quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was niet bewusteloos genoeg deze keer![]()
Dat jij daar meteen aan denkt zegt ook wel iets natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Tenenkrommend die e10.
Hoe hij sabrina haar hoofd pakt net (zo van, nu is het net of ze me pijpt)
ik ook, zo ga je toch niet met vrouwen omquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg als man () zijnde vaak plaatsvervangende schaamte.
Ach kom Scan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij daar meteen aan denkt zegt ook wel iets natuurlijk![]()
Ondanks dat het Sabrina was die vroeg of hij nog wel elke avond even bij haar komt?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Die had van mij toch een knal voor z'n kop gekregen..bah![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
't is toch verschrikkelijk!quote:
Absoluut... ik was ook ooit 12quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat ie zometeen stampvoeten natuurlijk en haar uitmaken voor tyfuswijf en dat soort termen.quote:
Dat stukje heb ik gemist. Maar het gaat me gewoon om die manier hoe hij haar zo dwingend vast pakt, ze kan geen kant op en draait dan maar haar hoofd weg. Ik krijg het er benauwd vanquote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ondanks dat het Sabrina was die vroeg of hij nog wel elke avond even bij haar komt?
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is toch verschrikkelijk!
Ze draait haar hoofd weg, ze zijn in een aparte kamer gezet en NOG heeft E10 geen respect voor Sabrina.
Zo hard dat ze een ander kamer krijgt van BB.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
Sabrina zoekt meer warmte, een maatje. E10 zoekt meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: het was Sabrina die hem gevraagd heeft nog wel elke avond even bij haar te komen.
Waarom walgt hier iedereen toch van Etienne, terwijl het gewoon net zo hard van Sabrina af komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |