was toch jeroen die daar over klaagde, niet Etienne hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef T-lex het volgende:
Ik lachte net wel weer even in m'n vuistje toen Tijn besloot Milica uitgebreid te knuffelen waar E10 naast zat. Niet zo zeer om de knuffel, maar meer omdat dit vast wel weer onderwerp van gesprek gaat worden tijdens de avondvergadering van Jeroen, E10 en Milica.![]()
Milca zat aan het aanrecht op de eene kruk, E10 op de andere. Tijn komt langs en pakt van achter Milica stevig beet voor een knuffel. Milica pakte Tijns arm daarbij stevig beet en ze hielden mekaar zo even vast.Niks aan het handje opzich. Maar E10 wist ff niet waar die moest kijken..
..ben benieuwd of Milica weer een preek krijgt in bad vanavond.
![]()
E10 was er ook op tegen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:28 schreef itsme het volgende:
[..]
was toch jeroen die daar over klaagde, niet Etienne hoor.
De rest van de bewoners zit niet zo te mekkeren over wat geknuffel hier en daar. E10 en Jeroen maken er tegenwoordig een vast agendapunt van als ze met z'n drieen zitten te vergaderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef itsme het volgende:
Goh als het maar anti etienne is, dan is iedereen hier blij![]()
Lullig om zo'n leugenachtige moeder te hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Bibi's vader is overleden. Ik dacht ook dat het mijn vader was, wat later dus niet zo bleek te zijn. Mijn moeder was zwanger van mijn echte vader. Hij ging toen vreemd en toen leerde mijn moeder een andere man kennen. Toen besloot ze om mij met die nieuwe man op te voeden. Dat ging ook mis. Toen ik 6 was kwam Bibi's vader. De man waarvan ik dacht dat het mijn echte vader was, die zag ik nooit. Toen Bibi's vader en mijn moeder uit elkaar gingen, heb ik hem haast niet meer gezien. Toen ik 17 of 18 was is hij overleden en ben ik ook op de begravenis geweest. En 2 jaar geleden heeft mijn moeder verteld wie mijn echte vader was. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |