abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 22:58:01 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42000864
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

ik denk dat als dat daar nog een paar weken langer zo doorgegaan was we misschien wel getuige hadden kunnen zijn van de eerste live verkrachting in BB(of iig poging daartoe), en ik weet dat Sabrina hem ook aanhaalt dus daar hoef je het niet op te gooien
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42000904
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Inderdaad en hij weet van geen ophouden Maar Sabrina geeft haar grenzen niet aan, dat kun je haar weer verwijten.
Ik denk dat Sabrina E10 ook wel erg leuk vind want anders gaat ze niet zo met hem om. Maar misschien dat ze zich inhoudt omdat ze thuis een lover heeft zitten. Geen idee.
Buiten dat, is E10 wel opdringerig maar als zij het echt stront irritant vindt, moet ze ook wat afstand nemen lijkt me.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 20 september 2006 @ 22:58:57 #128
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42000920
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:

[..]

dAt was gewoon TE triest, hoe sabrina niet gewoon normaal kon badderen en douchen zonder dat spuit 11 5 keer naar binnen komt om tietjes te checken enzo...
En hij dacht oprecht dat hij leuk was
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_42000936
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sabrina weet dat ze te ver gaat, maar schijnt daar geen problemen mee te hebben. Ze zoekt het zelf telkens weer op en geniet duidelijk van alle aandacht die ze krijgt van Etienne. Het lijkt erop dat ze telkens wacht totdat iemand anders haar afremt. De ene keer is het haar zus... en in dit geval is het BB misschien geweest.
Kijk en dat is nou net het punt. Sabrina ontbreekt het vermogen om NEE tegen E10 te zeggen. E10 heeft haar er uitgepikt als de ZWAKSTE en probeert steeds een stukje verder bij haar te gaan.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 20 september 2006 @ 22:59:44 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42000953
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Nou ja ieder z'n mening. Maar ik krijg elke keer een raar gevoel als ik hem zo zie.
Dat is volgens mij vooral omdat niemand hem mag. Tijn drong zich ook enorm op aan Monique (okee, hij ging minder ver dan Etienne, dat is waar). Andersom, net als Sabrina, net zo goed natuurlijk. Daar vielen maar heel weinig mensen over, terwijl we het wel over een huwelijk hebben van heel veel jaren. Sabrina kent die Barry net een paar maanden en zei zelf al een paar keer dat het waarschijnlijk al wel uit is.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:59:52 #131
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42000961
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42000972
quote:

[..]

Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negeren
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_42000980
Sabrina zegt zelf dat ze geen nee kan zeggen, dat is haar probleem ja en dat valt haar te verwijten maar wat etienne doet is disgusting om er misbruik van te maken, iedereen in het huis ziet het ook behalve etienne zelf, zelfs zn pa zag het.. dat is gewoon jammer dat ie het niet ziet
  woensdag 20 september 2006 @ 23:01:20 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42001015
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja, behalve toen ze dat niet kon omdat ze lag te slapen.
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
pi_42001045
Scanman vs. Fok.
pi_42001055
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaar
  woensdag 20 september 2006 @ 23:02:35 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42001064
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Dit is het toppunt. Al verschillende malen is je duidelijk gemaakt dat Etienne over de schreef is gegaan mij een bewusteloze Sabrina. door haar kont en tieten te betasten. En jij verkiest dit compleet te negeren
Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.
pi_42001066
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef n1ek het volgende:
Sabrina zegt zelf dat ze geen nee kan zeggen, dat is haar probleem ja en dat valt haar te verwijten maar wat etienne doet is disgusting om er misbruik van te maken, iedereen in het huis ziet het ook behalve etienne zelf, zelfs zn pa zag het.. dat is gewoon jammer dat ie het niet ziet
Tijd voor een assertiviteitstraining dus!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 20 september 2006 @ 23:02:45 #139
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42001073
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Scanman vs. Fok.
Dat heet discussie
pi_42001077
quote:

[..]

ik vind het ook te zot dat jij zoiets durft te schrijven, tuurlijk is het speculatie, maar daar ben ik persoonlijk heel blij om eigenlijk, stel je voor dat het nog waar was ook, maar ik begrijp je respect niet mbt het feit dat hij ermee ophield toen ze hem terugfloot, hij had er in eerste instantie uberhaupt helemaal niks te zoeken waar die teruggevloten werd
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_42001089
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Absolute NONSENSE!!!! Ze lag niet te slapen... Keiharde leugen worden hier verkondigd.
Nope het stond gewoon in de COC te lezen hoor
  woensdag 20 september 2006 @ 23:03:12 #142
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42001091
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?
pi_42001097
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Nope het stond gewoon in de COS te lezen hoor
  woensdag 20 september 2006 @ 23:03:50 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42001108
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaar
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
pi_42001114
Ik vind Etienne een eikel. Maar in dit verband had Sabrina veel duidelijker nee moeten zeggen als ze het echt niet leuk zou vinden. Na die badscene van gisteren had ze moeten zeggen dat ze dat niet wilde en afstand moeten nemen. Als ze na dergelijk gedrag op dezelfde manier met hem omgaat en vervolgens op hem afgaat... dan ligt het in elk geval niet alleen maar aan Etienne
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:05:10 #146
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_42001153
Grappig hoe de boel reflecteert. Kijk Micheline nou

woensdag 20 september 2006 @ 23:05:13 #147
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42001154
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef pullup het volgende:

[..]
Link? Bron?
  woensdag 20 september 2006 @ 23:05:17 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42001157
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dus als ik t goed begrijp ligt Sabrina te slapen, Etiënne kruipt erbij en gaat aan haar tieten en kont zitten waarna Sabrina wakker wordt en zegt dat hij dat niet moet doen. Sorry. Maar de 'goedkeuring' van Sabrina is er dan niet?
Is ook niet waar. Ze hadden al wat liggen praten toen hij voor het eerst zijn hand op haar kont legde.
Nogmaals: lees de topics er maar op na. Het is gewoonweg schandalig hoe hier nu opeens de feiten worden verdraaid en die jongen voor verkrachter wordt uitgemaakt. Ik heb het allemaal live gezien en weet heus wel wat er is gebeurd.
pi_42001158
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
Nog 1 keer dan
Hij is verschillende malen langs geweest een keer veel later in die nacht. En toen lag ze dus echt te slapen Ik ben echt niet de enige die dat heeft gezien
pi_42001159
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef ruby het volgende:

[..]

Tijd voor een assertiviteitstraining dus!
ze heeft al een paar keer gezegd dat ze bepaalde dingen had geleerd op haar assertiviteitstraining, heeft dus zelf ook wel door dat dat nodig was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')