Ik ben heul geen plebs!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.
Dat heeft ook wel wat. Op zich.![]()
Ja, ik moet ervoor zorgen dat jullie niet massaal de barricaden op gaan met fakkels en hooivorken, dus hoi.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Kom maar hier Nosje, de zwarte users zijn nu weer interessanter![]()
Oh ja, en samen speculeren over de interessante topics in FC.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, nu kunnen we onder het geniet van een goede bourbon eens flink neerkijken op al het plebs.
Dat heeft ook wel wat. Op zich.![]()
Plebs, plebs, plebs.quote:
Ik gaf het al toe je hoeft het er niet in te wrijven.quote:
Okay, omhelzing om het goed te maken?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik gaf het al toe je hoeft het er niet in te wrijven.
NOSH! Zie je dat!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, omhelzing om het goed te maken?
OMHELZINGEN KUNNEN PLATONISCH ZIJN, JA?!quote:
Oke, even goede vrienden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, omhelzing om het goed te maken?
Leg dat maar eens aan Nosh uit!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
OMHELZINGEN KUNNEN PLATONISCH ZIJN, JA?!
Als hijn dat niet wilt snappen is hij sjowie niet eens waard.quote:
Juischt.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als hijn dat niet wilt snappen is hij sjowie niet eens waard..
En wat bedoel je dan met die PI!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik knuffel mijn vriendinnen dagelijks. Dat wil toch niet zeggen dat ik een seksuele relatie met ze heb ofzo?
Moemoe, je komt op een goed moment binnenvallen!quote:
Zulke dingen voel ik aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moemoe, je komt op een goed moment binnenvallen!
Nu maar hopen dat we op de meet niet te snel gaan praten.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef moemoe het volgende:
En good lord, wat gaan jullie snel.
Nee Chowiquote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik knuffel mijn vriendinnen dagelijks. Dat wil toch niet zeggen dat ik een seksuele relatie met ze heb ofzo?
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat bedoel je dan met die PI!.
Ok, DFDuo.quote:
Ik bedoelde meer zo van, je zegt dat je geen relatie met ze hebt meer ondertussen... zo'n "quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?
ik ben stiekem stout" PI.
U voeeeeeeeeeeeeeeelt nietsssssssssssssssssquote:
Check mijn topic in KPDquote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn vriendinnen nou een blowjob geven?
Haipluizenknuffeltjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen is weer lief!
Ohenhoimoemoe! [afbeelding]
Op dit moment helaas niet neequote:Op donderdag 21 september 2006 19:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
U voeeeeeeeeeeeeeeelt nietsssssssssssssssss![]()
*checktquote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Check mijn topic in KPD. Het kan.
ja ik zie het nu [HET/LEZ] Het Grote Grote Clitoris Topicquote:Op donderdag 21 september 2006 19:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het Grote C Topic, je weet.
Komt door die kutmodsquote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi.Jee wat gaan die topics snel.
![]()
Dus het is mogelijk. Chowi kan haar vriendinnen pijpenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik zie het nu [HET/LEZ] Het Grote Grote Clitoris Topic
zij liever dan ik!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus het is mogelijk. Chowi kan haar vriendinnen pijpen.
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iedereen is weer lief!
Ohenhoimoemoe! [afbeelding]
nog niksquote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef DFDuo het volgende:
MAAR HALLO KINDJES, wat hebben jullie voor lekkers gegeten vanavond![]()
En wat is daar de reden van meneer Remlofquote:Op donderdag 21 september 2006 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ik eet meestal pas tegen negenen
ik heb een mediterraan ritmequote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef DFDuo het volgende:
[..]
En wat is daar de reden van meneer Remlof![]()
Mediterane ritmes zijn relaxedquote:
Dit pre-meet-slowchatquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat weer niet over de meet he
Waar wil je in godsnaam over lullen danquote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat weer niet over de meet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |