quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef bigshadow het volgende:
Cool, dat klinkt als een goede bak rock/noise/shoegazer vanavond dus!![]()
Ja; nu wist ik hem ook.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef ranja het volgende:
Dance 2 trance - Power of American Natives?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:12 schreef ranja het volgende:
Dance 2 trance - Power of American Natives?
O...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:45 schreef bartrid het volgende:
die is ook niet zo moeilijk te herkennen
links Niomi McLean-Daley aka Miss Dynamitequote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef belsen het volgende:
[..]
O...
Was de bijnaam van die ander?
Welke band?quote:Ze zijn niet de eersten die een kerstplaat uitbrengen, maardoet het wel anders dan anderen. Voor hun kerstplaat gaat de groep namelijk terug naar de middeleeuwen.
Gitaristen zijn eega
houden van de winter. ‘De frisse schone lucht op een avond dat de vorst de wereld in zijn greep krijgt, zorgt ervoor dat al je zintuigen volledig tot leven komen. Je ruikt het hout op het kampvuur, ziet je adem zich materialiseren in de koude lucht, voelt de sneeuwvlokjes op je gezicht. Een sfeer die vraagt om kaarslicht en festiviteiten. Zo gebeurde dat al in de middeleeuwen, toen minstrelen de jaargetijden kracht bijzetten. Maar zo gebeurt het vandaag de dag nog steeds.’
‘Veel van de liedjes die zijn in de afgelopen 400 jaar ten gehore brachten duiken vandaag de dag in het winterseizoen nog steeds op. Wij hebben veel van die kerstliedjes bij elkaar gezet, die de mensen de afgelopen 400 jaar hebben gedeeld, uitgevoerd of simpelweg hebben beluisterd.’: ‘De kerstdagen zijn de verpersoonlijking van vreugde, liefde, vrede en samenzijn. Die gevoelens proberen wij in onze muziek tot uitdrukking te brengen.’
: ‘Veel van die kerstliedjes zijn volksliedjes. Ze stammen al uit de jaren 1400/1500. Het zijn briljante melodieën, die een soort natuurlijke aantrekkingskracht op me uitoefenen. Toen ik nog een jochie was ging ik in de kerstvakantie de huizen langs en zong ze, om wat geld te verdienen. Nu, als volwassene, dacht ik: waarom speel ik ze niet opnieuw om nog wat meer geld te verdienen?’
Winter Carols verschijnt op 24 november via AFM Records.
Ik denk zelfs dat je het weet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:08 schreef bartrid het volgende:
wil ik dat wel weten?
oeh nu ben ik benieuwd, doe's een hintje?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je het weet.
Het zou mij niet verbazen dat je plaat van deze man in de kast hebt staan.
Als ik naga welke bands er bij AFM zitten heb ik dat vermoeden ook wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je het weet.
Het zou mij niet verbazen dat je plaat van deze man in de kast hebt staan.
Weet nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:50 schreef belsen het volgende:
Lezen jullie niet of weten jullie hem niet?
Meneer was ooit een van de grootste rockgitaristen op aarde.quote:
Ha, de Dinand Woesthoff onder de gitaristen dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Meneer was ooit een van de grootste rockgitaristen op aarde.
Ik keur hem goed, Ritchie Blackmore verkleed als Hobbit voor Blackmore's Night (met vrouw Candice Night).quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef bartrid het volgende:
Ritchie Blackmore is dat toch?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
En hebben jullie platen van Deep Purple of Rainbow?
The runawaysquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef belsen het volgende:
Wie schopt Jouw favoriete nummer van #13 even?
Er stond al een nieuwe:quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef belsen het volgende:
Schijnbaar geen Runaway-fans...
Een bandje dat oprecht een Ranja-bandje genoemd mag worden.
Hier ook niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
nope, deze man kwam een paar jaar geleden nog in het nieuws vanwege een incident op een vliegtuig. you've unleashed the fucking fury.quote:
Yep. Ranja +1quote:
Mijn vriendin heeft een special edition geval van 'Live in Japan', gekregen van iemand die bij EMI oid werkte. Maar veel draaien doen we 'm niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:Considering their sizeable egos, it's a wonder how the members of the Crucial Three were able to fit their heads inside the practice room of guitarist's house. The trio of the Liverpool-based group was able to survive approximately six weeks within each other's company before disbanding. Formed in May of 1977, the band splintered by late June. The group was initiated by vocalist
, bassist
, and
, with drummer Stephen Spence added within short time. By the time they broke up, they had written and rehearsed a number of songs (including "Bloody Sure You're on Dope") without committing anything to tape or performing in public.
Cope is inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:51 schreef belsen het volgende:
Sjit, deze heb je al eens gevraagd...
Julian Cope, Peter Hook en Johnny Marr, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |