quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
kerry king ?
Jup. Is ook haar albumcover.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
Miss Kittin
Ascaroth +1quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:57 schreef Ascaroth het volgende:
Alabama Thunderpussy.
Amusement Parks On Fire, lucky bastard!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:25 schreef ranja het volgende:
Wie ga ik over een aantal uur in het echt zien?
[afbeelding]
Aan de reacties hier te zien zal het niet uitverkocht zijn, dus nog tijd zat om in Utrecht te komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef bukgeit het volgende:
Amusement Parks On Fire, lucky bastard!
Dat is er al eentje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik kom niet verder dan El Pino & The Volunteers
Wel weer leuk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef bukgeit het volgende:
Hospital Bombers, Do-The-Undo, Ghost Trucker, Merry Pierce, Moss en... Green Hornet! Sorry, ik heb de CD ook.
Grijp, Pak, Graai, Jat, Naai, Pik En Bedonder.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef belsen het volgende:
Eh, Grijp, Pak, Jat, Steel, Roof, Pik en Bedonder.
Wat is er aan het handje?quote:Love comes quick
Love comes in a hurry
There are
They don't care where they kick
Just as long as they hurt u
There are
De NL graaicultuur.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef belsen het volgende:
Zelfs een hoop woorden op de juiste plek. Ik weet alleen niet meer waar het over ging.
Wachtgelden enzo?quote:
thieves in the temple tonight, weer die graaicultuurquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef belsen het volgende:
Zelfs een hoop woorden op de juiste plek. Ik weet alleen niet meer waar het over ging.
[..]
Wat is er aan het handje?
Hier de volledige tekst:quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Wachtgelden enzo?
Ik denk dat ie hier nog wel op een DVD staat, eik...
quote:Voor degene die opkomt voor zijn bonus
Die zijn bedrijf ten gronde heeft gericht
Die zich afvraagt of dat nu gewoon is
Moet nu weten, u doet alleen uw plicht
Voor degene die 10x zoveel waard is
Als onze eigen minister-president
Die tenslotte maar een ambtenaar is
Moet nu weten, jullie runnen wel de tent
Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder
Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder,
bedonder ons.
Voor degene die niet malen om elkander
Voor degene met een handdruk van puur goud
Voor degene die met geld gokt van een ander
Wees gerust, u doet beslist niks fout
Voor degene met zijn terechte trots
In zijn welverdiende hoge toren
De leider bovenaan de apenrots
Moet nu weten, zo bent u gewoon geboren
Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder,
bedonder ons.
Bedonder ons, bedonder ons, bedonder ons...
bukgeit +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
thieves in the temple tonight, weer die graaicultuur
quote:Voor degene die zijn mond steeds wars heeft staan
Over alles wat er rot is in de straten
Voor degene die als arbeider schold
En ons toch voor de commercielen gaat verlaten
quote:17 Platin-Schallplatten
206 Goldene Schallplatten
6 Goldene MusicCassetten
11 Silberne Schallplatten
We geven ze weer weg mensen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef peaceman het volgende:
James Last?
Rebusquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef peaceman het volgende:
Niemand? Ik wil eigenlijk zo pitten
Ja, we doen zo wel een gabbervraag voor jou. Ga je nu weer even buitenspelen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ah, dus hier hang jij altijd uit. Linkse rakker van me.
Golden Smog dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef peaceman het volgende:
Jeff Tweedy is 1 van de mensen in deze projectband...
Bukgeit +1quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb alleen een Tough Turtle langs zien komen, die ezelin is nieuw voor me. Een gok dan maar op de Mad Mule
Wie isquote:voorspelt einde der popmuziek
HAMBURG - De Britse popzangerheeft een vernietigend oordeel geveld over de huidige moderne muziek. "We zijn aan het einde van de popmuziek en de rockmuziek ligt op sterven", zegt de 54-jarige zanger in het Duitse magazine Stern.
De muziek beweegt zich volgens de voormalige leadzanger vanin creatief opzicht in een eindeloze lus van hetzelfde. "Als je in de auto popradio hoort, die kinderlijke poëzie, dan val je in slaap", aldus
.
Hij beklaagt zich vooral over de rockmuziek. "We hebben ons veel te lang voorgehouden dat rock 'n' roll revolutionair was. Dat kunnen we vergeten, rock is reactionair." De redding voor de muziek ligt in het verleden, vindt, zoals een album met vierhonderd jaar oude liedjes van de Engelse renaissancecomponist John Dowland (1563-1626). "Dergelijke muziek is groter dan wat er nu wordt gemaakt."
Ik zag 'm van de week voorbijkomen op www.google.nl/ig, wel even gelezen, maar ik vond zijn mening nou niet echt sterk beargumenteerd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:21 schreef knars het volgende:
Het was inderdaad Sting die weer eens van zich liet horen.
Gambolputty +1
http://www.nu.nl/news/829(...)e_der_popmuziek.html
Ik heb je in ieder geval nog een vraagteken kunnen ontlokkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef bartrid het volgende:
pogues?
quote:"That's much too vulgar display of power, Karras!"
A famous line from "The Exorcist" (1973), despite its dubious use of grammar. Spoken by Satan during his possession of Regan, as a refusal to prove his power by such unsubtle means as making things fly about a room. Strangely, he spends most of the film doing just that.
quote:Untamed people in an untouched land
With pride in their culture and pride in their clan
(you know it) didn't take long before the world got around
First come first serve just take what you found
They fought for their world and they paid with their lives
Stood proud until the end in the face of all those lies
The eagle flies across a blood red sky
Remind you of the past and brings tears to your eyes
Het gaat over indianen. Maar totaal ander genrequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef Mark het volgende:
Klinkt alsof het over Indianen gaat. Gokje op Anthrax - Indians
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:20 schreef Mark het volgende:
Ik vind ook niks leuker dan plaatjes uit hun glam-periode (met getoupeerd haar en spandex-broekjes) in Pantera-topics posten![]()
quote:
Hoe was het Ranja? Ik ga ze vanavond zien in de Rotown.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Amusement Parks On Fire, lucky bastard!
Goed, bij vlagen zeer goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:45 schreef bigshadow het volgende:
Hoe was het Ranja? Ik ga ze vanavond zien in de Rotown.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:33 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht..
Cool, dat klinkt als een goede bak rock/noise/shoegazer vanavond dus!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Goed, bij vlagen zeer goedLekker uitwaaiende gitaren zodat je je in de jaren 90 bij Ride of zelfs My Bloody Valentine waande (niet dat ik die ooit live heb gezien).Vooral het laatste nummer wat ze speelden, volgens eigen zeggen (na afloop nog een paar woorden met de zanger gewisseld) het laatste nummer op het laatste album, was geweldig en met een minuut of 10 'noise' eigenlijk veel te kort
Overigens was Ekko lang niet uitverkocht en daar passen minder mensen in dan in Rotown volgens mij...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef bigshadow het volgende:
Cool, dat klinkt als een goede bak rock/noise/shoegazer vanavond dus!![]()
Ja; nu wist ik hem ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef ranja het volgende:
Dance 2 trance - Power of American Natives?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef ranja het volgende:
Dance 2 trance - Power of American Natives?
O...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:45 schreef bartrid het volgende:
die is ook niet zo moeilijk te herkennen
links Niomi McLean-Daley aka Miss Dynamitequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef belsen het volgende:
[..]
O...
Was de bijnaam van die ander?
Welke band?quote:Ze zijn niet de eersten die een kerstplaat uitbrengen, maardoet het wel anders dan anderen. Voor hun kerstplaat gaat de groep namelijk terug naar de middeleeuwen.
Gitaristen zijn eega
houden van de winter. ‘De frisse schone lucht op een avond dat de vorst de wereld in zijn greep krijgt, zorgt ervoor dat al je zintuigen volledig tot leven komen. Je ruikt het hout op het kampvuur, ziet je adem zich materialiseren in de koude lucht, voelt de sneeuwvlokjes op je gezicht. Een sfeer die vraagt om kaarslicht en festiviteiten. Zo gebeurde dat al in de middeleeuwen, toen minstrelen de jaargetijden kracht bijzetten. Maar zo gebeurt het vandaag de dag nog steeds.’
‘Veel van de liedjes die zijn in de afgelopen 400 jaar ten gehore brachten duiken vandaag de dag in het winterseizoen nog steeds op. Wij hebben veel van die kerstliedjes bij elkaar gezet, die de mensen de afgelopen 400 jaar hebben gedeeld, uitgevoerd of simpelweg hebben beluisterd.’: ‘De kerstdagen zijn de verpersoonlijking van vreugde, liefde, vrede en samenzijn. Die gevoelens proberen wij in onze muziek tot uitdrukking te brengen.’
: ‘Veel van die kerstliedjes zijn volksliedjes. Ze stammen al uit de jaren 1400/1500. Het zijn briljante melodieën, die een soort natuurlijke aantrekkingskracht op me uitoefenen. Toen ik nog een jochie was ging ik in de kerstvakantie de huizen langs en zong ze, om wat geld te verdienen. Nu, als volwassene, dacht ik: waarom speel ik ze niet opnieuw om nog wat meer geld te verdienen?’
Winter Carols verschijnt op 24 november via AFM Records.
Ik denk zelfs dat je het weet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef bartrid het volgende:
wil ik dat wel weten?
oeh nu ben ik benieuwd, doe's een hintje?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je het weet.
Het zou mij niet verbazen dat je plaat van deze man in de kast hebt staan.
Als ik naga welke bands er bij AFM zitten heb ik dat vermoeden ook wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je het weet.
Het zou mij niet verbazen dat je plaat van deze man in de kast hebt staan.
Weet nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:50 schreef belsen het volgende:
Lezen jullie niet of weten jullie hem niet?
Meneer was ooit een van de grootste rockgitaristen op aarde.quote:
Ha, de Dinand Woesthoff onder de gitaristen dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Meneer was ooit een van de grootste rockgitaristen op aarde.
Ik keur hem goed, Ritchie Blackmore verkleed als Hobbit voor Blackmore's Night (met vrouw Candice Night).quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef bartrid het volgende:
Ritchie Blackmore is dat toch?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
En hebben jullie platen van Deep Purple of Rainbow?
The runawaysquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef belsen het volgende:
Wie schopt Jouw favoriete nummer van #13 even?
Er stond al een nieuwe:quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
Schijnbaar geen Runaway-fans...
Een bandje dat oprecht een Ranja-bandje genoemd mag worden.
Hier ook niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
nope, deze man kwam een paar jaar geleden nog in het nieuws vanwege een incident op een vliegtuig. you've unleashed the fucking fury.quote:
Yep. Ranja +1quote:
Mijn vriendin heeft een special edition geval van 'Live in Japan', gekregen van iemand die bij EMI oid werkte. Maar veel draaien doen we 'm niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Considering their sizeable egos, it's a wonder how the members of the Crucial Three were able to fit their heads inside the practice room of guitarist's house. The trio of the Liverpool-based group was able to survive approximately six weeks within each other's company before disbanding. Formed in May of 1977, the band splintered by late June. The group was initiated by vocalist
, bassist
, and
, with drummer Stephen Spence added within short time. By the time they broke up, they had written and rehearsed a number of songs (including "Bloody Sure You're on Dope") without committing anything to tape or performing in public.
Cope is inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:51 schreef belsen het volgende:
Sjit, deze heb je al eens gevraagd...
Julian Cope, Peter Hook en Johnny Marr, ofzo.
knars +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:19 schreef knars het volgende:
Die heet Holly Dolly en is heel erg naar![]()
quote:which was opened on January 16, 1957, is a legendary rock and roll club at 10 Mathew Street, Liverpool, England, where Brian Epstein was introduced to the Beatles on 9 November 1961.
Geweldig B-kantjequote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef belsen het volgende:Johan en de Groothandel - Zo maar in het buitenland (Jordi weg met die bal)
quote:We reden laatst naar huis en kregen auto pech,
Zo stonden we te liften langs de kant van de weg.
Het was midden in de nacht dus het was niet zo druk,
We wachten ons zowaar een ongeluk.
Lailailailai….. en we wachten ons zowaar een ongeluk.
Ah daar kwam toch een auto en hij stopte nog ook.
We stapten in ik was de eerste die het rook.
Die man achter het stuur stonk vreselijk naar zweet.
Het wasdie reed.
Nee, nee nee, nee,
Met hem wilden we niet mee,
Zweetlucht, zweetlucht,
En we zijn de auto uit gevlucht.
Even later kwam een auto met een man erin.
Hij zij tegen mij kruip jij maar lekker achterin.
Met zo’n gladde stem dus dat leek me link,
En inderdaad het was
Nee, nee nee, nee,
Met hem wilde we niet mee.
Geen zin, geen zin,
Bij hem kruip ik niet lekker achterin.
-trouwens hij ging ook de verkeerde kant op-
Dus weer de duim omhoog maar niet voor lange duur,
We besloten eens te kijkenaan het stuur.
Hij zei jong'ns dit wordt lach'n want ik ben echt leuk,
Zelfs min autootje ligt constant in 'n deuk.
Oh nee, nee nee,
Met hem wilden we niet mee,,
,
Waar je lachend mee ten onder kan.
In de verte weer 2 lichten dus we gingen maar weer staan,
Hij wilde voor ons stoppen deed z’n knipperlichten aan.
Maar plots reed hij door we waren enigszins verrast,
Hij riep mijn gaspedaal zit soms een beetje vast.
Oho, oho,
Dat was de stem van
Stilstaan, hij kon niet stilstaan,
En ik riep toen nog als dat maar goed zal gaan.
We stonden al een tijdje onze duimen deden pijn,
De volgende wordt het, wie het ook mag zijn.
Er stopte toen een auto, sneller dan het lichtmet een lach op zijn gezicht.
Ojee, ojee,
Maar we gingen toch maar met hem mee
Handjes klam, handjes klam,
En we waren veel te vroeg in Amsterdam. (2x)
Dusreed wat rondjes met ons in de stad,
We zagen daar een meisje, hij zei kom eens lieve schat.
Daarna zijn we met z’n vijven naar zijn huis gegaan
En wat er toen gebeurde… gaat je geen donder aan.
Zwijggeld, Zwijggeld,
En we hebben het aan niemand doorverteld.
En we zaten elke in Milaan hé,hé,
Nu is hij naar Barcelona toe gegaan, wij mee.
Dus daar zijn we elk weekend, nu voortaan.
Het zijn bekende Nederlanders en nummer 3 wil ik nog een achternaam bij.quote:Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter
Mink
Herman
Daan
Karel
Ik ken dit lied dus totáál niet...
Er zitten een aantal ware verhalen in en kijk ook goed naar het rijm. Wie durft.quote:Dus weer de duim omhoog maar niet voor lange duur,
We besloten eens te kijken Herman Finkers aan het stuur.
Hij zei jong'ns dit wordt lach'n want ik ben echt leuk,
Zelfs min autootje ligt constant in 'n deuk.
Oh nee, nee nee,
Met hem wilden we niet mee,
Herman, Herman,
Waar je lachend mee ten onder kan.
Tuurlijk, de laatste is ook goed te doen, hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Ron Brandsteder? Zweet wel als een otter..
quote:In de verte weer 2 lichten dus we gingen maar weer staan,
Hij wilde voor ons stoppen deed z’n knipperlichten aan.
Maar plots reed hij door we waren enigszins verrast,
Hij riep mijn gaspedaal zit soms een beetje vast.
Oho, oho,
Dat was de stem van
Stilstaan, hij kon niet stilstaan,
En ik riep toen nog als dat maar goed zal gaan
Proost riep ik nog...
Inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2006 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alhoewel marco natuurlijk wel rijmt op oho
't is zondag, hoor...
quote:Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Kan er niet echt chocola van maken of dat 2e nu tegelijkertijd is...quote:Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
DD +1quote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Nick Drake
quote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef belsen het volgende:
[..]
En die van jou is dEUS, maar die telt niet.
quote:Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef bartrid het volgende:
Pete Townsend?
ranja+1quote:Op zondag 24 september 2006 18:11 schreef ranja het volgende:
Kurt Cobain?
nieuwste line-upquote:Op zondag 24 september 2006 19:17 schreef bartrid het volgende:
veruca salt?
quote:Roses are red
Some diamonds are blue
Chivalry is dead
But you're still kinda cute
Die wordt hier wel geparodieerd ja, door een nog minder serieuze rapperquote:Op zondag 24 september 2006 20:09 schreef bartrid het volgende:
50 cent?
jep. Maar wat was zijn naam?quote:Op zondag 24 september 2006 20:12 schreef BeRightBack het volgende:
Die dikke van D12 toch?
Zoveel weet ik dan ook weer niet hahaquote:Op zondag 24 september 2006 20:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jep. Maar wat was zijn naam?
"die dikke van d12" vond ik toch net iets te mager als antwoordquote:Op zondag 24 september 2006 20:27 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Zoveel weet ik dan ook weer niet haha
quote:Op zondag 24 september 2006 20:42 schreef bartrid het volgende:
bizarre?
knars +1quote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef knars het volgende:
Iron Maiden
Jawel, dat is correct. Mark +1quote:Op zondag 24 september 2006 22:24 schreef Mark het volgende:
Was dat Blaze Bailey?
Een van m'n favorieten:quote:Op zondag 24 september 2006 22:35 schreef Mark het volgende:
Even een makkelijke, want met deze vertraging is het niet fijn TRIV'en:
Welk nummer en van wie?
I never will forget those nights
I wonder if it was a dream
Remember how you made me crazy?
Remember how I made you scream?
Erg fijn nummerquote:Op zondag 24 september 2006 22:38 schreef Gambolputty het volgende:
Een van m'n favorieten:
Don Henley - Boys of summer
quote:While this is one of the Eagles' signature songs, it was never released as a single.
Ok, ik kijk alleen naar Nederland, ik neem aan dat Gambolputty dat ook bedoelde.quote:Op maandag 25 september 2006 00:33 schreef knars het volgende:
Hmmm, volgens wikipedia was het in ieder geval wel een hit in de US en de UK:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eagles#Hit_singles
Yep.quote:Op zondag 24 september 2006 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Nou, dan raap ik de kruimels wel op: Heartache Tonight.
Heart of Gold - Neil Youngquote:Op maandag 25 september 2006 08:45 schreef Mark het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het Mastodon goed is (heb het plaatje zelf gebruikt bij mijn 666-vraag), welk nummer en van wie?
I've been to Hollywood
I've been to Redwood
I crossed the ocean
for a
En weer terug:quote:
Iggy +1quote:Op maandag 25 september 2006 09:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wouter van de Goes
quote:Op maandag 25 september 2006 11:30 schreef cafca het volgende:
KX radio
quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
da's de eerste van Yazoo
Nee, er zit een persoonsnaam in de titelquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef ranja het volgende:
Oja, wist dat ik 'm kende. Maar de titel
Situation?
quote:Op maandag 25 september 2006 13:52 schreef bartrid het volgende:
upstairs at Eric's toch?
Out of this world! Overige lijstjes ookquote:Op maandag 25 september 2006 14:09 schreef belsen het volgende:The Kinks - In a space The Kinks - Supersonic rocketship Urbanus - De aarde Blakes7 - Rocket dog Spinvis - Astronaut Misfits - Teenagers from Mars Misfits - I've turned into a Martian Prince - Space The Prodigy - Out of space Rooyackers, Kamps en Kamps - Mannetje van de maan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |