E10 samen met Melica of Jeroen daar oven ze toch niet over te overleggen neemm ik aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Tijn over wie ze de volgende keer nomineren.
Die pappen toch alleen met zwakbegaafde meisjes aan? Oooo nu snap ik hemquote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef neferhone het volgende:
e10 komt over als loverboy?????????
Als E10 weer op de bank komt, dan is die wegquote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Snoet123 het volgende:
Een ding is zeker...E10 komt zeer binnenkort echt wel op die bank te zitten.![]()
Interessant gesprek nu tussen Tijn en Semih
Wat bespreken ze dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:13 schreef Snoet123 het volgende:
Een ding is zeker...E10 komt zeer binnenkort echt wel op die bank te zitten.![]()
Interessant gesprek nu tussen Tijn en Semih
Ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als E10 weer op de bank komt, dan is die weg
Garnier werkt hier nu goedquote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen steeds vast bij mij.
Laborotoir Garnier die van Loreal bedoel je?quote:
Zo klaar: Laatste fase pubertijdquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ze proberen het "gedrag" van E10 te annalyseren
Kijk dan via die link van radio.nl, lagere kwaliteit, maar hij loopt als een trein.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen steeds vast bij mij.
nog korter: Overschot testosteronquote:Op donderdag 21 september 2006 14:17 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ze proberen het "gedrag" van E10 te annalyseren
Het noodrantsoen begint, alles moet ingeleverd worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
Dat het rantsoen ingaat en dat Egbert en E10 het hele huis moeten inspecteren dat er niets meer achtergebleven is (dit in het kort)quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er op wat staat er op wat staat erin
absoluut dom blondjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:28 schreef Snoet123 het volgende:
Nu gaat sabrina nog snel even een zakje met snoep uitdelen aan iedereen!
Mag dit wel? De boodschap is nl al voorgelezen dus ik ga ervan uit dat het noodrantsoen al ingegaan is
Nee eerst moet alles ingeleverd worden, dán pas komt het rantsoenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
nee ze zijn nu nog alles aan het verzamelen en inspecteren er is nog niets gearriveerdquote:Op donderdag 21 september 2006 14:30 schreef Sassefras het volgende:
er is vandaag nog helemaal niets gebeurd?
(tenminste er staat niets in het SV topic..![]()
)
is het hier in dit topic wel gezellig dan?
ik begrijp uit de post s boven me dat het noodrantsoen is gearriveerd, is het echt nood of valt het wel mee?
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef neferhone het volgende:
rustis blijven eggie
ik denk van wel...of belgisch...hier wordt het regelmatig gebruikt, maar ik woon dan ook dichtbij belgiequote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
navenant is dat brabants?
Het verbaast me. De overige Brabantse uitspraken herken ik wel als zodanig, maar navenant vind ik een 'gewoon'quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
ik denk van wel...of belgisch...hier wordt het regelmatig gebruikt, maar ik woon dan ook dichtbij belgie![]()
Was ook mijn idee, gewoon ABNquote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef MadMaster het volgende:
na·ve·nant (bw.)
1 [inf.] in evenredigheid => overeenkomstig
Is gewoon ABN, niks Brabants aan...
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Is dat zoquote:Op donderdag 21 september 2006 14:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Was ook mijn idee, gewoon ABN
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zouden ze daarvoor die vogeltjes gekregen hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Eggie, ook het wc papier moet ingeleverd, zijn ze nou helemaal gek geworden...
Tijn en Rik beweerden dat navenant brabants is en de overige bewoners namen dat aan. Ik verbaasde me daarover omdat ik dacht dat het ABN was. Vandaar mijn vraag...quote:
gewoon abnquote:Op donderdag 21 september 2006 14:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tijn en Rik beweerden dat navenant brabants is en de overige bewoners namen dat aan. Ik verbaasde me daarover omdat ik dacht dat het ABN was. Vandaar mijn vraag...
Wat een miet zegquote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert "Sorry BB voor mn uitbarsting" (zoiets)
En dat wéderom op de donderdagmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |