Ok, succes in de supermarktquote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge, bladerdeeg met paprika smaak.
Neen, tosti's.quote:
je hebt toch paprika poeder, flikker je er zo overheenquote:
OEEEEEEEEEEH Tosti Hawaiiquote:
Dan is het niet echtquote:Op donderdag 21 september 2006 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
je hebt toch paprika poeder, flikker je er zo overheen
Ik zorg dat ik er niet doorheen moet in m'n eentje, zeker niet 's avonds. Maar ik heb er ook maar kort gewoond gelukkig. Dus mij hadden ze niet te pakkenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb bijna een keer een hele grote tak op m'n kop gehad in m'n oude straat.. Maar ik kan begrijpen dat je de tarwewijk niet echt leuk vind, en echt veilig is het ook niet. Maarja, omlopen doe ik ook niet als ik erdoorheen moet.
.
Rustig maar hoor, de dag dat ik homo word dan, nou ja, dan, uhh, geen idee wat er dan gebeurt. Ik blijf gewoon hetero.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
Ja, die meet wordt een fucking gayparade.
Hoe denk je dat het anders gemaakt zou worden dan?quote:
Ik blijf zitten hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef DFDuo het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEH Tosti Hawaii![]()
*rent meteen naar beneden om iemand de opdracht te geven die te maken*
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, de dag dat ik homo word dan, nou ja, dan, uhh, geen idee wat er dan gebeurt. Ik blijf gewoon hetero.
Dat je zo het bladerdeeg zo op de paprika's gooit!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het anders gemaakt zou worden dan?
Weet ikquote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hey, goeie TT trouwens.
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijndequote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?
Mijn haar gaat binnenkort toch wel geknipt worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan knip je je haar af, brei je er een string van en ga je, mét die string aan, in het frituurvet zitten. Okay?
Je mag van alles zeggen hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijnde
of mag ik dat niet zeggen![]()
Hey. Ik ben wel wat gewend.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dan offert 'ie meteen zn kostbaarste bezit op als homo zijnde
of mag ik dat niet zeggen![]()
Nog vóór de meet? Hm?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn haar gaat binnenkort toch wel geknipt worden.
Ja, het is watquote:Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
Ja, die meet wordt een fucking gayparade.
Nou ja. Lesbo's 4 life, ofzo.quote:
Dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hey, goeie TT trouwens.
Ja! Zoals HeatWave enzo!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig komen er leuke dames.
Misschien. Wil je niet eerst door mijn haren kunnen strelen voordat het geschoren wordt?quote:
*rent maar weg om nooit meer gezien te worden*quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig komen er leuke dames.
Mwhoa. Been there, done that.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien. Wil je niet eerst door mijn haren kunnen strelen voordat het geschoren wordt?
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroegquote:
quote:
LIjkt me een goed ideequote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroeg
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wel als je half door je wimpers heen kijkt, en het donker is in de kroeg
Dus je vindt me geen leuke dame?!!1quote:
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus je vindt me geen leuke dame?!!1
Nozj, ik maak het bij deze uit.. En die Thaise curry kun je vergeten.
Buh.
Ik begin bijna echt te geloven dat je dat gaat doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.
Kijk maar naar een wereldvreemd jochie die wanhopig 'CHAUWIE' gilt, in die ene dorpsstraat van jullie.
![]()
Nosh is altijd hard-to-get, het kostte mij al bijna 2 weken voordattie meer dan hoi tegen me zeiquote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik speelde hard-to-get, en die Thaise Curry kom ik morgen toch wel halen.
Kijk maar naar een wereldvreemd jochie die wanhopig 'CHAUWIE' gilt.
Nou, bij mij was 'ie nooit hard-to-get. Maar sinds hijquote:Op donderdag 21 september 2006 18:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Nosh is altijd hard-to-get, het kostte mij al bijna 2 weken voordattie meer dan hoi tegen me zei![]()
Maar nu zal ik jullie tortelduifjes alleen laten![]()
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, bij mij was 'ie nooit hard-to-get. Maar sinds hijmod
is, ineens wel.
Praat me er niet vanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sorry, ik begin net uit die hele powertrip te komen die met al die batterijen knopjes meekomt.
Kom maar hier Nosje, de zwarte users zijn nu weer interessanterquote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.
Verdulle.
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het punt gewoon is. Eerst toen was ik mod, en toen was ik belangrijk voor je, alleen maar vanwege mijn kleur en de macht enzo. En nu. Nu ben je zelf blauw, en ben ik niet meer speciaal.
Verdulle.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef purplerose het volgende:
Bitsjfight *popcorneetsmilie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |