quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek!
Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤1,00
GEEN VVK
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij happen.. Daarnaast wordt er in de rock scene aardig wat coke weggesnoven ook, en al helemaal veel gezopen en geblowd.
Nog een keer kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
Ik mis die Dribbel_ kleurplaat nog in de OP!
Ja!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien er nog even bijzetten dat we later op de avond naar Tivoli gaan?
Dat doe ieder stelletje. Toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk vriendje heb je.
Geneukt worden terwijl je computert.
Zoals ookal op fok!radio werd gezegt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:op alle mensen die een eigen mening hebben zonder die te kunnen beargumenteren.
Op ieder moment neuken ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat doe ieder stelletje. Toch?![]()
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat doe ieder stelletje. Toch?![]()
Groningen meet binnenkort.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Tommeke het volgende:
Komt er ook eens een meet in het Noorden des Lands?
Dan stop je het filmpje evenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaan![]()
met jou altijd.quote:
Remlof, iemand heeft jouw ava gestolenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
maar het is best lastig typen als je ipv dat je je beeldscherm ziet haar tieten op en neer ziet gaan![]()
Wie ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Remlof, iemand heeft jouw ava gestolen.
Alleen voor wie wil, België (bijna tegenover Tivoli) is ook nog open nadat Stairway al gesloten is!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi![]()
Dus Tivoli staat op de agenda?![]()
okequote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bel de politie, ik kom naar boven.
wel gvd, die krijgt wat te heuren!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hier: Hoe hebben de vrouwen het het liefst !!!
*ff een gewoon topic!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
* ff centraal!
Ik deed per ongeluk hoofdletter ipv gewone letterquote:
Zie mijn sig.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik deed per ongeluk hoofdletter ipv gewone letter![]()
Misschien ist wel verstandig om naar bed te gaan
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
* ff centraal!
Je bent wel eerlijk en vastberaden zeg!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.
Eigenlijk hoort een kopie van dit topic in ONZ.
Ik wacht de kopie af poesjequote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je zo lang mogelijk uitstellen zodat iedereen het topic ziet bovenaan in GC.
Eigenlijk hoort een kopie van dit topic in ONZ.
Ik rook ook geen tabak. Naja, tenzij het met hasj is. Of een heel klein laagje bij wiet om het te laten branden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet nou wel zeker dat ik met mijn rode sprintkanon naar Utrecht kom.Anders moet ik voor dat we naar Tivoli gaan weer naar huis.
Oh ,en ik ben nooit stoned trouwens.(sterker nog,ik rook geeneens.)
Ben ik weer niet goed genoeg voor je!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb geen goede contacten meer in ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |