Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Sorry dat ik kennelijk die indruk gewekt heb bij je. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat als je de foto zo ziet, dat je aan andere dingen denkt, dan aan stoeien..... (de foto dat ze op de grond liggen had ik gekwoot)quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.
Heb je wat tegen me ofzo?
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imoquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imo
Nee de zusters worden ebschermd dus denk niet dat het uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
want...?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...![]()
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aan![]()
![]()
Wat dat betreft vind ik het jammer dat BB6 de boel al twee keer op een rare manier heeft gemanipuleerd.quote:
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
Sab : " wat houwwww je me vahasttttttttttt"
Mens als je er niet van gediend bent Reageer dan Anders !!!!!!!
Duw hem weg ! Geef hem een Stomp ! Zeg dat hij met zn handen van je af moet blijven!!! Maar doe in ieder geval IETS!!!!!!!!!!!!!!!!
In de lounge misschien?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef Verida het volgende:
Waar is Janine?
Kan ik het niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aan![]()
![]()
denk je niet dat dat grootspraak en stoer doen is? ik weet het niet hoor ben er nog niet over uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.
Dit soort gasten weten zich op bepaalde momenten terug te trekken en zelfs hun fouten toe te geven (alsthans dat zeggen ze) maar ze gaan gewoon verder met hun ding. (dit doet E10 dus ook)
Bepaalde vrouwen die daar gevoellig voor zijn (door thuissituaties uit het verleden e.d.) weten deze gasten er dan ook meteen uit te pikken.
Ik zeg niet dat E10 een loverboy is, maar z'n praktijken komen heel dicht in de buurt.
Hij heeft nog niet echt vat op haar omdat er veel mensen dicht op elkaar leven in een BB huis en hier constant bovenop zitten en hem erop wijzen.
Ik kom tot bovenstaande conclusie omdat ik schrok van het verhaal hier op FOK, over hoe hij sprak over een voormalige vriendin die hij bij de nek over straat sleepte tot bloedens toe en hij haar de andere morgen wilde gaan stompen maar zich nog kon inhouden, alleen maar omdat ze dronken was geweest.
Dit geeft dus al aan hoe hij over vrouwen denkt en er niet tegen kan de controle over "zijn bezit" te verliezen.
Is ze te sjagrijnig om in beeld te brengen? ik heb twee streams schakers en twee streams met nederland in bewegingquote:
Nou ja goed, dat bedoelde ik dan ook met beschaafderquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijn.
De intenties van Tijn zijn berust op verliefdheid/vriendschap, niet op sex. Dat Tijn moeite heeft om vriendschap en verlieftheid uit elkaar tehouden is een ander vehaal.
e10 z'n entienties zijn puur sexueel. het liefts zou hij Sabrina een beurt geven, en handelt dar ook naar. Hoe dichter hij bij een penetratie kan komen, hoe beter.
Dat Tijn Monique wel een beurt wil geven zou best kunnen, maar daar handelt hij niet naar.
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal welquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat dat grootspraak en stoer doen is? ik weet het niet hoor ben er nog niet over uit
De motivatie is verschillend, dus kan je niet de twee met elkaar vergelijken en zeggen dat de ene beschaafder bezig is dan de ander..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat bedoelde ik dan ook met beschaafder![]()
Dat is maar goed ook dan, aangezien Monique al 20 jaar bij een man is... en getrouwd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan ik het niet mee eens zijn.
De intenties van Tijn zijn berust op verliefdheid/vriendschap, niet op sex. Dat Tijn moeite heeft om vriendschap en verlieftheid uit elkaar tehouden is een ander vehaal.
ik heb het ook gezien nam het ook niet serieus; ik vind alleen wel dat hij onbeschoft over vrouwen praatquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal wel![]()
Ik heb het gehoord toen hij het vertelde en het klonk alles behalve serieus.
Ja, maar dit is niet heel nederland. Dit is 1 huis, met beperkte vloer-oppervlakte, met 50+ camera's...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef X_Kanus_X het volgende:
Als het zo gemakkelijk was, dan hadden we in heel Nederland het probleem met "Loverboys" ook niet gehad.
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef T-lex het volgende:
Lees hier steeds dat Tijn misschien best Mo een beurt wil geven. Vergeet ook niet dat Mo best een beurt wil van Tijn.![]()
als het 's nachts wel kan, is het technisch dus wel mogelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef BeeDee het volgende:
Vannacht hadden we (helaas toen bijna iedereen sliep) 4 verschillende streams...onbegrijpelijk dat dat niet altijd zo is.
Nu mis je inderdaad regelmatig een aantal personen.
BB ís precies de omschrijving van het woordje censuurquote:
Lijkt mij sterk ! Toen was ze 15quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?
Je kan Monique niet verwijten dan iemand anders verlieft op haar wordt. Je kan haar wel een brief sturen, en dat is wat Rob ook gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook dan, aangezien Monique al 20 jaar bij een man is... en getrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |