Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hij weet duidelijk wat zijn rol is en waar ie voor gehaald is dus.
hehequote:Op zondag 17 september 2006 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
WHEHEHE,DE BUREN KOMEN AL VRAGEN OF IK KLAAR KOM
JAAAAAAAAquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef DutchGooner het volgende:
en een corner voor Arsenal terwijl de tijd er al op zit. Die is binnen
Niet belangrijkquote:Op zondag 17 september 2006 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Strontwedstrijd
Doen we gewoon weer als ie volgende wedstrijd weer kut speelt. Is gewoon niet AFC waardig. Weinig rendemement.quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Ricky_ het volgende:
En dan hoe Adebayor in het begin van dit topic wordt afgekraakt.
Wat een onzin. Veldspel was prima alleen het afmaken van kansen was het probleem.quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef popolon het volgende:
Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien en het is niet om aan te zien.
wsl wel want toppers zijn zelden echt goed.quote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef popolon het volgende:
Aardig ja, niet meer dan dat.
Maar goed, misschien waren mijn verwachtingen wat hoog.
Dat stond ik nu ook hoorquote:Op zondag 17 september 2006 21:13 schreef Gunner het volgende:
Ach als AFC de hele wedstrijd onder druk had gestaan zonder enige kans, en in de 87e minuut de winnende goal zou maken uit een counter zou ik op de banken staan en de beste tijd ooit hebben.
Het was een vrij gelijkopgaande wedstrijd. Na die rode kaart kreeg Lierpool een overwicht, maar daar vind ik niets raar aan. Daarnaast had Robben ook nog een penalty kunnen krijgen. Een helft met een man minder en de druk weerstaan van een goed Liverpool, ik ben best trots op Chelsea dat ze het gelukt is. Hard gevochten en de drie punten binnengesleept, chapeau!quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef stevengerrard het volgende:
nou LFC onverdiend verloren van een wereldgoal van DD. Verder was het Chelsea dat alleen maar bang was om geen goal tegen te krijgen, aangezien ze bij een thuiswedstrijd allemaal het publiek om steun vroegen! Heel zielig. Het zegt ook wat over het spel van LFC dat bij vlagen zeer goed was en was er beter gecounterd door Aurelio en Pennant dan was dit de mogelijkheid geweest omop stanford bridge te winnen.
Ballack terecht rood na een vieze duitse overtreding en Gerrard die naast 3 opgelegde kansen te missen ook nog een terecht penalty door de neus zag boren door onze vriend Riley!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |