quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
En hoe voelde dat nu?quote:
Ik moet mijn broek nu even verwisselen.quote:
Vrijdag zal je janken van genotquote:
Ja hoiquote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja zeg, waar blijven die bef-bare blauwen!
Jij bent toch heul niet bef-baar! Naja, ik kan wel een pils met je drinken en een patatje eten, maar het is toch anders.quote:
Bram Ladagequote:Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet bef-baar! Naja, ik kan wel een pils met je drinken en een patatje eten, maar het is toch anders.
Uhu. Die mayonaise en die patat ervan.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:35 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Bram Ladage![]()
soort-van-rotterdamgenoot ik woon er niet meer maar dat ik weg ben gegaan lag niet aan mijn grenzeloze liefde voor de stad![]()
Ligt eraan op wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er Thaise curry!
Rotterdam-Zuid *kuch*quote:Op donderdag 21 september 2006 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Welke wijk woonde je?
Ik woon ook op zuid maar zuid is geen hele wijk hoor.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik A'dam zuid
Ohnee amstelveen
Euh, op je pielemedoses?quote:
Joah dood jaquote:
Daar zit de saus al bij inbegrepen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef longinus het volgende:
Had ik al een TVP in dit topic neergezet
Laten we zeggen dat ik in erm...de netste buurt woondequote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon ook op zuid maar zuid is geen hele wijk hoor.
Ik hou niet zo van bittere saus.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zit de saus al bij inbegrepen.!
.
Nou, ik had het ongeveer gelijk hoor, ik woonde in pendrecht. tot m'n 15e. Nu charois en kom nog steeds vaak in de tarwewijk dus. En in lombarijen maar daar woon ik in een beter gedeelte.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in erm...de netste buurt woonde(Tarwe)
Dan eet ik wel veel fruit dan schijnt het zoet te worden. Of je kan er eerst die curry op doen. Als je dat liever hebt.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bittere saus.
Ik ben niet zo'n zoetekauw. Trouwens.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan eet ik wel veel fruit dan schijnt het zoet te worden. Of je kan er eerst die curry op doen. Als je dat liever hebt.
Moet ik hem in een hasjbrownie stoppen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoetekauw. Trouwens.
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik hem in een hasjbrownie stoppen?
Zou kunnen. Gefrituurd?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?
Het is niet mijn favoriete buurt, de Tarwe. Helemaal niet toen zelfs het weinige groen (op onkruid na) daar zich tegen me ging keren en ik bijna dood was door een omvallende boomquote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou, ik had het ongeveer gelijk hoor, ik woonde in pendrecht. tot m'n 15e. Nu charois en kom nog steeds vaak in de tarwewijk dus. En in lombarijen maar daar woon ik in een beter gedeelte.
Mits paneerlaag.quote:
paprika?quote:
Niet kauwen, eraf likken!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?
Zeg, hou je ff in wil jequote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Echte mannen nemen hem puur![]()
oh wacht...
Sjonge, bladerdeeg met paprika smaak.quote:
Ik heb bijna een keer een hele grote tak op m'n kop gehad in m'n oude straat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete buurt, de Tarwe. Helemaal niet toen zelfs het weinige groen (op onkruid na) daar zich tegen me ging keren en ik bijna dood was door een omvallende boom
Ok, succes in de supermarktquote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge, bladerdeeg met paprika smaak.
Neen, tosti's.quote:
je hebt toch paprika poeder, flikker je er zo overheenquote:
OEEEEEEEEEEH Tosti Hawaiiquote:
Dan is het niet echtquote:Op donderdag 21 september 2006 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je hebt toch paprika poeder, flikker je er zo overheen
Ik zorg dat ik er niet doorheen moet in m'n eentje, zeker niet 's avonds. Maar ik heb er ook maar kort gewoond gelukkig. Dus mij hadden ze niet te pakkenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb bijna een keer een hele grote tak op m'n kop gehad in m'n oude straat.. Maar ik kan begrijpen dat je de tarwewijk niet echt leuk vind, en echt veilig is het ook niet. Maarja, omlopen doe ik ook niet als ik erdoorheen moet.
.
Rustig maar hoor, de dag dat ik homo word dan, nou ja, dan, uhh, geen idee wat er dan gebeurt. Ik blijf gewoon hetero.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
Ja, die meet wordt een fucking gayparade.
Hoe denk je dat het anders gemaakt zou worden dan?quote:
Ik blijf zitten hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef DFDuo het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEH Tosti Hawaii![]()
*rent meteen naar beneden om iemand de opdracht te geven die te maken*
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, de dag dat ik homo word dan, nou ja, dan, uhh, geen idee wat er dan gebeurt. Ik blijf gewoon hetero.
Dat je zo het bladerdeeg zo op de paprika's gooit!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het anders gemaakt zou worden dan?
Weet ikquote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hey, goeie TT trouwens.
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijndequote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?
Mijn haar gaat binnenkort toch wel geknipt worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?
Je mag van alles zeggen hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijnde
of mag ik dat niet zeggen![]()
Hey. Ik ben wel wat gewend.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijnde
of mag ik dat niet zeggen![]()
Nog vóór de meet? Hm?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn haar gaat binnenkort toch wel geknipt worden.
Ja, het is watquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
Ja, die meet wordt een fucking gayparade.
Nou ja. Lesbo's 4 life, ofzo.quote:
Dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hey, goeie TT trouwens.
Ja! Zoals HeatWave enzo!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig komen er leuke dames.
Misschien. Wil je niet eerst door mijn haren kunnen strelen voordat het geschoren wordt?quote:
*rent maar weg om nooit meer gezien te worden*quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig komen er leuke dames.
Mwhoa. Been there, done that.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien. Wil je niet eerst door mijn haren kunnen strelen voordat het geschoren wordt?
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroegquote:
quote:
LIjkt me een goed ideequote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroeg
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroeg
Dus je vindt me geen leuke dame?!!1quote:
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus je vindt me geen leuke dame?!!1
Nozj, ik maak het bij deze uit.. En die Thaise curry kun je vergeten.
Buh.
Ik begin bijna echt te geloven dat je dat gaat doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.
Kijk maar naar een wereldvreemd jochie die wanhopig 'CHAUWIE' gilt, in die ene dorpsstraat van jullie.
![]()
Nosh is altijd hard-to-get, het kostte mij al bijna 2 weken voordattie meer dan hoi tegen me zeiquote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.
Kijk maar naar een wereldvreemd jochie die wanhopig 'CHAUWIE' gilt.
Nou, bij mij was 'ie nooit hard-to-get. Maar sinds hijquote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Nosh is altijd hard-to-get, het kostte mij al bijna 2 weken voordattie meer dan hoi tegen me zei![]()
Maar nu zal ik jullie tortelduifjes alleen laten![]()
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, bij mij was 'ie nooit hard-to-get. Maar sinds hijmod
is, ineens wel.
Praat me er niet vanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.
Kom maar hier Nosje, de zwarte users zijn nu weer interessanterquote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.
Verdulle.
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.
Verdulle.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef purplerose het volgende:
Bitsjfight *popcorneetsmilie*
Ik ben heul geen plebs!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.
Dat heeft ook wel wat. Op zich.![]()
Ja, ik moet ervoor zorgen dat jullie niet massaal de barricaden op gaan met fakkels en hooivorken, dus hoi.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Kom maar hier Nosje, de zwarte users zijn nu weer interessanter![]()
Oh ja, en samen speculeren over de interessante topics in FC.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.
Dat heeft ook wel wat. Op zich.![]()
Plebs, plebs, plebs.quote:
Ik gaf het al toe je hoeft het er niet in te wrijven.quote:
Okay, omhelzing om het goed te maken?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik gaf het al toe je hoeft het er niet in te wrijven.
NOSH! Zie je dat!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, omhelzing om het goed te maken?
OMHELZINGEN KUNNEN PLATONISCH ZIJN, JA?!quote:
Oke, even goede vrienden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, omhelzing om het goed te maken?
Leg dat maar eens aan Nosh uit!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
OMHELZINGEN KUNNEN PLATONISCH ZIJN, JA?!
Als hijn dat niet wilt snappen is hij sjowie niet eens waard.quote:
Juischt.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als hijn dat niet wilt snappen is hij sjowie niet eens waard..
En wat bedoel je dan met die PI!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik knuffel mijn vriendinnen dagelijks. Dat wil toch niet zeggen dat ik een seksuele relatie met ze heb ofzo?
Moemoe, je komt op een goed moment binnenvallen!quote:
Zulke dingen voel ik aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moemoe, je komt op een goed moment binnenvallen!
Nu maar hopen dat we op de meet niet te snel gaan praten.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef moemoe het volgende:
En good lord, wat gaan jullie snel.
Nee Chowiquote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik knuffel mijn vriendinnen dagelijks. Dat wil toch niet zeggen dat ik een seksuele relatie met ze heb ofzo?
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat bedoel je dan met die PI!.
Ok, DFDuo.quote:
Ik bedoelde meer zo van, je zegt dat je geen relatie met ze hebt meer ondertussen... zo'n "quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?
ik ben stiekem stout" PI.
U voeeeeeeeeeeeeeeelt nietsssssssssssssssssquote:
Check mijn topic in KPDquote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?
Haipluizenknuffeltjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen is weer lief!
Ohenhoimoemoe! [afbeelding]
Op dit moment helaas niet neequote:Op donderdag 21 september 2006 19:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
U voeeeeeeeeeeeeeeelt nietsssssssssssssssss![]()
*checktquote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Check mijn topic in KPD. Het kan.
ja ik zie het nu [HET/LEZ] Het Grote Grote Clitoris Topicquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het Grote C Topic, je weet.
Komt door die kutmodsquote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi.Jee wat gaan die topics snel.
![]()
Dus het is mogelijk. Chowi kan haar vriendinnen pijpenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik zie het nu [HET/LEZ] Het Grote Grote Clitoris Topic
zij liever dan ik!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus het is mogelijk. Chowi kan haar vriendinnen pijpen.
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen is weer lief!
Ohenhoimoemoe! [afbeelding]
nog niksquote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef DFDuo het volgende:
MAAR HALLO KINDJES, wat hebben jullie voor lekkers gegeten vanavond![]()
En wat is daar de reden van meneer Remlofquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ik eet meestal pas tegen negenen
ik heb een mediterraan ritmequote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef DFDuo het volgende:
[..]
En wat is daar de reden van meneer Remlof![]()
Mediterane ritmes zijn relaxedquote:
Dit pre-meet-slowchatquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat weer niet over de meet he
Waar wil je in godsnaam over lullen danquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat weer niet over de meet he
Volgens mij staat alles al vast?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar wil je in godsnaam over lullen dan![]()
Ja, maar we ouwehoeren gewoon slap verderquote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles al vast?
Ik ben nog steeds voor een voorborrel, als mensen niet mee gaan naar Tivoli en van ver komen is 4 uurtjes wel een beetje kort.quote:
Nee, volgende.quote:
hoe laat kunnen we jou verwachten eigenlijk?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar we ouwehoeren gewoon slap verder![]()
Na zessen ergens, denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
hoe laat kunnen we jou verwachten eigenlijk?
16:01quote:
Mei_stiertje en ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een voorborrel, als mensen niet mee gaan naar Tivoli en van ver komen is 4 uurtjes wel een beetje kort.
Voorborrel om 16.00 uur vind ik dus prima.
Da was bio hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Dark_Angelus op 21-09-2006 20:47 ]
![]()
Newbie-modjes he. Die editten alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
![]()
waar is die voorborrel dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
![]()
Moe jij zeggenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Newbie-modjes he. Die editten alles wat los en vast zit.
Straks komt Vonne weer online, en schopt hem onder zn ballen![]()
Ook in Stairway, zo is uiteindelijk iedereen bij elkaar en ook wat makkelijker voor mensen die van verder weg komen en niet mee willen stappen. Anders is het zo kort.quote:
Ik edit niks gek. JIJ! JIJ EDIT ENZO EN JE BENT GEWOON STOM. MET JE ARM EN JE DIKKE LIPSquote:
Mooi! Dan kunnen er leuke vlaggetjes in de OP achter:quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem Lisszle en mezelf wel mee naar de voorborrel
ik kom zo snel als ik kan!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook in Stairway, zo is uiteindelijk iedereen bij elkaar en ook wat makkelijker voor mensen die van verder weg komen en niet mee willen stappen. Anders is het zo kort.
Jij dan met je dikke neus!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik edit niks gek. JIJ! JIJ EDIT ENZO EN JE BENT GEWOON STOM. MET JE ARM EN JE DIKKE LIPS![]()
NEE JIJ MET JE MANKE HONDquote:Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij dan met je dikke neus!
Jij met je vibokat!quote:
ZAK HOOI!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij met je vibokat!
Ik zal je post eens editten
AARDBEI!quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
voorborrel hier
en geen bier?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet voorzuipen. Iets met mn huis en een sleutel. En feest. En gebak.
Ik kom misschien voorborrelen. Maar wil wel zo'n kekke voorborrel smiley.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding] achter de mensen die komen voorborrelen, net zoals op de 1e meet.
Ook. Ben al kort als ik aankomquote:
Ik ben er om een uurtje of 2quote:Op donderdag 21 september 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom niet voorzuipen. Iets met mn huis en een sleutel. En feest. En gebak.
Neem je vagina meequote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben er om een uurtje of 2.
Sure, kom je ook voorborrelen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef Concordsky het volgende:
kan ik me nog aanmelden?
Ik kan ook enkelt jumpen en hakken hoor, ga daar ook niet (nuchter) dansen.quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef Concordsky het volgende:
kan ik me nog aanmelden?
ik kom speciaal voor jou eigenlijkquote:
Oh boyquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
ik kom speciaal voor jou eigenlijk
iemand met een eigen forum moet haast wel heel speciaa lzijn![]()
*meldt*quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Eh dank je, denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Klonen mogen zich toch niet zelfstandig aanmelden?
Tuurlijk niet, je roept gewoon 2 keer ja. Gespleten persoonlijkheid FTW!!1!!!1quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Omdat ze dan mensen te kort komen als ze de schaapjes gaan tellen vrijdag![]()
Hey, jij bent slim! *kloons komt u maarr*quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je roept gewoon 2 keer ja. Gespleten persoonlijkheid FTW!!1!!!1
De meeste mensen noemen me bob, maar dit mag ook.quote:
Kijk fobo en verander je PI daarna.quote:
Een bierbuik krijg je wel van een meet ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef longinus het volgende:
Ik zie weer een opening om te komen daar de verjaardag van een vriendin een week eerder is gepland.
Nu moet ik weer proberen mijn bierbuikje weg te werken in een week
Ik had al gezien dat het een lekker mokkel is hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kijk fobo en verander je PI daarna.
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een bierbuik krijg je wel van een meet ja.. Naja, het ligt toch echt aan jezelf of je drinkt of niet.
.
En dan vind je het raar dat ik het niet snap.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzien
Vrouwenspersoon, 7 jaar geleden begonnen op Powerweb forum, toen in een eigen forum gerold, overinteresse in GoT gekregen en nu tegelijkertijd Fok! verslaafd. Eerst alleen de hoekjes van Flora & Fauna, Klussen, DIG en KLB maar nu ook de rotzooi ontdektquote:
Trek zo'n slankmakende panty aanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzien
Dat zou al een toffe samenvatting zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vrouwenspersoon, GoT DIG
Was dat voldoende, te weinig of te veel info?
Genoeg, wij gaan bier drinkenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vrouwenspersoon, 7 jaar geleden begonnen op Powerweb forum, toen in een eigen forum gerold, overinteresse in GoT gekregen en nu tegelijkertijd Fok! verslaafd. Eerst alleen de hoekjes van Flora & Fauna, Klussen, DIG en KLB maar nu ook de rotzooi ontdekt![]()
Was dat voldoende, te weinig of te veel info?
Ze komt toch ook op de meet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Genoeg, wij gaan bier drinken
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou al een toffe samenvatting zijn.
Net of je met iedereen tegelijk bier drinkt!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op de meet..
Tof en zulcks.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
Ook al heb je hem nu al zelf gemaakt![]()
Je zei "opening"quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef longinus het volgende:
Ik zie weer een opening om te komen daar de verjaardag van een vriendin een week eerder is gepland.
Nu moet ik weer proberen mijn bierbuikje weg te werken in een week
Het gaat om het groepsgeheel, samen zijn, een grote groep, maar toch zijn we een. En dan grote grouphugs enzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net of je met iedereen tegelijk bier drinkt!
Nee dus.
Hihi, jij nu ook!quote:
Is dat zo? Misschien als Nosh me persoonlijk mee komt slepen aan mijn haren.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op de meet..
Ik zei: opening om te komenquote:
Daten met een grote groepquote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat om het groepsgeheel, samen zijn, een grote groep, maar toch zijn we een. En dan grote grouphugs enzo..
.
Een grote orgie. Ze moeten neit voor niets elke keer opnieuw plamuren daar bijn de wc's in de stairway.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daten met een grote groep.
De muis is terug.quote:
Zijn het grote WC's of meten we een voor een naar binnenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een grote orgie. Ze moeten neit voor niets elke keer opnieuw plamuren daar bijn de wc's in de stairway.
Ik had er genoeg ruimte om te kotsen. Neuken moet te doen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Zijn het grote WC's of meten we een voor een naar binnen
Dat komt sebagger kennende nog wel goed.quote:
En ook van jouquote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat komt sebagger kennende nog wel goed.
Je hebt al een vriendin gevonden?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
PDL, ik heb je seks niet meer nodig op de meet.
quote:
Je bent meer van de one night stands waar geen enkele liefde te bespeuren is?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen mij?![]()
In dat geval, laat die neuksechs dan nog maar even zitten![]()
Soort vanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin gevonden?
Gelukkig spreek je voor jezelfquote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
PDL, ik heb je seks niet meer nodig op de meet.
Ik welquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent meer van de one night stands waar geen enkele liefde te bespeuren is?
Hm, jij neemt PDL nog ff ?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je voor jezelf![]()
Nou, dat haat ik je.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen mij?![]()
In dat geval, laat die neuksechs dan nog maar even zitten![]()
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoperquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Soort van
Ik hou niet zo van vaste dingen, even keiharde neukseks en weer wegwezen is voor mij voldoende.
Weetje hoe duur die vrouwmensen kunnen zijn
Dat weet ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje hoe duur die vrouwmensen kunnen zijn
We komen om in je liefdequote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Geweldige shizzle man, whoppakee.
meteen een stortfloed aan reacties van mij.
Maar geen enkele keer een kwartet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Geweldige shizzle man, whoppakee.
meteen een stortfloed aan reacties van mij.
Nou, dat weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoper![]()
Precies. En aangezien allimentatie voor softe mietjes is, kun je daar lekker meer bier en ritalin van kopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoper![]()
We verdinken erin.quote:
TRIO !11!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar geen enkele keer een kwartet..
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houdenquote:
Waarom zou je ritalin kopen?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. En aangezien allimentatie voor softe mietjes is, kun je daar lekker meer bier en ritalin van kopen.
Soms is het leven écht heerlijk overzichtelijk.
Sommige mensen snuiven het.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je ritalin kopen?. Als je dat nodig hebt dan krijg je dat toch vergoed.
.
Zoals ik in die samenvatting al liet doorschemeren, je had me bij pc. Tof dat die ook in dit rijtje vooraan staat.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houden![]()
ergo: er bestaan dus nog wel goedkope, gewoon goed zoeken schatjes![]()
Ik heb je gevonden, zie ik je straks danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houden![]()
ergo: er bestaan dus nog wel goedkope, gewoon goed zoeken schatjes![]()
Omdat een beetje trillen en concentratieloos doen bij een huisarts ook weer zo'n gedoe is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je ritalin kopen?. Als je dat nodig hebt dan krijg je dat toch vergoed.
.
Ik ben geboren met nerd-genenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoals ik in die samenvatting al liet doorschemeren, je had me bij pc. Tof dat die ook in dit rijtje vooraan staat.
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.quote:
In NL gebruiken veel mensen Ritalin als drug terwijl ze het niet nodig hebben, volgens mijquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.. Ik bedoel, waarom zou je ritalin snuiven als er coke is, en als je daar te arm voor bent speed. Das toch beter dan ritalin snuiven.
.
Nou, volgens mij is ritalin niet veel slechter dan coke/speed.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.. Ik bedoel, waarom zou je ritalin snuiven als er coke is, en als je daar te arm voor bent speed. Das toch beter dan ritalin snuiven.
.
Dat is tof. Je ziet ze steeds vaker, die vrouwelijke nerds, op campzone mee gemaakt. Alleen zijn ze dan of lelijk of met vriendlief mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik ben geboren met nerd-genen![]()
Duurde alleen een poos voor ik ervoor uit durfde te komen![]()
Rital is voor ADHD kinderen en ouderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef DFDuo het volgende:
[..]
In NL gebruiken veel mensen Ritalin als drug terwijl ze het niet nodig hebben, volgens mij![]()
Ik bedoel niet slechter voor je lichaam maar slechter werkend als drug gekkie.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is ritalin niet veel slechter dan coke/speed.
en vooral jongeren onder de 15 komen er veel makkelijker aan.
Ach, als vriendlief een beetje Counterstrike speelt neuq jij heel die vriendin kapot.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is tof. Je ziet ze steeds vaker, die vrouwelijke nerds, op campzone mee gemaakt. Alleen zijn ze dan of lelijk of met vriendlief mee..
Oh, ok.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel niet slechter voor je lichaam maar slechter werkend als drug gekkie.
Dat komt dan mooi uit ja, want ik game dan toch niet. Ik speel af en toe een potje UT of CS mee. Of bomberman.,quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, als vriendlief een beetje Counterstrike speelt neuq jij heel die vriendin kapot.
Serieus. Op mensen die het niet nodig hebben, heeft het namelijk een heel ander effect dan op ADHD kinderen. Bron: de vader van een zoon met ADHD die Ritalin voorgeschreven kreegquote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rital is voor ADHD kinderen en ouderen.
Van die stuiterende bejaarden enzo.
Bomberman, pacmanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit ja, want ik game dan toch niet. Ik speel af en toe een potje UT of CS mee. Of bomberman.,. En virtua tennis is ook wel tof.
.
Nee, als je het slikt heeft het volgens mij geen ander effect dan een pepermuntje of zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Serieus. Op mensen die het niet nodig hebben, heeft het namelijk een heel ander effect dan op ADHD kinderen. Bron: de vader van een zoon met ADHD die Ritalin voorgeschreven kreeggevolg: zijn zoon bleef stuiteren en hij stuiterde vrolijk mee
Heck yeah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |