quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
En hoe voelde dat nu?quote:
Ik moet mijn broek nu even verwisselen.quote:
Vrijdag zal je janken van genotquote:
Ja hoiquote:Op donderdag 21 september 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja zeg, waar blijven die bef-bare blauwen!
Jij bent toch heul niet bef-baar! Naja, ik kan wel een pils met je drinken en een patatje eten, maar het is toch anders.quote:
Bram Ladagequote:Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet bef-baar! Naja, ik kan wel een pils met je drinken en een patatje eten, maar het is toch anders.
Uhu. Die mayonaise en die patat ervan.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:35 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Bram Ladage![]()
soort-van-rotterdamgenoot ik woon er niet meer maar dat ik weg ben gegaan lag niet aan mijn grenzeloze liefde voor de stad![]()
Ligt eraan op wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Wie wil er Thaise curry!
Rotterdam-Zuid *kuch*quote:Op donderdag 21 september 2006 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Welke wijk woonde je?
Ik woon ook op zuid maar zuid is geen hele wijk hoor.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik A'dam zuid
Ohnee amstelveen
Euh, op je pielemedoses?quote:
Joah dood jaquote:
Daar zit de saus al bij inbegrepen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef longinus het volgende:
Had ik al een TVP in dit topic neergezet
Laten we zeggen dat ik in erm...de netste buurt woondequote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon ook op zuid maar zuid is geen hele wijk hoor.
Ik hou niet zo van bittere saus.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zit de saus al bij inbegrepen.!
.
Nou, ik had het ongeveer gelijk hoor, ik woonde in pendrecht. tot m'n 15e. Nu charois en kom nog steeds vaak in de tarwewijk dus. En in lombarijen maar daar woon ik in een beter gedeelte.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in erm...de netste buurt woonde(Tarwe)
Dan eet ik wel veel fruit dan schijnt het zoet te worden. Of je kan er eerst die curry op doen. Als je dat liever hebt.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bittere saus.
Ik ben niet zo'n zoetekauw. Trouwens.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan eet ik wel veel fruit dan schijnt het zoet te worden. Of je kan er eerst die curry op doen. Als je dat liever hebt.
Moet ik hem in een hasjbrownie stoppen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoetekauw. Trouwens.
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik hem in een hasjbrownie stoppen?
Zou kunnen. Gefrituurd?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?
Het is niet mijn favoriete buurt, de Tarwe. Helemaal niet toen zelfs het weinige groen (op onkruid na) daar zich tegen me ging keren en ik bijna dood was door een omvallende boomquote:Op donderdag 21 september 2006 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nou, ik had het ongeveer gelijk hoor, ik woonde in pendrecht. tot m'n 15e. Nu charois en kom nog steeds vaak in de tarwewijk dus. En in lombarijen maar daar woon ik in een beter gedeelte.
Mits paneerlaag.quote:
paprika?quote:
Niet kauwen, eraf likken!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je überhaupt dat ik op je lul kauw?
Zeg, hou je ff in wil jequote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Echte mannen nemen hem puur![]()
oh wacht...
Sjonge, bladerdeeg met paprika smaak.quote:
Ik heb bijna een keer een hele grote tak op m'n kop gehad in m'n oude straat.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete buurt, de Tarwe. Helemaal niet toen zelfs het weinige groen (op onkruid na) daar zich tegen me ging keren en ik bijna dood was door een omvallende boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |