Vergeet niet dat E10 zijn complete pr0n-collectie op marktplaats heeft aangeboden. En in dat soort 'films' is dat redelijk normaal... (heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:50 schreef T-lex het volgende:
Lijkt soms ook net of je naar de veemarkt staat te kijken. Elke keer dat slaan op d'r kont enzo. Zou die denken dat als je maar vaak genoeg een tik geeft ze vanzelf geil zal worden.![]()
![]()
Licht understatement.quote:Ik word gek van dat gesmak,wat een mafkees die spoort niet.
Amenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
Sab : " wat houwwww je me vahasttttttttttt"
Mens als je er niet van gediend bent Reageer dan Anders !!!!!!!
Duw hem weg ! Geef hem een Stomp ! Zeg dat hij met zn handen van je af moet blijven!!! Maar doe in ieder geval IETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoe lost Sab dit op? Kruipt weer eens even dicht tegen hem aan
Ik vind dat Sabrina er zelf net zo hard aan meedoet!
E10 kan zn "grijpgrage" handjes dan niet thuishouden misschien, maar zij pikt het steeds en zoekt hem Zelf op.
Ik ben hun 2 samen meer dan zat![]()
Taktiek van Sabrina:quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
Duw hem weg ! Geef hem een Stomp ! Zeg dat hij met zn handen van je af moet blijven!!! Maar doe in ieder geval IETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoe lost Sab dit op? Kruipt weer eens even dicht tegen hem aan
Ik vind dat Sabrina er zelf net zo hard aan meedoet!
E10 kan zn "grijpgrage" handjes dan niet thuishouden misschien, maar zij pikt het steeds en zoekt hem Zelf op.
Ik ben hun 2 samen meer dan zat![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
- Misschien als ik met praat, dan houd ie op.
- Misschien als ik met hem lach, dan houd ie op.
- Misschien als ik aan hem zit, dan houd ie op.
- Misschien als hij aan mij zit, dan houd ie op.
- Misschien als ik hij mij een zoen heeft gegeven, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem de hele dag laat zoenen, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem in bed laat, dan houd ie op.
- Misschien als hij 1x aan me tieten heeft gezeten, dan houd ie op.
- Misschien als hij de hele dag aan me tieten zit, dan houd ie op.
We wachten rustig af op de laaste stap![]()
Volgens mij wil sabrientjuh helemaal Niet dat hij ermee ophoudtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
JUIST!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Volgens mij wil sabrientjuh helemaal Niet dat hij ermee ophoudt
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...quote:
heb ik haar idd horen zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Fargo het volgende:
Sabrina zei ook dat E10 geen racist was. Was meteen aanleiding om elk teken van leven van haar nooit meer serieus te nemen.
dat is ook mijn indruk; en die was eerst aardigquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:13 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...
Zij is het bed aan het opmaken, loopt om het bed.
E10 steekt zn armen uit voor een knuffel, wat doet sabrina...
Kruipt Zelf weer in zn armen...
Zij kan er ook voor kiezen om gewoon langs hem heen te lopen de deur door.
Verder gaan met het bed opmaken.
Nee ze kiest ervoor om E10 een knuffel te geven.
Zij maakt wel vaker dit soort keuzes..
Hoevaak zoekt ze zelf geen lichamelijk contact? ( kruipt op zn schoot, gaat naast hem liggen, en dan spreek ik nog niet over de sexueel getinte opmerkingen)
Dit komt bij mij echt niet over als iem die dit zelf eigenlijk helemaal niet wil...![]()
Dit gedrag van haar strookt gewoon niet met het gedrag wat iem vertoont die er helemaal niet van gediend is, of er is iets totaal mis met haar "emotionele belevingswereld"
Het zal zeker ook mee te maken hebben dat ze een onnozele kweezel is ( ze heeft niet in de gaten waar E10 Precies mee bezig is)
In mijn ogen is er echt wat mis met haar emotionele belevingswereld, ze heeft ook nog nooit liefdesverdriet had vertelde ze gister.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:13 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...
Zij is het bed aan het opmaken, loopt om het bed.
E10 steekt zn armen uit voor een knuffel, wat doet sabrina...
Kruipt Zelf weer in zn armen...
Zij kan er ook voor kiezen om gewoon langs hem heen te lopen de deur door.
Verder gaan met het bed opmaken.
Nee ze kiest ervoor om E10 een knuffel te geven.
Zij maakt wel vaker dit soort keuzes..
Hoevaak zoekt ze zelf geen lichamelijk contact? ( kruipt op zn schoot, gaat naast hem liggen, en dan spreek ik nog niet over de sexueel getinte opmerkingen)
Dit komt bij mij echt niet over als iem die dit zelf eigenlijk helemaal niet wil...![]()
Dit gedrag van haar strookt gewoon niet met het gedrag wat iem vertoont die er helemaal niet van gediend is, of er is iets totaal mis met haar "emotionele belevingswereld"
Het zal zeker ook mee te maken hebben dat ze een onnozele kweezel is ( ze heeft niet in de gaten waar E10 Precies mee bezig is)
vind dat gefrut van Tijn nog wel meevallenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:09 schreef Kinga het volgende:
Ik kan dat Tijn-Monique en Etienne- Sabrina gedoe niet meer aanzien! Las ergens dat Marcia zich ook al irriteert aan Tijn en zijn gefrut... Groot gelijk!
Ja, wat wil je ook. Etienne heeft Sabrina nu al langer en vaker gezien dan Barry in de maanden daarvoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:15 schreef schizolientje het volgende:
Die twee willen het allebei, er is al lang genoeg ruimte geweest om het te stoppen als ze dat gewild zou hebben. Die Rob heeft nog laten zien dat hij iets aan zijn relatie zou willen doen, die Barry vind het al lang best anders had hij ook wel wat laten horen
Ik ook eerlijk gezegd. Is veel minder aanhankelijk dan die luie Zwollenaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef natronic het volgende:
[..]
vind dat gefrut van Tijn nog wel meevallen
nee ze wil helemaal niet dat hij ophoud hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
Sinds dat gedonder met Rob wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd. Is veel minder aanhankelijk dan die luie Zwollenaar.
Daarom is het ook verspilde energie om hier veel woorden meer over vuil te maken, het gaat gewoon verder en verder en wie weet wordt straks Svrina genomineerd als het mensen in het huis stoort, en van mij mogen zequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook. Etienne heeft Sabrina nu al langer en vaker gezien dan Barry in de maanden daarvoor.
weetjewel komt ook vaak voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Snoet123 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 4X !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in nog geen minuut te zeggen : " Lamarzegguh"![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ze wil helemaal niet dat hij ophoud hoor.![]()
Dat spreekt toch juist voor Tijn? Of bedoel je dat ook?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds dat gedonder met Rob wel ja.
Als het dan inhoudelijk nog een beetje interessant zou zijn, een beetje normale zinsbouw, iets meer samenhang en dan ook nog iets langzamer....no problemoquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef neferhone het volgende:
hoe veel kan iemand praten op een dag sabrina?
Gelukkig stond die knipoog er.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat spreekt toch juist voor Tijn? Of bedoel je dat ook?
juist ze moet een vertaler hebben, dan napt de rest mischien ook waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Als het dan inhoudelijk nog een beetje interessant zou zijn, een beetje normale zinsbouw, iets meer samenhang en dan ook nog iets langzamer....no problemo
Maar dit " gebazel en gebrabbel" wat zij eruit kraamt...![]()
Ik ben de kwaadste niet.. :pquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog er.
kan me niet voorstellen als dat niet zo zou zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik me steeds meer irriteer aan de zusjes.
Ik denk dat dat komt door de voorkeursbehandeling, dus als ik dat al heb, dan moeten de andere bewoners dat toch ook hebben?
Ze hebben een nepvogeltje in een kooi bij de keuken staan. Die maakt dat geluid.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Kinga het volgende:
wat is dat getjilp?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:28 schreef Snoet123 het volgende:
Ik weet nu ineens hoe ze aan het spreekwoord komen : " praten als een kip zonder kop"![]()
Ik ook niet dus dat houd in dat er een heleboel denken WTF! waarom krijgen zij alle leuke dingen, maar niets zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen als dat niet zo zou zijn
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben een nepvogeltje in een kooi bij de keuken staan. Die maakt dat geluid.
Vraag me niet waar het toe dient. Vast weer een mindfuck...
de zusjes zijn ook niet in het huis voor hun inhoud. meer voor mannelijk vermaakquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dat houd in dat er een heleboel denken WTF! waarom krijgen zij alle leuke dingen, maar niets zeggen
Misschien omdat de gezusters bever het zo leuk vonden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.![]()
aha en ik ben een vrouw. vandaar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef neferhone het volgende:
[..]
de zusjes zijn ook niet in het huis voor hun inhoud. meer voor mannelijk vermaak![]()
Ja, en die andere vogeltjes krijgen ook al een voorkeursbehandeling !quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.![]()
Joh !quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Sorry dat ik kennelijk die indruk gewekt heb bij je. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat als je de foto zo ziet, dat je aan andere dingen denkt, dan aan stoeien..... (de foto dat ze op de grond liggen had ik gekwoot)quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.
Heb je wat tegen me ofzo?
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imoquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imo
Nee de zusters worden ebschermd dus denk niet dat het uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
want...?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...![]()
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aan![]()
![]()
Wat dat betreft vind ik het jammer dat BB6 de boel al twee keer op een rare manier heeft gemanipuleerd.quote:
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
In de lounge misschien?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
Waar is Janine?
Kan ik het niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aan![]()
![]()
denk je niet dat dat grootspraak en stoer doen is? ik weet het niet hoor ben er nog niet over uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.
Dit soort gasten weten zich op bepaalde momenten terug te trekken en zelfs hun fouten toe te geven (alsthans dat zeggen ze) maar ze gaan gewoon verder met hun ding. (dit doet E10 dus ook)
Bepaalde vrouwen die daar gevoellig voor zijn (door thuissituaties uit het verleden e.d.) weten deze gasten er dan ook meteen uit te pikken.
Ik zeg niet dat E10 een loverboy is, maar z'n praktijken komen heel dicht in de buurt.
Hij heeft nog niet echt vat op haar omdat er veel mensen dicht op elkaar leven in een BB huis en hier constant bovenop zitten en hem erop wijzen.
Ik kom tot bovenstaande conclusie omdat ik schrok van het verhaal hier op FOK, over hoe hij sprak over een voormalige vriendin die hij bij de nek over straat sleepte tot bloedens toe en hij haar de andere morgen wilde gaan stompen maar zich nog kon inhouden, alleen maar omdat ze dronken was geweest.
Dit geeft dus al aan hoe hij over vrouwen denkt en er niet tegen kan de controle over "zijn bezit" te verliezen.
Is ze te sjagrijnig om in beeld te brengen? ik heb twee streams schakers en twee streams met nederland in bewegingquote:
Nou ja goed, dat bedoelde ik dan ook met beschaafderquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijn.
De intenties van Tijn zijn berust op verliefdheid/vriendschap, niet op sex. Dat Tijn moeite heeft om vriendschap en verlieftheid uit elkaar tehouden is een ander vehaal.
e10 z'n entienties zijn puur sexueel. het liefts zou hij Sabrina een beurt geven, en handelt dar ook naar. Hoe dichter hij bij een penetratie kan komen, hoe beter.
Dat Tijn Monique wel een beurt wil geven zou best kunnen, maar daar handelt hij niet naar.
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal welquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat dat grootspraak en stoer doen is? ik weet het niet hoor ben er nog niet over uit
De motivatie is verschillend, dus kan je niet de twee met elkaar vergelijken en zeggen dat de ene beschaafder bezig is dan de ander..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat bedoelde ik dan ook met beschaafder![]()
Dat is maar goed ook dan, aangezien Monique al 20 jaar bij een man is... en getrouwd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijn.
De intenties van Tijn zijn berust op verliefdheid/vriendschap, niet op sex. Dat Tijn moeite heeft om vriendschap en verlieftheid uit elkaar tehouden is een ander vehaal.
ik heb het ook gezien nam het ook niet serieus; ik vind alleen wel dat hij onbeschoft over vrouwen praatquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal wel![]()
Ik heb het gehoord toen hij het vertelde en het klonk alles behalve serieus.
Ja, maar dit is niet heel nederland. Dit is 1 huis, met beperkte vloer-oppervlakte, met 50+ camera's...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef X_Kanus_X het volgende:
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef T-lex het volgende:
Lees hier steeds dat Tijn misschien best Mo een beurt wil geven. Vergeet ook niet dat Mo best een beurt wil van Tijn.![]()
als het 's nachts wel kan, is het technisch dus wel mogelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef BeeDee het volgende:
Vannacht hadden we (helaas toen bijna iedereen sliep) 4 verschillende streams...onbegrijpelijk dat dat niet altijd zo is.
Nu mis je inderdaad regelmatig een aantal personen.
BB ís precies de omschrijving van het woordje censuurquote:
Lijkt mij sterk ! Toen was ze 15quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?
Je kan Monique niet verwijten dan iemand anders verlieft op haar wordt. Je kan haar wel een brief sturen, en dat is wat Rob ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook dan, aangezien Monique al 20 jaar bij een man is... en getrouwd.
Preciesquote:
Juist ja, Mo is echt niet zo onschuldig als dat ze wil doen geloven. Dat Tijn en Mo mekaar best wel meer dan leuk vinden dat is wel duidelijk. Ze zijn echt wel tot mekaar aangetrokken, anders doe je sommige dingen echt niet. Dat het in BB een beetje lastig is(met Rob op de loer), dat is een 2e.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?
Nee, we kunnen Monique niets verwijten... en Tijn ook niet. Ook niet hoe ze aan elkaar hingen de hele tijd enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je kan Monique niet verwijten dan iemand anders verlieft op haar wordt. Je kan haar wel een brief sturen, en dat is wat Rob ook gedaan heeft.
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...![]()
dat rob haar enige sex partner is geweest tot nu toequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies
En wat kunnen we daaruit concluderen, lieve kijkbuisvriendjes???
neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!
quote:
Inderdaad, we kunnen alleen maar verwijten dat het door BB verkeerd gebracht wordt en door de kijjker verkeerd gezien....quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, we kunnen Monique niets verwijten... en Tijn ook niet. Ook niet hoe ze aan elkaar hingen de hele tijd enzo
dat is waarquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan krijg je pas goeie irritaties in het huis
LOL ... Beelden liegen niet. Maar laat verder maar zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen alleen maar verwijten dat het door BB verkeerd gebracht wordt en door de kijjker verkeerd gezien....
Men wil dingen zien die er naar mijn mening niet zijn...
ententies zijn niet op sex belust, maar berustquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!
idd, wij verschillen van mening.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... Beelden liegen niet. Maar laat verder maar zitten.
Mag er van mij ook zo uit. Mis ik HE-LE-MAAL niks aan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet even Janine aan en dan hoor ik... "Weet je, ik heb het echt gehad..."
ze moet maar eens goed gepaald worden door een dolle bos negerquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Janine in een enorme klaagmode.
Ik zie dat er ook een op d'r nek zit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:18 schreef pullup het volgende:
Janine zit weer onder de pukkels, het ding zit weer onder dr arm. Ze kijkt het nog 1 weekje aan en dan is het mooi geweest.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Sonique het volgende:
Janine moet niet zo zeuren, Er waren mensen die het veel zwaarder hadden!
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=77417
Ze gaat echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeee niet naar huis Janine, anders kunnen we ons niet meer ergeren
Verkeerde conclusie dus ! oeps...knipoog smileyquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat rob haar enige sex partner is geweest tot nu toe![]()
![]()
Precies alles wat E10 zegt is een leugen volgens de meeste hier, amar dit verhaal is natuurlijk waar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal wel![]()
Ik heb het gehoord toen hij het vertelde en het klonk alles behalve serieus.
BB grijpt niet in?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet heel nederland. Dit is 1 huis, met beperkte vloer-oppervlakte, met 50+ camera's...
Ik begrijp best dat als je misschien alleen thuis bent ofzo, dat een loverboy makkelijk kan toeslaan.
Maar we weten ook dat loverboys jongere meisjes manipuleren. Aan de andere kant kan je inderdaad zeggen dat dit waarschijnlijk veel zegt over de geestelijke volwassenheid van Sabrina...
Verder kijkt BB mee, en die grijpt niet in.
Sabrina juicht het alleen toe en Monique probeert er wel af en toe wat van de te zeggen, maar dat komt ook niet aan. En Rob stond tenminste voor de deur, maar Barry hebben we nog niet gezien (kan ook veel zeggen over de toekomst van de relatie tussen Sabrina en Barry).
Al met al ben ik er nog steeds niet achter of dit manipuleren is, of dat Sabrina gewoon een leuk speeltje heeft gevonden.
Blijkbaar wou ze nog wat kwijt bij Janine maar die is meteen foetsiequote:
De meest spraakmakende bewoner van dit jaarquote:
Wat een koe is het toch he, geen 'luxe' en meteen janken als een baby...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Janine gaat naar huis als ze volgende week weer noodrantsoen hebben.
NOODRANTSOEN graag
Ja, wat is daar zo raar aan? Er gebeuren verschrikkelijke dingen in dat huis. BB moet ingrijpen!!!quote:
Dacht dat Jeroen was (met de nadruk op 'spraak'quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De meest spraakmakende bewoner van dit jaar
Ze valt af en dat kan ze met haar werk niet hebben. Ze wist vantevoren blijkbaar niet dat weekopdrachten kunnen mislukken enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een koe is het toch he, geen 'luxe' en meteen janken als een baby...
dat hebben ze toch al gedaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat is daar zo raar aan? Er gebeuren verschrikkelijke dingen in dat huis. BB moet ingrijpen!!!
Ja, ik weet het.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al gedaan?
Meisjeskamer b.v?![]()
Ja, en wie lagen daar 'vanochtend' in? E10 die onzedelijke handelingen verrichtte op Sabrina...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al gedaan?
Meisjeskamer b.v?![]()
Milica liegt (alweer) dat ze barst! Ze klaagt elke dag wel tegen Jeroen of E10 over de nominatie. En hangt tegen iedereen hetzelfde: ik snap de nominatie wel, maar weet je, blablabla.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Milica zegt dat ze zich wel lekker voelt omdat ze genomineerd staat. Ze heeft iets om naar uit te kijken. Als ze blijft is het goed... en als ze naar huis moet is het ook goed. Volgende week denkt ze weer genomineerd te staan (als ze blijft) en dan heeft ze dus weer het gevoel dat er iets is om naar uit te kijken. Zonder genomineerd te staan heb je eigenlijk niets, vindt ze.
Dan heb jij meer gezien dan ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ja, en wie lagen daar 'vanochtend' in? E10 die onzedelijke handelingen verrichtte op Sabrina...
Het is goed met je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef Day het volgende:
[..]
Milica liegt (alweer) dat ze barst! Ze klaagt elke dag wel tegen Jeroen of E10 over de nominatie. En hangt tegen iedereen hetzelfde: ik snap de nominatie wel, maar weet je, blablabla.
Maar goed, Milica is dan ook Jantje huilt, Jantje lacht.
Ik ben een beetje klaar met het hele E10 / Sabrina verhaal. Sabrina neem ik niet meer serieus, die kunnen ze nog wel 10 cursussen assertiviteitstraining geven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ja, en wie lagen daar 'vanochtend' in? E10 die onzedelijke handelingen verrichtte op Sabrina...
Sterke reactiequote:
Ach ja, Milica is Heilige Maria herself!quote:
De dekens gingen verdacht tekeer. Verder lebberde E10 haar helemaal af. En volgens mij ging zijn tong vrij ver in haar oor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij meer gezien dan ik.
En bij jou de devil herselfquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ach ja, Milica is Heilige Maria herself!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:43 schreef Debbus het volgende:
[..]
De dekens gingen verdacht tekeer. Verder lebberde E10 haar helemaal af. En volgens mij ging zijn tong vrij ver in haar oor.
Oke, geen sex, maar wel een leuk voorspel.
Hij kijkt anders nog opzeker niet echt vrolijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB gestopt zijn met hun 'pest Egbert' spelletje?
[afbeelding]
Dank je. Was heel simpel te verdedigen, maar dan word je daar weer op aangevallen. Net zoals alles over Tijn recht wordt gepraat zegmaar.... en alles van Etienne negatief wordt uitgelegd. Zo gaat dat.quote:
ja zal wel weer op een bijzondere manier uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef Debbus het volgende:
[..]
Haha dat is zeker geen 'happy face'quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij kijkt anders nog opzeker niet echt vrolijk
10 is denk ik nog niet genoeg!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met het hele E10 / Sabrina verhaal. Sabrina neem ik niet meer serieus, die kunnen ze nog wel 10 cursussen assertiviteitstraining geven.![]()
![]()
En dat hij 1 keer perongeluk haar borst aanraakte en meteen zei 'sorry' dat zal er ook niet inzitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ja zal wel weer op een bijzondere manier uitgezonden worden.
Hoe Sabrina probeert van hem af te komen en het arme kind gewoon niet met rust gelaten wordt.![]()
Daarom wil ik dat ze in dat huis blijf.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij meer gezien dan ik.
Je kan een discussie met Day erover aangaan maar in sommige gevallen verkies je het om dat niet te doen en vervolgens je discussiepartner ineens een mening toe te dichten die gebaseerd is op een "algemene forum mening" en hem/haar zogenaamd onkundig beschouwd om een eigen mening te hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Was heel simpel te verdedigen, maar dan word je daar weer op aangevallen. Net zoals alles over Tijn recht wordt gepraat zegmaar.... en alles van Etienne negatief wordt uitgelegd. Zo gaat dat.
Komt me bekend voor die reactie!quote:
laten we maar niet over de middenweg praten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Was heel simpel te verdedigen, maar dan word je daar weer op aangevallen. Net zoals alles over Tijn recht wordt gepraat zegmaar.... en alles van Etienne negatief wordt uitgelegd. Zo gaat dat.
e10:het lijkt in dat truitje net of je tepel te hoog zitquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hij 1 keer perongeluk haar borst aanraakte en meteen zei 'sorry' dat zal er ook niet inzitten.
Of ze brengen het dat hij dat expres deed natuurlijk
Doe het niet vaak, maarquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan een discussie met Day erover aangaan maar in sommige gevallen verkies je het om dat niet te doen en vervolgens je discussiepartner ineens een mening toe te dichten die gebaseerd is op een "algemene forum mening" en hem/haar zogenaamd onkundig beschouwd om een eigen mening te hebben.
Dat is dus niet netjes![]()
Als je er maar van leertquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, daar baal ik dan stevig van.
En later: "laat eens even zien"quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
e10:het lijkt in dat truitje net of je tepel te hoog ziten dan de plek aanwijzen
LOL, pas 1 dag op rantsoen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef pullup het volgende:
Iedereen heeft het erover om naar huis te gaan![]()
maar dat gaan ze vast niet uitzendenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En later: "laat eens even zien"![]()
Denk het wel. Dat was toch wel een vrij grappig stukje. Sabrina lachte er ook omquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
maar dat gaan ze vast niet uitzenden![]()
Hij pakt haar vol bij haar tiet! Maar goed, een penetratie is het niet, daar heb jij weer gelijk in!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig, dat is me even onzedelijk![]()
Heyquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet vaak, maar..![]()
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef itsme het volgende:
[..]
laten we maar niet over de middenweg praten.
Ik vind Milicia niet de devil herself, maar ik probeer ook niet alles goed te praten wat zij doet.En daar heb jij toch wel een handje van scan.![]()
Het is vreselijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef Day het volgende:
Janine vindt pindakaas zó smerig!!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij pakt haar vol bij haar tiet! Maar goed, een penetratie is het niet, daar heb jij weer gelijk in!![]()
Ik heb dat dus zelf ook een beetje, met E10. Milicia vind ik gewoon een saai kind, geen hekel aan haar maar ik zal haar niet missen als ze weg is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.
Hebben ze het zelf ook gezegd ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:48 schreef neferhone het volgende:
paasei kwam toch van een van de zusjes
Bestaat er voor jou een zeer terecht ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.
I rest my case! Dat is dus precies wat ze deed!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Dan heb je echt iets niet helemaal goed gezien. Dat kan ik je verzekeren. Hij raakte geen tiet aan en áls het wel zo was, had Sabrina hem meteen weggeduwd. Doet ze iedere keer namelijk.
Als Janine wordt afgemaakt vanwege haar enorme zeiken... als Hilde werd afgemaakt vanwege haar gezeik... als Etienne wordt afgemaakt vanwege zijn extreem rechtse uitspraken ... als Tijn werd afgemaakt vanwege zijn omgang met Monique de eerste weken ..... moet ik nog even doorgaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bestaat er voor jou een zeer terecht ?
vast welquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hebben ze het zelf ook gezegd ?Zijn de zusjes en ik het weer eens...
En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND zag het op de streams?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
I rest my case! Dat is dus precies wat ze deed!![]()
Nee, duidelijk, ik kreeg de indruk alsof je alle plooien wilde gladstrijken, maar gelukkig heb jij ook je grenzen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Janine wordt afgemaakt vanwege haar enorme zeiken... als Hilde werd afgemaakt vanwege haar gezeik... als Etienne wordt afgemaakt vanwege zijn extreem rechtse uitspraken ... als Tijn werd afgemaakt vanwege zijn omgang met Monique de eerste weken ..... moet ik nog even doorgaan?
Ja, zelfs ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, duidelijk, ik kreeg de indruk alsof je alle plooien wilde gladstrijken, maar gelukkig heb jij ook je grenzen.
Die had nu ergens in een hoekje op de bank gelegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:22 schreef BBoon het volgende:
Het is zo erg dat ik gewoon Hilde mis. Ben ik dan echt tever heen????
Haar enige nachtmerrie is dat hij -moge God het verhoeden- ophoudt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:22 schreef BBoon het volgende:
Het is zo erg dat ik gewoon Hilde mis. Ben ik dan echt tever heen????
Ja maar toch , ze bracht nog iets in het huis. Haar ergernissen , haar monologen. Moet zeggen dat ik dat toch wel mis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had nu ergens in een hoekje op de bank gelegen.
Mo is heel erg panisch als het om haar bed gaat. Gisteravond ging ze ook bijna uit haar dak omdat ze dacht dat Semih in haar bed was geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/gelescherm3.jpg]afbeelding][/URL]
Moinique wordt er niet vrolijk van dat e10 in haar bed ligt te rotten....
ik had al een zang en fluitverbod opgelegd; maar die lappen ze aan hun laarsquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Lekker prikje onder water.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveelquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Goed hè?quote:
Maar goed, ik sta weer alleen in mijn mening geloof ik, dus laat verder maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND zag het op de streams?![]()
een hekel aan hem zover wil ik niet gaan maar ik vind hem wel eng!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveel![]()
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?quote:
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?
Ok, die miste ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |