Waarom?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef natronic het volgende:
hahaha E10 en Egbert hebben huisarrest
15:08Sanctie voor Egbert en Etiënnequote:
Dank u wel beleefdquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef Inca het volgende:
[..]
15:08Sanctie voor Egbert en Etiënne
De Tuin is open. Er is alleen één maar: Egbert en Etiënne mogen niet mee. Ze hebben zo getreuzeld tijdens het opruimen dat Big Brother een deze sanctie oplegd. "Sorry Big Brother", roept Egbert. Helaas, het helpt niets. Terwijl de anderen genieten van de zon, zullen beide mannen zich op een andere manier moeten vermaken.
ze lult over van alles waarvan ze denkt dat de anderen er niet veel van weten, in haar Londen verhaal van gisteren zaten ook allerlei fouten.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef schatje het volgende:
Janine lult. Malaysia Airlines gaat met de Airbus A380 een lijndienst met A'dam beginnen zodra dat kan.
Misschien ivm de hotline die nog af zou kunnen gaan?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:36 schreef Inca het volgende:
Wel vreemd dat er op Talpa nog geen poll staat wie er Maandag uit gaat.
Dan wordt tie tenminste nog door iemand geneuktquote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef rickfcdb het volgende:
Heb ik iets gemist of is deze week uitgeroepen tot de BB neukt E10 week?
Niet zo gek als je zoveel eten gewend bentquote:Op donderdag 21 september 2006 15:53 schreef intoyou het volgende:
Tijn heeft nu al honger.
Ik denk dat ieder moment de gong kan gaanquote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Krijgen ze nu weer extra tijd in de tuin, of gingen ze er later in?
Ze blijven zitten dus een sanctiequote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef schizolientje het volgende:
Krijgen ze nu weer extra tijd in de tuin, of gingen ze er later in?
Die worden bewaard tot de bewoners weer een luxe week krijgen, dan komen de overgebleven producten ook weer terug in het huisquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef bbfakir het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met de spullen die teruggenomen zijn? Gaat dat rechtsreeks de kiepelton in of wordt het verdeeld onder het Talpa personeel.
streams lopen 2 min achter met de werkelijke tijd he.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze blijven zitten dus een sanctie![]()
Ongeveer 2min jaquote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
streams lopen 2 min achter met de werkelijke tijd he.![]()
egbert en e<10 hadden het moeten verbieden om door te eten, en sommige zaten nog te snoepen op moment dat opdracht was begonnenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zat dat met die sanctie eigenlijk? Ik zag Egbert wel als een razende tekeer gaan met opruimen. Hij hijgde het uit. Dus die sanctie begrijp ik niet. Of was BB dat vooraf sowieso al van plan, ongeacht hoe het zou gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |