Dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef moemoe het volgende:
Pizzakoppo en Nosh op KLB
Pluizenknuffeltje en pizza, nice.
Juist.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.
De meet ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Dit topic wordt steeds blauwer.
Ja, pff, in m'n eentje zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juist.
En anders ga je maar met een blik Jager bier stiekem op de wc zitten.
I know I will.
Inliktime.quote:
Ik ga wel met je mee naar de wc.quote:
We kunnen ook stiekem een fles euroshopper wijn delen daar?quote:
Bier tieten en sex toch ?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
maar ik heb nog wel een paar principes
Ik verwijs je door naar chowi of bio.quote:
Nu voel ik me veiligerquote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Dit topic wordt steeds blauwer.
Meer blauw in de topics! Aanpakken dat tuig!quote:
Chowi.rar heb k alquote:Op donderdag 21 september 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar chowi of bio.
Dan rest je nu bio.rar nog.quote:
En samen wordt dit een magisch < onbekend.rar > waardoor ik oneindig veel tieten kan zien?quote:
*Stopt een hele zooi plaatjes van planten in een rar en biedt aan*quote:
Je kwam ook op de meet, zullen we dat orgaan eens ff gaan stimulerenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef DFDuo het volgende:
[..]
*Stopt een hele zooi plaatjes van planten in een rar en biedt aan*
ok sorry niet leuk *gaat haar humor orgaan stimuleren*
Net waar je mee omgaat natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nosh ook al in het blauw.
Ik voel me bijzonder als zwarte.
Oh no, I'm nót going there.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef DFDuo het volgende:
[..]
ok sorry niet leuk *gaat haar humor orgaan stimuleren*
Same herequote:Op donderdag 21 september 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Nosh ook al in het blauw.
Ik voel me bijzonder als zwarte.
Slotje geplaatst?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Same here![]()
OMG AANDACHT NOSH HEEFT Z'N EERSTE MOD-DING GEDAAN VANG HEM OP EN KNUFFEL HEM!![]()
![]()
Vanaf nu moet iedereen even verplicht juichen, als ik mijn nieuwe plichten niet verzaak.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef DFDuo het volgende:
[..]
OMG AANDACHT NOSH HEEFT Z'N EERSTE MOD-DING GEDAAN VANG HEM OP EN KNUFFEL HEM!![]()
![]()
Ah melden jijquote:Op donderdag 21 september 2006 16:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bio.rar heb ik al. Webcam filmpjes, de hele mik mak.
Ga jij KLB maar eens opschonenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vanaf nu moet iedereen even verplicht juichen, als ik mijn nieuwe plichten niet verzaak.
Dude je bent ook blauw 2 matties zijn nu van me blauwquote:
Pizzakoppo en ik f5'en ons heulemaal gek.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij KLB maar eens opschonen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Jezus, ze maken tegenwoordig ook iedereen blauw zeg
Ik had ook gesolliciteerdquote:Op donderdag 21 september 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Gefeliciteerd nosh en pizzadinges. Ik had ook gesoliciteerd maar niet gekozen, misschien maar beter ook..
Ah, die fase gaat wel over.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Pizzakoppo en ik f5'en ons heulemaal gek.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |