Nou ik ben altijd bezig met wat te beoordelen en als ze leuk zijn bekijk ik meerdere foto's, dus wat ik post is niet per definitie top 50.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:56 schreef Sjibble het volgende:
zweden, zooo offtopic
BTW: iedereen liep lekker te geilen in het vorige topic, het waren overigens de top50 van de duizenden, en alleen lekkere wijven durven zich vaak te vertonenDus... jeweets
Danku hartelijk, het topic is weer een waardevolle post rijkerquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Nam_Soldier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunt u weer even vooruit?
Ik kom er wel eens... Wel met me vriendin weliswaar, ik sta er ook ergens op de foto's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:09 schreef Stansfield het volgende:
Wie is er ooit wel eens in het mekka van de breezer sletjes geweest? De hollywood music hall in Rotterdam. Dat lijkt me best lachen om daar een avondje te gaan kijken.
SHIT gek ik wil ze allebei tegelijk en wel nu!quote:
Één van de beste uit deze reeks, mijns inziensquote:
Kamperquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:25 schreef GSbrder het volgende:
ik ben wel wat gewend, maar dit 14jarige bReEzAh'tje is wel HEEEL erg...
op zoek naar lekkere breezer-chicks? lees dan maar ff niet verder
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*james bond muziekje gaat aan*
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dat shirt![]()
die schoenen![]()
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
die tekst![]()
ik ben niet zo thuis in de breezer-"liefdes"-teksten en
dit zal waarschijnlijk wel vaker te zien zijn geweest, maar ik vind hem nog steeds grappig![]()
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06385/PBG4.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
*nog steeds hoofdschuddend over het feit dat dit "rijpe" meisje 14 is.... *
![]()
![]()
Haha ja jij als mede kamper ziet dat wel snel ja .quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Kamper, check hoe het huis is ingericht enzo.
Die dus niet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef ssebass het volgende:
Even weer eentje voor de goede orde hier:
[afbeelding]
quote:
quote:
binnenkort een ff een brommermeet organiseren, boeken we met z'n allen naar zwedenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Die zweedse wijven zijn hendig lekker
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Die zweedse wijven zijn hendig lekker
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:43 schreef C2C het volgende:
[..]
binnenkort een ff een brommermeet organiseren, boeken we met z'n allen naar zweden![]()
nee jij bent maikuuulquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nu ook een breezer ?
Nee gewoon een pauper natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn geen top 50.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef zerocool12342 het volgende:
ow jongens OLD SKool breezah is et he geen zwedisch girlsdie top 50 hebben we nu wel gezien denk!
Neejquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
Draag morgen je hendig sjieke C1000 jas naar de kermis![]()
doe je hugo truitje aan manquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neejik denk een G-star truitje
Die doek vanavond aan mate, want vanavond is verjaardag vriendquote:
ja das waar, kijk ook uit in de lollerauto's want daarvan gaan je truitjes naar de fawakaquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die doek vanavond aan mate, want vanavond is verjaardag vriend
En daarna de stad in en de dag erna stinken je kleren dan best wel naar rook
Nee, gewoon een sufkut die in een supermarkt werkt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Nee gewoon een sukkel..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
dat was ie alquote:
Bah waarom was ik er toen nietquote:Op zondag 24 september 2006 16:49 schreef JortK het volgende:
Ik kom regelmatig in Hollywood Music Hall... Inderdaad nogal wat breezertjes:
Vooral letten op de middelste
[afbeelding]
omgquote:
Wat een br33z4hs en dat is 16 jaar of wat???quote:Op zondag 24 september 2006 19:30 schreef JortK het volgende:
Na nog wat breezertjes dan
[afbeelding]
Ze lacht zo leuk
[afbeelding]
Polonaise op zn Hollywoods
[afbeelding]
ZAAAAAD ZAAAAAAD ZAAAAD!!
[afbeelding]
Shoot the ugly bitches!
Ik zie anders nog immer tien maal liever foto's van die site dan van sugababes.quote:Op zondag 24 september 2006 22:56 schreef 2609 het volgende:
de beste fotos zijn zo een beetje wel gepost van die site lijkt wel
Te ernstigquote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef Noodlez het volgende:
http://www.flickr.com/photos/binkysgirls/
Genoeg voer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |