Aurelio is wel te begrijpen als je naar de transfersom kijkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
Aurelio gaf nog die schitterende cross op Crouch. Morientes is ook onnodig enReina ook want ze hadden Dudek al![]()
Het zijn er ook meer, maar dit is oa. ook met trainee's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Vind ik onnnodig of ken ik niet (en is daardoor ws onnodig gebleken)
Verder valt het mij eigenlijk heel erg mee, had het veel erger verwacht eerlijk gezegd.
Ik toch altijd met mijn vooroordelen![]()
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:55 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel krediet krijgt die Reina nog?
Boulah nog steeds ziek>?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef mcyodogg het volgende:
Petr Cech, Gérémi, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole, Michael Essien, Claude Makelele, Frank Lampard, Andriy Shevchenko, Didier Drogba, Arjen Robben
4-3-3 met nog aansluiting van Lampard en Essien. Hoop dat Villa een flink pak slaag krijgt. 4-0 ofzo.
Hij zit gewoon op de bankquote:
alweer? de laatste keer is in 2001 geweest?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Charlton gaat winnen ( alweer van arsenal )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |