Nee gewoon een sukkel..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu ook een breezer ?
dat was ie alquote:
Bah waarom was ik er toen nietquote:Op zondag 24 september 2006 16:49 schreef JortK het volgende:
Ik kom regelmatig in Hollywood Music Hall... Inderdaad nogal wat breezertjes:
Vooral letten op de middelste
[afbeelding]
omgquote:
Wat een br33z4hs en dat is 16 jaar of wat???quote:Op zondag 24 september 2006 19:30 schreef JortK het volgende:
Na nog wat breezertjes dan
[afbeelding]
Ze lacht zo leuk
[afbeelding]
Polonaise op zn Hollywoods
[afbeelding]
ZAAAAAD ZAAAAAAD ZAAAAD!!
[afbeelding]
Shoot the ugly bitches!
Ik zie anders nog immer tien maal liever foto's van die site dan van sugababes.quote:Op zondag 24 september 2006 22:56 schreef 2609 het volgende:
de beste fotos zijn zo een beetje wel gepost van die site lijkt wel
Te ernstigquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef Noodlez het volgende:
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/
Genoeg voer!
quote:
WTF?! Jumpstyle in Hollywood?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]waarom woon ik daar niet?
HAHAHHAHAHAHHAHAHA WUUUUUUUAAAAAHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu ook een breezer ?
Jezus die mai(K)Luuul wat een tering tjappie johquote:Op donderdag 28 september 2006 13:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHHAHAHA WUUUUUUUAAAAAHHAHAHAHAHA![]()
Dit is echt maikuuul style, te droog![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef quickie1985 het volgende:
ik ook maar ik doe niet net alsof heb niet het IQ van een pinda heb
Plaats er dan een paarquote:Op donderdag 28 september 2006 17:53 schreef Badabingea het volgende:
Foto's...
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsofquote:Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef quickie1985 het volgende:
ik ook maar ik doe niet net alsof ik het IQ van een pinda heb
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsof![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Ulreazj het volgende:
Kappen met slowchat en foto's posten. Hier alvast één.
[afbeelding]
Iets te veel te zien op deze foto dan waarschijnlijk de bedoeling wasquote:Op zondag 24 september 2006 22:29 schreef Nam_Soldier het volgende:
Dit topic bloedt dood. Tijd voor nieuw Zweeds vlees in de kuip.
Wat valt er te zien dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Iets te veel te zien op deze foto dan waarschijnlijk de bedoeling was
Ok ok ik geef het toe naar mate het weekend komt gaat mijn IQ naar benedenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dus je hebt het wel, je doet alleen niet alsof![]()
Lekker manquote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wheheeh trek het je niet aan, was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ok ok ik geef het toe naar mate het weekend komt gaat mijn IQ naar beneden(7 dingen tegelijk doen en dan ook nog eens snel typen op FOK! werkt ook niet echt.
)
ik weetquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wheheeh trek het je niet aan, was ook maar een geintje![]()
I net op mijn werk is zo kut anders had ik allang er een berg gepost.quote:
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Geil toch ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?
hehe gelukkig, sommige mensen interpreteren zulke opmerkingen heel anders, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Wat is daar br33zah aan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
"Nee, omdat zij het doen betekent dat niet dat ik het doe!"
wannebee pillenslikkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Denk meer dat hij op de kijkers van de pillenslikker doelt![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:19 schreef PPWB84 het volgende:
niet ouwehoeren, fotos!
Nee hoor, viel me toevallig op. En ik ben blij dat ik níet degene ben die zo op internet staatquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Kom je iets bij jezelf tekort dat je zo aandachtig naar haar tieten zit te kijken?
merk je toch niks van als de kleren uit zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef CJV-Timo het volgende:
[afbeelding]
waren me die avond al opgevallen, echter wel 1 grote afknapper.
maar ja het gaat omdat er weer foto's bij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |