Nou ik ben altijd bezig met wat te beoordelen en als ze leuk zijn bekijk ik meerdere foto's, dus wat ik post is niet per definitie top 50.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Sjibble het volgende:
zweden, zooo offtopic
BTW: iedereen liep lekker te geilen in het vorige topic, het waren overigens de top50 van de duizenden, en alleen lekkere wijven durven zich vaak te vertonenDus... jeweets
Danku hartelijk, het topic is weer een waardevolle post rijkerquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Nam_Soldier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunt u weer even vooruit?
Ik kom er wel eens... Wel met me vriendin weliswaar, ik sta er ook ergens op de foto's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Wie is er ooit wel eens in het mekka van de breezer sletjes geweest? De hollywood music hall in Rotterdam. Dat lijkt me best lachen om daar een avondje te gaan kijken.
SHIT gek ik wil ze allebei tegelijk en wel nu!quote:
Één van de beste uit deze reeks, mijns inziensquote:
Kamperquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:25 schreef GSbrder het volgende:
ik ben wel wat gewend, maar dit 14jarige bReEzAh'tje is wel HEEEL erg...
op zoek naar lekkere breezer-chicks? lees dan maar ff niet verder
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*james bond muziekje gaat aan*
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat shirt![]()
die schoenen![]()
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
die tekst![]()
ik ben niet zo thuis in de breezer-"liefdes"-teksten en
dit zal waarschijnlijk wel vaker te zien zijn geweest, maar ik vind hem nog steeds grappig![]()
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG4.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*nog steeds hoofdschuddend over het feit dat dit "rijpe" meisje 14 is.... *
![]()
![]()
Haha ja jij als mede kamper ziet dat wel snel ja .quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kamper, check hoe het huis is ingericht enzo.
Die dus niet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef ssebass het volgende:
Even weer eentje voor de goede orde hier:
[afbeelding]
quote:
quote:
binnenkort een ff een brommermeet organiseren, boeken we met z'n allen naar zwedenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Die zweedse wijven zijn hendig lekker
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Die zweedse wijven zijn hendig lekker
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef C2C het volgende:
[..]
binnenkort een ff een brommermeet organiseren, boeken we met z'n allen naar zweden![]()
nee jij bent maikuuulquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu ook een breezer ?
Nee gewoon een pauper natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn geen top 50.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef zerocool12342 het volgende:
ow jongens OLD SKool breezah is et he geen zwedisch girlsdie top 50 hebben we nu wel gezien denk!
Neejquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
Draag morgen je hendig sjieke C1000 jas naar de kermis![]()
doe je hugo truitje aan manquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neejik denk een G-star truitje
Die doek vanavond aan mate, want vanavond is verjaardag vriendquote:
ja das waar, kijk ook uit in de lollerauto's want daarvan gaan je truitjes naar de fawakaquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die doek vanavond aan mate, want vanavond is verjaardag vriend
En daarna de stad in en de dag erna stinken je kleren dan best wel naar rook
Nee, gewoon een sufkut die in een supermarkt werkt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Nee gewoon een sukkel..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
dat was ie alquote:
Bah waarom was ik er toen nietquote:Op zondag 24 september 2006 16:49 schreef JortK het volgende:
Ik kom regelmatig in Hollywood Music Hall... Inderdaad nogal wat breezertjes:
Vooral letten op de middelste
[afbeelding]
omgquote:
Wat een br33z4hs en dat is 16 jaar of wat???quote:Op zondag 24 september 2006 19:30 schreef JortK het volgende:
Na nog wat breezertjes dan
[afbeelding]
Ze lacht zo leuk
[afbeelding]
Polonaise op zn Hollywoods
[afbeelding]
ZAAAAAD ZAAAAAAD ZAAAAD!!
[afbeelding]
Shoot the ugly bitches!
Ik zie anders nog immer tien maal liever foto's van die site dan van sugababes.quote:Op zondag 24 september 2006 22:56 schreef 2609 het volgende:
de beste fotos zijn zo een beetje wel gepost van die site lijkt wel
Te ernstigquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef Noodlez het volgende:
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/
Genoeg voer!
quote:
WTF?! Jumpstyle in Hollywood?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]waarom woon ik daar niet?
HAHAHHAHAHAHHAHAHA WUUUUUUUAAAAAHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Jezus die mai(K)Luuul wat een tering tjappie johquote:Op donderdag 28 september 2006 13:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHHAHAHA WUUUUUUUAAAAAHHAHAHAHAHA![]()
Dit is echt maikuuul style, te droog![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef quickie1985 het volgende:
ik ook maar ik doe niet net alsof heb niet het IQ van een pinda heb
Plaats er dan een paarquote:Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef Badabingea het volgende:
Foto's...
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsofquote:Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef quickie1985 het volgende:
ik ook maar ik doe niet net alsof ik het IQ van een pinda heb
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsof![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Ulreazj het volgende:
Kappen met slowchat en foto's posten. Hier alvast één.
[afbeelding]
Iets te veel te zien op deze foto dan waarschijnlijk de bedoeling wasquote:Op zondag 24 september 2006 22:29 schreef Nam_Soldier het volgende:
Dit topic bloedt dood. Tijd voor nieuw Zweeds vlees in de kuip.
Wat valt er te zien dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Iets te veel te zien op deze foto dan waarschijnlijk de bedoeling was
Ok ok ik geef het toe naar mate het weekend komt gaat mijn IQ naar benedenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsof![]()
Lekker manquote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wheheeh trek het je niet aan, was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ok ok ik geef het toe naar mate het weekend komt gaat mijn IQ naar beneden(7 dingen tegelijk doen en dan ook nog eens snel typen op FOK! werkt ook niet echt.
)
ik weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheeh trek het je niet aan, was ook maar een geintje![]()
I net op mijn werk is zo kut anders had ik allang er een berg gepost.quote:
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geil toch ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?
hehe gelukkig, sommige mensen interpreteren zulke opmerkingen heel anders, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Wat is daar br33zah aan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
"Nee, omdat zij het doen betekent dat niet dat ik het doe!"
wannebee pillenslikkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Denk meer dat hij op de kijkers van de pillenslikker doelt![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:19 schreef PPWB84 het volgende:
niet ouwehoeren, fotos!
Nee hoor, viel me toevallig op. En ik ben blij dat ik níet degene ben die zo op internet staatquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?
merk je toch niks van als de kleren uit zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef CJV-Timo het volgende:
[afbeelding]
waren me die avond al opgevallen, echter wel 1 grote afknapper.
maar ja het gaat omdat er weer foto's bij komen
Geur?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef cheukert het volgende:
[..]
merk je toch niks van als de kleren uit zijn?
En waar is dat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
En of ze neukbaar zijn, damn![]()
Idd als er een tent fout is is het HVO welquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef JortK het volgende:
Huis van Oranje is bij mij bijna om de hoek... die tent is echt te erg whahaha
Inderdaad welke ouder laat zijn dochter zo naar buiten gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
Dat je je dochter zo durft aan te kleden. Br33Z3r in training
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ja dat wordt later een crack ho niet te zuinigquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Who is tha brother?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:Friends is ook niet meer wat het geweest is
Maar dan zal je me broertje ook wel kennen als je er zo kwam komt
Mijn broertje ging daar een tijdje naartoequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je weet dat bijna 50% daar onder invloed van alchohol of drugs loopt vraag ik mij uberhaupt af waarom je je kind naar HVO laat gaan
Omgquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
De tegenpool van neukbaar![]()
![]()
Daar schop je je opa nog vanafquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel aardig uit de Friends:
[afbeelding]
Dan zijn we bijna burenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef JortK het volgende:
Huis van Oranje is bij mij bijna om de hoek... die tent is echt te erg whahaha
Die ken ik ook nog eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel aardig uit de Friends:
[afbeelding]
Leidschenveen meldt zich, nooit in HVO geweest of friends maar vroeger wel in Geiten Peterquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef exec het volgende:
[..]
Dan zijn we bijna buren![]()
![]()
Ik woon in L'veen. Ik hoop wel voor je dat je er nooit komt iig
[..]
Die ken ik ook nog eensnaja kennen, der naam en waar ze ong woont.
voeg me anders even toe op msn, ben wel nieuwsgierig wie jij dan bent. misschien ken ik je al irl dan
O godquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hier ook Leidschenveenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Leidschenveen meldt zich, nooit in HVO geweest of friends maar vroeger wel in Geiten Peter
Nog 1x offtopic, waterland de geksteeequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier ook Leidschenveen
Leidschenveen United hiero whahaha
Laatste keer offtopic danquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef exec het volgende:
[..]
Nog 1x offtopic, waterland de geksteee![]()
Die meid op de derde pic heeft wel wat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:18 schreef Sai het volgende:
Om de één of andere bizarre reden moest ik afgelopen weekend foto's maken op een Lekker-feest in Club More, bevolkt door 15-jarige jongens en meisjes, plus wat verdwaalde bijna-twintigers. Dat pastte wel bij dit topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel:
[afbeelding]
[14.gif]
Botox Breezah!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laatste keer offtopic dan: waterland is de gekste
(mijn buurtje)
WHAHAHHA hoe kom je erop, locomotief...loopgraaf WHAHAHHAquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
wtf die kinnet de voorkant van een locomotief, als die gast ja knikt terwijl hij vooruit kruipt dan ontstaat er automatisch een loopgraaf
Ik moest wat als verkapte TVP postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:die kinderlichaampjes
![]()
Wat een rotkoppen zeg
wehehehhee, te grappig. Hij had van mij kunnen komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
wtf die kinnet de voorkant van een locomotief, als die gast ja knikt terwijl hij vooruit kruipt dan ontstaat er automatisch een loopgraaf
Hou nou eens op!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
zoooo......die heeft grote oren
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hou nou eens op!
Nu moet ik weer!
*fap fap fap fap fap fap fap*
wootquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Bij de bovenste foto moeten ze die mongool er echt afschoppen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5783814quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Vooral de inleiding is erg lachwekkendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:38 schreef jors het volgende:
[afbeelding]
aardig stuk trouwens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur
De laatste dan: De breezercultuur kenmerkt zich, in tegenstelling tot veel andere jeugdculturen, niet door een eigen ideologie. Dit heeft waarschijnlijk vooral te maken met het feit dat de Nederlandse politiek steeds meer internationaal gericht is. Het niveau waarop landelijk gesproken wordt ligt te hoog voor de meeste "breezerjongeren" uit de moderne samenleving, waardoor veel van deze jongeren afhaken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
De breezercultuur is vooral bij meisjes zeer van toepassing, maar de jongens die zich binnen deze cultuur voortbewegen hebben vaak wijde spijkerbroeken en een niet-symmetrische kuif, die van voor tot achter het hoofd doorloopt.
![]()
huh, ik snap je verhaal nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb 2 jaar een vriendin uit Zweden gehad, en heb haar ook 5 weken gezien, dan 2 weken niet zien, dan weer 2 maanden zien. En ja wat zij mij geleerd heeft qua mentaliteit van de Zweedse jongeren...
Tegen de tijd dat je gewoon willekeurig Fjortissar (Breezersletje) kan neuken/pijpen/beffen/trekken/vingeren en ze dat gaan aankruizen op een bordje dat ze om hun nek hebben hangen..
En dan heb ik het niet over de 15 jarige dikke pofkoppen maar mer de kwaliteit wat hier inderdaad gepost wordt.
Helaasch had ik toen een vriendin
praat eens nederlandsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb 2 jaar een vriendin uit Zweden gehad, en heb haar ook 5 weken gezien, dan 2 weken niet zien, dan weer 2 maanden zien. En ja wat zij mij geleerd heeft qua mentaliteit van de Zweedse jongeren...
Tegen de tijd dat je gewoon willekeurig Fjortissar (Breezersletje) kan neuken/pijpen/beffen/trekken/vingeren en ze dat gaan aankruizen op een bordje dat ze om hun nek hebben hangen..
En dan heb ik het niet over de 15 jarige dikke pofkoppen maar mer de kwaliteit wat hier inderdaad gepost wordt.
Helaasch had ik toen een vriendin
Ze zijn niet blond !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5775223
17 jrk
Geil manquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef cheukert het volgende:
tiefus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je geen vrouwtje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
ik wil gewoon fap materiaal maar het liefst nederlands dan heb ik nog de illusie dat ze ooit aan me pik zitten.
jah wat moet ik nu antwoorden ik heb vriendschappelijke sex maar das niet dagelijks.quote:
Ik hou niet zo ervan om een Fjortissar te trekken of te pijpen, jij wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb haar een tijdje geleden op msn gehad alleen ze praat nooit tegen mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
17 jrk
idem!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:21 schreef Badabingea het volgende:
Plaats jou sletjes dan maar.
van achteren gezien zie jij er zo gay uitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze marmeren deur StYil0ow !
[afbeelding]
:/ smeerlap.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
van achteren gezien zie jij er zo gay uit![]()
Hoe ik weet hoe gays eruitzien? Omdat ze bestaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:/ smeerlap.
Jij weet hoe gays er vanachter uitzien.
Dalijk ga je me ook nog vragen of de camera meer op mijn billen gericht kan worden.... ofniet ?
Het blijft een lelijk shirt met die zakdoek op je rug.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk shirt met die zakdoek op je rug.
hehequote:
*kuch* sileconen *kuch*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
17 jrk
Of dat ze nog zo jong is dat ze geen okselhaar heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:40 schreef Badabingea het volgende:
Laat ze zien dat ze haar oksels scheert?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Sputnik het volgende:
Dit topic was vroeger veel leuker met nederlandse breezzahs.. spijtig dat diegenen die enkel zweden posten dit heerlijke topic om zeep hebben geholpen en in een uitermate saai topic hebben veranderd. Het hele amusementsgehalte is nu weg..
Doen!!!! En dan ook nog het liefst dat ze net foto's van elkaar aan het maken zijn waar ze zo sexy mogelijk op proberen te staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:42 schreef bokkiej het volgende:
Misshcien toch maar eens een keer met de camera, die gare breezahs van die school hiernaast in het dagelijks leven fotografern
Check die hond op de tv!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet wat er nou zo leuk is aan die Nederlandse zeekoeien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Sputnik het volgende:
Dit topic was vroeger veel leuker met nederlandse breezzahs.. spijtig dat diegenen die enkel zweden posten dit heerlijke topic om zeep hebben geholpen en in een uitermate saai topic hebben veranderd. Het hele amusementsgehalte is nu weg..
Mijn vriendinquote:
Leuke lampquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vriendincheck haar hier
![]()
Maar zijs geen breezer
[afbeelding]
Maar dat blonde wijfdie heeft pas veel verschillende penissen in zichzelf geinserteerd gekregen
Die heeft ze nu niet meer want ze is verhuisd naar de zolderquote:
Link van het profiel ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:32 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
jep, beetje zoeken en je vind ze zo
Die beer! C1000 rulez he maikuuul!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn vriendincheck haar hier
![]()
Maar zijs geen breezer
[afbeelding]
Maar dat blonde wijfdie heeft pas veel verschillende penissen in zichzelf geinserteerd gekregen
Ze is nu met me ouders chinees halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Check die hond op de tv!
Fuck it gast, dus deze hebben jullie ook IRL.
Ligt ie op de bank?
ze faalt daar duidelijk in, hardquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:40 schreef Badabingea het volgende:
Laat ze zien dat ze haar oksels scheert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |