abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:35:52 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42283168
Man United tegen Newcastle nog 0-0

Heinze er weer is met een blessure af
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:39:11 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42283271
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:32 schreef Doc het volgende:


Overigens heeft Benitez niet alleen de CL gewonnen. Ook de FA cup + twee bonus prijsjes (EuropeseSuperCup & Charity Shield).
Je weet eindelijk die prijzen op waarde te schatten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:41:04 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42283320
1-0 manyoo
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:43:14 #204
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42283391
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:48 schreef Gunner het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Gallas en Kolo speelden toch redelijk goed? Alleen Hoyte vind ik nu niet echt een LB. Dat is van nature toch een rechstback?
"We all love Will Gallas coz he hate Chelsea!"

Op zich wel maar als je dan weer ziet hoe ze gisteren totaal onnodig toch Charlton bijna 2 keer langszij laten komen....

Hoyte moeten ze rechtstreeks terugsturen naar Sunderland
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:44:45 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42283428
1-0

Solskjear
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42283467
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

"We all love Will Gallas coz he hate Chelsea!"

Op zich wel maar als je dan weer ziet hoe ze gisteren totaal onnodig toch Charlton bijna 2 keer langszij laten komen....

Hoyte moeten ze rechtstreeks terugsturen naar Sunderland
Ik zei het je, die verdediging gaat Arsenal dit seizoen nog veel tegendoelpunten kosten. Hopelijk blijft de aanval in vorm.
pi_42283474
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef Dos37 het volgende:
Man United tegen Newcastle nog 0-0

Heinze er weer is met een blessure af
Behoorlijk balen ja, maar gelukkig Evra nog. Niet weer Silvestre (die overigens ook geblesseerd is) op linksback

Leuke goal trouwens, schot op de paal van Cristiano en Ole maakt 'm af
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:55:59 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42283632
Blackburn maakt op slag van rust 1-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:56:45 #209
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42283648
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:45 schreef DeVinger het volgende:

Hopelijk blijft de aanval in vorm.
Die is niet in vorm juist op het moment.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42283918
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die is niet in vorm juist op het moment.
lees: hopelijk blijven ze meer scoren dan goals tegen krijgen
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:11:31 #211
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42283988
man united 2-0 weer solskjear
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:18:21 #212
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42284183
United krijgt kans op kans. Wel raar dat Saha niet speelt trouwens
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42284273
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef Dos37 het volgende:
United krijgt kans op kans. Wel raar dat Saha niet speelt trouwens
Ze zijn inderdaad hard op weg om Newcastle niet de genadeslag te geven Rooney is ook niet begonnen, ik snap 't roulatiesysteem, maar om dat tegen Newcastle te gebruiken

Ronaldo staat trouwens weer uitstekend te spelen, ondanks gemiste kansen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:30:07 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42284542


dit was trouwens een penal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42284591
Emre ook met 'n ogenschijnlijk behoorlijke blessure eraf..
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:32:27 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42284629
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:08 schreef DeVinger het volgende:

[..]

lees: hopelijk blijven ze meer scoren dan goals tegen krijgen
Dat begreep ik er ook uit maar ik wil er ook mee aangeven dat de aanval nog niet echt in vorm is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42284735
West Ham
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:36:34 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42284769
Die manager daar moet echt gaan oppassen volgens mij.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:36:58 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42284779
Carr is een figurant tegenover Ronaldo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:39:18 #220
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42284855
de sperz dankzij een zeer slechte schwalbe waar de scheids onbegrijpelijkerwijs in trapt op 2-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:43:17 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42284997
en 2-1 door Kanu
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42286234
Ooijer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42286267
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:25 schreef StarGazer het volgende:
Ooijer
Indd
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_42286310
Wat die deed dan ?

[ Bericht 12% gewijzigd door the_legend_killer op 01-10-2006 18:37:44 (woordje vergeten) ]
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 18:34:57 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_42286478
Wat een goed seizoen draait ie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:36:50 #226
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42286532
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat deed dan ?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:37:32 #227
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42286555
Hij veroorzaakte een penal lees ik.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42286573
alweer... ook een eigen goal erbij wellicht?
pi_42286753
Die goal van Sheffield was ook erg leuk trouwens
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 18:43:46 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_42286758
Hij wilde toch zijn droomtransfer ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42288744
Heerlijke middag. Het was hard werken voor de Spurs maar zeker een leerzame middag hoe het in de verdediging anders moet.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:55:11 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42288948
We staan weer bovenaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42290628
Het lijkt dit jaar weer eens spannend te worden in Engeland, mss gaat Chelsea nu voor de CL en minder PL.

Wat het ook moge wezen, goede ontwikkeling

[ Bericht 3% gewijzigd door DeVinger op 01-10-2006 21:26:29 ]
pi_42290718
3 penalties tegenkrijgen binnen je eerste maand
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42290839
Jammer dat Everton punten verspeelt. Ohja Barton
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:08:43 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42299236
Jol die gewoon ijskoud een overduidelijke schwalbe van Zokora verdedigd

Was trouwens aardig in beeld bij de 1-2 van van Persie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42299269
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
Jol die gewoon ijskoud een overduidelijke schwalbe van Zokora verdedigd

Was trouwens aardig in beeld bij de 1-2 van van Persie
Je hebt die goal gewoon live gezien
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:14:50 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42299399
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je hebt die goal gewoon live gezien
Zat pcies in de lijn van het schot

Zie signature
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42300816
Pompey moet weer punten gaan pakken
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:32:26 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42303866
Heeft er nog iemand foto's van het incident met Joey Barton?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:35:53 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42307917
Zeg MONTANA, heb je je al neergelegd bij het verlies van onze weddenschap?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:37:19 #242
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42307966
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:09:12 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42308930
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft er nog iemand foto's van het incident met Joey Barton?
http://www.youtube.com/watch?v=z3FGZtEeoYE
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:17:23 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42309098
agh zo erg was het niet. Ze moeten zich niet aanstellen daar in Engeland.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42309367
quote:
hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:06:43 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42310260
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg MONTANA, heb je je al neergelegd bij het verlies van onze weddenschap?
Het seizoen duurt nog lang!
quote:
Joey Barton is een held!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:23:10 #247
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_42310692
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het seizoen duurt nog lang!
En het vorige seizoen duurde net één wedstrijd te lang zeker?
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:27:11 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42310770
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

En het vorige seizoen duurde net één wedstrijd te lang zeker?
Daar put ik hoop uit, toen stonden wij het hele seizoen boven jullie en verpestten we het de laatste speeldag, nu wellicht andersom? Kijken of wij nu jullie voedsel kunnen vergiftigen.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:01:17 #249
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42635816
Even kicken van het weekend weer

hoe zullen de internationals de weken door gekomen zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:04:14 #250
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42635902
za 14/10 Arsenal Watford vb
za 14/10 Aston Villa Tottenham vb
za 14/10 Liverpool Blackburn vb
za 14/10 Man. City Sheffield United vb
za 14/10 Middlesbrough Everton vb
za 14/10 Portsmouth West Ham vb
za 14/10 Reading Chelsea vb
za 14/10 Wigan Athletic Man. United vb
zo 15/10 Newcastle Bolton vb
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:09:12 #251
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42636023
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:04 schreef Grimm het volgende:
za 14/10 Arsenal Watford vb
za 14/10 Aston Villa Tottenham vb
za 14/10 Liverpool Blackburn vb
za 14/10 Man. City Sheffield United vb
za 14/10 Middlesbrough Everton vb
za 14/10 Portsmouth West Ham vb
za 14/10 Reading Chelsea vb
za 14/10 Wigan Athletic Man. United vb
zo 15/10 Newcastle Bolton vb
en maandag nog Fulham-Charlton Athletic
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_42636435
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Dos37 het volgende:
hoe zullen de internationals de weken door gekomen zijn
Die van Arsenal niet zo goed ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:51:23 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42665461
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die van Arsenal niet zo goed ...
Watford boss Aidy Boothroyd admits he needs to get out more after gearing up for their trip to Arsenal by calculating that the Gunners players have clocked up 46,279 air miles on international duty in the past two weeks.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_42669693
1-0 wigan
mooie goal!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42670405
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Even kicken van het weekend weer

hoe zullen de internationals de weken door gekomen zijn
Chelsea mist alleen Ashley Cole erdoor.

En Wigan Hopelijk houden ze het vol. Zelf moet Chelsea uit naar Reading, zal wel lastig genoeg worden, United zat daar al enorm te stuntelen. Maar drie punten zijn noodzakelijk, alles staat zo dicht op elkaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42670522
Rust bij Wigan-ManU, stand 1-0.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42670715
Baines mag trouwens wel 2e linksback worden van Ingurrland
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:44:44 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42670745
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:34 schreef venomsnake het volgende:
Rust bij Wigan-ManU, stand 1-0.
Kom net pas mijn bed uit rollen maar wat een lekker doelpunt zeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42670972
Rooney begint gefrustreerd te raken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42671040
edit..
verkeerde topic
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42671151
1-1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42671245
1-2 Saha
nu ga ik douchen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42671907
Jammer.
pi_42672195


Nix gezien, moest helaas werken. Maar zal wel 'n geflatteerde uitslag zijn, ik denk dat er nog wel 'n paar uitdoelpunten bij hadden moeten komen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:55:16 #266
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42672218
united is goed bezig dit seizoen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:56:34 #267
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42672256
Zodadelijk Arsenal-Watford met Van Persie op de bank en Theo Walcott in de basis.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_42672590
Keeper van Watford is goed bezig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:34:42 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42673135
omg liverpool
pi_42673149
1-0 Arsenal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42673437
haha liverpool

schijtclub
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:53:47 #272
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42673569
Arsenal bij rust op 2-0
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:54:51 #273
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42673592
Middlesbrough-Everton 1-0
Man City-Sheffield Utd 0-0
Pompey-West Ham 1-0
Liverpool-Blackbrun 0-1
Villa-sperz 0-0
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_42673635
Pompey 1-0 voor. Kanu
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:58:19 #275
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42673673
Er wordt matig verdedigd de keren dat Watford voorin komt, Fabregas strooide weer met wat schitterende ballen en TH komt langzaam maar zeker terug op zijn oude niveau.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42673884
Kom op Liverpool!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42673942
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:
Pompey 1-0 voor. Kanu
West Ham zit echt zwaar in de problemen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:10:11 #278
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42673963
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:09 schreef AminBen het volgende:

[..]

West Ham zit echt zwaar in de problemen
ze mogen tevez wel aan feyenoord verkopen
pi_42674159
Zou leuk zijn wanneer Aston Villa een doelpuntje maakt...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:18:58 #280
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42674206
Liverpool zonder kuyt
pi_42674219
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Radegast het volgende:
Zou leuk zijn wanneer Aston Villa een doelpuntje maakt...


Spurs
pi_42674740
Angel mist een penalty en scoort een minuut later in eigen goal
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42674744
Juan Pablo Angel.
pi_42674757
Liverpool op 1-1
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42675409
Omfg... wat zijn de Spurs vandaag keihard genaaid door de scheidsrechterlijke trio. Ten eerste is Defoe 3x onterecht afgevlagd voor buitenspel, terwijl hij alleen op de keeper af kon. Daarna heeft Davenport onterecht een rode kaart gekregen, hij raakte Abonlagore totaal niet aan en die maakte een schwalbe waar ze in Duitsland niet eens in trappen. Het enige mooie was dat Angel de daarop volgende pingel miste en 60 sec later in eigen doel kopte ( Ik heb in de laatste maand nog nooit zo hard gelachen ). De 1-1 die daarna volgde van Barry was het gevolg van de man meer situatie die Aston Villa had. We hadden ook het geluk dat Robinson in het doel stond en er nog een gelijkspel voor de Spurs uitsleepte.

Jammer maar de Spurs heeft hier dankzij de scheidrechter gelijkgespeelt terwijl ze makkelijk hadden kunnen winnen. Ik neem aan dat de rode kaart word ingetrokken.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:06:10 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42675426
Zonder al te veel inzet 3 punten, mooi
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42675454
Matige prestatie van Liverpool wederom
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42675585
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:07 schreef StarGazer het volgende:
Matige prestatie van Liverpool wederom
Die gaan niet bij de eerste 4 komen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:15:54 #290
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_42675671
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Omfg... wat zijn de Spurs vandaag keihard genaaid door de scheidsrechterlijke trio. Ten eerste is Defoe 3x onterecht afgevlagd voor buitenspel, terwijl hij alleen op de keeper af kon. Daarna heeft Davenport onterecht een rode kaart gekregen, hij raakte Abonlagore totaal niet aan en die maakte een schwalbe waar ze in Duitsland niet eens in trappen. Het enige mooie was dat Angel de daarop volgende pingel miste en 60 sec later in eigen doel kopte ( Ik heb in de laatste maand nog nooit zo hard gelachen ). De 1-1 die daarna volgde van Barry was het gevolg van de man meer situatie die Aston Villa had. We hadden ook het geluk dat Robinson in het doel stond en er nog een gelijkspel voor de Spurs uitsleepte.

Jammer maar de Spurs heeft hier dankzij de scheidrechter gelijkgespeelt terwijl ze makkelijk hadden kunnen winnen. Ik neem aan dat de rode kaart word ingetrokken.
lag het weer aan de scheidsrechter?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:18:14 #291
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42675739
En Cech krijgt na 20 seconden al een knie in zijn gezicht.
Rood voor hunt was terecht geweest, hij krijgt niets, kan er niet rauwig om zijn eerlijk gezegd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:19:04 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42675764
En Cech gaat dus al gewisseld worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42675816
Dag cech
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42675863
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:15 schreef fanneke het volgende:

[..]

lag het weer aan de scheidsrechter?
1 ding ---> MOTD
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:24:57 #295
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42675911
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:15 schreef fanneke het volgende:

[..]

lag het weer aan de scheidsrechter?
De pingel was controversieel eerlijk gezegd.

Check uwes mail
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42676033
Shitzooi, Cech eraf. Kan het vanaf hier niet zien, maar Reading loopt nu dus onterecht met 11 man rond?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:33:47 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42676086
we zien het wel in MOTD
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:49:23 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42676403
Reading knalt op de paal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:03:19 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42676744
Een zeer lullig e.d., 0-1 en Fat Frank Lampard doen alsof het zijn doelpunt is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42676796
Speelt Obi Mikel eigenlijk vaker bij Chelsea in de basis?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')