Oh boyquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
ik kom speciaal voor jou eigenlijk
iemand met een eigen forum moet haast wel heel speciaa lzijn![]()
*meldt*quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Eh dank je, denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Klonen mogen zich toch niet zelfstandig aanmelden?
Tuurlijk niet, je roept gewoon 2 keer ja. Gespleten persoonlijkheid FTW!!1!!!1quote:Op donderdag 21 september 2006 22:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Omdat ze dan mensen te kort komen als ze de schaapjes gaan tellen vrijdag![]()
Hey, jij bent slim! *kloons komt u maarr*quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je roept gewoon 2 keer ja. Gespleten persoonlijkheid FTW!!1!!!1
De meeste mensen noemen me bob, maar dit mag ook.quote:
Kijk fobo en verander je PI daarna.quote:
Een bierbuik krijg je wel van een meet ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef longinus het volgende:
Ik zie weer een opening om te komen daar de verjaardag van een vriendin een week eerder is gepland.
Nu moet ik weer proberen mijn bierbuikje weg te werken in een week
Ik had al gezien dat het een lekker mokkel is hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kijk fobo en verander je PI daarna.
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzienquote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een bierbuik krijg je wel van een meet ja.. Naja, het ligt toch echt aan jezelf of je drinkt of niet.
.
En dan vind je het raar dat ik het niet snap.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzien
Vrouwenspersoon, 7 jaar geleden begonnen op Powerweb forum, toen in een eigen forum gerold, overinteresse in GoT gekregen en nu tegelijkertijd Fok! verslaafd. Eerst alleen de hoekjes van Flora & Fauna, Klussen, DIG en KLB maar nu ook de rotzooi ontdektquote:
Trek zo'n slankmakende panty aanquote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, de vriendin vindt een bierbuik niet erg, als ik op de Fokmeeting kom wil ik er slanker uitzien
Dat zou al een toffe samenvatting zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vrouwenspersoon, GoT DIG
Was dat voldoende, te weinig of te veel info?
Genoeg, wij gaan bier drinkenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:13 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vrouwenspersoon, 7 jaar geleden begonnen op Powerweb forum, toen in een eigen forum gerold, overinteresse in GoT gekregen en nu tegelijkertijd Fok! verslaafd. Eerst alleen de hoekjes van Flora & Fauna, Klussen, DIG en KLB maar nu ook de rotzooi ontdekt![]()
Was dat voldoende, te weinig of te veel info?
Ze komt toch ook op de meet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Genoeg, wij gaan bier drinken
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 21 september 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou al een toffe samenvatting zijn.
Net of je met iedereen tegelijk bier drinkt!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op de meet..
Tof en zulcks.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
Ook al heb je hem nu al zelf gemaakt![]()
Je zei "opening"quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef longinus het volgende:
Ik zie weer een opening om te komen daar de verjaardag van een vriendin een week eerder is gepland.
Nu moet ik weer proberen mijn bierbuikje weg te werken in een week
Het gaat om het groepsgeheel, samen zijn, een grote groep, maar toch zijn we een. En dan grote grouphugs enzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Net of je met iedereen tegelijk bier drinkt!
Nee dus.
Hihi, jij nu ook!quote:
Is dat zo? Misschien als Nosh me persoonlijk mee komt slepen aan mijn haren.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op de meet..
Ik zei: opening om te komenquote:
Daten met een grote groepquote:Op donderdag 21 september 2006 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat om het groepsgeheel, samen zijn, een grote groep, maar toch zijn we een. En dan grote grouphugs enzo..
.
Een grote orgie. Ze moeten neit voor niets elke keer opnieuw plamuren daar bijn de wc's in de stairway.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daten met een grote groep.
De muis is terug.quote:
Zijn het grote WC's of meten we een voor een naar binnenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een grote orgie. Ze moeten neit voor niets elke keer opnieuw plamuren daar bijn de wc's in de stairway.
Ik had er genoeg ruimte om te kotsen. Neuken moet te doen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Zijn het grote WC's of meten we een voor een naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |