Geur?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef cheukert het volgende:
[..]
merk je toch niks van als de kleren uit zijn?
En waar is dat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
En of ze neukbaar zijn, damn![]()
Idd als er een tent fout is is het HVO welquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef JortK het volgende:
Huis van Oranje is bij mij bijna om de hoek... die tent is echt te erg whahaha
Inderdaad welke ouder laat zijn dochter zo naar buiten gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
Dat je je dochter zo durft aan te kleden. Br33Z3r in training
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ja dat wordt later een crack ho niet te zuinigquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Who is tha brother?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:Friends is ook niet meer wat het geweest is
Maar dan zal je me broertje ook wel kennen als je er zo kwam komt
Mijn broertje ging daar een tijdje naartoequote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je weet dat bijna 50% daar onder invloed van alchohol of drugs loopt vraag ik mij uberhaupt af waarom je je kind naar HVO laat gaan
Omgquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
De tegenpool van neukbaar![]()
![]()
Daar schop je je opa nog vanafquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel aardig uit de Friends:
[afbeelding]
Dan zijn we bijna burenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef JortK het volgende:
Huis van Oranje is bij mij bijna om de hoek... die tent is echt te erg whahaha
Die ken ik ook nog eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef JortK het volgende:
Deze is ook wel aardig uit de Friends:
[afbeelding]
Leidschenveen meldt zich, nooit in HVO geweest of friends maar vroeger wel in Geiten Peterquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef exec het volgende:
[..]
Dan zijn we bijna buren![]()
![]()
Ik woon in L'veen. Ik hoop wel voor je dat je er nooit komt iig
[..]
Die ken ik ook nog eensnaja kennen, der naam en waar ze ong woont.
voeg me anders even toe op msn, ben wel nieuwsgierig wie jij dan bent. misschien ken ik je al irl dan
O godquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Philippe_Starck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hier ook Leidschenveenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Leidschenveen meldt zich, nooit in HVO geweest of friends maar vroeger wel in Geiten Peter
Nog 1x offtopic, waterland de geksteeequote:Op maandag 2 oktober 2006 09:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier ook Leidschenveen
Leidschenveen United hiero whahaha
Laatste keer offtopic danquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:44 schreef exec het volgende:
[..]
Nog 1x offtopic, waterland de geksteee![]()
Die meid op de derde pic heeft wel wat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:18 schreef Sai het volgende:
Om de één of andere bizarre reden moest ik afgelopen weekend foto's maken op een Lekker-feest in Club More, bevolkt door 15-jarige jongens en meisjes, plus wat verdwaalde bijna-twintigers. Dat pastte wel bij dit topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was wel:
[afbeelding]
[14.gif]
Botox Breezah!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laatste keer offtopic dan: waterland is de gekste
(mijn buurtje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |