Hij pakt haar vol bij haar tiet! Maar goed, een penetratie is het niet, daar heb jij weer gelijk in!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig, dat is me even onzedelijk![]()
Heyquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet vaak, maar..![]()
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:50 schreef itsme het volgende:
[..]
laten we maar niet over de middenweg praten.
Ik vind Milicia niet de devil herself, maar ik probeer ook niet alles goed te praten wat zij doet.En daar heb jij toch wel een handje van scan.![]()
Het is vreselijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef Day het volgende:
Janine vindt pindakaas zó smerig!!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij pakt haar vol bij haar tiet! Maar goed, een penetratie is het niet, daar heb jij weer gelijk in!![]()
Ik heb dat dus zelf ook een beetje, met E10. Milicia vind ik gewoon een saai kind, geen hekel aan haar maar ik zal haar niet missen als ze weg is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.
Hebben ze het zelf ook gezegd ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:48 schreef neferhone het volgende:
paasei kwam toch van een van de zusjes
Bestaat er voor jou een zeer terecht ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een gevolg. Als iemand naar mijn idee zeer onterecht door vrij veel mensen wordt aangevallen, ga ik er tegen in verdediging. Dat doe ik met Milica (er zit geen kwaad in dat meisje), maar dus ook met bv Etienne. En dat terwijl ik Etienne niet eens mag. Ik was zelfs Hilde aan het verdedigen toen iedereen hier liep te verkondigen dat ze totaal geen pijn heeft en geen ziekte heeft enzo. Je moet me toch wel een beetje kennen zo langzamerhand.
I rest my case! Dat is dus precies wat ze deed!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Dan heb je echt iets niet helemaal goed gezien. Dat kan ik je verzekeren. Hij raakte geen tiet aan en áls het wel zo was, had Sabrina hem meteen weggeduwd. Doet ze iedere keer namelijk.
Als Janine wordt afgemaakt vanwege haar enorme zeiken... als Hilde werd afgemaakt vanwege haar gezeik... als Etienne wordt afgemaakt vanwege zijn extreem rechtse uitspraken ... als Tijn werd afgemaakt vanwege zijn omgang met Monique de eerste weken ..... moet ik nog even doorgaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bestaat er voor jou een zeer terecht ?
vast welquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hebben ze het zelf ook gezegd ?Zijn de zusjes en ik het weer eens...
En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND zag het op de streams?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
I rest my case! Dat is dus precies wat ze deed!![]()
Nee, duidelijk, ik kreeg de indruk alsof je alle plooien wilde gladstrijken, maar gelukkig heb jij ook je grenzen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Janine wordt afgemaakt vanwege haar enorme zeiken... als Hilde werd afgemaakt vanwege haar gezeik... als Etienne wordt afgemaakt vanwege zijn extreem rechtse uitspraken ... als Tijn werd afgemaakt vanwege zijn omgang met Monique de eerste weken ..... moet ik nog even doorgaan?
Ja, zelfs ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, duidelijk, ik kreeg de indruk alsof je alle plooien wilde gladstrijken, maar gelukkig heb jij ook je grenzen.
Die had nu ergens in een hoekje op de bank gelegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:22 schreef BBoon het volgende:
Het is zo erg dat ik gewoon Hilde mis. Ben ik dan echt tever heen????
Haar enige nachtmerrie is dat hij -moge God het verhoeden- ophoudt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debbus het volgende:
[..]
Taktiek van Sabrina:
- Misschien als ik met praat, dan houd ie op.
- Misschien als ik met hem lach, dan houd ie op.
- Misschien als ik aan hem zit, dan houd ie op.
- Misschien als hij aan mij zit, dan houd ie op.
- Misschien als ik hij mij een zoen heeft gegeven, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem de hele dag laat zoenen, dan houd ie op.
- Misschien als ik hem in bed laat, dan houd ie op.
- Misschien als hij 1x aan me tieten heeft gezeten, dan houd ie op.
- Misschien als hij de hele dag aan me tieten zit, dan houd ie op.
We wachten rustig af op de laaste stap![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:22 schreef BBoon het volgende:
Het is zo erg dat ik gewoon Hilde mis. Ben ik dan echt tever heen????
Ja maar toch , ze bracht nog iets in het huis. Haar ergernissen , haar monologen. Moet zeggen dat ik dat toch wel mis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had nu ergens in een hoekje op de bank gelegen.
Mo is heel erg panisch als het om haar bed gaat. Gisteravond ging ze ook bijna uit haar dak omdat ze dacht dat Semih in haar bed was geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/gelescherm3.jpg]afbeelding][/URL]
Moinique wordt er niet vrolijk van dat e10 in haar bed ligt te rotten....
ik had al een zang en fluitverbod opgelegd; maar die lappen ze aan hun laarsquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Lekker prikje onder water.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveelquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Goed hè?quote:
Maar goed, ik sta weer alleen in mijn mening geloof ik, dus laat verder maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND zag het op de streams?![]()
een hekel aan hem zover wil ik niet gaan maar ik vind hem wel eng!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveel![]()
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?quote:
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?
Ok, die miste ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |