Ja maar toch , ze bracht nog iets in het huis. Haar ergernissen , haar monologen. Moet zeggen dat ik dat toch wel mis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had nu ergens in een hoekje op de bank gelegen.
Mo is heel erg panisch als het om haar bed gaat. Gisteravond ging ze ook bijna uit haar dak omdat ze dacht dat Semih in haar bed was geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/gelescherm3.jpg]afbeelding][/URL]
Moinique wordt er niet vrolijk van dat e10 in haar bed ligt te rotten....
ik had al een zang en fluitverbod opgelegd; maar die lappen ze aan hun laarsquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef BBoon het volgende:
Ik ben Jeroen echt helemaal zat nu Die denkt in 1 week tijd populair te worden. En zingen kan ie echt niet.
Lekker prikje onder water.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveelquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Day het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat hij na zijn nominatie (en eigenlijk al sinds Hil weg is) ineens bijdehander is geworden.
Maar ja, wou het niet zeggen, want dan heb ik weer een vreselijke hekel aan hem.![]()
Goed hè?quote:
Maar goed, ik sta weer alleen in mijn mening geloof ik, dus laat verder maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En NIEMAND, maar dan ook helemaal NIEMAND zag het op de streams?![]()
een hekel aan hem zover wil ik niet gaan maar ik vind hem wel eng!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Mag je geen hekel aan iemand hebben dan? Ik heb wel een hekel aan hem. Hij is mij te eng.... Of zeg ik dan teveel![]()
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?quote:
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie wel Marcia liggen maar zie Tijn nergens ?? Wat gebeurde er dan ?
Ok, die miste ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia zat aan tafel en Tijn kwam achter haar staan en greep haar even stevig vast (een soort knuffel). Hij bleef daar staan, waarna Marcia in de benen kwam en naar de kamer ging. Misschien was ze weer bang dat Floris jaloers zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |