Dat komt sebagger kennende nog wel goed.quote:
En ook van jouquote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat komt sebagger kennende nog wel goed.
Je hebt al een vriendin gevonden?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
PDL, ik heb je seks niet meer nodig op de meet.
quote:
Je bent meer van de one night stands waar geen enkele liefde te bespeuren is?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen mij?![]()
In dat geval, laat die neuksechs dan nog maar even zitten![]()
Soort vanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin gevonden?
Gelukkig spreek je voor jezelfquote:Op donderdag 21 september 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
PDL, ik heb je seks niet meer nodig op de meet.
Ik welquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent meer van de one night stands waar geen enkele liefde te bespeuren is?
Hm, jij neemt PDL nog ff ?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Gelukkig spreek je voor jezelf![]()
Nou, dat haat ik je.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:29 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen mij?![]()
In dat geval, laat die neuksechs dan nog maar even zitten![]()
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoperquote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Soort van
Ik hou niet zo van vaste dingen, even keiharde neukseks en weer wegwezen is voor mij voldoende.
Weetje hoe duur die vrouwmensen kunnen zijn
Dat weet ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje hoe duur die vrouwmensen kunnen zijn
We komen om in je liefdequote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Geweldige shizzle man, whoppakee.
meteen een stortfloed aan reacties van mij.
Maar geen enkele keer een kwartet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
Geweldige shizzle man, whoppakee.
meteen een stortfloed aan reacties van mij.
Nou, dat weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoper![]()
Precies. En aangezien allimentatie voor softe mietjes is, kun je daar lekker meer bier en ritalin van kopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Idd als je ze met je dronken kop zwanger neukt is het vast goedkoper![]()
We verdinken erin.quote:
TRIO !11!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar geen enkele keer een kwartet..
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houdenquote:
Waarom zou je ritalin kopen?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. En aangezien allimentatie voor softe mietjes is, kun je daar lekker meer bier en ritalin van kopen.
Soms is het leven écht heerlijk overzichtelijk.
Sommige mensen snuiven het.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je ritalin kopen?. Als je dat nodig hebt dan krijg je dat toch vergoed.
.
Zoals ik in die samenvatting al liet doorschemeren, je had me bij pc. Tof dat die ook in dit rijtje vooraan staat.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houden![]()
ergo: er bestaan dus nog wel goedkope, gewoon goed zoeken schatjes![]()
Ik heb je gevonden, zie ik je straks danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Geef mij een pc, eten, drinken, een bedje, veel neuksechs en snoep, dan mag je de dure sieraden en shit houden![]()
ergo: er bestaan dus nog wel goedkope, gewoon goed zoeken schatjes![]()
Omdat een beetje trillen en concentratieloos doen bij een huisarts ook weer zo'n gedoe is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je ritalin kopen?. Als je dat nodig hebt dan krijg je dat toch vergoed.
.
Ik ben geboren met nerd-genenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoals ik in die samenvatting al liet doorschemeren, je had me bij pc. Tof dat die ook in dit rijtje vooraan staat.
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.quote:
In NL gebruiken veel mensen Ritalin als drug terwijl ze het niet nodig hebben, volgens mijquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.. Ik bedoel, waarom zou je ritalin snuiven als er coke is, en als je daar te arm voor bent speed. Das toch beter dan ritalin snuiven.
.
Nou, volgens mij is ritalin niet veel slechter dan coke/speed.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja in amerika. Waar je moeilijker aan echte drugs kan komen en het stukken duurder is. Hiero toch niet.. Ik bedoel, waarom zou je ritalin snuiven als er coke is, en als je daar te arm voor bent speed. Das toch beter dan ritalin snuiven.
.
Dat is tof. Je ziet ze steeds vaker, die vrouwelijke nerds, op campzone mee gemaakt. Alleen zijn ze dan of lelijk of met vriendlief mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik ben geboren met nerd-genen![]()
Duurde alleen een poos voor ik ervoor uit durfde te komen![]()
Rital is voor ADHD kinderen en ouderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef DFDuo het volgende:
[..]
In NL gebruiken veel mensen Ritalin als drug terwijl ze het niet nodig hebben, volgens mij![]()
Ik bedoel niet slechter voor je lichaam maar slechter werkend als drug gekkie.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is ritalin niet veel slechter dan coke/speed.
en vooral jongeren onder de 15 komen er veel makkelijker aan.
Ach, als vriendlief een beetje Counterstrike speelt neuq jij heel die vriendin kapot.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is tof. Je ziet ze steeds vaker, die vrouwelijke nerds, op campzone mee gemaakt. Alleen zijn ze dan of lelijk of met vriendlief mee..
Oh, ok.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel niet slechter voor je lichaam maar slechter werkend als drug gekkie.
Dat komt dan mooi uit ja, want ik game dan toch niet. Ik speel af en toe een potje UT of CS mee. Of bomberman.,quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, als vriendlief een beetje Counterstrike speelt neuq jij heel die vriendin kapot.
Serieus. Op mensen die het niet nodig hebben, heeft het namelijk een heel ander effect dan op ADHD kinderen. Bron: de vader van een zoon met ADHD die Ritalin voorgeschreven kreegquote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rital is voor ADHD kinderen en ouderen.
Van die stuiterende bejaarden enzo.
Bomberman, pacmanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit ja, want ik game dan toch niet. Ik speel af en toe een potje UT of CS mee. Of bomberman.,. En virtua tennis is ook wel tof.
.
Nee, als je het slikt heeft het volgens mij geen ander effect dan een pepermuntje of zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Serieus. Op mensen die het niet nodig hebben, heeft het namelijk een heel ander effect dan op ADHD kinderen. Bron: de vader van een zoon met ADHD die Ritalin voorgeschreven kreeggevolg: zijn zoon bleef stuiteren en hij stuiterde vrolijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |