Ze had gedronken, ze heeft het misschien niet eens bewust meegemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 23:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Als mij over komen was wat E10 bij Sa deed, zou ik boos op hem zijn, alle intimiteit uit de weg gaan, hem niet zoenen, niet zeggen dat hij lief is etc. etc.
Laat eerst je tieten maar eens zien!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
En ik denk dat jij nu je mond moet houden!
HIER gaan we door met posten over de streams, waar overigens best een interessant gesprek gaande is.
Huldequote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Laat eerst je tieten maar eens zien!
Jij denkt dat ze verliefd op hem is, dan kijk je er heel anders tegenaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er dus niet om wat JIJ ervan vindt of iemand anders. Het gaat erom wat Sabrina er van vindt...
En dat is misschien wel het kernpunt van deze discussie. Sabrina heeft er geen problemen mee, want ze blijft bij hem kruipen. Daarom gaat deze discussie eigenlijk nergens over.
Dat ze het vermogen mist daar kan ik nog mee inkomen maar dat ze hem dan uit gaat nodigen in haar nieuwe slaapkamer ?? Ze weet verdomd goed waarom ze de kamer kreeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zij mist het vermogen om van zich af te bijten. Dit is echt een veel voorkomend psychologisch probleem. Deze mensen voelen zich enorm aangetast, hun grenzen overschreden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Laat eerst je tieten maar eens zien!
Hmmm, volgens mij wordt er over jou heen gelezen ofzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zij mist het vermogen om van zich af te bijten. Dit is echt een veel voorkomend psychologisch probleem. Deze mensen voelen zich enorm aangetast, hun grenzen overschreden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
Voordat Etiënne het bed in dook bij Sabrina had hij ook al aangegeven dat hij een hekel had aan zatte vrouwen en ik quote : "mn vriendin aan haar nek over de straat getrokken" om daarna te vertellen dat en ik quote :"Haar benen er kapot van waren". Hij sloot af met de opmerking :"Ja toen ze wilde weten wat er gebeurd was de avond ervoor wilde ik haar weer stompen, maar ik hield me in."
Nee,ze hebben het over de verschillende inzichten per persoon,de één heeft een heel ander idee over o.a. bb als de ander,het gaat over de verschillen van karakters.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze zijn een beetje dubieus over wat er nog gaat gebeuren in het huis
Naar gedroomd dacht ikquote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Eggie heeft het moeilijk?
quote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
Hallo Allemaal!
Vinden jullie Sabbel en E10 ook zo'n leuk stelletje?
Nee, Eggie heeft het niet moeilijk maar heeft net gedroomd over waar ze het nu over hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Eggie heeft het moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |