nee man wat lul jij die kellerman is echt wel grote klootzak, ik mag m nietquote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef magnifor het volgende:
Kellerman is een toffe personage. Ik heb het gevoel dat hij een relatie gaat krijgen met Sara.
Hoe zie ik er uit?quote:Op maandag 25 september 2006 21:08 schreef miss-scofield het volgende:
Wie gaat er vannacht uit om te downloaden?![]()
Leuk hè, Chris. Waarom ben je niet in #flem?quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben nu bij afl. 3 van Seiz 2, ben benieuwd naar de rest.
naah bij z'n teen schreeuwt ie alleen...quote:Op maandag 25 september 2006 17:53 schreef magnifor het volgende:
Hij huilt idd als zijn teen geknipt is en zijn broer naar de stoel moet.
Link..?quote:Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef 2Drix het volgende:
Hmm..ik denk dat ik hem vannacht is "live" ga kijken via de stream
Winter Break: The Man Huntquote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft deze serie ook een winterbreak?
Jep, er komt een break en dan wordt er in het timeslot van PB een andere serie uitgezonden genaamd Day Breakquote:Op maandag 25 september 2006 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft deze serie ook een winterbreak?
quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef 2Drix het volgende:
TVUplayer
en dan links uit die lijst FOX....begint om 3 uur![]()
hoe kan dat? wordt dat illegaal gestreamed door iemand of zenden al die zenders zelf zo uit?quote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef 2Drix het volgende:
[..]
TVUplayer
en dan links uit die lijst FOX....begint om 3 uur![]()
hmm...hier staat de tv gidsquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je kijkt dan naar Fox op MST? Want als je naar de ep in EST zou kijken is hij om 3 uur NLse tijd al afgelopen...
bedankt, ziet er ook erg interessant uit!quote:Op maandag 25 september 2006 23:47 schreef Miguel het volgende:
[..]
Jep, er komt een break en dan wordt er in het timeslot van PB een andere serie uitgezonden genaamd Day Break![]()
Moet je echt beter kijken.....quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
naah bij z'n teen schreeuwt ie alleen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |