Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:35 schreef Sonique het volgende:
En, ging dit te ver volgens jullie (mo en Tijn?)
Ik vond van niet...
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft toch al op z'n donder gehad. Hij doet nu dingen die nog net door de beugel kunnen. Onder het mom van 'stoeien' enzo... Zou wel heel erg brutaal zijn als hij nu NOG steeds te ver zou gaan.
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Sorry dat ik kennelijk die indruk gewekt heb bij je. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat als je de foto zo ziet, dat je aan andere dingen denkt, dan aan stoeien..... (de foto dat ze op de grond liggen had ik gekwoot)quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen zonder streams hè. Op de foto is het niet te zien namelijk.
Heb je wat tegen me ofzo?
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imoquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje zoals met Etienne en Sabrina bedoel je?
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, want e10 z'n intenties zijn wel op sex berust imo
Nee de zusters worden ebschermd dus denk niet dat het uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar toch gaat dit op TV uitgezonden worden...
En omdat het in de context geplaatst wordt (mo en Rob vewrhaal) gaan mensen raar kijken...
Het wordt hier al gedaan.
Foto's plaatsen onder het mom van 'kijk eens'
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
want...?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komop, uiteindelijk zijn Tijn z'n intenties ook op sex berust !![]()
![]()
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...![]()
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Idd, Tijn pakt het alleen iets beschaafder aan![]()
![]()
Wat dat betreft vind ik het jammer dat BB6 de boel al twee keer op een rare manier heeft gemanipuleerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |