Vergeet niet dat E10 zijn complete pr0n-collectie op marktplaats heeft aangeboden. En in dat soort 'films' is dat redelijk normaal... (heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:50 schreef T-lex het volgende:
Lijkt soms ook net of je naar de veemarkt staat te kijken. Elke keer dat slaan op d'r kont enzo. Zou die denken dat als je maar vaak genoeg een tik geeft ze vanzelf geil zal worden.![]()
![]()
Licht understatement.quote:Ik word gek van dat gesmak,wat een mafkees die spoort niet.
Amenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
Sab : " wat houwwww je me vahasttttttttttt"
Mens als je er niet van gediend bent Reageer dan Anders !!!!!!!
Duw hem weg ! Geef hem een Stomp ! Zeg dat hij met zn handen van je af moet blijven!!! Maar doe in ieder geval IETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoe lost Sab dit op? Kruipt weer eens even dicht tegen hem aan
Ik vind dat Sabrina er zelf net zo hard aan meedoet!
E10 kan zn "grijpgrage" handjes dan niet thuishouden misschien, maar zij pikt het steeds en zoekt hem Zelf op.
Ik ben hun 2 samen meer dan zat![]()
Taktiek van Sabrina:quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:54 schreef Snoet123 het volgende:
Sab : " wat houwwww je me vahasttttttttttt"
Mens als je er niet van gediend bent Reageer dan Anders !!!!!!!
Duw hem weg ! Geef hem een Stomp ! Zeg dat hij met zn handen van je af moet blijven!!! Maar doe in ieder geval IETS!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoe lost Sab dit op? Kruipt weer eens even dicht tegen hem aan
Ik vind dat Sabrina er zelf net zo hard aan meedoet!
E10 kan zn "grijpgrage" handjes dan niet thuishouden misschien, maar zij pikt het steeds en zoekt hem Zelf op.
Ik ben hun 2 samen meer dan zat![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
- Misschien als ik met praat, dan houd ie op.
- Misschien als ik met hem lach, dan houd ie op.
- Misschien als ik aan hem zit, dan houd ie op.
- Misschien als hij aan mij zit, dan houd ie op.
- Misschien als ik hij mij een zoen heeft gegeven, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem de hele dag laat zoenen, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem in bed laat, dan houd ie op.
- Misschien als hij 1x aan me tieten heeft gezeten, dan houd ie op.
- Misschien als hij de hele dag aan me tieten zit, dan houd ie op.
We wachten rustig af op de laaste stap![]()
Volgens mij wil sabrientjuh helemaal Niet dat hij ermee ophoudtquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
JUIST!!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Volgens mij wil sabrientjuh helemaal Niet dat hij ermee ophoudt
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...quote:
heb ik haar idd horen zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef Fargo het volgende:
Sabrina zei ook dat E10 geen racist was. Was meteen aanleiding om elk teken van leven van haar nooit meer serieus te nemen.
dat is ook mijn indruk; en die was eerst aardigquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:13 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...
Zij is het bed aan het opmaken, loopt om het bed.
E10 steekt zn armen uit voor een knuffel, wat doet sabrina...
Kruipt Zelf weer in zn armen...
Zij kan er ook voor kiezen om gewoon langs hem heen te lopen de deur door.
Verder gaan met het bed opmaken.
Nee ze kiest ervoor om E10 een knuffel te geven.
Zij maakt wel vaker dit soort keuzes..
Hoevaak zoekt ze zelf geen lichamelijk contact? ( kruipt op zn schoot, gaat naast hem liggen, en dan spreek ik nog niet over de sexueel getinte opmerkingen)
Dit komt bij mij echt niet over als iem die dit zelf eigenlijk helemaal niet wil...![]()
Dit gedrag van haar strookt gewoon niet met het gedrag wat iem vertoont die er helemaal niet van gediend is, of er is iets totaal mis met haar "emotionele belevingswereld"
Het zal zeker ook mee te maken hebben dat ze een onnozele kweezel is ( ze heeft niet in de gaten waar E10 Precies mee bezig is)
In mijn ogen is er echt wat mis met haar emotionele belevingswereld, ze heeft ook nog nooit liefdesverdriet had vertelde ze gister.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:13 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens naar de lichaamstaal van Sabrina...
Zij is het bed aan het opmaken, loopt om het bed.
E10 steekt zn armen uit voor een knuffel, wat doet sabrina...
Kruipt Zelf weer in zn armen...
Zij kan er ook voor kiezen om gewoon langs hem heen te lopen de deur door.
Verder gaan met het bed opmaken.
Nee ze kiest ervoor om E10 een knuffel te geven.
Zij maakt wel vaker dit soort keuzes..
Hoevaak zoekt ze zelf geen lichamelijk contact? ( kruipt op zn schoot, gaat naast hem liggen, en dan spreek ik nog niet over de sexueel getinte opmerkingen)
Dit komt bij mij echt niet over als iem die dit zelf eigenlijk helemaal niet wil...![]()
Dit gedrag van haar strookt gewoon niet met het gedrag wat iem vertoont die er helemaal niet van gediend is, of er is iets totaal mis met haar "emotionele belevingswereld"
Het zal zeker ook mee te maken hebben dat ze een onnozele kweezel is ( ze heeft niet in de gaten waar E10 Precies mee bezig is)
vind dat gefrut van Tijn nog wel meevallenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:09 schreef Kinga het volgende:
Ik kan dat Tijn-Monique en Etienne- Sabrina gedoe niet meer aanzien! Las ergens dat Marcia zich ook al irriteert aan Tijn en zijn gefrut... Groot gelijk!
Ja, wat wil je ook. Etienne heeft Sabrina nu al langer en vaker gezien dan Barry in de maanden daarvoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:15 schreef schizolientje het volgende:
Die twee willen het allebei, er is al lang genoeg ruimte geweest om het te stoppen als ze dat gewild zou hebben. Die Rob heeft nog laten zien dat hij iets aan zijn relatie zou willen doen, die Barry vind het al lang best anders had hij ook wel wat laten horen
Ik ook eerlijk gezegd. Is veel minder aanhankelijk dan die luie Zwollenaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef natronic het volgende:
[..]
vind dat gefrut van Tijn nog wel meevallen
nee ze wil helemaal niet dat hij ophoud hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
Sinds dat gedonder met Rob wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd. Is veel minder aanhankelijk dan die luie Zwollenaar.
Daarom is het ook verspilde energie om hier veel woorden meer over vuil te maken, het gaat gewoon verder en verder en wie weet wordt straks Svrina genomineerd als het mensen in het huis stoort, en van mij mogen zequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook. Etienne heeft Sabrina nu al langer en vaker gezien dan Barry in de maanden daarvoor.
weetjewel komt ook vaak voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Snoet123 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om 4X !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in nog geen minuut te zeggen : " Lamarzegguh"![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ze wil helemaal niet dat hij ophoud hoor.![]()
Dat spreekt toch juist voor Tijn? Of bedoel je dat ook?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sinds dat gedonder met Rob wel ja.
Als het dan inhoudelijk nog een beetje interessant zou zijn, een beetje normale zinsbouw, iets meer samenhang en dan ook nog iets langzamer....no problemoquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef neferhone het volgende:
hoe veel kan iemand praten op een dag sabrina?
Gelukkig stond die knipoog er.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat spreekt toch juist voor Tijn? Of bedoel je dat ook?
juist ze moet een vertaler hebben, dan napt de rest mischien ook waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:22 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Als het dan inhoudelijk nog een beetje interessant zou zijn, een beetje normale zinsbouw, iets meer samenhang en dan ook nog iets langzamer....no problemo
Maar dit " gebazel en gebrabbel" wat zij eruit kraamt...![]()
Ik ben de kwaadste niet.. :pquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog er.
kan me niet voorstellen als dat niet zo zou zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik me steeds meer irriteer aan de zusjes.
Ik denk dat dat komt door de voorkeursbehandeling, dus als ik dat al heb, dan moeten de andere bewoners dat toch ook hebben?
Ze hebben een nepvogeltje in een kooi bij de keuken staan. Die maakt dat geluid.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Kinga het volgende:
wat is dat getjilp?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:28 schreef Snoet123 het volgende:
Ik weet nu ineens hoe ze aan het spreekwoord komen : " praten als een kip zonder kop"![]()
Ik ook niet dus dat houd in dat er een heleboel denken WTF! waarom krijgen zij alle leuke dingen, maar niets zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen als dat niet zo zou zijn
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben een nepvogeltje in een kooi bij de keuken staan. Die maakt dat geluid.
Vraag me niet waar het toe dient. Vast weer een mindfuck...
de zusjes zijn ook niet in het huis voor hun inhoud. meer voor mannelijk vermaakquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dat houd in dat er een heleboel denken WTF! waarom krijgen zij alle leuke dingen, maar niets zeggen
Misschien omdat de gezusters bever het zo leuk vonden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.![]()
aha en ik ben een vrouw. vandaar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef neferhone het volgende:
[..]
de zusjes zijn ook niet in het huis voor hun inhoud. meer voor mannelijk vermaak![]()
Ja, en die andere vogeltjes krijgen ook al een voorkeursbehandeling !quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
die vogeltjes komen uit dat foute cafe van de afscheidsavond van Hilde. Alle andere dingen uit dat foute cafe zijn weggehaald, ik weet ook niet waarom die vogeltjes mochten blijven.![]()
Joh !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |