Het noodrantsoen begint, alles moet ingeleverd worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
Dat het rantsoen ingaat en dat Egbert en E10 het hele huis moeten inspecteren dat er niets meer achtergebleven is (dit in het kort)quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
absoluut dom blondjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Snoet123 het volgende:
Nu gaat sabrina nog snel even een zakje met snoep uitdelen aan iedereen!
Mag dit wel? De boodschap is nl al voorgelezen dus ik ga ervan uit dat het noodrantsoen al ingegaan is
Nee eerst moet alles ingeleverd worden, dán pas komt het rantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
nee ze zijn nu nog alles aan het verzamelen en inspecteren er is nog niets gearriveerdquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
er is vandaag nog helemaal niets gebeurd?
(tenminste er staat niets in het SV topic..![]()
)
is het hier in dit topic wel gezellig dan?
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |