abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:59:59 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_41970316
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van dinsdag 19 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 20 september 2006 @ 01:05:11 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41971752
Milica ligt in bad met E10 en Jeroen. Het gesprek was eerst een klaagzang en conspiracy theory over de nominaties, het geld enzovoorts. Het gaat vervolgens over het spiraaltje van Milica, Jeroen vraagt hoe zoiets voelt en Milica legt in teveel geuren en kleuren uit hoe die ingebracht is.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 06:31:01 #3
138809 Nunk
Seize the night
pi_41973598
00:04
Milica zit Bij Janine, die in het bad zit.

Janine: Kijk, je bent niet alleen hier, ook al is je moeder er nu niet; kijk maar naar de buitenwereld. Je kan er nu niets meer aan doen.

Milica: ik had 't wel verwacht, van de mensen die me genomineerd hebben. Jeroen niet echt.

Janine: Gooi het in de groep, we hebben het allemaal met elkaar besproken, Jeroen niet, maar waarom niet, gooi het open.
What you see is what you get, dat ga je krijgen. Ik wil met alles en iedereen omgaan.

Milica: het is niet zo dat ik bewust heb gekozen voor n groep.

Jeroen en Rik komen de badkamer in, dit gesprek stopt...
Janine: 's niet lullig bedoeld, maar je hebt voor je moeder gekozen, je had je ook meer met anderen kunnen omgaan. Als ik iets had, toen met dat gedoe met Mo, met haar kindjes had ik van: ik ga naar huis, maar ik kan het wel respecteren.

Janine: Toen had Mo -steun- nodig. Het gaat op het moment waarop. En toen Hilde haar mening gaf, was dat het foute moment, dat vond in niet goed van Hilde. Ik heb ook een grote mond, maar je kan mensen ook pijn doen dan moet je niets zeggen.

Milica: Maar dat bedoelt ze niet verkeerd, dat is iets van mijn mijn moeder.

Janine: maar dat vind ik dus echt heel jammer, dat Hilde dat deed. En zo leer je de mensen kennen en jezelf ook. Ik praat ook over allerlei dingen, maar op sommige momenten je mening geven, kan soms heel pijnlijk zijn.

Milica: Ik heb 'r wel met Mo over gesproken, maar ik ben eerst wel met m'n moeder meegegaan met nomineren.

00:06
Rik zingt: en m'n kano is zo geel, dat-ie op 'n kanarie lijkt.

00:07
Janine: ik wil douchen, willen jullie nu het bad verlaten? Marlies is er nu ook.

00:09
Ze hebben het over 'Call on me', de clip. Ze zingen een paar regels, Rik vindt een van de 'gozers' in die clip erg lekker.

Marlies vindt hem bizar. Ze bedoelen Sunny, na een tijdje komen ze op zijn naam.

00:13
Stream verandert, Sabrina zit bij E10 op schoot.

Jeroen zegt: je kan 't allemaal overleven, kijk maar naar E10

E10 denkt, dat de jokers niet verkocht zullen worden. Er moet toch een andere manier zijn om meer geld te krijgen, zegt E10.

Jeroen zegt nooit meer iets met 'n joker te kunnen doen. Dan had je maar meer moeten bieden zegt Mo. Ze zeggen nu wat ze hebben geboden voor de jokers. Mo dacht, dat ze vér boven de anderen, met haar bod.

Milica had alles willen bieden, maar dat werd afgeraden door Hilde, zegt ze.

E10 had 3100 geboden. Zou je niet wat hoger bieden, had BB gezegd. Nee, 3100, had E10 gezegd. Dan denk je zeker, dat je goed in de groep ligt, had BB daarop gereageerd.

Jeroen zegt, dat dat als hij nu een joker zou hebben, hij hem nu niet zou gebruiken.

00:21
E10 had hem waarschijnlijk niet ingezet, als hij nu genomineerd zou zijn, zegt hij.

Jeroen zegt, voor mij is het nu toch niet aan de orde, ik heb geen joker; en ja heb je er zoveel geld voor over...

E10 zegt dat je natuurlijk ook onderlinge afspraken kan maken over verkopen van jokers.

Het lot zal zegevieren, zegt Jeroen. Het is even stil. We zien wel, zegt Milica.

Na weer een korte stilte komt het gesprek op het bad. Mo en E10 blijven samen over.

00:24
E10 vraagt hoe Mo zich nu voelt en of ze spijt heeft dat ze er nu aan meedoet.

Absoluut niet, zegt Mo, maar sommige dingen zou ze niet weer gedaan hebben.... en dan verspringt de stream...

00:28
Het bad. Milica zit erin, Rik zit op de rand, Marlies hoor je wel, maar zie je niet. (Cam 3 en 4 geven zelfde beeld) Het gaat over vaders. Ineens even over moeders, dan zingt Rik ineens: Ik heb zo'n last van herten in de tuin. Dan over rare lucht, Rik zegt: dat komt uit je poes; de meiden reageren alle twee niet. 't Is dooie hond, zegt Rik; je hebt een scheetje geleaten. hè!

Marlies brengt gesprek weer op ouders. Stream stopt.

00:30
Stream gaat verder. Milica zegt, dat haar ouders twee verschillende types zijn. Stream stopt.

00:32
In de buffer van andere stream vraagt Egbert of Marcia 'dat' nog even wil schoonmaken zometeen. Stream stopt.

00:43
Milica, Jeroen en E10 zitten in bad. Gaat weer over nominaties en het geld. Jeroen zegt, dat hij het waardeert (maar ik weet dus niet wat, want ik rol net weer in de stream)

E10 zegt, dat hij met Sabrina net een andere band erbij heeft dan met hen. E10 zegt, dat hij op hen kan bouwen. Hij zou het geld aan Jeroen hebben gegeven, Hij was er ook voor Marcel en nu ook voor hem. Jeroen waardeert dat zeer.

Milica is niet te verstaan. Jeroen ook niet goed... Ze hebben het over het geven van redenen van nomineren...

00:45
E10 zegt dat BB alles goed in de gaten houdt. Milica zegt, dat BB tegen haar had gezegd, dat ze er goed over had nagedacht.

00:49
Jeroen fluit even Boten Anna en E10 fluit even mee. Gaat nu over het nomineren van Tijn. Dat hij zich flink aangevallen voelde, zegt E10. 'Wat je gevoel zegt, moet je zeggen', zegt E10.

Ze komen er niet uit, of je je nominaties wel of niet moet zeggen. 'Dan gaan we er nu even uit voor de reclame en zijn we zo weer terug voor Villa BB', zegt Jeroen.

00:50
Ze beramen een plan, om de anderen te misleiden over wie ze genomineerd hebben; Ja, ok, zegt Milica.

00:53
E10 zegt, dat als ze gaan stappen in Zwolle: he dat zijn er drie van BB... Mag ik een scheet laten, vraagt Milica ineens ertussendoor. Nee, zegt E10, dat mocht ik net ook niet. Ze heeft hem nog altijd ingehouden. Jeroen mag geen puf laten als hij naast haar ligt op de kamer. Milica zegt, dat ze wilde dat ze niet zo knap was, maar rijk. Nou, ik wou dat je wel knapper was! zegt Jeroen.

Hij vindt het echt gezellig om naast Milica te liggen, zegt hij. Zal gek zijn, als Milica weg zou zijn, dan ligt hij daar alleen. Er is een bed over bij ons, zegt E10.

Beetje kletsen, stoeien, friemelen... zegt Jeroen. NOU!, zegt Milica lachend. Beetje knuffelen, zegt Jeroen er nog even bij. Milica reageert er niet op.

00:59
E10 streelt Milica. Hij zit naast haar en Jeroen in tegenovergestelde richting. Het gaat erover, dat Milica een spiraaltje heeft, E10 wil weten hoe het voelt. Als je de draadjes niet meer voelt, zit het niet meer goed, zegt Milica. Maar als ik zou voelen, zou ik het dan voelen, vraagt Jeroen, daarom laat ik mijn nagels groeien, zegt hij. Ze lachen erom...

01:02
Milica vertelt over afstoten van spriraaltje. bij Sabrina is dat gebeurd. Bij controle had Milica wel pijn. De eende bek erin, dan met een tang de baarmoedermond open en dan spiraal erin. Als je sex hebt gaat dat draadje erin, dacht Milicia eerst, maar dat gebeurt niet. Het weefsel beschermt ook. Maar het inbrengen deed Milica erg pijn.

01:04
Rik komt even binnen en ze lachen. Hij gaat meteen weer weg. het gaat door: Milica is er wel voor, de spiraal. Bij boodschapen doen na het 'zetten' ging het niet goed, bij thuiskomst ging ze meteen naar bed en de volgende dag weer werken. Ze heeft el gebloed toen. Doe mij maar een croissantje, zegt Jeroen.

01:08
Jeroen zingt zomaar n liedje: we gaan zo naar bed... Wat zou je aan jezelf willen veranderen vraagt Milica. Ik ben wel wat dikker geworden zegt E10, het gaat wel een beetje hangen.

Zoals ze nu in bad liggen vindt Milica wel een lekker standje.

Jeroen is wel tevreden met zichzelf. Hij heeft wel acné gehad, maar daar deed hij niks aan, daar heeft hij nu wel spijt van, vanwege de lidtekentjes. Misschien zijn tenen, maar eigenlijk niet echt.

Milica zelf is ook wel tevreden. Nou ik weet nog wel het een en ander, zegt E10, ze moeten erom lachen. Ik ben perfect, lacht Milica.

01:12
E10 wil wel weer gaan sporten, als hij weer thuis is. Hij heeft nu de discipline niet, in het BB-huis. Hij gaat staks weer lekker trainen.

Milica wil weer meer extentions. (wat dat met sport te maken heeft..). Milica wil niet persé afvallen, maar wel weer wat strakker worden.

E10 vindt Milica mooi in proporties. Alleen die kutkop, grapt E10: ze moeten er om lachen. NIET AAN MIJN VOETEN, roept Milica tegen Jeroen.

E10 en Jeroen kijken naar de borsten van Milica. Niet zo kijken!!, zegt ze, een beetje verlegen lachend. Het is even stil.

01:14
Milica heeft wel borstvergroting, eerst had ze A. Ze schaamde zich niet met sex, maar ze was niet echt happy. Onder haar borsten heeft ze de lidtekens, maar wil ze niet laten zien.

01:15
Ze hebben het over de borsten van Sabrina, dat die wel groot zijn, maar niet in elk truitje dat ze draagt, ook altijd groot overkomen. Stream stopt.

02:01
Marlies, Micheline en Monique zijn samen nog wat aan het steppen op de trappen naar het zwembad.

02:54
Alle bewoners op Saar na zitten nu bij het bad, ze blijven zolang mogelijk Egbert gezelschap houden, Egbert had de kano opgepompt maar toch iets te hard, hij heeft geen ruimte meer. De gesprekken gaan over allerlei tv programmas vooral little Britain vinden Rik, Sjaan en Marlies heel leuk.
Nu laat Egbert toch maar wat lucht uit de kano, hij weet nu iig waar het ventiel zit

02:55
Egbert had zijn helm verkeerd om opgezet en Marcia vond het er hilarisch uitzien.
Tijn gaat nog even in bad, Marlies geeft aan nog even te gaan douchen

02:59
Marlies laat in de badkamer haar buik zien en ze ziet er nogal opgezwollen uit, ze roept : Rik ik ben zwanger, kijk dan
Rik begint daarop meteen de musical Chicago te zingen en verhalen met veel Mimiek

03:05
Iedereen in de badkamer geniet van het optreden van Rik, hij kent de hele text van Chicago, zowel in het Engels als in het Nederlands.
De volgende bonte avond gaan ze een lied uit Chicago doen besluit Rik, ow ja gewehldig zegt Marlies

03:06
Egbert dobbert nog steeds over de woelige baren
en Tijn loopt aan een pukkel of ontstoken haar te plukken in het bad, zijn borstharen worden inmiddels ook weer zichtbaar

03:11
Nu wil Tijn toch echt ook wel wat aandacht, het is al te lang naar Rik gegaan met zijn gezang en hij zet schuim op zijn hoofd, maakt een schuimbaard etc.
Monique is klaar met douchen en duikt lekker bij Tijn in bad. Wat E10 ondertussen doet? het is een groot raadsel, alleen Semih en Micheline zie ik nog bij Egbert

03:13
Jeroen en E10 hebben mekaar echt gevonden blijkbaar ze liggen samen in bed Jeroen heeft geen onderbroek aan en Sjaan schrikt ervan en doet direct het licht aan.
Milica kruipt er bij in bed en gaat naast E10 liggen
Jeroen roept dat hij genoeg weet en hij lijkt het te menen al ziet Milica dat niet, daarop rent E10 de kamer uit gevolgd door Sjaan die nog ff eentje toe gaat doen

Edit: jeroen besprong dus Milica en E10 toen die samen in bed lagen en hij had duidelijk geen onderbroek aan

03:14
E10 stond ff in de badkamer met een woeste blik van wat krijgen we nou en liep nogal kwaad weg, waarheen is niet duidelijk

03:15
Jeroen lijkt het toch niet zo erg op te vatten, draait zijn rug naar Milica toe en ze gaan weer eens zeveren over de nominaties

03:20
E10 kwam het bed van Milica en Jeroen nog ff opgedoken en het gesmak was niet van de lucht, hij wenst ze welterusten en gaat nog ff wat drinken

03:29
E10 ligt nu bij het zwembad Egbert mentaal te ondersteunen en een zak chips leeg te vreten, Micheline is weer langdurig aan het woord. Sjaan is weer naar bed gegaan.
E10 verhaalt nog ff over zijn vakantie avonturen, nadat de anderen het over Thailand hadden, verhaalt hij over Terschelling

03:44
Bij het zwembad gaat het nog steeds over vakantie landen, en hoe je daar mee om moet gaan, Egbert weet wel dat je de lekkerst curry kunt krijgen bij een Hollander in Bangkok

04:00
na een heftig gesprek over de wereld verbeteren, waar ook E10 een euro meer wil betalen voor een pak koffie als de koffieboeren hun geld maar krijgen, gaat het nu over het feit of iedereen Egbert wel heeft geholpen, hij heeft teveel BB gekeken in het verleden blijkt wel weer.
Hij denkt dat pas als iedereen iets voor hem heeft gedaan dat de sleutel dan pas valt. Semih leest de regels nog maar eens door en kan niets ontdekken wat daarop wijst

04:05
Weer gaat het over oude BB's over arm en rijk
Micheline weet eindelijk Egbert te verbeteren op iets, hij d8 dat het bb2 was en Mies weet dat het BB3 was

04:11
arm en rijk in BB heeft wel indruk gemaakt op de bewoners, zelfs de naam Gert Jan kennen alle bewoners die wakker zijn nog.
Egbert had op inet gezocht naar info over deze BB en had gelezen dat het weer arm en rijk zou worden, dat viel hem wel mee.
Semih vindt het toch wel arm en rijk gezien de kluisjes

04:19
Egbert gaat zijn oogjes ook maar weer eens ff toe doen, Semih, E10 en Micheline blijven even over hem waken, dus mag hij zijn zwemvest uit.
Eg wil toch echt ff 4 uurtjes slaap pakken.
Hij wikkelt zich in zijn dekentje en gaat heerlijk knorren

04:22
Eg doet zijn zwemvest weer uit. Mich en Sem blijven bij hem waken zodat hij kan slapen. Of e0 ook blijft is niet duidelijk. Vanavond is hij zoekende. Hij komt er niet tussen bij Milica en Jeroen en heeft even de balen van Sa.
The lonely cowboy, moet tenminste nog 13 dagen in het huis blijven. . . .

04:33
E10 verteld nog ff aan Micheline waar hij gaat stappen en wat hij en zijn vriending graag drinken, hij gaat graag in Almere???????? stappen of in Amsterdam, of Groningen, dan nemen ze met zijn allen een taxi en gaan ze gewoon

04:37
E10 zegt nog ff dat hij bewust thuis woont voor de centjes van de studie financiering
hij geeft zijn moeder wat geld en verder werkt hij nog dus heeft genoeg geld

04:38
Etienne en Micheline babbelen wat heen en weer. Semih lijkt ingedoezeld te zijn. Egbert heeft een slaaphouding aangenomen. Je hoort gesnurk. Wie er snurkt (Eg of Sem) is niet djidelijk. De babbels van e0 en Mich zijn moeilijk te verstaan, hun zender werkt kennelijk niet meer. Semih maakt een opmerking, is dus wakker en heeft een goede zender.
Etienne heeft het over zijn dagindeling (veel werken, thuis alleen om te slapen) en financien. 2 jaar geleden verdiende hij 200 euro en daar kwam hij mee rond. Nu 1000.

04:41
Etienne heeft toch wel in de gaten dat kontakten en gesprekjes met andere bewoners zijn vruchten af kunnen werpen. Hij probeert belangstellend vragen te stellen aan Micheline.

04:42
Egbert snurkt behoorlijk hard, als een lekslaande kano eigenlijk
maar het is hem gegund hij heeft maar een uurtje of 3 geslapen vandaag

04:45
Tijn is uit bad en vraagt of Eg zo wel goed ligt, als die sleutel nu valt stikt hij erin.

04:45
Tijn is nog wakker en overlegt met de aanwezigen of Egbert wel goed ligt. Monique is er ook en gaat thee zetten

04:47
Micheline vraagt zich af of ze Eg wakker moeten maken als de zoemer gaat, want hij ligt er zo goed voor.

04:51
E10 keek nog ff of de sleutel goed boven Eg zijn Kano hing en direct werd er ingezoomd naar de sleutel, hij ligt wel goed besluiten ze! Semih is kapot en wil gaan slapen, Micheline kan nog wel ff doorgaan

04:53
Eg ontwaakt ff en vraagt zijn jullie hier nu nog steeds, ga lekker naar bed.
En masse reageren ze: je lag te snurken

04:54
En Egbert is weer wakker, heeft volgens het publiek ca 1,5 uur geslapen.

04:57
Rik is weer wakker. Ondanks dat hij geen jeuk meer heeft.

Egbert maakt weer een sanitaire stop

05:08
Rik heeft het over de planten in de gang (Aloë Vera, een vetplant uit de sub-tropen). Monique is terug vermoedelijk met thee (maar zonder goede zender), maar de cameraregie is belabberd en het geluid ook.

05:11
Waarom hij het zegt is mij volkomen onduidelijk
E0: "Vandaag heb ik mij netjes gedragen"

05:17
Mich heeft het over Kaas-tomaten Fondue.
Augurkjes erbij en wat wijn.
Monique blijkt nog nooit kaas-fondue te hebben gegeten
Mo: Waar is Tijn gebleven, opgelost?
Mich: Ooit ge-Racelet. (Ook op basis van kaas, ik niet BF)
BB: Rik moet zijn zender checken

05:23
Rik: Ria van der Valk ken ik wel, kaas-fondue niet.

Op verzoek van V-O-L worden de batterijen gewisseld.

806500
64075
63025
Dit zijn de codenummers van hun zenders
E0: heb jij 'Mayday mayday op je zender staan'?

E0 is a.s. dinsdag jarig.

En de nacht tikte de seconden weg . . . . . . . . .

05:31
E0, Monique, Semih, Micheline, Rik zijn wakker en waken over Eg.
Monique moet zender checken (ligt dus ergens op de slaapkamer)
Mich: wat een dozen. Vergeten vaak hun zenders.

05:45
Nominaties.
Het begint over hoe Jeroen . . . wie? heeft genomineerd.
Rik zegt dat het groepje waar Etienne in meeliep zich afzonderde. Dat dat niet handig was.

05:49
e0: dat tijn en ik onze mond op dezelfde plek hebben. Tijn trekt soms iets teveel de aandacht. ik heb volgens mijn gevoel gestemd.
Rik: I denk dat tijn op Hilde heeft gestemd.
Mich: Als tacktische zet.
Rik: De enige waar tijn op gestemd kan hebben is Hilde.
Het gesprek gaat verder over stemmen volgens gevoel en tacktisch stemmen.

Rik heeft op Jeroen gestemd omdat ie nergens voor open staat en daar op initiatieven tot kontakt geen feedback krijgt.
Rik benoemd het klitten van Hilde, Marcel en Jeroen

06:05
Allerlei nominatie theorieen en gegevens passeren de revue.
Bijna onmogelijk om te verwoorden en ook nauwelijk zinvol om te vermelden.
E0 denkt dat hij na volgende week weer genomineerd wordt.
Micheline vond het afgelopen week gezelliger dan de voorgaande weken. (dus alllen door verdwijnen van Marcel, BF)

06:19
Rik spreek over de uitspraak van e0 over vol-vol.
Rik zegt dat hij zich van dit soort afspraken afkeert, maar als je zoiets zegt je er wel de konsekwenties van moet nemen.
E0 heeft een aversie tegen tijn omdat die erg links is, en hijzelf nogal rechts.
De uitspraak die hij deed was uit een soort woede. (zoek je woede maar op E0, FB)
Ze komen met zijn 3en weer op Jeroen...wie?, zijn denkwijze en nominaties.

06:20
Egbert hoor je ondertussen behoorlijk zwaar snurken.

Milica gaat volgens Rik en Mich nu ontzettend hangen aan Jeroen en Etienne.
E0 is geraakt door de argumenten van de nominaties. hij beseft dat hij er iets mee moet doen.
Rik: je hebt je toch geinteresseerd in wat de mensen tegen je hebben gezegd. Hilde wilde absoluut niet luisteren. Milica heeft geprobeert meer te luisteren na een opmerking van Marcia.

Bron: http://www.v-o-l.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door Nunk op 20-09-2006 06:46:13 ]
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
pi_41973606
Egbert snurkt nog steeds, en ligt met voeten op de rand

pi_41973929
Rik en Micheline praten over oogpotlood aan de rand van het zwembad. Etienne kwam even langs. De tuin is open. Tijn staat ook op. Hij lag voor de tuindeuren.
Tijn: "De oven is nog steeds niet aan".

Egbert slaapt in zijn kano.

Micheline is als eerste buiten
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41975967
Egbert in beeld, die wat rondpeddelt en naar de sleutel staart.

Tijn staat broodjes te maken in de keuken
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 10:39:43 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41976533
Op verzoek van Sassefras

Rik en Micheline hebben alle dingen besproken die ze lekker vinden, van kruidnoten tot broodjes filet american , kwijlend vertelden ze elkaar (en Egbert) waar ze nu een moord voor zouden doen.

Daarna komt Tijn Egbert bezoeken en die begint aan te kaarten dat hij altijd loopt te tobben. Ook als het goed gaat dan is hij nog bezig te analyseren wanneer het fout zal gaan. Hij snapt ook nooit van zichzelf waarom hij het onderweg zijn naar iets als leuker ervaart dan het *er zijn*. Egbert denkt dat dat met het jagersinstinct van mannen te maken heeft en is van mening dat Tijn echt meer moet slapen en moet genieten van goede momenten i.p.v. altijd bezig te zijn met nadenken over elke handeling. Tijn maakt zich tevens druk om *wat mensen van hem denken* terwijl hij aan de andere kant toch ook weer lak heeft aan wat men van hem denkt . Egbert zelf is blij dat hij niet zo inelkaar steekt als Tijn en snapt dat het onwijs vermoeiend is en tevens veel energie van Tijn vreet als hij continu bezig is met piekeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 20-09-2006 10:48:08 ]
pi_41982050
Hij heeft hem!
Na anderhalve dag varen en dobberen...

Om precies vijf over twaalf gaat opnieuw de zoemer. Egbert schrikt wakker. Hij heeft maar enkele seconden, maar gelukkig ligt zijn boot zeer strategisch. Hij is in diepe slaap, schrikt van de zoemer en.....vangt! Eindelijk weer herenigd met zijn sleutel. "Het is geweldig", roept hij uit.

Egbert weet niet precies hoe het gegaan is, want hij lag helemaal in coma. “Ik heb hem niet zien vallen”, zegt Egbert teleurgesteld. Maar het is echt kicken”, reageert hij blij. En meteen trekt hij een sprintje naar de douche.
Bekijk hieronder hoe Egbert wordt herenigd met zijn 30.000 euro

bron talpa.tv
pi_41985353
Moon en Sabrina krijgen een eigen kamer !!!!!!!!!!!!!!! Cool !!!!!!!! E10 zal balen Ha..ha... !!!!!
Morgen is er weer een dag !
pi_41987997
De zusjes hebben samen een barbieachtige kamer gekregen. Of gekregen, de kamer waar ze in sliepen is verbouwd. De spullen van E10 lagen in een vuilniszak gepropt in het washok.
E10 baalde enorm, hij moet een andere kamer en bed zoeken. Tijn baalt ook, want alleen het bed naast hem is vrij.
Daarnaast stond er een hightea klaar met een giga schaal lekkere hapjes, die schoon op is gegaan zo ongeveer. Waarschijnlijk iedereen zometeen kotsmisselijk
Niemand snapt echt waarom de zusjes dit gekregen hebben.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_41988131

gompo

scanman

scanman

henk.jansen

mike1964

gejat uit COS
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_41994703
Etienne en Semih over American History X ....

Het blijft Etienne's favoriete film zegt Etienne.

Semih : Ik kan me niet voorstellen dat je na het zien van die film nog zó over allochtonen denkt, Etienne, maar nu houd ik erover op.

Etienne : het gaat over skinheads. Het begint met een overval. De ene overvaller wordt neergeschoten. De ander wordt op een trottoir gedood. Het broertje wordt ook skinhead. Hij vertelt het verhaal over zijn broer in een opstel.

De broer zit in de gevangenis, en raakt bevriend met een neger, en de broer komt daar dan op zijn skinhead zijn, terug. Als hij uit de gevangenis komt, ziet hij dat zijn broer skinhead is. Hij probeert hem daar dan uit die groep te halen.

Etienne: "De clou van de film is; "Het is niet altijd goed om op een bepaalde manier over dingen te denken"

Etienne heeft de boodschap van de film goed begrepen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41997249
Laat me eens een poging doen....

Fragmenten Badpraat
Spelers: E10, Jeroen, Milica

Jeroen valt het op dat Milica wel met Tijn knuffelt maar niet met hem. Meer zelfs Dat doet pijn.
Als Jeroen haar niet vastpakt dan pakt zij hem nooit vast. Never.

Hahaha

Milica : het is net of je het serieus meent.
Milica: is het nou serieus of een grapje.
Milica: vindt hem het liefste. Dat weet hij toch?
Maar ze is niet zo van dat knuffelen.

Voor Jeroen is het knuffelen om het knuffelen, omdat hij het nodig heeft. Omdat hij haar echt mag.

Milica mag uitzoeken wat ze ermee moet
Milica vindt zichzelf nogmaals niet zo knuffelig

E10: als je met iemand seks zou willen hebben, wie dan?
Milica: gaan we het weer over seks hebben
Milica: als ik moet kiezen dan met Jeroen ja.
E10: Sab

Tijn heeft een mooie uitstraling, mooi figuur volgens Milica. Valt er niet op maar snapt wat vouwen in hem zien. Type kleren ook oke. E10 en Jeroen zijn het daar wel mee eens.

Milica is dan weer niet zo van de knuffelige.
Met vriendje wel maar niet met vrienden ofzo.
Jeroen weet niet wat hoe.
Als hij haar vastpakt doet ze wel mee maar zij moet wel voelen of hij knuffel nodig heeft. Neemt hij haar niet kwalijk maar hij ziet haar wel als beste vriendin maar….hij is er gewoon eerlijk in. Heeft ie al eens vaker gezegd.
Milica: ja
Jeroen weet niet wat het is.
Milica: het ligt niet aan jou….weet zij veel.
Jeroen kan zich niet voorstellen dat ze E10 of Tijn liever zou knuffelen dan hem
Milica: nee.
Jeroen snapt niet wat het probleem is
Milica: iemand pakt me vast en daar ga ik in mee

Jeroen: heb je niet gemerkt dat ik je de laatste dagen minder vastpak terwijl ik dat niet wil.
Jeroen is er ook niet mee bezig maar het is gewoon genegenheid, weet je.

Milica is gewoon niet zo.
Jeroen: soms liggen jullie hele dagen bij elkaar….ik weet het niet
Jeroen: weet ik veel
Jeroen: als jij ermee zit dan denk ik nouja

Jeroen: laten we het ergens anders over hebben….iets gezelligs ofzo
Jeroen buigt zich voorover en geeft Milica een zoen.
E10 buigt zich voorover en geeft Milica een zoen.

Aargh
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
pi_41998264
En meer badpraat.

Jeroen: Milica is niet helemaal in d’r urh..
Of ze het maar weer over seks moeten gaan hebben.
Jeroen: tja, verstand op nulluuuh.

Milica gaat als een gek stappen als ze Maandag het huis uit gaat.
En een baan zoeken.

E10: ben je een planner?
Milica: ja. Nee.
Jeroen is wel zo iemand van dat ga ik doen en dat ga ik doen maar soms moet je wel plannen.
pi_41999429
Semih en Tijn hebben het op stream 2 over het verblijf en het huis uit gaan.
Semihs doel is niet om te winnen. Niet op dit moment.
Tijn zou stiekem wel bij de laatsten willen zitten.
Semih is nog lang niet klaar maar weet niet waarvoor hij daar zit.
Tijn vindt het onderweg zijn ergens naartoe leuker dan ergens zijn. Semih snapt dat wel.

Beiden verwachten niet met de hoofdprijs naar huis te gaan. Tijn denkt daar niet geraffineerd voor te zijn, is daar misschien te naïef voor, te open.

Tijn hoopt wel bij de laatsten te zitten maar wil ergens ook op zijn verjaardag thuis zijn.
Wanneer is dat?
1 november.
pi_41999505
Het badtrio heeft zich inmiddels van het bad naar de douche verplaatst.
pi_42001127
Tijn, Semih, Monique, Micheline en Rik zitten in de serre, Marcia zegt welterusten en gaat naar bed.
Semih en Tijn zitten aan de bier en ze zijn een beetje rustig over kleine dingetjes te praten en ouwehoeren.
Monique vertelt dat ze totaal niet met een spel bezig is. Tijn zegt welterusten en gaat ook naar bed.

Micheline zegt tegen Semih: "Jij wil overal ook een antwoord op"
Semih beaamt dat en gaat verder over dat de natuur enz. het enige onverklaarbare is.
Monique: "Oh nee, jij moet niet met Rob gaan praten want dan heb ik er twee dezelfden zitten!"
Ze zegt dat als Semih dat soort dingen zegt (filosofische dingen) , dat ze dan Rob hoort praten, want die zegt precies dezelfde dingen.
Als Rik aan Semih vraagt waarom hij overal een antwoord op wil hebben zegt Monique: Nee hè, niet nog één!" en ze loopt met haar vingers in de oren de serre uit. Even later komt Etienne erbij en Semih en Rik hebben het over de verschillende redenen waarom iemand het huis in is gegaan.

Jeroen en Milica zijn er ook bij komen zitten en Tijn komt nog even langs om iedereen welterusten te wensen en geeft (jawel) Milica een zoen en daarna Micheline.

Jeroen, die gisteren nog zei dat hij een hekel eraan had dat Tijn steeds de vrouwen een kus geeft voor het slapen gaan en dat wel even tegen Tijn te zeggen als hij dat weer zou doen, komt met zijn offensief: "eh.. je vergeet de jongens Tijn", zegt hij op een zachte toon.
Tijn loopt gewoon weg en trekt zich er niks van aan, hij zegt alleen nog even: "Ja, jammer hè"
Jeroen had er blijkbaar toch de lef niet voor en wenst hem welterusten.

...good night, and good luck...

[ Bericht 0% gewijzigd door natedanielz op 20-09-2006 23:12:19 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 23:30:28 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42002042
E10 heeft zich toch de barbiekamer binnen geluld.

(HiDiHo)

(Ifa)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_42002309
De nut, het doel van met BB meedoen staat ter discussie.

Rik: met heel veel dingen weet je niet aan het einde van de rit wat er ermee kunt.
Je kunt hier niet je IQ testen maar niet je EQ.
Dat is de reden dat Marlies er zit, zegt ze.
Rik vraagt zich niet af waarom hij hier is.
Marlies: ja ja leuk
En Rik ziet ook andere mensen dingen leren. Of juist niet. En dat is interessant. Leuk om te zien.

Semih: misschien ontwikkel je je verder buiten het huis dan binnen. Micheline meent dat je dat pas achteraf kunt zeggen. Volgens Rik had je ook drie maanden thuis iets anders kunnen doen. Maar daar kun je kiezen, volgens Semih. In het huis niet.

Rik meent dat hoe langer je er in zit hoe intensiever je het meemaakt. Micheline is het daar erg mee eens.

E10 vraagt zich ‘s nachts wel eens af< wat heb ik gedaan vandaag. Wat voor nuttigs heb ik gedaan. Volgens E10 is ieders doel wel om er met de jackpot uit het huis te gaan. Niet voor Micheline, Marlies en Rik en nee nee ook niet voor E10.

De zusjes haken af.
Doei doei zusjes.
pi_42002662
De zusjes gaan naar bed.

“Dat was een huge motherfucker“.
Sab kijkt in de spiegel en constateert puistjes.

Oeh oeh aaaaah.
De zusjes betreden de nieuwe slaapkamer en zijn er nog steeds erg blij mee. Giebelend duiken ze in bed.
Mo is haar capje kwijt. Oh nee nee nee.

Mo: maar luister, waar heb ik dat gelaten, dat capje.
Sab: oh oh.
Mo: waar zou dat zijn.

De zusjes zijn verrukt. Het is een heerlijke kamer. Eigenlijk was het altijd al een leuke kamer en oh dan zit er ineens iets in de neus van Sab en hup de zusjes weer uit bed.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:19 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42003002
Allemaal weer bedankt!

Verder in Streamverslagen donderdag 21 september 2006
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:43 #22
58921 Day
You can fly!
pi_42003011
Bedankt allemaal!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: