CONSENTRAAAASIEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik mis Hilde's stem in dit 'diepzinnige' gesprek.
Als je het over Semih hebt dan had je beter moeten luisteren vanaf het begin,dan had je allang het antwoord geweten.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Ik begrijp absoluut niet dat iemand met zo'n karakter een BB huis instapt![]()
Ik heb idd niet alles gehoord, wél dat hij was overgehaald door Micheline, maar dat was vast een grapje.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:43 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je het over Semih hebt dan had je beter moeten luisteren vanaf het begin,dan had je allang het antwoord geweten.
Boeit dat wat die zegt die had er de eerste ronde al uit gemoetenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Sonique het volgende:
wat lult Eggie? een droom ofzo?
het was anders best een aardig verhaalquote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Boeit dat wat die zegt die had er de eerste ronde al uit gemoeten
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat was nou de reden van dat 2 persoonsbed eigenlijk
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Boeit dat wat die zegt die had er de eerste ronde al uit gemoeten
Dat had te maken met meedoen aan Lingo op TV.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb idd niet alles gehoord, wél dat hij was overgehaald door Micheline, maar dat was vast een grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |