Ik hou van hard-techno, schranz, progressive, tribal en soms psy trance. Hoe strakker de muziek hoe beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je wel van allerlei housestromingen hield. Voornamelijk hardstyle en jump dit klinkt wel leuk. En om de zoveel tijd wat gepraat met oa darkraver. Gizmo is er vandaag ook bij. Met steve is het altijd wel lachen.
Slaap lekker Sebasser.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Goeienacht mensjes, kusje aan alle nabestaanden.
Darwin award!1!!!1!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Goeienacht mensjes, kusje aan alle nabestaanden.
Ik herinnerde me dat je het over hardcore had op de meet.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hou van hard-techno, schranz, progressive, tribal en soms psy trance. Hoe strakker de muziek hoe beter.
Een beat die door je hele lijf dreunt, mooie melodielijn, maar niet te veel poespas. En al helemaal niet die hard-corestemmetjes.
Ik hoop dat er ergens lekkere muziek wordt gedraaid de 29e, want ik heb altijd wel zin om lekker te dansen.
Wordt trouwens ook wel weer tijd want mijn benen jeuken al een paar maanden.![]()
![]()
Hier niet, en ja ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier wel. En je ging toch sapen sebagger?
Je hebt me nog je muziek laten horen, maar ik zei toen al dat ik het meestal rommelig vond.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik herinnerde me dat je het over hardcore had op de meet.
Ik had 1 baggernummer laten horen. Je verstond het niet, het was supergabber.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt me nog je muziek laten horen, maar ik zei toen al dat ik het meestal rommelig vond.
Ik hou van snel en hard (), dus techno en schranz.
![]()
O yes, there will be blood.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben ooit begonnen met de baggermeet he adoreer mij hier
eyz! niet weer zo vroeg naar huis gaan deze keer he paultjuhhh?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
eyz
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronkenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
eyz! niet weer zo vroeg naar huis gaan deze keer he paultjuhhh?
JIJ DURFT NIET EENS TE KOMEN LULLETJEquote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Paultjuhhh moest om half 1 thuis zijn.
Joh, had er misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronken!!! ( moemoe)
Hm ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ DURFT NIET EENS TE KOMEN LULLETJE![]()
Er waren al andere mennekes (PUBers) die moemoe op dr bakkes aan het pakken warenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, had er misbruik van gemaakt.
Kom je nou opeens wel dan ?!!?!eins?!?!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm ?
Wie zegt dat ik niet kom.
Ja, en.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er waren al andere mennekes (PUBers) die moemoe op dr bakkes aan het pakken waren
Opeens ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom je nou opeens wel dan ?!!?!eins?!?!
Kijk eens uit!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
Kick.
whahaah wat een lollerzpraatjesquote:
je had echt nog even mee moeten gaan naar Belgiëquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo !?! ik was nog best laat gebleven en jullie waren irritant dronken!!! ( moemoe)
Waarom kom jij niet c?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef cerreur het volgende:
NIMMER!
Ja kom maar cerror ik sla je bont en blauwquote:Op donderdag 21 september 2006 00:23 schreef cerreur het volgende:
NIMMER!
Waarom , vertelquote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
je had echt nog even mee moeten gaan naar België
Gezellig.quote:
Trance is afschuwelijk, maar psytrance is wel mooi. Dat vind ik fijn om te luisteren als ik thuis ben.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had 1 baggernummer laten horen. Je verstond het niet, het was supergabber.. Ik had het er juist over dat dat al die bagger was van vroeger op de tv.
.
psy en goa vind ik ook wel vet, ik heb het niet zo op trance maar dat is wel tof. Spreekt me waarschijnlijk aan omdat het gemaakt is om op te spacen..
Jarrequote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef cerreur het volgende:
Trouwens paultjuhhh, waarom vind jij Jarre tof?
Je vind iets tof wat ik tof vind.
Jean-Michel Jarre?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jarreik heb al zn platen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |