quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek!
Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤1,00
GEEN VVK
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij happen.. Daarnaast wordt er in de rock scene aardig wat coke weggesnoven ook, en al helemaal veel gezopen en geblowd.
Nog een keer kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
Ik mis die Dribbel_ kleurplaat nog in de OP!
Ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien er nog even bijzetten dat we later op de avond naar Tivoli gaan?
Dat doe ieder stelletje. Toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk vriendje heb je.
Geneukt worden terwijl je computert.
Zoals ookal op fok!radio werd gezegt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:op alle mensen die een eigen mening hebben zonder die te kunnen beargumenteren.
Op ieder moment neuken ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat doe ieder stelletje. Toch?![]()
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat doe ieder stelletje. Toch?![]()
Groningen meet binnenkort.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Tommeke het volgende:
Komt er ook eens een meet in het Noorden des Lands?
Dan stop je het filmpje evenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaan![]()
met jou altijd.quote:
Remlof, iemand heeft jouw ava gestolenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaan![]()
Wie ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Remlof, iemand heeft jouw ava gestolen.
Alleen voor wie wil, België (bijna tegenover Tivoli) is ook nog open nadat Stairway al gesloten is!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi![]()
Dus Tivoli staat op de agenda?![]()
okequote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bel de politie, ik kom naar boven.
wel gvd, die krijgt wat te heuren!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier: Hoe hebben de vrouwen het het liefst !!!
*ff een gewoon topic!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
* ff centraal!
Ik deed per ongeluk hoofdletter ipv gewone letterquote:
Zie mijn sig.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik deed per ongeluk hoofdletter ipv gewone letter![]()
Misschien ist wel verstandig om naar bed te gaan
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
* ff centraal!
Je bent wel eerlijk en vastberaden zeg!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.
Eigenlijk hoort een kopie van dit topic in ONZ.
Ik wacht de kopie af poesjequote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.
Eigenlijk hoort een kopie van dit topic in ONZ.
Ik rook ook geen tabak. Naja, tenzij het met hasj is. Of een heel klein laagje bij wiet om het te laten branden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet nou wel zeker dat ik met mijn rode sprintkanon naar Utrecht kom.Anders moet ik voor dat we naar Tivoli gaan weer naar huis.
Oh ,en ik ben nooit stoned trouwens.(sterker nog,ik rook geeneens.)
Ben ik weer niet goed genoeg voor je!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen goede contacten meer in ONZ.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach maak er maar ff eentje
Mag van mij
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerooktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik rook ook geen tabak. Naja, tenzij het met hasj is. Of een heel klein laagje bij wiet om het te laten branden.
Nog nooit ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerookt
Ieuw. Mental picturequote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog nooit ?
als je mij die dag pijpt zal je echte tabak roken!
Das ook heel chill ja. Ik heb zo'n vapo dinges. Het is niet zo'n elektrische maar zo'n soort van lamp met een buisje. Dan verdamp je de thc die erin dit zeg maar en verbrand je niks. Geen co2 enzo in je longen. Alleen vind ik een blowtje toch chiler. Maar zo af en toe is het wel leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerookt
Zo een vapoding heb ik ook es gedaan ja, damn daar was ik uren van het padje kwijtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das ook heel chill ja. Ik heb zo'n vapo dinges. Het is niet zo'n elektrische maar zo'n soort van lamp met een buisje. Dan verdamp je de thc die erin dit zeg maar en verbrand je niks. Geen co2 enzo in je longen. Alleen vind ik een blowtje toch chiler. Maar zo af en toe is het wel leuk.
De week is alweer voorbij.quote:
Leuk, Kijk mam, ik heb een nieuwe gloeilamp!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
En je kan echt 4 keer een klein stukje gebruiken ofzo. Zo'n echt vading moet ik nog steeds een eker proberen.
http://www.plantarium.biz/site/presskit/vapo2.jpg
Zo'n ding heb ik.
Ik heb ze beide geprobeerd, de echte die op een vulkaan lijkt heb ik op de wietbeurs geprobeerd en toen hebben we ook zo een bol gekocht. Haleluja was the keyword toenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
En je kan echt 4 keer een klein stukje gebruiken ofzo. Zo'n echt vading moet ik nog steeds een eker proberen.
http://www.plantarium.biz/site/presskit/vapo2.jpg
Zo'n ding heb ik.
Dat was het eerste wat m'n ma dacht dat ik gekocht had. En m'n pa ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk, Kijk mam, ik heb een nieuwe gloeilamp!
In deze bedoel ik, gaat zo snel hierquote:
Whehequote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat m'n ma dacht dat ik gekocht had. En m'n pa ook..
Jammer dat die echte zo duur zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ze beide geprobeerd, de echte die op een vulkaan lijkt heb ik op de wietbeurs geprobeerd en toen hebben we ook zo een bol gekocht. Haleluja was the keyword toen
Echte vulkanen zijn redelijk duur ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jammer dat die echte zo duur zijn.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
En nou niet te veel baggeren jullie.
Yeah!11!!!1ein!11!!zwei!!111!!drei!11seig!!1heil!!111!!!111 Ofzo. Ik ben niet zo thuis in de baggerterminologie.quote:
Ik ook niet hoor. Ik bagger op niveauquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Yeah!11!!!1ein!11!!zwei!!111!!drei!11seig!!1heil!!111!!!111 Ofzo. Ik ben niet zo thuis in de baggerterminologie.
Ik bagger zo af en toe eens mee. Ik ben meer van de SC of de leuke topics. Leuke bagger.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik bagger op niveau!
Het gaat veuls te langzaam.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef DFDuo het volgende:
Serieus, jullie zijn rasechte baggeraars.
Niet bij te houden![]()
![]()
Valt best meequote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef DFDuo het volgende:
Serieus, jullie zijn rasechte baggeraars.
Niet bij te houden![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb een date met mijn bed.
Trusten mensen.
truste k1pz0rquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb een date met mijn bed.
Trusten mensen.
Luister je ook freshFM?quote:
Oh, ik dacht je wel van allerlei housestromingen hield. Voornamelijk hardstyle en jump dit klinkt wel leuk. En om de zoveel tijd wat gepraat met oa darkraver. Gizmo is er vandaag ook bij. Met steve is het altijd wel lachen.quote:
Jokkebrok.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ga slapen.
doei, ik ben weg.
slapen dus.
echt slapen.
heerlijk slapen.
Echt.
Haal steve irwin er maar weer bij hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met steve is het altijd wel lachen.
Niet Irwin maar sweet.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haal steve irwin er maar weer bij hoor
Ik hou van hard-techno, schranz, progressive, tribal en soms psy trance. Hoe strakker de muziek hoe beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je wel van allerlei housestromingen hield. Voornamelijk hardstyle en jump dit klinkt wel leuk. En om de zoveel tijd wat gepraat met oa darkraver. Gizmo is er vandaag ook bij. Met steve is het altijd wel lachen.
Slaap lekker Sebasser.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Goeienacht mensjes, kusje aan alle nabestaanden.
Darwin award!1!!!1!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Goeienacht mensjes, kusje aan alle nabestaanden.
Ik herinnerde me dat je het over hardcore had op de meet.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hou van hard-techno, schranz, progressive, tribal en soms psy trance. Hoe strakker de muziek hoe beter.
Een beat die door je hele lijf dreunt, mooie melodielijn, maar niet te veel poespas. En al helemaal niet die hard-corestemmetjes.
Ik hoop dat er ergens lekkere muziek wordt gedraaid de 29e, want ik heb altijd wel zin om lekker te dansen.
Wordt trouwens ook wel weer tijd want mijn benen jeuken al een paar maanden.![]()
![]()
Hier niet, en ja ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier wel. En je ging toch sapen sebagger?
Je hebt me nog je muziek laten horen, maar ik zei toen al dat ik het meestal rommelig vond.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik herinnerde me dat je het over hardcore had op de meet.
Ik had 1 baggernummer laten horen. Je verstond het niet, het was supergabber.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt me nog je muziek laten horen, maar ik zei toen al dat ik het meestal rommelig vond.
Ik hou van snel en hard (), dus techno en schranz.
![]()
O yes, there will be blood.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben ooit begonnen met de baggermeet he adoreer mij hier
eyz! niet weer zo vroeg naar huis gaan deze keer he paultjuhhh?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
eyz
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronkenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
eyz! niet weer zo vroeg naar huis gaan deze keer he paultjuhhh?
JIJ DURFT NIET EENS TE KOMEN LULLETJEquote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Paultjuhhh moest om half 1 thuis zijn.
Joh, had er misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronken!!! ( moemoe)
Hm ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ DURFT NIET EENS TE KOMEN LULLETJE![]()
Er waren al andere mennekes (PUBers) die moemoe op dr bakkes aan het pakken warenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, had er misbruik van gemaakt.
Kom je nou opeens wel dan ?!!?!eins?!?!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm ?
Wie zegt dat ik niet kom.
Ja, en.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er waren al andere mennekes (PUBers) die moemoe op dr bakkes aan het pakken waren
Opeens ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom je nou opeens wel dan ?!!?!eins?!?!
Kijk eens uit!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
whahaah wat een lollerzpraatjesquote:
je had echt nog even mee moeten gaan naar Belgiëquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronken!!! ( moemoe)
Waarom kom jij niet c?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef cerreur het volgende:
NIMMER!
Ja kom maar cerror ik sla je bont en blauwquote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef cerreur het volgende:
NIMMER!
Waarom , vertelquote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
je had echt nog even mee moeten gaan naar België
Gezellig.quote:
Trance is afschuwelijk, maar psytrance is wel mooi. Dat vind ik fijn om te luisteren als ik thuis ben.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had 1 baggernummer laten horen. Je verstond het niet, het was supergabber.. Ik had het er juist over dat dat al die bagger was van vroeger op de tv.
.
psy en goa vind ik ook wel vet, ik heb het niet zo op trance maar dat is wel tof. Spreekt me waarschijnlijk aan omdat het gemaakt is om op te spacen..
Jarrequote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef cerreur het volgende:
Trouwens paultjuhhh, waarom vind jij Jarre tof?
Je vind iets tof wat ik tof vind.
Jean-Michel Jarre?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jarreik heb al zn platen he
Dat heb ik ook. Alleen dan meer zeg maar hardcore, industrial, terror, speedcore. Muziek waar ik helemaal los op kan. Jump is op z'n tijd ook wel leuk, ook leuk om op te dansen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trance is afschuwelijk, maar psytrance is wel mooi. Dat vind ik fijn om te luisteren als ik thuis ben.
Het is een verhaal wat je meeneemt op avontuur,zo ervaar ik dat. Maar als ik uitga en wil dansen moet de muziek echt stevig zijn.
Hoe harder hoe beter.
Iéder woord kan in het Friesch naar vloeibare koeienstront worden vertaald.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Jarre is Fries voor vloeibare koeienstront
jammer, ik had wel eens een echte fries willen zienquote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom niet
En allemaal baggerjosti's die me niet uit kunnen staan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
was leuk! veel bier en dronkenschap enzo...
zelfs cerror had het op prijs gesteld
Veel meer dan dan dat springen over een sloot met een stok en koeienstront is friesland toch ook niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iéder woord kan in het Friesch naar vloeibare koeienstront worden vertaald.
ik mag je stiekem wel hoor cquote:Op donderdag 21 september 2006 00:32 schreef cerreur het volgende:
[..]
En allemaal baggerjosti's die me niet uit kunnen staan.
Daarvoor kan je naar de dokter.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom niet
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan meer zeg maar hardcore, industrial, terror, speedcore. Muziek waar ik helemaal los op kan. Jump is op z'n tijd ook wel leuk, ook leuk om op te dansen.. Maar niks gaat voor mij boven hakken of stampen. Dat kan je op schranz ook goed toch?
Maar jarre is het enige goede woord.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iéder woord kan in het Friesch naar vloeibare koeienstront worden vertaald.
Tof. Ik ben volgens mij in outland al eens los gegaan op schranz. Zolang ik ergens op kan hakken of stampen is het goed, des te sneller en harder des te beter. Maar een spacende melodie is ook we tof, lekker met je handen voor je gezicht spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het enige wat kan op schranz. Ik zou niet weten hoe je er anders op kunt dansen.
Lekker leip uit mn dak gaan op schranz.![]()
![]()
Stuur maar door ik bewerk em wel [/te makkelijk]quote:Op donderdag 21 september 2006 01:00 schreef fraubitch het volgende:
hoj, ik heb een nudepic van mezelf, en nu kan ik hem niet bewerken. iemand tips?
ik wil hem sowieso verkleinen, maar het is me net gelukt via irFranViewquote:Op donderdag 21 september 2006 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat lukt er niet fraubitch? Wat wil je eraan bewerken?
ja dankjequote:
Schiet al op jaquote:Op donderdag 21 september 2006 01:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja dankje
je bent goed op weg naar een FrauBitch.rar he
Irfanview.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil hem sowieso verkleinen, maar het is me net gelukt via irFranView
het is ff wennen hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 01:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Irfanview.. Echt super handig vooral als je veel foto's moet bewerken.
.
Ja klopt. ik gebruik het alleen als ik veel foto's moet verkleinen of bv een simpele bewerking als allemaal spiegelen of allemaal naar zwart wit ofzo. Het is dan ook geen bewerkingssoftware als photoshop.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is ff wennen hoorMaar zo handig is ie niet, althans niet voor grote bewerkingen, meer van draaien en verkleinen.
Hoi ventje.quote:Op donderdag 21 september 2006 07:17 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Oh, hoi.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Chowi is nog niet gesignaleerd in dit deel.
bravo!! Fis! Fis!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:57 schreef DFDuo het volgende:
Het is morgen over een week al![]()
ik denk ik zeg het even!
Dan kan ik vast wel weer normaal lopen
niet dat dat uitmaakt
Dus hallo baggeraars![]()
Eerst dacht ik dat Nosh het over een meeting had die hij niet leuk vond toen hij baggermeet zei
maar ik ben gewoon een FOK! -alles-buiten-Flora-&-Fauna-Klussen-DIG-en-KLB-n00b
Bedankt dat ik deze bagger met jullie mocht delen![]()
Ik voel enige frustratie van jouw kant, laat het varen, is slecht voor je hartquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van gisteren, bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor om allemaal foto's te posten van toen de FOK!kers nog klein waren.
Ik begin..
[afbeelding]
Nee, gisteren had ik tieten!quote:
Kinderfeestjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
Ik stel voor om allemaal foto's te posten van toen de FOK!kers nog klein waren.
Ik begin..
[afbeelding]
Nog steeds hoop ikquote:
Nu niet meer?quote:
Je al aan het instellen bent op lekkere grote wintertruien en je dan nog half in je blootje moet lopen omdat het 26 graden is!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geen kortebroeken op je kamer hebben liggen
Ja die ja!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je al aan het instellen bent op lekkere grote wintertruien en je dan nog half in je blootje moet lopen omdat het 26 graden is!
En met de vetkwallen op het strand bivakkeren als een groep walrussen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja die ja!
En bier drinken op he tbalkon
Jawel, nog steeds.quote:
T gaat goed dusquote:Op donderdag 21 september 2006 14:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
En met de vetkwallen op het strand bivakkeren als een groep walrussen!
Dribbel: ja hoi!
quote:
Ja, het gaat helemaal top!quote:
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zienquote:
Ik geloof chowi wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef longinus het volgende:
[..]
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zien
Hoi.quote:
halloquote:
Handig.quote:
Pff, nou, ik post geen feauteaux.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef longinus het volgende:
[..]
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zien
rob vroeg gister de godganse tijd naar en over jequote:Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
Nuja, laat ik dan nog maar ff op balkon gaan met wat drinken en wat hasj om nog wat zon en dus vitamine D op te nemen
Ik had me net voorgenomen om een film te gaan kijken samen met een hasjblow komt m'n vader thuis.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
Nuja, laat ik dan nog maar ff op balkon gaan met wat drinken en wat hasj om nog wat zon en dus vitamine D op te nemen
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
rob vroeg gister de godganse tijd naar en over je
indruk gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal top!![]()
![]()
![]()
iig beter als gister en eergister
quote:
Gesprekjes met jou en therapiedag hebben me iig stuk opgelucht, nu me humeur nog wat omhoog en ik voel me weer redelijk okquote:
Geen probleem!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gesprekjes met jou en therapiedag hebben me iig stuk opgelucht, nu me humeur nog wat omhoog en ik voel me weer redelijk ok![]()
thx beeb
Heej contactgestoorde kabouterplopheid, alles flex ende pluis?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef cerreur het volgende:
Ha, Volk.
Zulks blijkens het is.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej contactgestoorde kabouterplopheid, alles flex ende pluis?
Bedenk je dat je tegelijkertijd bier kan halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
Alleen wil ik energiedrank halen maar ik kan mezelf maar niet achter die pc wegsleuren.
KLIKKKKKKEquote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
Alleen wil ik energiedrank halen maar ik kan mezelf maar niet achter die pc wegsleuren.
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
c.! Ga je ook naar de meet of wat?
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.
Een sletje eropaf sturenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
en we organiseren die meets nog wel steevast aan het eind van de maand, als iedereen z'n knaken binnen heeftquote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.
Geen sletten in de buurt, alleen mijn ledige ziel vervloekt van hongering naar cafeïne.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een sletje eropaf sturen![]()
opgelost, slotje![]()
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.
Zie mijn klik dingetjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen sletten in de buurt, alleen mijn ledige ziel vervloekt van hongering naar cafeïne.
Daar is het wel het weer voor, vondelpark?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?
Het is dan koud. De 29e.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?
Zie het in toekomst perspectief.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Komen ze het binnen 5 minuten brengen? Neen? Dat dacht ik al.
Ohja, ik zit nooit in een 'honk'.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie het in toekomst perspectief.
Is ook een relatief begrip natuurlijk: 'Honk'quote:Op donderdag 21 september 2006 14:50 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ohja, ik zit nooit in een 'honk'.
Ik honk alleen als er vrouwelijk schoon langsparadeert.
Dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef moemoe het volgende:
Pizzakoppo en Nosh op KLB
Pluizenknuffeltje en pizza, nice.
Juist.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.
De meet ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Dit topic wordt steeds blauwer.
Ja, pff, in m'n eentje zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juist.
En anders ga je maar met een blik Jager bier stiekem op de wc zitten.
I know I will.
Inliktime.quote:
Ik ga wel met je mee naar de wc.quote:
We kunnen ook stiekem een fles euroshopper wijn delen daar?quote:
Bier tieten en sex toch ?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
maar ik heb nog wel een paar principes
Ik verwijs je door naar chowi of bio.quote:
Nu voel ik me veiligerquote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Dit topic wordt steeds blauwer.
Meer blauw in de topics! Aanpakken dat tuig!quote:
Chowi.rar heb k alquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar chowi of bio.
Dan rest je nu bio.rar nog.quote:
En samen wordt dit een magisch < onbekend.rar > waardoor ik oneindig veel tieten kan zien?quote:
*Stopt een hele zooi plaatjes van planten in een rar en biedt aan*quote:
Je kwam ook op de meet, zullen we dat orgaan eens ff gaan stimulerenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef DFDuo het volgende:
[..]
*Stopt een hele zooi plaatjes van planten in een rar en biedt aan*
ok sorry niet leuk *gaat haar humor orgaan stimuleren*
Net waar je mee omgaat natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nosh ook al in het blauw.
Ik voel me bijzonder als zwarte.
Oh no, I'm nót going there.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef DFDuo het volgende:
[..]
ok sorry niet leuk *gaat haar humor orgaan stimuleren*
Same herequote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nosh ook al in het blauw.
Ik voel me bijzonder als zwarte.
Slotje geplaatst?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Same here![]()
OMG AANDACHT NOSH HEEFT Z'N EERSTE MOD-DING GEDAAN VANG HEM OP EN KNUFFEL HEM!![]()
![]()
Vanaf nu moet iedereen even verplicht juichen, als ik mijn nieuwe plichten niet verzaak.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef DFDuo het volgende:
[..]
OMG AANDACHT NOSH HEEFT Z'N EERSTE MOD-DING GEDAAN VANG HEM OP EN KNUFFEL HEM!![]()
![]()
Ah melden jijquote:Op donderdag 21 september 2006 16:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bio.rar heb ik al. Webcam filmpjes, de hele mik mak.
Ga jij KLB maar eens opschonenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vanaf nu moet iedereen even verplicht juichen, als ik mijn nieuwe plichten niet verzaak.
Dude je bent ook blauw 2 matties zijn nu van me blauwquote:
Pizzakoppo en ik f5'en ons heulemaal gek.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij KLB maar eens opschonen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Jezus, ze maken tegenwoordig ook iedereen blauw zeg
Ik had ook gesolliciteerdquote:Op donderdag 21 september 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Gefeliciteerd nosh en pizzadinges. Ik had ook gesoliciteerd maar niet gekozen, misschien maar beter ook..
Ah, die fase gaat wel over.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Pizzakoppo en ik f5'en ons heulemaal gek.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |