wel een beetje om.
Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Gunner het volgende:
Of Theo ook goed
Alles beter dan Adebayor.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.
't Zou Landzaat niet overkomenquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Afgelopen woensdag tegen HSV knalde ie hem goed binnen, vandaag gleed ie uit.
Waarom hij weet duidelijk wat zijn rol is en waar ie voor gehaald is dus.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Skwish het volgende:
Volgens mij scheldt Kuszczak Ferguson de huid vol nadat hij de penalty had gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |