Ik was ook net geswitched uit pure ellendequote:Op donderdag 21 september 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Janine nog aanhoren? Ik absoluut niet
Als ze nu nog even meld waar ze wil uitgaan dan hebben een boel mannen een mooie reden om op haar te stemmenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef Snoet123 het volgende:
Milica : Oh als ik thuis ben maandag dan ga ik toch van bil!!!![]()
Volgens Rik van de ballonnen en misschien ook wel de kano.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Snoet123 het volgende:
Het zwembad water is gelig volgens Milica.
Ik wil niet weten hoe dat komt![]()
![]()
Weet ik niet, Rik is de kapper van Milica én Hilde kon hem ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Zal BB trouwens vantevoren geweten hebben dat Milica en Rik elkaar kennen? Of was het voor hun ook een verrassing?
Dat lijkt erop te wijzen dat ze het niet wisten inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2006 12:37 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Rik is de kapper van Milica én Hilde kon hem ook.
Ik heb ooit wel een foto gezien in de topic van Milica waarop ze samen met Rik staat ( ergens in een kroeg)
Ze kennen elkaar dus ook van het uitgaansleven lijkt me.
Maar omdat Milica en Jeroen gelijk de eerste dag een opdracht kregen zich voor te doen als stelletje denk ik dat BB niet op de hoogte was van hun " vriendschap".
BB had dan van te voren al kunnen weten dat deze opdracht bij Rik gelijk al twijfels op zou gaan roepen
dat denk ik ook want ze nomineert iemand anders en krijgt kippevel van marlies al van af dag 1quote:Op donderdag 21 september 2006 12:42 schreef Snoet123 het volgende:
Janine durft haar ware nominatievoorkeur niet te zeggen (denk ik), want dat is Marlies.
Marlies heeft een joker en Janientje is als de doooood dat Marlies haar dan op de bank zet zodra ze erachter komt dat Janine haar genomineerd heeft.
Dat haar "keuze " uiteindelijk Jeroen geworden is heeft meer te maken met haar hielelikkerij bij de Tijn/Semih groep.(want die stemde ook allemaal op Milica en jeroen)
nou hij kijkt wal als een onweersbuiquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef pullup het volgende:
Etienne ligt nog steeds te balen ??
hij heeft gefaald als tuinwacht...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou hij kijkt wal als een onweersbui
Hij heeft geen fucking oog dicht gedaan hoor ik hem net zeggen tegen Mil en Sabinaquote:Op donderdag 21 september 2006 12:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou hij kijkt wal als een onweersbui
Melica werkt in het cafe waar Rik op stap gaat in Den Bosch. Denk dat je daar Mellica weer kunt vinden als ze het huis uit is.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:37 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Weet ik niet, Rik is de kapper van Milica én Hilde kon hem ook.
Ik heb ooit wel een foto gezien in de topic van Milica waarop ze samen met Rik staat ( ergens in een kroeg)
Ze kennen elkaar dus ook van het uitgaansleven lijkt me.
Maar omdat Milica en Jeroen gelijk de eerste dag een opdracht kregen zich voor te doen als stelletje denk ik dat BB niet op de hoogte was van hun " vriendschap".
BB had dan van te voren al kunnen weten dat deze opdracht bij Rik gelijk al twijfels op zou gaan roepen
Alleen gaan wij dat op de streams niet meemaken denk ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:56 schreef pullup het volgende:
Op het tweede voorstel van Milica om samen te douchen gaat hij wel in
ze zei vanmorgen dat ze was aangekomenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:02 schreef Snoet123 het volgende:
OMG wat heeft Micheline nu voor een broek aan?
T lijkt wel een zwangerschapsbroek![]()
dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Snoet123 het volgende:
Ik gok erop dat E10 zn broek aanhoudt tijdens het douchen![]()
Toch niet dusquote:Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Snoet123 het volgende:
Ik gok erop dat E10 zn broek aanhoudt tijdens het douchen![]()
hij heeft er een hekel aan dat het schuurtquote:Op donderdag 21 september 2006 13:13 schreef Fikkert het volgende:
ahaaaaa.. dat is het dus.. e<10 is afgeknapt op sab dr stoppels![]()
![]()
Scheren en scrubben inéén, wel zo efficiënt...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:15 schreef neferhone het volgende:
snap niet dat ze droog scheren daar haal je je hele huid mee los
plus plekken, bloed,en als nog stoppelsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scheren en scrubben inéén, wel zo efficiënt...
Ze vraagd ze zelf mee voor privé show, dus geef ze geen ongelijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Zie die twee kijken zeg
het is nog niet na 20:00quote:Op donderdag 21 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
Alles wordt heel 'alle leeftijden'' in beeld gebracht zegmaar.
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef Snoet123 het volgende:
Zie dat haar glimmen van al dat vet !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit wat in... maar ze kijken wel héél opzichtig. Ik denk dat ze daar wel van baalt.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:21 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ze vraagd ze zelf mee voor privé show, dus geef ze geen ongelijk.
wordt het straks toch nog gezellig (aangezien ze weer 1 van dr buien heeft)quote:Op donderdag 21 september 2006 13:31 schreef neferhone het volgende:
volgens mij heeft janine vandaag geen zin
Wat zou een volwassen vrouw nou eigenlijk in godsnaam zien in zo'n vervelende puber met zijn babyvetquote:Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef Snoet123 het volgende:
Sabrina bespringt E10 maar weer eens....![]()
echt "maatjes gedrag"aan mn hoela
de fohn die rik heeft gekregen is een zogeheten "stille fohn"quote:Op donderdag 21 september 2006 13:47 schreef neferhone het volgende:
een fohn is een fohn lijkt mij?
Ja ze straald ook met alles uit dat ze het heel vervelend vindt als hij aan d'r kont en weet ik wat nog meer zit.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef Snoet123 het volgende:
Dat wil ze helemaal niet vermoed ik...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:45 schreef Verida het volgende:
sabrina, knikker dat vieze ventje toch je kamer uit aub
wordt het haar toch ook warm van en droog?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
de fohn die rik heeft gekregen is een zogeheten "stille fohn"
wordt je dus niet knettergek als hij naast een microfoontje wordt gehouden.
Dat weet ik wel zeker. Die geild gewoon op aandacht maar ze blijft toch echt dolkomisch om naar te kijken en luisteren.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:49 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Dat wil ze helemaal niet vermoed ik...
Die opmerking die ze net maakte ( toen mo en rik de kamer verlieten : zo die zijn eindelijk weg) tegelijkertijd springt ze Bovenop hem terwijl hij op zn rug op het bed ligt)
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Marlies komt het feestje verstoren. Etienne nog steeds geil van een blote Milica en kan nu niet eens lekker bij Sabrina liggen
tja, ze geilt er op dat ze dikke sjans heeft van een mannetje van 19, verder zal ze waarschijnlijk niet gaan tenzij ze dronken is en half in coma ligt, en als dat wel zo zou zijn gebeurt er tenminste weer iets wat het kijken waard isquote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die geild gewoon op aandacht maar ze blijft toch echt dolkomisch om naar te kijken en luisteren.
Ik denk dat ze zonder die camera's al lang met hem 'van bil was gegaan'quote:Op donderdag 21 september 2006 13:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja, ze geilt er op dat ze dikke sjans heeft van een mannetje van 19, verder zal ze waarschijnlijk niet gaan tenzij ze dronken is en half in coma ligt, en als dat wel zo zou zijn gebeurt er tenminste weer iets wat het kijken waard is
Het gedrag dat ze vertoont tov Etjen zou ze nooit doen in bijzijn van Barry hieruit maak ik op dat dit verder gaat dan "maatjesgedrag".quote:Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef Snoet123 het volgende:
ja natuurlijk, maar de fohn die janine thuis heeft maakt takkeherrie en die mocht dus niet mee, net zo min als electrische tandenborstels meemochten. De fohn van rik is een professionele kappersfohn die veel minder herrie maakt, maar heel erg duur is in aanschaf. Rik heeft die fohn op een gegeven moment gekregen samen met zijn andere kappersspullen, maar heeft daarbij te horen gekregen dat hij hem maar beperkt mocht gebruiken. dus alleen bij exit diners oidquote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
wordt het haar toch ook warm van en droog?
dat zullen we nooit weten, wat mij betreft mag het gebeuren hoor, ook al heb ik een pesthekel aan e<10quote:Op donderdag 21 september 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zonder die camera's al lang met hem 'van bil was gegaan'
E10 samen met Melica of Jeroen daar oven ze toch niet over te overleggen neemm ik aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Tijn over wie ze de volgende keer nomineren.
Die pappen toch alleen met zwakbegaafde meisjes aan? Oooo nu snap ik hemquote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef neferhone het volgende:
e10 komt over als loverboy?????????
Als E10 weer op de bank komt, dan is die wegquote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Snoet123 het volgende:
Een ding is zeker...E10 komt zeer binnenkort echt wel op die bank te zitten.![]()
Interessant gesprek nu tussen Tijn en Semih
Wat bespreken ze dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Snoet123 het volgende:
Een ding is zeker...E10 komt zeer binnenkort echt wel op die bank te zitten.![]()
Interessant gesprek nu tussen Tijn en Semih
Ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als E10 weer op de bank komt, dan is die weg
Garnier werkt hier nu goedquote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen steeds vast bij mij.
Laborotoir Garnier die van Loreal bedoel je?quote:
Zo klaar: Laatste fase pubertijdquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ze proberen het "gedrag" van E10 te annalyseren
Kijk dan via die link van radio.nl, lagere kwaliteit, maar hij loopt als een trein.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen steeds vast bij mij.
nog korter: Overschot testosteronquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ze proberen het "gedrag" van E10 te annalyseren
Het noodrantsoen begint, alles moet ingeleverd worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
Dat het rantsoen ingaat en dat Egbert en E10 het hele huis moeten inspecteren dat er niets meer achtergebleven is (dit in het kort)quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
absoluut dom blondjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Snoet123 het volgende:
Nu gaat sabrina nog snel even een zakje met snoep uitdelen aan iedereen!
Mag dit wel? De boodschap is nl al voorgelezen dus ik ga ervan uit dat het noodrantsoen al ingegaan is
Nee eerst moet alles ingeleverd worden, dán pas komt het rantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
nee ze zijn nu nog alles aan het verzamelen en inspecteren er is nog niets gearriveerdquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
er is vandaag nog helemaal niets gebeurd?
(tenminste er staat niets in het SV topic..![]()
)
is het hier in dit topic wel gezellig dan?
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef neferhone het volgende:
rustis blijven eggie
ik denk van wel...of belgisch...hier wordt het regelmatig gebruikt, maar ik woon dan ook dichtbij belgiequote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
navenant is dat brabants?
Het verbaast me. De overige Brabantse uitspraken herken ik wel als zodanig, maar navenant vind ik een 'gewoon'quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
ik denk van wel...of belgisch...hier wordt het regelmatig gebruikt, maar ik woon dan ook dichtbij belgie![]()
Was ook mijn idee, gewoon ABNquote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef MadMaster het volgende:
na·ve·nant (bw.)
1 [inf.] in evenredigheid => overeenkomstig
Is gewoon ABN, niks Brabants aan...
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Is dat zoquote:Op donderdag 21 september 2006 14:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Was ook mijn idee, gewoon ABN
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zouden ze daarvoor die vogeltjes gekregen hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Eggie, ook het wc papier moet ingeleverd, zijn ze nou helemaal gek geworden...
Tijn en Rik beweerden dat navenant brabants is en de overige bewoners namen dat aan. Ik verbaasde me daarover omdat ik dacht dat het ABN was. Vandaar mijn vraag...quote:
gewoon abnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tijn en Rik beweerden dat navenant brabants is en de overige bewoners namen dat aan. Ik verbaasde me daarover omdat ik dacht dat het ABN was. Vandaar mijn vraag...
Wat een miet zegquote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert "Sorry BB voor mn uitbarsting" (zoiets)
En dat wéderom op de donderdagmiddagquote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef natronic het volgende:
hahaha E10 en Egbert hebben huisarrest
15:08Sanctie voor Egbert en Etiënnequote:
Dank u wel beleefdquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Inca het volgende:
[..]
15:08Sanctie voor Egbert en Etiënne
De Tuin is open. Er is alleen één maar: Egbert en Etiënne mogen niet mee. Ze hebben zo getreuzeld tijdens het opruimen dat Big Brother een deze sanctie oplegd. "Sorry Big Brother", roept Egbert. Helaas, het helpt niets. Terwijl de anderen genieten van de zon, zullen beide mannen zich op een andere manier moeten vermaken.
ze lult over van alles waarvan ze denkt dat de anderen er niet veel van weten, in haar Londen verhaal van gisteren zaten ook allerlei fouten.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef schatje het volgende:
Janine lult. Malaysia Airlines gaat met de Airbus A380 een lijndienst met A'dam beginnen zodra dat kan.
Misschien ivm de hotline die nog af zou kunnen gaan?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:36 schreef Inca het volgende:
Wel vreemd dat er op Talpa nog geen poll staat wie er Maandag uit gaat.
Dan wordt tie tenminste nog door iemand geneuktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef rickfcdb het volgende:
Heb ik iets gemist of is deze week uitgeroepen tot de BB neukt E10 week?
Niet zo gek als je zoveel eten gewend bentquote:Op donderdag 21 september 2006 15:53 schreef intoyou het volgende:
Tijn heeft nu al honger.
Ik denk dat ieder moment de gong kan gaanquote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Krijgen ze nu weer extra tijd in de tuin, of gingen ze er later in?
Ze blijven zitten dus een sanctiequote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Krijgen ze nu weer extra tijd in de tuin, of gingen ze er later in?
Die worden bewaard tot de bewoners weer een luxe week krijgen, dan komen de overgebleven producten ook weer terug in het huisquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef bbfakir het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met de spullen die teruggenomen zijn? Gaat dat rechtsreeks de kiepelton in of wordt het verdeeld onder het Talpa personeel.
streams lopen 2 min achter met de werkelijke tijd he.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze blijven zitten dus een sanctie![]()
Ongeveer 2min jaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
streams lopen 2 min achter met de werkelijke tijd he.![]()
egbert en e<10 hadden het moeten verbieden om door te eten, en sommige zaten nog te snoepen op moment dat opdracht was begonnenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zat dat met die sanctie eigenlijk? Ik zag Egbert wel als een razende tekeer gaan met opruimen. Hij hijgde het uit. Dus die sanctie begrijp ik niet. Of was BB dat vooraf sowieso al van plan, ongeacht hoe het zou gaan?
was toch jeroen die daar over klaagde, niet Etienne hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef T-lex het volgende:
Ik lachte net wel weer even in m'n vuistje toen Tijn besloot Milica uitgebreid te knuffelen waar E10 naast zat. Niet zo zeer om de knuffel, maar meer omdat dit vast wel weer onderwerp van gesprek gaat worden tijdens de avondvergadering van Jeroen, E10 en Milica.![]()
Milca zat aan het aanrecht op de eene kruk, E10 op de andere. Tijn komt langs en pakt van achter Milica stevig beet voor een knuffel. Milica pakte Tijns arm daarbij stevig beet en ze hielden mekaar zo even vast.Niks aan het handje opzich. Maar E10 wist ff niet waar die moest kijken..
..ben benieuwd of Milica weer een preek krijgt in bad vanavond.
![]()
E10 was er ook op tegen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
was toch jeroen die daar over klaagde, niet Etienne hoor.
De rest van de bewoners zit niet zo te mekkeren over wat geknuffel hier en daar. E10 en Jeroen maken er tegenwoordig een vast agendapunt van als ze met z'n drieen zitten te vergaderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef itsme het volgende:
Goh als het maar anti etienne is, dan is iedereen hier blij![]()
Lullig om zo'n leugenachtige moeder te hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Bibi's vader is overleden. Ik dacht ook dat het mijn vader was, wat later dus niet zo bleek te zijn. Mijn moeder was zwanger van mijn echte vader. Hij ging toen vreemd en toen leerde mijn moeder een andere man kennen. Toen besloot ze om mij met die nieuwe man op te voeden. Dat ging ook mis. Toen ik 6 was kwam Bibi's vader. De man waarvan ik dacht dat het mijn echte vader was, die zag ik nooit. Toen Bibi's vader en mijn moeder uit elkaar gingen, heb ik hem haast niet meer gezien. Toen ik 17 of 18 was is hij overleden en ben ik ook op de begravenis geweest. En 2 jaar geleden heeft mijn moeder verteld wie mijn echte vader was. "
Die koop ik ook altijd hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaa en goedkoop schuurpapier (wc papier dus)
Arme anusquote:
Ik kan er de lol ook niet van in zien. Idioot dit. Proberen ze zo de boel wat 'harder' te maken ofzo?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef neferhone het volgende:
wat een dom gedoe
Neujjjj telefoon gaat straks en Eggie pakt op en moet 2 mensen aanwijzen die komen dan lekker op de bank te zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
En nu is Egbert wel genoeg gepest.
Meeste zal wel voor E10 zijn, want die scheit in de broek voor Tijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:53 schreef Inca het volgende:
Ruzie om het wc papier
Van zijn kamer getrapt en hij mocht de tuin niet in. Geloof niet dat ze hem overslaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! is traag.
Ik snap niet waarom BB Eggie nu ineens moet hebben. Waarom pakken ze E10 niet aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |