Preciesquote:
Juist ja, Mo is echt niet zo onschuldig als dat ze wil doen geloven. Dat Tijn en Mo mekaar best wel meer dan leuk vinden dat is wel duidelijk. Ze zijn echt wel tot mekaar aangetrokken, anders doe je sommige dingen echt niet. Dat het in BB een beetje lastig is(met Rob op de loer), dat is een 2e.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Monique heeft ook wel seksuele ervaringen met vrouwen. Zal dat dan allemaal langer dan 20 jaar geleden zijn?
Nee, we kunnen Monique niets verwijten... en Tijn ook niet. Ook niet hoe ze aan elkaar hingen de hele tijd enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je kan Monique niet verwijten dan iemand anders verlieft op haar wordt. Je kan haar wel een brief sturen, en dat is wat Rob ook gedaan heeft.
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, zo kan je natuurlijk alles op sex berusten. Het leven is op sex berust...![]()
dat rob haar enige sex partner is geweest tot nu toequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies
En wat kunnen we daaruit concluderen, lieve kijkbuisvriendjes???
neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!
quote:
Inderdaad, we kunnen alleen maar verwijten dat het door BB verkeerd gebracht wordt en door de kijjker verkeerd gezien....quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, we kunnen Monique niets verwijten... en Tijn ook niet. Ook niet hoe ze aan elkaar hingen de hele tijd enzo
dat is waarquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan krijg je pas goeie irritaties in het huis
LOL ... Beelden liegen niet. Maar laat verder maar zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen alleen maar verwijten dat het door BB verkeerd gebracht wordt en door de kijjker verkeerd gezien....
Men wil dingen zien die er naar mijn mening niet zijn...
ententies zijn niet op sex belust, maar berustquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Iets kan ergens op berusten, maar het is op sex belust hoor!
idd, wij verschillen van mening.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... Beelden liegen niet. Maar laat verder maar zitten.
Mag er van mij ook zo uit. Mis ik HE-LE-MAAL niks aan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet even Janine aan en dan hoor ik... "Weet je, ik heb het echt gehad..."
ze moet maar eens goed gepaald worden door een dolle bos negerquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Janine in een enorme klaagmode.
Ik zie dat er ook een op d'r nek zit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:18 schreef pullup het volgende:
Janine zit weer onder de pukkels, het ding zit weer onder dr arm. Ze kijkt het nog 1 weekje aan en dan is het mooi geweest.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef Sonique het volgende:
Janine moet niet zo zeuren, Er waren mensen die het veel zwaarder hadden!
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=77417
Ze gaat echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Neeeeeeeee niet naar huis Janine, anders kunnen we ons niet meer ergeren
Verkeerde conclusie dus ! oeps...knipoog smileyquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat rob haar enige sex partner is geweest tot nu toe![]()
![]()
Precies alles wat E10 zegt is een leugen volgens de meeste hier, amar dit verhaal is natuurlijk waar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ze geloven Etienne nooit... maar met zo'n verhaal wel![]()
Ik heb het gehoord toen hij het vertelde en het klonk alles behalve serieus.
BB grijpt niet in?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet heel nederland. Dit is 1 huis, met beperkte vloer-oppervlakte, met 50+ camera's...
Ik begrijp best dat als je misschien alleen thuis bent ofzo, dat een loverboy makkelijk kan toeslaan.
Maar we weten ook dat loverboys jongere meisjes manipuleren. Aan de andere kant kan je inderdaad zeggen dat dit waarschijnlijk veel zegt over de geestelijke volwassenheid van Sabrina...
Verder kijkt BB mee, en die grijpt niet in.
Sabrina juicht het alleen toe en Monique probeert er wel af en toe wat van de te zeggen, maar dat komt ook niet aan. En Rob stond tenminste voor de deur, maar Barry hebben we nog niet gezien (kan ook veel zeggen over de toekomst van de relatie tussen Sabrina en Barry).
Al met al ben ik er nog steeds niet achter of dit manipuleren is, of dat Sabrina gewoon een leuk speeltje heeft gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |