abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 00:00:22 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42002973
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op Streamverslagen van woensdag 20 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_42006272
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_42006283
Een verslag van de nacht (http://www.v-o-l.nl)

01:37: Blond en Blond hebben iets gevonden dat nu als zweepje wordt gebruikt.

03:07 : Nadat iedereen en ooK Egbert nadat hij het zwembad nog ff betast had, naar bed is gegaan komt E10 nog maar even roken in de lounge, zijn plek bij het raam bevalt hem blijkbaar toch niet echt goed. maar hij wil ook niet naast Tijn gaan liggen dus zal hij tot maandag een oplossing moeten vinden, dan komt er pas weer een bed vrij

03:19: E10 is maar weer op het podium gedoken en hij wacht tot het 8 uur en hij medebewoners mag wekken voor de tuin

03:58: E10 lkan zijn draai maar niet vinden. Hij hoorde Janine gaan plassen en hij gaat nu nog maar eens een peukje doen.

04:29: Semih kwam nog ff uit bed hij leek honger te hebben na zijn nachtelijke escapades met Mies maar neemt genoegen met wat te drinken en gaat dan nog ff plassen en dan hup weer snel te bedde met een glas water

04:31: glas water was dus voor Micheline want Semih loopt weer door het huis te spoken hij is op zoek naar iets lijkt het maar geen id wat en dan weer te bedde

04:39: Milica staat op uit bed en doet haar onderbroekje aan, en E10 gaat in een pose liggen die hij hem wel denkt staan om aandacht te krijgen , hij bedenkt zich en gaat naar de lounge, daar ijsbeert hij wat en blijft voor de bank staan, vervangt een kussen en gaat op Hilde haar troon liggen in afwachting van Milica, helaas is die al weer terug in bed gekropen ze deed uiteraard wel haar shirtje uit toen ze weer in bed sprong

04:46: E10 blijft zijn kaakspieren nog even oefenen door figuurtjes te roken het lijkt erop dat hij door heeft dat Milica echt niet bij hem komt dus staat hij weer op en loopt de serre ff in om te kijken of het al licht wordt.

Teleurgesteld komt hij terug en neemt weer plaats in het raamkozijn

05:39: Tijn is wakker geworden en gaat ff sassen daarna inspecteert hij het hele huis ff op lekkage op op ontbrekende mensen of zo, E10 is hem niet opgallen.
Hij neemt wat schoenen en een vest mee van de lounge en dumpt die voor de deuren
Hij vindt een leeg glas en zet dat bij de afwas unit pakt een pak melk en gaat een schaaltje nemen met creusli of zo en checkt de oven ook nog ff

05:54: na een grote boer in de keuken te hebben gelaten lijkt hij een beetje doelloos maar zal zo wel weer te bedde gaan

05:56: met nog geen rust in zijn donder gaat Tijn asbakken verzamelen in de lounge ploft neer en gaat weer ff lekker liggen.
Muts op ligt uiteraard het best
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42006287
pi_42006327
pi_42006329
Tijn slaapt niet in zijn bed

-edit: was etiennetje niet idd

[ Bericht 41% gewijzigd door Nostalgist op 21-09-2006 08:04:38 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42006359
pi_42006394
Volgens mij ligt Tijn op de sofa en E10 in de serre ??? ( laatste cap)
pi_42006959
E10 ligt heerlijk op de verhoging in de serre...
pi_42007072
Tijn is verschillende bewoners aan het wakkermaken met de boodschap dat de tuin open is...
pi_42007197
De teleurstelling was dan ook duidelijk van de gezichten van Micheline en Semih af te lezen toen ze erachter kwamen dat de tuin alweer dicht was op het moment dat ze er net in wilden gaan. Micheline en Semih druipen teleurgesteld af en gaan weer naar bed. Tijn en Etienne balen samen dat de tuin alweer dicht is.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42007213
pi_42016046
Er is vandaag weinig geschreven in de sv, zal proberen een korte samenvatting van de afgelopen uren te geven.

Tijn en E10 hebben net de openstijd van de tuin gemist (9.05).
Aangezien beide geen goede nachtrust gehad hebben, ploffen ze neer op de banken in de lounge en gaan daar verder liggen slapen.

9.50 Egbert is wakker en eet melk met cornflakes.

10.00 De Haan kraait en de meeste bewoners komen eruit.

Marlies,Jeroen,en Milica ontbijten aan de keukentafel.
Hebben het erover wie er wel en wie er geen sex zou (durven) hebben in het BB huis. (Mil zou dat nooit doen, Marlies en Jeroen weer wel)
Jeroen meldt nog even dat hij de nominatie van Janine op hem vreemd vond. Volgens hem zijn er wel mensen waar ze minder mee heeft, maar durfde ze die personen niet te nomineren omdat ze in het Tijn/Semih groepje zaten.

cap v scanman

11.00

Rik en janine zitten bij het zwembad en Janine maakt van deze gelegenheid gebruik om haar "mening" over Marlies kwijt te kunnen.
Janine heeft marlies op haar dodenlijst gezet. ze krijgt kippenvel als ze wordt aangeraakt door marlies, ze probeert nu rik hier ook van te overtuigen
Even later voegt Milica zich bij deze groep en gaat verder over koetjes en kalfjes.
Rik stelt nog aan Janine de vraag met welke 6 ze over zou willen.
janine favorieten zijn :, rik, tijn, egbert, mo en saar en natuurlijk Janientje zelf.

Zusjes zijn douchen.

Een aantal mensen heeft gedroomd de afgelopen nacht (oa Egbert/E10 en Milica)
Deze worden elkaar in geuren en kleuren verteld.

12.30

Tijn is bij Mo op bed gaan liggen op de prinsessenkamer ( ketting die ze van Tijn gekregen heeft was kapot gegaan en Tijn maakt hem weer)

cap van scanman

13.00
Milica vroeg aan E10 of hij mee ging douchen met haar samen.
E10 blijft nog ff in de loungebank hangen maar volgt haar uiteindelijk dan toch naar de badkamer.
Jeroen staat daar al onder de douche.
E10 en Jeroen douchen uiteindelijk samen, daarna gaat Milica pas en beide heren gaan haar uitgebreid staan bekijken terwijl zij douched. ( Milica voelt zich wel een beetje opgelaten denk ik)

Sab, Marlies en Micheline zijn de keuken hevig aan het poetsen. ( kastjes en koelkast alvast leeghalen ivm met het naderende noodrantsoen)
pi_42016791
13.30

Mo vraagt of Sab haar haren wil doen.
Terwijl ze hiermee bezig zijn op hun eigen kamer komt E10 al snel ook kijken bij de zusjes.
Rik volgt korte tijd later ook en geeft Mo wat tips over hoe ze haar haar het beste kan drogen.
Omdat haar haren nog niet helemaal droog zijn gaat Mo met Rik nog even naar de lounge ( gaat daar zn teennagels vijlen?)

cap v Mazuru

Op het moment dat Mo en Rik de prinssenkamer verlaten zegt Sab tegen E10 : " ik d8 dat ze nooit zouden gaan"
E10 ligt op dat moment op zn rug op bed en Sab springt bovenop hem en ze knuffelen eens uitgebreid.

cap v scanman

Dit "feestje" word kort hierop verstoord door Marlies die een praatje komt maken.

14.00

Tijn en Semih zitten bij de tuindeuren en praten over de komende nominaties.
Wie ze de volgende keer zullen gaan nomineren.
Tijn is van plan opnieuw op Jeroen te gaan stemmen als Milica eruit gaat.
Als Jeroen eruit gaat dan gaat hij op E10 stemmen ( hij heeft toch behoorlijk moeite met een aantal zaken wat E10 betreft)
Semih vindt dat E10 in sommige zaken wel positief veranderd is nadat hij genomineerd is.
Ze gaan wat dieper in op hoe ze E10 "zien"
Hoe hij zo "geworden" zou kunnen zijn...ect.
Janine voegt zich nog nog heel even bij dit gesprek ( deelt de mening van Tijn) maar ze worden gestoord door BB

14.22

Op het plasma scherm staat dat Rik een enveloppe moet halen

Rik heeft een enveloppe.

Alle eet/drink en rookwaren moeten worden ingeleverd.
Zelfs de peuken in de asbak moeten verwijderd worden

2 bewoners moeten alles in goede banen leiden
Egbert en E10 moeten de lounge inspecteren. Zij moeten alle keuken kastjes leeghalen en inspecteren.
De kastjes moeten open blijven staan, zodat BB erin kan kijken.
Slaapkamers en badkamer moeten ook nagekeken worden.
Alles moet worden ingeleverd bij het washok.

Als ze klaar zijn moeten ze zich officieel afmelden bij BB
Als er ook maar Iets achterblijft wordt het noodrantsoen verlengd.
De overige bewoners moeten in de lounge blijven

14.28

Alle bewoners zitten nu in de lounge, sabrina deelt nog snel een snoepzakje leeg.

BB is het hier blijkbaar Niet mee eens ( opdracht is al voorgelezen dus ingegaan)
Er verschijnt dan op het plasma scherm een nieuwe boodschap "In de lounge wordt nog gesnoept,Egbert doe je werk, er volgt een sanctie" (door het snoepen)

Egbert en E10 gaan daarna snel naar de keuken om te beginnen met opruimen.
14.32

Het gaat BB blijkbaar niet snel genoeg, een nieuwe boodschap volgt op het scherm:

" Inspecteur is het nu afgelopen met dat gesjok?"

Egbert gaat als een Razende alle spullen in de keuken in kratten doen. E10 rent vd ene slaapkamer naar de andere en kijkt in de kastjes.
Egbert hoor je hijgen als een paard

14.34

BB is het vuurtje wat aan het opstoken...

Nieuwe boodschap : "TEMPO TEMPO TEMPO!"

Egbert neemt zn taak zeer serieus, af en toe ontsnapt er een gemeende Vloek uit zn mond ( als er iets niet gaat zoals hij het wilt)
Ook denken E10 en Egbert dat BB ergens eten verstopt heeft.
Koortsachtig zoeken ze in alle kastjes en hoekjes van het huis of er nog iets ligt.

14.41
Weer een melding "BB heeft niet de hele dag de tijd"

cap blog fok

Zelfs het wc papier moet ingeleverd worden!

cap v mamapan

15.04

De tuin is open maar E10 en Egbert mogen als sanctie Niet de tuin in!

cap v Leon11

cap v Leon11

[ Bericht 1% gewijzigd door Snoet123 op 21-09-2006 16:01:10 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 16:25:52 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42018296
Milica: "Bibi's vader is overleden. Ik dacht ook dat het mijn vader was, wat later dus niet zo bleek te zijn. Mijn moeder was zwanger van mijn echte vader. Hij ging toen vreemd en toen leerde mijn moeder een andere man kennen. Toen besloot ze om mij met die nieuwe man op te voeden. Dat ging ook mis. Toen ik 6 was kwam Bibi's vader. De man waarvan ik dacht dat het mijn echte vader was. Toen Bibi's vader en mijn moeder uit elkaar gingen, heb ik hem haast niet meer gezien. Toen ik 17 of 18 was is hij overleden en ben ik ook op de begrafenis geweest. En 2 jaar geleden heeft mijn moeder verteld wie mijn echte vader was. "

[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 23-09-2006 13:04:29 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42029578
Marcia en Marlies zijn bij het zwembad zachtjes de Tijn - Monique kwestie aan het bespreken.

Het zijn kleine dingen waar Marcia kriegel van wordt.

Marlies: wat moet je ermee. Er zijn wel dingen. Je zou er iets van zeggen als het je broertje was dan wel.

Marcia neemt gisterenavond als voorbeeld. Er was kennelijk iets niet helemaal goed gegaan tijdens het welterustenritueel van Monique en Tijn en Tijn was daar erg van onder de indruk toen hij terug in de slaapkamer kwam. En toen kwam Monique toch nog even langs en kwam alles goed dus kennelijk zat zij er ook mee. Dan is er meer gaande dan vriendschap.

Marcia kan er niets mee en gaat proberen zich er overheen te zetten
Marlies: je denkt dus dat er meer is.
Marcia denkt dat ja.

Marlies begrijpt het allemaal heel goed.

En dan gaat het gesprek over op eten.

Janine gaat het zwaar krijgen, denken de dames. Nauwelijks vet om op te branden.

En het wordt een spannend weekje.

Marlies is benieuwd wie er nog gezellig blijft na zo’n week.
Marcia niet, denkt Marcia.
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
pi_42033094
Egbert, Tijn en Milica in gesprek....

Milica voelt zich niet seksueel tot Jeroen aangetrokken.Tijn heeft al eerder tegen Egbert gezegd dat, zodra Hilde het huis uit zou zijn dat Jeroen bij Milica in bed zou trekken.

Milica vindt het haar idee.

Tijn: Jeroen is helemaal gek van jou.
Milica ziet het niet zo
Egbert beaamt.

Maar Milica hoopt van echt niet, vindt hem een lieve jongen maar…ze zou er geen seks mee kunnen hebben.

En Jeroen doet zo zijn best terwijl hij er niets voor terug krijgt. Erg lief volgens Tijn. Egbert vindt Jeroen een veilige jongen maar wat Jeroen allemaal doet, gaat best wel ver. Egbert vind het niet té ver gaan maar voor iemand die geen response krijgt...gaat Jeroen wel ver.

Marlies komt er bij zitten.

Milica legt nog maar eens uit dat ze zich niet seksueel niet tot hem aangetrokken. Ze wil ook bijvoorbeeld niet dat hij tegen haar aan gaat liggen want dan denkt ze al "dan gaat hij me leuk vinden."

Jeroen heeft geen mening, zit Tijn dwars.

E10 trouwens ook niet want die krijgt zijn mening van andere mensen te horen.
Weet weinig uit eigen ervaring.
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
  donderdag 21 september 2006 @ 23:16:52 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42033127
Tijn vindt zichzelf heel jaloers en bezitterig.

Hij wil absoluut géén vriendin met een paard. Hij kan zijn vriendin met niets of niemand delen en met een paard gaat te veel aandacht voor hem verloren.

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:17:34 #19
58921 Day
You can fly!
pi_42035315
Allemaal bedankt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: