Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ook, zo ga je toch niet met vrouwen om![]()
Kan hij niet beter een kist opzoeken?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Sjesus E10, kan je niet wat gaan zingen ofzo wat van Hazes misschien ? wat dacht je van "ik zit hier in me 1tje kerstfeest te vieren" ?
Kijk even naar de scan bovenaan deze pagina, dat zegt in dit geval genoegquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo hard dat ze een ander kamer krijgt van BB.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef StevenZen het volgende:
Ik acht Semih, Monique en Tijn als de grootste kanshebbers voor het winnen van BB.
Kan ze wel gevraagd hebben maar de manier waarop hij zich aandringt..quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
Ze is in haar slaap gewoon aangerand door Etienne reden genoeg lijkt mequote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.
Kijk gewoon eens heel erg goed naar Sabrina.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.
Als Sabrina het niet leuk vindt, vraagt ze hem echt niet iedere avond bij haar te komen hoor.
Waarom alles negatief naar Etienne uitleggen?
Omdat sommige vrouwen nogal complex inelkaar kunnen zitten. Verkrachte vrouwen vallen op mannen die hen slecht behandelen. Het heeft te maken met projectieve indentificatie. Het gedrag van de ander bepalen door jouw uitnodigend gedrag, maar dat eigenlijk niet willen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt NIETS van de opmerkingen hier.
Als Sabrina het niet leuk vindt, vraagt ze hem echt niet iedere avond bij haar te komen hoor.
Sabrina en Monique hebben letterlijk tegen elkaar gezegd dat ze snappen waarom ze de kamer krijgen en dat ze toch wel erg vrij waren met de mannen. Daarbovenop komt dat een beetje gezond verstand het antwoord geeft op de vraag; waarom.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat de reden daarachter is zullen we nooit weten. Van Sabrina komt het duidelijk niet af.
Nou orale sex misschien nog niet. maar wel van die handelingen. je weet wel, als er iemand op je schoot komt zitten enzo of anders om, meteen aan sex relateren.quote:
Doet hij altijd al. Ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt, anders had ze hem al lang niet meer zo geweldig gevonden als ze nog steeds vindt. En had ze hem niet steeds weer bij zich willen hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Kan ze wel gevraagd hebben maar de manier waarop hij zich aandringt..![]()
Wat is er mis met een knuffel, altijd maar die zoentjes geven. Zo klef is Semih nog niet bij Mich..
Uitzending vandaag niet gezien? Daar werd het haarfijn uitgelegd.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij weet van geen ophoudenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sabrina zoekt meer warmte, een maatje. E10 zoekt meer.
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooienquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina weet dat ze te ver gaat, maar schijnt daar geen problemen mee te hebben. Ze zoekt het zelf telkens weer op en geniet duidelijk van alle aandacht die ze krijgt van Etienne. Het lijkt erop dat ze telkens wacht totdat iemand anders haar afremt. De ene keer is het haar zus... en in dit geval is het BB misschien geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sabrina en Monique hebben letterlijk tegen elkaar gezegd dat ze snappen waarom ze de kamer krijgen en dat ze toch wel erg vrij waren met de mannen. Daarbovenop komt dat een beetje gezond verstand het antwoord geeft op de vraag; waarom.
Nou ja ieder z'n mening. Maar ik krijg elke keer een raar gevoel als ik hem zo zie.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet hij altijd al. Ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt, anders had ze hem al lang niet meer zo geweldig gevonden als ze nog steeds vindt. En had ze hem niet steeds weer bij zich willen hebben.
Helemaal mee eens ik denk zelfs dat het al een eind die richting opging een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooien![]()
dAt was gewoon TE triest, hoe sabrina niet gewoon normaal kon badderen en douchen zonder dat spuit 11 5 keer naar binnen komt om tietjes te checken enzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uitzending vandaag niet gezien? Daar werd het haarfijn uitgelegd.
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooien![]()
Ik denk dat Sabrina E10 ook wel erg leuk vind want anders gaat ze niet zo met hem om. Maar misschien dat ze zich inhoudt omdat ze thuis een lover heeft zitten. Geen idee.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Inderdaad en hij weet van geen ophoudenMaar Sabrina geeft haar grenzen niet aan, dat kun je haar weer verwijten.
En hij dacht oprecht dat hij leuk wasquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
dAt was gewoon TE triest, hoe sabrina niet gewoon normaal kon badderen en douchen zonder dat spuit 11 5 keer naar binnen komt om tietjes te checken enzo...
Kijk en dat is nou net het punt. Sabrina ontbreekt het vermogen om NEE tegen E10 te zeggen. E10 heeft haar er uitgepikt als de ZWAKSTE en probeert steeds een stukje verder bij haar te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina weet dat ze te ver gaat, maar schijnt daar geen problemen mee te hebben. Ze zoekt het zelf telkens weer op en geniet duidelijk van alle aandacht die ze krijgt van Etienne. Het lijkt erop dat ze telkens wacht totdat iemand anders haar afremt. De ene keer is het haar zus... en in dit geval is het BB misschien geweest.
Dat is volgens mij vooral omdat niemand hem mag. Tijn drong zich ook enorm op aan Monique (okee, hij ging minder ver dan Etienne, dat is waar). Andersom, net als Sabrina, net zo goed natuurlijk. Daar vielen maar heel weinig mensen over, terwijl we het wel over een huwelijk hebben van heel veel jaren. Sabrina kent die Barry net een paar maanden en zei zelf al een paar keer dat het waarschijnlijk al wel uit is.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n mening. Maar ik krijg elke keer een raar gevoel als ik hem zo zie.
Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negerenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negeren![]()
![]()
Tijd voor een assertiviteitstraining dus!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef n1ek het volgende:
Sabrina zegt zelf dat ze geen nee kan zeggen, dat is haar probleem ja en dat valt haar te verwijten maar wat etienne doet is disgusting om er misbruik van te maken, iedereen in het huis ziet het ook behalve etienne zelf, zelfs zn pa zag het.. dat is gewoon jammer dat ie het niet ziet
Dat heet discussiequote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Scanman vs. Fok.
ik vind het ook te zot dat jij zoiets durft te schrijven, tuurlijk is het speculatie, maar daar ben ik persoonlijk heel blij om eigenlijk, stel je voor dat het nog waar was ook, maar ik begrijp je respect niet mbt het feit dat hij ermee ophield toen ze hem terugfloot, hij had er in eerste instantie uberhaupt helemaal niks te zoeken waar die teruggevloten werdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope het stond gewoon in de COC te lezen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.
Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope het stond gewoon in de COS te lezen hoor
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaar
Link? Bron?quote:
Is ook niet waar. Ze hadden al wat liggen praten toen hij voor het eerst zijn hand op haar kont legde.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?
Nog 1 keer danquote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
ze heeft al een paar keer gezegd dat ze bepaalde dingen had geleerd op haar assertiviteitstraining, heeft dus zelf ook wel door dat dat nodig wasquote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijd voor een assertiviteitstraining dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |