quote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach maak er maar ff eentje
Mag van mij
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerooktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik rook ook geen tabak. Naja, tenzij het met hasj is. Of een heel klein laagje bij wiet om het te laten branden.
Nog nooit ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerookt
Ieuw. Mental picturequote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog nooit ?
als je mij die dag pijpt zal je echte tabak roken!
Das ook heel chill ja. Ik heb zo'n vapo dinges. Het is niet zo'n elektrische maar zo'n soort van lamp met een buisje. Dan verdamp je de thc die erin dit zeg maar en verbrand je niks. Geen co2 enzo in je longen. Alleen vind ik een blowtje toch chiler. Maar zo af en toe is het wel leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Alles puur in de bong, ik heb nog nooit tabak gerookt
Zo een vapoding heb ik ook es gedaan ja, damn daar was ik uren van het padje kwijtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das ook heel chill ja. Ik heb zo'n vapo dinges. Het is niet zo'n elektrische maar zo'n soort van lamp met een buisje. Dan verdamp je de thc die erin dit zeg maar en verbrand je niks. Geen co2 enzo in je longen. Alleen vind ik een blowtje toch chiler. Maar zo af en toe is het wel leuk.
De week is alweer voorbij.quote:
Leuk, Kijk mam, ik heb een nieuwe gloeilamp!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
En je kan echt 4 keer een klein stukje gebruiken ofzo. Zo'n echt vading moet ik nog steeds een eker proberen.
http://www.plantarium.biz/site/presskit/vapo2.jpg
Zo'n ding heb ik.
Ik heb ze beide geprobeerd, de echte die op een vulkaan lijkt heb ik op de wietbeurs geprobeerd en toen hebben we ook zo een bol gekocht. Haleluja was the keyword toenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
En je kan echt 4 keer een klein stukje gebruiken ofzo. Zo'n echt vading moet ik nog steeds een eker proberen.
http://www.plantarium.biz/site/presskit/vapo2.jpg
Zo'n ding heb ik.
Dat was het eerste wat m'n ma dacht dat ik gekocht had. En m'n pa ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk, Kijk mam, ik heb een nieuwe gloeilamp!
In deze bedoel ik, gaat zo snel hierquote:
Whehequote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat m'n ma dacht dat ik gekocht had. En m'n pa ook..
Jammer dat die echte zo duur zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ze beide geprobeerd, de echte die op een vulkaan lijkt heb ik op de wietbeurs geprobeerd en toen hebben we ook zo een bol gekocht. Haleluja was the keyword toen
Echte vulkanen zijn redelijk duur ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jammer dat die echte zo duur zijn.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
En nou niet te veel baggeren jullie.
Yeah!11!!!1ein!11!!zwei!!111!!drei!11seig!!1heil!!111!!!111 Ofzo. Ik ben niet zo thuis in de baggerterminologie.quote:
Ik ook niet hoor. Ik bagger op niveauquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Yeah!11!!!1ein!11!!zwei!!111!!drei!11seig!!1heil!!111!!!111 Ofzo. Ik ben niet zo thuis in de baggerterminologie.
Ik bagger zo af en toe eens mee. Ik ben meer van de SC of de leuke topics. Leuke bagger.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik bagger op niveau!
Het gaat veuls te langzaam.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef DFDuo het volgende:
Serieus, jullie zijn rasechte baggeraars.
Niet bij te houden![]()
![]()
Valt best meequote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef DFDuo het volgende:
Serieus, jullie zijn rasechte baggeraars.
Niet bij te houden![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb een date met mijn bed.
Trusten mensen.
truste k1pz0rquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb een date met mijn bed.
Trusten mensen.
Luister je ook freshFM?quote:
Oh, ik dacht je wel van allerlei housestromingen hield. Voornamelijk hardstyle en jump dit klinkt wel leuk. En om de zoveel tijd wat gepraat met oa darkraver. Gizmo is er vandaag ook bij. Met steve is het altijd wel lachen.quote:
Jokkebrok.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ga slapen.
doei, ik ben weg.
slapen dus.
echt slapen.
heerlijk slapen.
Echt.
Haal steve irwin er maar weer bij hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met steve is het altijd wel lachen.
Niet Irwin maar sweet.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haal steve irwin er maar weer bij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |