Denk je dat nou echt? Ten eerste is PB ook weer niet zó populair, en daarnaast zitten alle timeslots al vol. Als Fox ermee kapt is hetquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het ligt echt niet aan de televisiezender hoor, óf er een nieuw seizoen komt.
Alsof geen enkel zieltje Prison Break zou willen uitzenden, hoe slecht dit seizoen ook wel niet zou kúnnen draaien. Voor Prison Break zijn er écht wel genoeg deals mogelijk.
Maandag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef jovink het volgende:
was ik weer, het zou vast wel ergens staan ik download altijd maar wanener op wordt het in de vs uitgezonen? op zaterdag?
true true maar ik down de nieuwe aflevringen altijd al maandag, dus k d8 dat gaat wel erg snel dan.. weet ik dat ook weer/quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maandag.
Zaterdag is een leuke dag als je slechte kijkcijfers wilt.
Nieuwe eps zijn altijd dinsdag te downloaden. Dus óf je loopt 6 dagen achter, óf je hebt een magische teletijdmachinequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:06 schreef jovink het volgende:
[..]
true true maar ik down de nieuwe aflevringen altijd al maandag, dus k d8 dat gaat wel erg snel dan.. weet ik dat ook weer/
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef jovink het volgende:
IK HEB EEN TELETIJDS MACHINE!!
)(kanhethaastniettoegevenmaartochdinsdaggedownload
Dat zal een huisje demonteren wordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The bastards build right over it
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Ten eerste is PB ook weer niet zó populair, en daarnaast zitten alle timeslots al vol. Als Fox ermee kapt is hetPB
.
Is ook al sinds S1 bekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef Lief-visje het volgende:
overigens heb ik op internet gelezen dat Peter Stormare wou stoppen met Prison Break ( vanwege andere werkzaamheden) vandaar dat hij zo snel aan zijn einde is gekomen.
Zie PB topic 11 ofzoquote:
Hahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:41 schreef Djensen het volgende:
Enige aan de OP is dat het gevangenispersoneel alledrie geen gevangenispersoneel meer is
Ik denk dat Pope nog wel terug komt... Michael heeft nog een schuldgevoel over hem.. dus misschien komt ie nog dan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef Miguel het volgende:
[..]
HahaJe hebt helemaal gelijk. Zowieso speelt Pope volgens mij geen rol meer in de serie nu? We hebben hem iig al een paar eps niet meer gezien en ik denk niet dat hij nog echt belangrijk is voor het verhaal. We zullen zien, ik zal wat aanpassingen maken aan de OP, bedankt voor het aanstippen
![]()
Yeah right, alsof Michael daar iets om geeftquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik denk dat Pope nog wel terug komt... Michael heeft nog een schuldgevoel over hem.. dus misschien komt ie nog dan...
Ja, Michael met zn stoornis dat hij mensen altijd en overal wil helpen... En aangezien hijzelf iets aan de Pope heeft aangedaan.. denk ik dat hij het nog goed wil maken... Die man was als een vaderfiguur voor hem..quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeah right, alsof Michael daar iets om geeft![]()
Hij is volgens mij al allang uit de serie![]()
Waarom zou Micheal het risico nemen om terug te gaan naar Pope? Hij wordt overal gezocht..quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, Michael met zn stoornis dat hij mensen altijd en overal wil helpen... En aangezien hijzelf iets aan de Pope heeft aangedaan.. denk ik dat hij het nog goed wil maken... Die man was als een vaderfiguur voor hem..
Ja... ik weet ook niet hoe.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom zou Micheal het risico nemen om terug te gaan naar Pope? Hij wordt overal gezocht..
Met Sarah heeft hij al zijn handen vol..
En LJ moet ook nog ontsnappenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom zou Micheal het risico nemen om terug te gaan naar Pope? Hij wordt overal gezocht..
Met Sarah heeft hij al zijn handen vol..
I love it when a plan comes togetherquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef Rossdale het volgende:
Als ze het geld hebben kunnen ze makkelijk een sterke vent inhuren om hun uit de penarie te helpen, inclusief uiteraard een mooie A-team van met gepantserde platen waarmee ze zo LJ's cel mee inrammen. Dan kan BA daarna meteen helpen een mooie tai-mahal knutselen voor Pope. Face palmt de president even in zodat ze linc laat gaan, ja dat wordt een eitje. Ondertussen plant murdock een vliegtuig in steadmans huis zodat hij kan ontsnappen, daar is het huis vast niet op gebouwd. En op het eind roken ze in mexico met zijn alleen een sigaartje en vertelt hannibal anekdotes uit vervlogen jaren.
En Jack B.?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef Rossdale het volgende:
Als ze het geld hebben kunnen ze makkelijk een sterke vent inhuren om hun uit de penarie te helpen, inclusief uiteraard een mooie A-team van met gepantserde platen waarmee ze zo LJ's cel mee inrammen. Dan kan BA daarna meteen helpen een mooie tai-mahal knutselen voor Pope. Face palmt de president even in zodat ze linc laat gaan, ja dat wordt een eitje. Ondertussen plant murdock een vliegtuig in steadmans huis zodat hij kan ontsnappen, daar is het huis vast niet op gebouwd. En op het eind roken ze in mexico met zijn alleen een sigaartje en vertelt hannibal anekdotes uit vervlogen jaren.
Idd. Bloed onder je nagels zeg ik je!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:41 schreef jovink het volgende:
Ik mag die vieze paul kellerman niet, met zn afkick verhaaltje
zullen we hem asasasasaassineren?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Idd. Bloed onder je nagels zeg ik je!
Dood aan Kellerman!
Moet Geary eigenlijk ook niet vernoemt worden als (ex-) gevangenispersoneel ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Miguel het volgende:
Ik heb Paul anders wel z'n eigen fototje gegeven nu
scherp en de kans dat sarah daar weer gaat werken lijkt me ook niet al te grootquote:Op zondag 24 september 2006 02:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet Geary eigenlijk ook niet vernoemt worden als (ex-) gevangenispersoneel ?
Idd, Sara gaat gewoon mee naar panama.quote:Op zondag 24 september 2006 03:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
scherp en de kans dat sarah daar weer gaat werken lijkt me ook niet al te groot![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:23 schreef Rossdale het volgende:
Dat kun je als users slechts tot 24uur na je post. Daarna zou een mod het moeten doen, maar die zijn daar niet echt in geïnteresseerd...quote:Op zondag 24 september 2006 11:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoppa, update die OP.
Kijken hoe ze in Mexico komen?quote:Op zondag 24 september 2006 12:27 schreef Mip1988 het volgende:
ik vind het trouwens wel erg snel gaan. na 5 eps als bijna bij het geld? wat moet er dan de rest van het seizoen gebeuren![]()
Er kan nog van alles gebeuren denk bijvoorbeeld is aan LJ, Sarah enz...quote:Op zondag 24 september 2006 12:27 schreef Mip1988 het volgende:
ik vind het trouwens wel erg snel gaan. na 5 eps als bijna bij het geld? wat moet er dan de rest van het seizoen gebeuren![]()
inderdaad, maar het zal heus nog wel 5 a 10 afleveringen gaan duren voordat ze het hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 12:53 schreef magnifor het volgende:
En een hele seizoen achter het geld aanzitten lijkt mij ook saai.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:16 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Idd. Bloed onder je nagels zeg ik je!
Dood aan Kellerman!
5 valt mee, maar 10 is te veel.quote:Op zondag 24 september 2006 13:02 schreef Yankee het volgende:
[..]
inderdaad, maar het zal heus nog wel 5 a 10 afleveringen gaan duren voordat ze het hebben
Denk 't niet. Kellerman heeft al tegen Sarah gezegd dat hij een vriend heeft (dus 'homo' is), en Sarah was volgens mij wel blij Michael aan de telefoon te horen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef magnifor het volgende:
Kellerman is een toffe personage. Ik heb het gevoel dat hij een relatie gaat krijgen met Sara.
no wayquote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef magnifor het volgende:
Ja, maar dat homo gedoe is nep enzo. Misschien dat hij aan Sara verteld voor wie hij werkt en op een gegeven moment een relatie met Sara krijgt ofzo.
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren... misschien wel die relatie (ik hoop van niet natuurlijk!), maar hij zal niet vertellen voor wie hij werkt en wat hij doet. Hij heeft zijn maatje Danny er al om vermoord.. waarom zou hij het dan aan Sara vertellen?quote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef magnifor het volgende:
Ja, maar dat homo gedoe is nep enzo. Misschien dat hij aan Sara verteld voor wie hij werkt en op een gegeven moment een relatie met Sara krijgt ofzo.
Liefde kan rare dingen met je doen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren... misschien wel die relatie (ik hoop van niet natuurlijk!), maar hij zal niet vertellen voor wie hij werkt en wat hij doet. Hij heeft zijn maatje Danny er al om vermoord.. waarom zou hij het dan aan Sara vertellen?![]()
Nog één nachtje slapen!![]()
Dan heb je seizoen 1 niet goed gekeken. Want toen heeft hij ook gehuild.quote:Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef Smart-Einstein het volgende:
Voor het eerst in 2 seizoenen zagen we Scofield huilen.. liefde kan zeker rare dingen met je doen!
Nee joh, Sara is van Michealquote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef magnifor het volgende:
show me waar!quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan heb je seizoen 1 niet goed gekeken. Want toen heeft hij ook gehuild.
Het is nu wel erg duidelijk dat je niet goed hebt gekeken anders wist je de scene wel uit je hoofdquote:
nee man wat lul jij die kellerman is echt wel grote klootzak, ik mag m nietquote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef magnifor het volgende:
Kellerman is een toffe personage. Ik heb het gevoel dat hij een relatie gaat krijgen met Sara.
Hoe zie ik er uit?quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef miss-scofield het volgende:
Wie gaat er vannacht uit om te downloaden?![]()
Leuk hè, Chris. Waarom ben je niet in #flem?quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben nu bij afl. 3 van Seiz 2, ben benieuwd naar de rest.
naah bij z'n teen schreeuwt ie alleen...quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef magnifor het volgende:
Hij huilt idd als zijn teen geknipt is en zijn broer naar de stoel moet.
Link..?quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef 2Drix het volgende:
Hmm..ik denk dat ik hem vannacht is "live" ga kijken via de stream
Winter Break: The Man Huntquote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft deze serie ook een winterbreak?
Jep, er komt een break en dan wordt er in het timeslot van PB een andere serie uitgezonden genaamd Day Breakquote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft deze serie ook een winterbreak?
quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef 2Drix het volgende:
TVUplayer
en dan links uit die lijst FOX....begint om 3 uur![]()
hoe kan dat? wordt dat illegaal gestreamed door iemand of zenden al die zenders zelf zo uit?quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef 2Drix het volgende:
[..]
TVUplayer
en dan links uit die lijst FOX....begint om 3 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |