We kunnen hem altijd nog laten balsemen, en in een hoekje van de slaapkamer zetten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm als een soort Furby in huis.
Dan kentie niet praten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
We kunnen hem altijd nog laten balsemen, en in een hoekje van de slaapkamer zetten.
![]()
Ik snap wat je bedoeld...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat Tijn z'n draai heeft gevonden... Misschien is het vanwege het hele Monique verhaal..
Ik weet niet precies wat het is...
Niets met outfits ofzo, meer met uitstraling
Zelfs met zwembroek aan kun je zien dat er maar een klein pindaatje zit..quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef arneaux het volgende:
Jeroen staat al weer in zn blote Henk.
Etiënne houdt toch maar zn zwembroek aan.
Nee ik wil gewoon coole quotes.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa duhhh
Daar gaat het juist om![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
En nog belangrijker, wij OOK!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
E10 trek je broek us uit, kan Milica een keer lachen.
Jeroen staat altijd best snel in zn blote henk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef BBoon het volgende:
Je zal in je lul maar heb je even voor mij staan te zingen en dan denken dat mensen je in het huis willen houden ....................
Triester kan het niet.........................quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef BBoon het volgende:
Je zal in je lul maar heb je even voor mij staan te zingen en dan denken dat mensen je in het huis willen houden ....................
hehe dat viel me ook al opquote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Marcia komt even naar Jeroen kijken
Marcia ligt in een deuk om het aanhangseltje van E10quote:
Dat is best jammer op zich. Maar ja niet geheel onbegrijpelijk, maar toch...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn geeft (eerlijk) aan dat hij zich beheerst, omdat hij rekening moet houden met de mensen thuis.
Enfin, E10 nomineert Jeroen volgende week omdat ie een grotere penis heeft.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat moet vervelend zijn voor Etiënne
De penis van Jeroen zien
hahahaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef BorTheWolf het volgende:
"e10 trek je broek nou is uit"
"laat ons lachen om je fluit"
"ieder uur van de dag, schiet ik steeds in de lach, om je scheidsrechter fluit"
"tata tata tatatatataaaaaaaa"
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef BorTheWolf het volgende:
"e10 trek je broek nou is uit"
"laat ons lachen om je fluit"
"ieder uur van de dag, schiet ik steeds in de lach, om je scheidsrechter fluit"
"tata tata tatatatataaaaaaaa"
E10 houdt niet voor niets zijn broek aanquote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat moet vervelend zijn voor Etiënne
De penis van Jeroen zien
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
e10. witte sokken...
I rest My case....
No chance..hoop ik als Monique binnenkomt....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef arneaux het volgende:
Hij probeert t nóg maarris.
Ja, dat was wel weer één van de hoogtepunten van vandaag.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
Wat jammer dat ik blote Jeroen heb gemist![]()
Ze was niet bewusteloos genoeg deze keerquote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef yellowfirst het volgende:
Afgedropen.........................![]()
Ik krijg als man (quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Tenenkrommend die e10.
Hoe hij sabrina haar hoofd pakt net (zo van, nu is het net of ze me pijpt)
zo heeft hij altijd wel iets met dat aanraken. Dat kinderlijke oversexte puberlijke...
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was niet bewusteloos genoeg deze keer![]()
Dat jij daar meteen aan denkt zegt ook wel iets natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Tenenkrommend die e10.
Hoe hij sabrina haar hoofd pakt net (zo van, nu is het net of ze me pijpt)
ik ook, zo ga je toch niet met vrouwen omquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg als man () zijnde vaak plaatsvervangende schaamte.
Ach kom Scan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij daar meteen aan denkt zegt ook wel iets natuurlijk![]()
Ondanks dat het Sabrina was die vroeg of hij nog wel elke avond even bij haar komt?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Die had van mij toch een knal voor z'n kop gekregen..bah![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
't is toch verschrikkelijk!quote:
Absoluut... ik was ook ooit 12quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat ie zometeen stampvoeten natuurlijk en haar uitmaken voor tyfuswijf en dat soort termen.quote:
Dat stukje heb ik gemist. Maar het gaat me gewoon om die manier hoe hij haar zo dwingend vast pakt, ze kan geen kant op en draait dan maar haar hoofd weg. Ik krijg het er benauwd vanquote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ondanks dat het Sabrina was die vroeg of hij nog wel elke avond even bij haar komt?
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is toch verschrikkelijk!
Ze draait haar hoofd weg, ze zijn in een aparte kamer gezet en NOG heeft E10 geen respect voor Sabrina.
Zo hard dat ze een ander kamer krijgt van BB.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
Sabrina zoekt meer warmte, een maatje. E10 zoekt meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ook, zo ga je toch niet met vrouwen om![]()
Kan hij niet beter een kist opzoeken?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Sjesus E10, kan je niet wat gaan zingen ofzo wat van Hazes misschien ? wat dacht je van "ik zit hier in me 1tje kerstfeest te vieren" ?
Kijk even naar de scan bovenaan deze pagina, dat zegt in dit geval genoegquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo hard dat ze een ander kamer krijgt van BB.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef StevenZen het volgende:
Ik acht Semih, Monique en Tijn als de grootste kanshebbers voor het winnen van BB.
Kan ze wel gevraagd hebben maar de manier waarop hij zich aandringt..quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is in haar slaap gewoon aangerand door Etienne reden genoeg lijkt mequote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.
Kijk gewoon eens heel erg goed naar Sabrina.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.
Als Sabrina het niet leuk vindt, vraagt ze hem echt niet iedere avond bij haar te komen hoor.
Waarom alles negatief naar Etienne uitleggen?
Omdat sommige vrouwen nogal complex inelkaar kunnen zitten. Verkrachte vrouwen vallen op mannen die hen slecht behandelen. Het heeft te maken met projectieve indentificatie. Het gedrag van de ander bepalen door jouw uitnodigend gedrag, maar dat eigenlijk niet willen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.
Als Sabrina het niet leuk vindt, vraagt ze hem echt niet iedere avond bij haar te komen hoor.
Sabrina en Monique hebben letterlijk tegen elkaar gezegd dat ze snappen waarom ze de kamer krijgen en dat ze toch wel erg vrij waren met de mannen. Daarbovenop komt dat een beetje gezond verstand het antwoord geeft op de vraag; waarom.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.
Nou orale sex misschien nog niet. maar wel van die handelingen. je weet wel, als er iemand op je schoot komt zitten enzo of anders om, meteen aan sex relateren.quote:
Doet hij altijd al. Ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt, anders had ze hem al lang niet meer zo geweldig gevonden als ze nog steeds vindt. En had ze hem niet steeds weer bij zich willen hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Kan ze wel gevraagd hebben maar de manier waarop hij zich aandringt..![]()
Wat is er mis met een knuffel, altijd maar die zoentjes geven. Zo klef is Semih nog niet bij Mich..
Uitzending vandaag niet gezien? Daar werd het haarfijn uitgelegd.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij weet van geen ophoudenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sabrina zoekt meer warmte, een maatje. E10 zoekt meer.
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooienquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina weet dat ze te ver gaat, maar schijnt daar geen problemen mee te hebben. Ze zoekt het zelf telkens weer op en geniet duidelijk van alle aandacht die ze krijgt van Etienne. Het lijkt erop dat ze telkens wacht totdat iemand anders haar afremt. De ene keer is het haar zus... en in dit geval is het BB misschien geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sabrina en Monique hebben letterlijk tegen elkaar gezegd dat ze snappen waarom ze de kamer krijgen en dat ze toch wel erg vrij waren met de mannen. Daarbovenop komt dat een beetje gezond verstand het antwoord geeft op de vraag; waarom.
Nou ja ieder z'n mening. Maar ik krijg elke keer een raar gevoel als ik hem zo zie.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet hij altijd al. Ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt, anders had ze hem al lang niet meer zo geweldig gevonden als ze nog steeds vindt. En had ze hem niet steeds weer bij zich willen hebben.
Helemaal mee eens ik denk zelfs dat het al een eind die richting opging een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooien![]()
dAt was gewoon TE triest, hoe sabrina niet gewoon normaal kon badderen en douchen zonder dat spuit 11 5 keer naar binnen komt om tietjes te checken enzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uitzending vandaag niet gezien? Daar werd het haarfijn uitgelegd.
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooien![]()
Ik denk dat Sabrina E10 ook wel erg leuk vind want anders gaat ze niet zo met hem om. Maar misschien dat ze zich inhoudt omdat ze thuis een lover heeft zitten. Geen idee.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inderdaad en hij weet van geen ophoudenMaar Sabrina geeft haar grenzen niet aan, dat kun je haar weer verwijten.
En hij dacht oprecht dat hij leuk wasquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
dAt was gewoon TE triest, hoe sabrina niet gewoon normaal kon badderen en douchen zonder dat spuit 11 5 keer naar binnen komt om tietjes te checken enzo...
Kijk en dat is nou net het punt. Sabrina ontbreekt het vermogen om NEE tegen E10 te zeggen. E10 heeft haar er uitgepikt als de ZWAKSTE en probeert steeds een stukje verder bij haar te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina weet dat ze te ver gaat, maar schijnt daar geen problemen mee te hebben. Ze zoekt het zelf telkens weer op en geniet duidelijk van alle aandacht die ze krijgt van Etienne. Het lijkt erop dat ze telkens wacht totdat iemand anders haar afremt. De ene keer is het haar zus... en in dit geval is het BB misschien geweest.
Dat is volgens mij vooral omdat niemand hem mag. Tijn drong zich ook enorm op aan Monique (okee, hij ging minder ver dan Etienne, dat is waar). Andersom, net als Sabrina, net zo goed natuurlijk. Daar vielen maar heel weinig mensen over, terwijl we het wel over een huwelijk hebben van heel veel jaren. Sabrina kent die Barry net een paar maanden en zei zelf al een paar keer dat het waarschijnlijk al wel uit is.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n mening. Maar ik krijg elke keer een raar gevoel als ik hem zo zie.
Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negerenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negeren![]()
![]()
Tijd voor een assertiviteitstraining dus!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef n1ek het volgende:
Sabrina zegt zelf dat ze geen nee kan zeggen, dat is haar probleem ja en dat valt haar te verwijten maar wat etienne doet is disgusting om er misbruik van te maken, iedereen in het huis ziet het ook behalve etienne zelf, zelfs zn pa zag het.. dat is gewoon jammer dat ie het niet ziet
Dat heet discussiequote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Scanman vs. Fok.
ik vind het ook te zot dat jij zoiets durft te schrijven, tuurlijk is het speculatie, maar daar ben ik persoonlijk heel blij om eigenlijk, stel je voor dat het nog waar was ook, maar ik begrijp je respect niet mbt het feit dat hij ermee ophield toen ze hem terugfloot, hij had er in eerste instantie uberhaupt helemaal niks te zoeken waar die teruggevloten werdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope het stond gewoon in de COC te lezen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.
Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope het stond gewoon in de COS te lezen hoor
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaar
Link? Bron?quote:
Is ook niet waar. Ze hadden al wat liggen praten toen hij voor het eerst zijn hand op haar kont legde.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?
Nog 1 keer danquote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
ze heeft al een paar keer gezegd dat ze bepaalde dingen had geleerd op haar assertiviteitstraining, heeft dus zelf ook wel door dat dat nodig wasquote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijd voor een assertiviteitstraining dus!
ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen. Zoals hij gister maar door bleef gaan toen Sa in het bad zat, en hem verschillende keren vroeg weg te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken, momentjequote:
Exact. Een uur na de badkamerscene lag ze weer in zijn armen. Sabrina vindt het stiekem maar wat leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik vind Etienne een eikel. Maar in dit verband had Sabrina veel duidelijker nee moeten zeggen als ze het echt niet leuk zou vinden. Na die badscene van gisteren had ze moeten zeggen dat ze dat niet wilde en afstand moeten nemen. Als ze na dergelijk gedrag op dezelfde manier met hem omgaat en vervolgens op hem afgaat... dan ligt het in elk geval niet alleen maar aan Etienne
Maar Scan, is het misschien zo dat jij t per ongelijk fout ziet? Zonder dat dat bezwaarlijk is natuurlijk. Ik bedoel, het moet toch érgens vandaan komen dat 95% van de posters het tegendeel beweert?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet waar. Ze hadden al wat liggen praten toen hij voor het eerst zijn hand op haar kont legde.
Nogmaals: lees de topics er maar op na. Het is gewoonweg schandalig hoe hier nu opeens de feiten worden verdraaid en die jongen voor verkrachter wordt uitgemaakt. Ik heb het allemaal live gezien en weet heus wel wat er is gebeurd.
Ik ben van mening dat Sabrina niet echt voor haar acties verantwoordelijk gehouden kan worden. Het is een beejte een losbandig type. (om het even simpel te zeggen)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat niemand hem mag. Tijn drong zich ook enorm op aan Monique (okee, hij ging minder ver dan Etienne, dat is waar). Andersom, net als Sabrina, net zo goed natuurlijk. Daar vielen maar heel weinig mensen over, terwijl we het wel over een huwelijk hebben van heel veel jaren. Sabrina kent die Barry net een paar maanden en zei zelf al een paar keer dat het waarschijnlijk al wel uit is.
Vind je het gek dat ik iemand verdedig die voor verkrachting wordt uitgemaakt terwijl daar gewoonweg NIETS van waar is. Ik zou het schandalig vinden als ik mijn mond zou houden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen. Zoals hij gister maar door bleef gaan toen Sa in het bad zat, en hem verschillende keren vroeg weg te gaan.
Gelukkig vallen we niet allemaal op de zelfde types.
Jij mag E10, ik houd het bij Tijn
Ze heeft dat zelfs al gehad? Naaah, dan is het helemaal mistroostig dat E10 daar overheen walst.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft al een paar keer gezegd dat ze bepaalde dingen had geleerd op haar assertiviteitstraining, heeft dus zelf ook wel door dat dat nodig was
Dus een logisch vervolg van wat al bekend was van Etienne. Helaas maakt hij zijn reputatie weer waar..........quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou net het punt. Sabrina ontbreekt het vermogen om NEE tegen E10 te zeggen. E10 heeft haar er uitgepikt als de ZWAKSTE en probeert steeds een stukje verder bij haar te gaan.
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Scan, is het misschien zo dat jij t per ongelijk fout ziet? Zonder dat dat bezwaarlijk is natuurlijk. Ik bedoel, het moet toch érgens vandaan komen dat 95% van de posters het tegendeel beweert?
I rest my case! Iedereen tevreden nu???quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.
E10 profiteerde van dit moment om lekker vunzig te doen en dat terwijl hij zei een hekel te hebben aan dronken vrouwen.
Mwoah, zoals ik het lees windt hij zich vooral op over de manier waarop Etienne hier nu als verkrachter afgemaakt wordt. En daar heeft hij een punt mee. Van de andere kant.... ik ken Fok niet anders dan bestaande uit 80% BewonerBashing .quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen.
Scan ik snap écht niets van jou wat dit betreft. Weet dat je vaak dingen hier zegt om discussies op te wekken, maar er zelf eigenijk niet achter te staan. Ik hoop oprecht dat dit wee zo'n geval is, want ik snap echt niet dat je Etienne hier zit te verdedigen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nougoed, dat is nog zoiets. Tegen Milicia steekt hij na zijn escapades ook nog een verhaal af dat Sabrina lekker mag sterven. Scan denkt dat dit over Monique gaat maar een hoop mensen denkt ook zeker te weten dat het over Sabrina gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.
E10 profiteerde van dit moment om lekker vunzig te doen en dat terwijl hij zei een hekel te hebben aan dronken vrouwen.
Zo is het idd gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je hebt ab-so-luut een punt als je zegt dat er een hoop mensen meepraten en daarin ook kwaadspreken als het over de bewuste nacht gaat. Dit zal geboren zijn uit eerder acties van Etiënne waar mensen zich aan hebben gestoord of weet ik veel wat. Ik hele punt hierin is dat er dus ook mensen zijn die het tegendeel bewijzen. Nagoed, pullup is de COS erop aan het nalezen en zal zodirect wel met quotes komen, ik ben bewoon benieuwd wat mensen, die op dat moment aan het streamen waren, te melden hadden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.
Ik weet namelijk ZEKER wat ik heb gezien.
Ik vermoed zomaar dat BB "alles" gezien heeft en besloten heeft in te grijpen, en wel expliciet met Etienne als motivatie.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.
Ik weet namelijk ZEKER wat ik heb gezien.
maar nu komt dan de vraag wat zegt dat over E10 en Sabrina ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I rest my case! Iedereen tevreden nu???
En ze was nog wel zo helder dat ze dus zijn hand gewoon wegduwde. Niets aan de hand dus.
Zie uitzending van 19 september.............. Sabrina was degene...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nougoed, dat is nog zoiets. Tegen Milicia steekt hij na zijn escapades ook nog een verhaal af dat Sabrina lekker mag sterven. Scan denkt dat dit over Monique gaat maar een hoop mensen denkt ook zeker te weten dat het over Sabrina gaat.
Ik ben niet raar, hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik iemand verdedig die voor verkrachting wordt uitgemaakt terwijl daar gewoonweg NIETS van waar is. Ik zou het schandalig vinden als ik mijn mond zou houden.
Wat een rare mensen hier toch op fok
Pfff nu wordt ik ook moe van je, Scan, met je 'niets aan de hand' iedere keer. Dat is er wél.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I rest my case! Iedereen tevreden nu???
En ze was nog wel zo helder dat ze dus zijn hand gewoon wegduwde. Niets aan de hand dus.
Wat een dooddoener! Er wordt inhoudelijk en zinvol gediscussierd waarbij iedereen in zn waarde word gelaten. Op dit moment bieden de streams niet veel dus dan is dit toch een prima alternatief? Okay, je zou met zn allen in het SC topic kunnen gaan zitten maar ik geloof niet dat iemand zich eraan stoort. Ik denk dat je in deze niet moet regelneuken.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
En we stoppen nu gelijk met deze discussie en gaat weer ON-topic posten!
Hij ging véél te ver omdat hij even haar kont aanraakte en later even haar borst??? (Beide OP de kleren hè ! )quote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Scan ik snap écht niets van jou wat dit betreft. Weet dat je vaak dingen hier zegt om discussies op te wekken, maar er zelf eigenijk niet achter te staan. Ik hoop oprecht dat dit wee zo'n geval is, want ik snap echt niet dat je Etienne hier zit te verdedigen.
Ja, Saartje is een volwassen vrouw, maar wat Etienne laatst flikte, terwijl ze dronken en half slapend in haar bed lag ging veels te ver. Dat jochie is gewoon een eng en walgelijk mannetje (en dit staat nog los van zijn vol=vol-opmerkingen), zijn manier van met vrouwen omgaan is gewoon zwaar aso! Hij maakte gewoon misbruik van de situatie. Wat mij betreft mag iemand (Barry of wie dan ook), zodra hij uit dat huis is, zijn poten breken!![]()
En we stoppen nu gelijk met deze discussie en gaat weer ON-topic posten!
Als mij over komen was wat E10 bij Sa deed, zou ik boos op hem zijn, alle intimiteit uit de weg gaan, hem niet zoenen, niet zeggen dat hij lief is etc. etc.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ik ben niet raar, hoor.![]()
Als mij overkomen was wat E10 bij Sa deed, zou ik me toch behoorlijk gepakt voelen. Verkrachting vind ik net iets te sterk uitgedrukt, maar het komt er wel héél dichtbij
Nee, nou wordt ie mooi. Zit ik hier te verkondigen bij hoog en laag dat zij NIET sliep, terwijl iedereen roept dat ze WEL sliep. Blijkt het dat ze dus inderdaad NIET sliep (waar de héle discussie dus over ging) en dan krijg ik zo'n reactiequote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pfff nu wordt ik ook moe van je, Scan, met je 'niets aan de hand' iedere keer. Dat is er wél.
Sorry Day... edit maar, ik moest dit ff kwijt.
Alle perken te buiten??quote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij ging véél te ver omdat hij even haar kont aanraakte en later even haar borst??? (Beide OP de kleren hè ! )
Vergeet niet dat Sabrina vanalles toestaat en duidelijk prettig vind. Etienne lag een week geleden met zijn hand in Sabrina's slipje en dat duurde vele minuten. Sabrina vond het wel prima. Misschien speelde het mee dat er geen camera op hun gericht LEEK te staan en dat Monique niet in de buurt was. Etienne kust haar navel en ze vindt het prima. En dan gaat hij nu opeens VEEL te ver en is een verkrachter als hij OP de kleren haar kont en een borst aanraakt??? Sorry, maar van die dubbele moraal hier snap ik helemaal niets.
Godzijdank bij ik nog vri objectief in deze. Ik mag Etienne vanwege zijn rechtse ideeën ook helemaal niet, maar waar er hier allemaal wordt geschreven gaat echt alle perken te buiten. Idioot gewoon
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Als mij over komen was wat E10 bij Sa deed, zou ik boos op hem zijn, alle intimiteit uit de weg gaan, hem niet zoenen, niet zeggen dat hij lief is etc. etc.
Hear hearquote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een dooddoener! Er wordt inhoudelijk en zinvol gediscussierd waarbij iedereen in zn waarde word gelaten. Op dit moment bieden de streams niet veel dus dan is dit toch een prima alternatief? Okay, je zou met zn allen in het SC topic kunnen gaan zitten maar ik geloof niet dat iemand zich eraan stoort. Ik denk dat je in deze niet moet regelneuken.
Dat jij aldoor blijft zeggen: niets aan de hand. Ik doel niet alleen op die nacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, nou wordt ie mooi. Zit ik hier te verkondigen bij hoog en laag dat zij NIET sliep, terwijl iedereen roept dat ze WEL sliep. Blijkt het dat ze dus inderdaad NIET sliep (waar de héle discussie dus over ging) en dan krijg ik zo'n reactie![]()
Waar ben ik hier beland zeg?
Het gaat er dus niet om wat JIJ ervan vindt of iemand anders. Het gaat erom wat Sabrina er van vindt...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ik ben niet raar, hoor.![]()
Als mij overkomen was wat E10 bij Sa deed, zou ik me toch behoorlijk gepakt voelen. Verkrachting vind ik net iets te sterk uitgedrukt, maar het komt er wel héél dichtbij
quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef mazaru het volgende:
Straks zit E10 er in, en Sabrine heeft het niet eens door!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
Zij mist het vermogen om van zich af te bijten. Dit is echt een veel voorkomend psychologisch probleem. Deze mensen voelen zich enorm aangetast, hun grenzen overschreden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef smikkeltje het volgende:
Wat Etienne doet is niet goed te praten maar wat Sab doet ook niet. Okee ze kan geen nee zeggen dat kan maar dan ga je hem niet aanmoedigen om te zeggen dat hij langs moet komen, dat heeft niks met nee zeggen te maken. Ze kikt dr op en vind het wel lekker anders ga je het niet vragen. Beide hebben net zo veel schuld als je al over schuld kan praten. Nee ik keur het niet goed dat E10 haar overal maar vast pakt maar als ze het niet lekker vind dan geeft ze hem een knal voor zijn koppie. Dat doet ze niet ze vraagt hem op haar nieuwe kamer te komen waarvan ze verdomd goed weet waarvoor ze die gekregen heeft. In mijn ogen lokt ze hem gewoon uit en dat vind ik net zo erg.
En ik denk dat jij nu je mond moet houden!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat een dooddoener! Er wordt inhoudelijk en zinvol gediscussierd waarbij iedereen in zn waarde word gelaten. Op dit moment bieden de streams niet veel dus dan is dit toch een prima alternatief? Okay, je zou met zn allen in het SC topic kunnen gaan zitten maar ik geloof niet dat iemand zich eraan stoort. Ik denk dat je in deze niet moet regelneuken.
Doe mij die mening maarquote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef smikkeltje het volgende:
Wat Etienne doet is niet goed te praten maar wat Sab doet ook niet. Okee ze kan geen nee zeggen dat kan maar dan ga je hem niet aanmoedigen om te zeggen dat hij langs moet komen, dat heeft niks met nee zeggen te maken. Ze kikt dr op en vind het wel lekker anders ga je het niet vragen. Beide hebben net zo veel schuld als je al over schuld kan praten. Nee ik keur het niet goed dat E10 haar overal maar vast pakt maar als ze het niet lekker vind dan geeft ze hem een knal voor zijn koppie. Dat doet ze niet ze vraagt hem op haar nieuwe kamer te komen waarvan ze verdomd goed weet waarvoor ze die gekregen heeft. In mijn ogen lokt ze hem gewoon uit en dat vind ik net zo erg.
Hij mag wel uitkijken.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef mamapan het volgende:
In ieder geval wil Tijn diep in slaap zijn, voordat E10 naast hem komt liggen![]()
[afbeelding]
Het is zeker zo dat Sabrina óók een hoop toelaat wat Etiënne 'doet'. Het grote verschil in deze is ; keuze. Op de andere moment koos Sabrina ervoor dat het mocht, bij deze hele actie niet. Okay, ze werd wakker gemaakt door Etiënne, maar vraag je je niet waarom dat was? Hij zal t vast niet over de voetbaltoto willen hebben, zn idee erachter was duidelijk. Even buiten beschouwing gelaten of ze het nou wilde of niet, hoe komt het toch dat Etiënne zo boos en geirriteerd tegen Millica over Sabrina spreekt, ze moest sterven. Voordat Etiënne het bed in dook bij Sabrina had hij ook al aangegeven dat hij een hekel had aan zatte vrouwen en ik quote : "mn vriendin aan haar nek over de straat getrokken" om daarna te vertellen dat en ik quote :"Haar benen er kapot van waren". Hij sloot af met de opmerking :"Ja toen ze wilde weten wat er gebeurd was de avond ervoor wilde ik haar weer stompen, maar ik hield me in."quote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij ging véél te ver omdat hij even haar kont aanraakte en later even haar borst??? (Beide OP de kleren hè ! )
Vergeet niet dat Sabrina vanalles toestaat en duidelijk prettig vind. Etienne lag een week geleden met zijn hand in Sabrina's slipje en dat duurde vele minuten. Sabrina vond het wel prima. Misschien speelde het mee dat er geen camera op hun gericht LEEK te staan en dat Monique niet in de buurt was. Etienne kust haar navel en ze vindt het prima. En dan gaat hij nu opeens VEEL te ver en is een verkrachter als hij OP de kleren haar kont en een borst aanraakt??? Sorry, maar van die dubbele moraal hier snap ik helemaal niets.
Godzijdank bij ik nog vri objectief in deze. Ik mag Etienne vanwege zijn rechtse ideeën ook helemaal niet, maar waar er hier allemaal wordt geschreven gaat echt alle perken te buiten. Idioot gewoon
En zelfs als Sabrina bij hem kruipt, kan ze er nog een probleem mee hebben. Dat is het paradoxale van de menselijke psyche.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er dus niet om wat JIJ ervan vindt of iemand anders. Het gaat erom wat Sabrina er van vindt...
En dat is misschien wel het kernpunt van deze discussie. Sabrina heeft er geen problemen mee, want ze blijft bij hem kruipen. Daarom gaat deze discussie eigenlijk nergens over.
E10 is kansloos, dat schaap geeft gelegenheid. Ben beide al tijden zat.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had gedronken, ze heeft het misschien niet eens bewust meegemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Als mij over komen was wat E10 bij Sa deed, zou ik boos op hem zijn, alle intimiteit uit de weg gaan, hem niet zoenen, niet zeggen dat hij lief is etc. etc.
Laat eerst je tieten maar eens zien!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
En ik denk dat jij nu je mond moet houden!
HIER gaan we door met posten over de streams, waar overigens best een interessant gesprek gaande is.
Huldequote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Laat eerst je tieten maar eens zien!
Jij denkt dat ze verliefd op hem is, dan kijk je er heel anders tegenaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er dus niet om wat JIJ ervan vindt of iemand anders. Het gaat erom wat Sabrina er van vindt...
En dat is misschien wel het kernpunt van deze discussie. Sabrina heeft er geen problemen mee, want ze blijft bij hem kruipen. Daarom gaat deze discussie eigenlijk nergens over.
Dat ze het vermogen mist daar kan ik nog mee inkomen maar dat ze hem dan uit gaat nodigen in haar nieuwe slaapkamer ?? Ze weet verdomd goed waarom ze de kamer kreeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zij mist het vermogen om van zich af te bijten. Dit is echt een veel voorkomend psychologisch probleem. Deze mensen voelen zich enorm aangetast, hun grenzen overschreden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Laat eerst je tieten maar eens zien!
Hmmm, volgens mij wordt er over jou heen gelezen ofzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zij mist het vermogen om van zich af te bijten. Dit is echt een veel voorkomend psychologisch probleem. Deze mensen voelen zich enorm aangetast, hun grenzen overschreden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
Voordat Etiënne het bed in dook bij Sabrina had hij ook al aangegeven dat hij een hekel had aan zatte vrouwen en ik quote : "mn vriendin aan haar nek over de straat getrokken" om daarna te vertellen dat en ik quote :"Haar benen er kapot van waren". Hij sloot af met de opmerking :"Ja toen ze wilde weten wat er gebeurd was de avond ervoor wilde ik haar weer stompen, maar ik hield me in."
Nee,ze hebben het over de verschillende inzichten per persoon,de één heeft een heel ander idee over o.a. bb als de ander,het gaat over de verschillen van karakters.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze zijn een beetje dubieus over wat er nog gaat gebeuren in het huis
Naar gedroomd dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Eggie heeft het moeilijk?
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Vinden jullie Sabbel en E10 ook zo'n leuk stelletje?
Nee, Eggie heeft het niet moeilijk maar heeft net gedroomd over waar ze het nu over hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Eggie heeft het moeilijk?
Keileuk1!1quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Hallo Allemaal!
Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op Tijn en E10 aangezien zij nu een slaapkamer gaan delen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Okquote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef teamlead het volgende:
clint.. ook voor jou: kappen met die crap nu
hartstikke leukquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Hallo Allemaal!
Zie jij in Eggie Jezus?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:27 schreef Djep het volgende:
[..]
jezus, komt die weer voorbij![]()
ik kom terug van een fietstocht, lees me ff in....![]()
Vertel!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
Hebben jullie Marlies haters gehoord wat ze zei?
Nou maar wachten tot Etienne bloot in beeld komt en er weer een flink aantal bladzijdes te lezen is hoe klein de zijne wel niet is. Maar hey, tis wel on-topic. Jammer hoor, als je met je eigen regels boeiende gesprekken om zeep helpt.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef teamlead het volgende:
Hoe boeiend die E10/sab discussie wellicht ook is..het is nu niet op de streams, dus is dit niet het juiste topic....dus svp ontopic
Monique bij Tijn en E10 bij Sabbel! Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Bij deze om dat hele offtopic gedoe een plek te geven: E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Iedereen praat offtopic doordat het zo saai is op de streams
Ha! Beginnen ze weer met uitspraken van de bewoners op het beeldscherm?quote:
Allerminst saai als je kunt LUISTEREN.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vast niet zonder Michelinequote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih wil naar huis?
Nee,dacht er alleen in het begin van het gesprek even over na omdat het zo doelloos voor hem is geworden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih wil naar huis?
open er een topic over, klets in de bewonerstopics, klets in de SC.. maar niet hier... genoeg mogelijkheden voor boeiende gesprekken over dit onderwerpquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nou maar wachten tot Etienne bloot in beeld komt en er weer een flink aantal bladzijdes te lezen is hoe klein de zijne wel niet is. Maar hey, tis wel on-topic. Jammer hoor, als je met je eigen regels boeiende gesprekken om zeep helpt.
Ga dan naar SC, daar is het reuze gezelligquote:Op woensdag 20 september 2006 23:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Eggie is aan het wakker worden,is dat ook mogelijk?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef Clint_Eastwood het volgende:
aaaaaaaaaah eerst zat Eggie alleen in z'n bootje en nu alleen op de bank
duh : E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
open er een topic over, klets in de bewonerstopics, klets in de SC.. maar niet hier... genoeg mogelijkheden voor boeiende gesprekken over dit onderwerp![]()
Ik wist het!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ga dan naar SC, daar is het reuze gezellig![]()
Zo uit zijn verband gerukt is de uitspraak inderdaad wel erg maf. In het gesprek viel het me niet eens opquote:
Juist niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih wil naar huis?
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh : E10 & Sabbel, aanstoot geven of opdringen?
Koeie poep.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef n1ek het volgende:
het doel is niet winnen van BB, is iets wat mooi meegenomen en geweldig zou zijn maar niet het doel, zoals meerdere zeggen dat vinden. Lijkt me ook logisch
Heerlijk,lekker rustig!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik mis Hilde's stem in dit 'diepzinnige' gesprek.
Ha. Iedereen zit daar voor de poen. Is nooit anders geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef n1ek het volgende:
het doel is niet winnen van BB, is iets wat mooi meegenomen en geweldig zou zijn maar niet het doel, zoals meerdere zeggen dat vinden. Lijkt me ook logisch
CONSENTRAAAASIEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik mis Hilde's stem in dit 'diepzinnige' gesprek.
Als je het over Semih hebt dan had je beter moeten luisteren vanaf het begin,dan had je allang het antwoord geweten.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp absoluut niet dat iemand met zo'n karakter een BB huis instapt![]()
Ik heb idd niet alles gehoord, wél dat hij was overgehaald door Micheline, maar dat was vast een grapje.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:43 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je het over Semih hebt dan had je beter moeten luisteren vanaf het begin,dan had je allang het antwoord geweten.
Boeit dat wat die zegt die had er de eerste ronde al uit gemoetenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Sonique het volgende:
wat lult Eggie? een droom ofzo?
het was anders best een aardig verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Boeit dat wat die zegt die had er de eerste ronde al uit gemoeten
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat was nou de reden van dat 2 persoonsbed eigenlijk
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Dat had te maken met meedoen aan Lingo op TV.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb idd niet alles gehoord, wél dat hij was overgehaald door Micheline, maar dat was vast een grapje.
Jij volgt BB echt niet he?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |