WHAHAHHA hoe kom je erop, locomotief...loopgraaf WHAHAHHAquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
wtf die kinnet de voorkant van een locomotief, als die gast ja knikt terwijl hij vooruit kruipt dan ontstaat er automatisch een loopgraaf
Ik moest wat als verkapte TVP postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:die kinderlichaampjes
![]()
Wat een rotkoppen zeg
wehehehhee, te grappig. Hij had van mij kunnen komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
wtf die kinnet de voorkant van een locomotief, als die gast ja knikt terwijl hij vooruit kruipt dan ontstaat er automatisch een loopgraaf
Hou nou eens op!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
zoooo......die heeft grote oren
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hou nou eens op!
Nu moet ik weer!
*fap fap fap fap fap fap fap*
wootquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Bij de bovenste foto moeten ze die mongool er echt afschoppen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5783814quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
![]()
Vooral de inleiding is erg lachwekkendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:38 schreef jors het volgende:
[afbeelding]
aardig stuk trouwens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur
De laatste dan: De breezercultuur kenmerkt zich, in tegenstelling tot veel andere jeugdculturen, niet door een eigen ideologie. Dit heeft waarschijnlijk vooral te maken met het feit dat de Nederlandse politiek steeds meer internationaal gericht is. Het niveau waarop landelijk gesproken wordt ligt te hoog voor de meeste "breezerjongeren" uit de moderne samenleving, waardoor veel van deze jongeren afhaken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
De breezercultuur is vooral bij meisjes zeer van toepassing, maar de jongens die zich binnen deze cultuur voortbewegen hebben vaak wijde spijkerbroeken en een niet-symmetrische kuif, die van voor tot achter het hoofd doorloopt.
![]()
huh, ik snap je verhaal nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb 2 jaar een vriendin uit Zweden gehad, en heb haar ook 5 weken gezien, dan 2 weken niet zien, dan weer 2 maanden zien. En ja wat zij mij geleerd heeft qua mentaliteit van de Zweedse jongeren...
Tegen de tijd dat je gewoon willekeurig Fjortissar (Breezersletje) kan neuken/pijpen/beffen/trekken/vingeren en ze dat gaan aankruizen op een bordje dat ze om hun nek hebben hangen..
En dan heb ik het niet over de 15 jarige dikke pofkoppen maar mer de kwaliteit wat hier inderdaad gepost wordt.
Helaasch had ik toen een vriendin
praat eens nederlandsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb 2 jaar een vriendin uit Zweden gehad, en heb haar ook 5 weken gezien, dan 2 weken niet zien, dan weer 2 maanden zien. En ja wat zij mij geleerd heeft qua mentaliteit van de Zweedse jongeren...
Tegen de tijd dat je gewoon willekeurig Fjortissar (Breezersletje) kan neuken/pijpen/beffen/trekken/vingeren en ze dat gaan aankruizen op een bordje dat ze om hun nek hebben hangen..
En dan heb ik het niet over de 15 jarige dikke pofkoppen maar mer de kwaliteit wat hier inderdaad gepost wordt.
Helaasch had ik toen een vriendin
Ze zijn niet blond !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5775223
17 jrk
Geil manquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef cheukert het volgende:
tiefus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je geen vrouwtje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
ik wil gewoon fap materiaal maar het liefst nederlands dan heb ik nog de illusie dat ze ooit aan me pik zitten.
jah wat moet ik nu antwoorden ik heb vriendschappelijke sex maar das niet dagelijks.quote:
Ik hou niet zo ervan om een Fjortissar te trekken of te pijpen, jij wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb haar een tijdje geleden op msn gehad alleen ze praat nooit tegen mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef Neurotica het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://1www.snyggast.se/perl/galleri6s.pl?id=5775223
17 jrk
idem!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:21 schreef Badabingea het volgende: