T gaat goed dusquote:Op donderdag 21 september 2006 14:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
En met de vetkwallen op het strand bivakkeren als een groep walrussen!
Dribbel: ja hoi!
quote:
Ja, het gaat helemaal top!quote:
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zienquote:
Ik geloof chowi wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef longinus het volgende:
[..]
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zien
Hoi.quote:
halloquote:
Handig.quote:
Pff, nou, ik post geen feauteaux.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef longinus het volgende:
[..]
En dat neem je klakkeloos aan, eerst de foto's zien
rob vroeg gister de godganse tijd naar en over jequote:Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
Nuja, laat ik dan nog maar ff op balkon gaan met wat drinken en wat hasj om nog wat zon en dus vitamine D op te nemen
Ik had me net voorgenomen om een film te gaan kijken samen met een hasjblow komt m'n vader thuis.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
Nuja, laat ik dan nog maar ff op balkon gaan met wat drinken en wat hasj om nog wat zon en dus vitamine D op te nemen
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
rob vroeg gister de godganse tijd naar en over je
indruk gemaaktquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal top!![]()
![]()
![]()
iig beter als gister en eergister
quote:
Gesprekjes met jou en therapiedag hebben me iig stuk opgelucht, nu me humeur nog wat omhoog en ik voel me weer redelijk okquote:
Geen probleem!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gesprekjes met jou en therapiedag hebben me iig stuk opgelucht, nu me humeur nog wat omhoog en ik voel me weer redelijk ok![]()
thx beeb
Heej contactgestoorde kabouterplopheid, alles flex ende pluis?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:33 schreef cerreur het volgende:
Ha, Volk.
Zulks blijkens het is.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej contactgestoorde kabouterplopheid, alles flex ende pluis?
Bedenk je dat je tegelijkertijd bier kan halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
Alleen wil ik energiedrank halen maar ik kan mezelf maar niet achter die pc wegsleuren.
KLIKKKKKKEquote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
Alleen wil ik energiedrank halen maar ik kan mezelf maar niet achter die pc wegsleuren.
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
c.! Ga je ook naar de meet of wat?
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.
Een sletje eropaf sturenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zulks blijkens het is.
en we organiseren die meets nog wel steevast aan het eind van de maand, als iedereen z'n knaken binnen heeftquote:Op donderdag 21 september 2006 14:40 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach dan ga ik weer teveel geld uitgeven dat ik niet heb dus ik denk van niet.
Geen sletten in de buurt, alleen mijn ledige ziel vervloekt van hongering naar cafeïne.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een sletje eropaf sturen![]()
opgelost, slotje![]()
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.
Zie mijn klik dingetjequote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen sletten in de buurt, alleen mijn ledige ziel vervloekt van hongering naar cafeïne.
Daar is het wel het weer voor, vondelpark?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?
Het is dan koud. De 29e.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef cerreur het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet gewoon een zooi zwerverbier halen en ik in een park zitten filosoferen over oud-nomadische gewoonten?
Zie het in toekomst perspectief.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:48 schreef cerreur het volgende:
[..]
Komen ze het binnen 5 minuten brengen? Neen? Dat dacht ik al.
Ohja, ik zit nooit in een 'honk'.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie het in toekomst perspectief.
Is ook een relatief begrip natuurlijk: 'Honk'quote:Op donderdag 21 september 2006 14:50 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ohja, ik zit nooit in een 'honk'.
Ik honk alleen als er vrouwelijk schoon langsparadeert.
Dank jequote:Op donderdag 21 september 2006 14:56 schreef moemoe het volgende:
Pizzakoppo en Nosh op KLB
Pluizenknuffeltje en pizza, nice.
Juist.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het ook niet breed. Ik drink gewoon uit het glas van iemand anders.
De meet ook!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Dit topic wordt steeds blauwer.
Ja, pff, in m'n eentje zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Juist.
En anders ga je maar met een blik Jager bier stiekem op de wc zitten.
I know I will.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |