abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41935404
en vast
*Everything happens for a reason*
pi_41935436
de samensmelting komt eraan
pi_41935453
Achjee...Koen heeft ergens geen zin in
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 18 september 2006 @ 22:38:15 #4
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41935477
kijk, nu komt Douwe goed van pas......

en ik mis die aap
pi_41935493
ja idd... Ik mis Douwe
pi_41935512
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
kijk, nu komt Douwe goed van pas......

en ik mis die aap
Die had toch best wel wat verder kunnen komen denk ik zo. Als ie mentaal wat verstandiger was geweest had ie z'n fysieke minpunten deels kunnen compenseren.

Ik krijg trouwens een beetje de kriebels van Klaar. Misschien is ze oprecht bezorgd om haar 'kuikens' en is ze echt aan het proberen om ene goed leidster te zijn, maar ik krijg het gevoel dat ze haar 'ervaring' wil demonstreren. Een beetje gemaakt leiderschap.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_41935594
Saron wil zelf ook al niet meer, jammer.
Dat is eens wat anders...
pi_41935600
Een Tsunami.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41935632
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef golfer het volgende:
Een Tsunami.
pi_41935660
ach arme Patricia
pi_41935666
Nou dat gaat dan ook weer nergens over.
  maandag 18 september 2006 @ 22:43:26 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41935681
Enkelfractuurtje.
Exit Patricia.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 18 september 2006 @ 22:43:50 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41935693
coole vloedgolf: Patricia uitgeschakeld
pi_41935700
Woei! Interessante trailer voor volgende week...
pi_41935729
Nou het was gewoon een van de saaiste afleveringen allertijden. Wellicht volgende week beter aan de beelden te zien.
  ESF Reporter maandag 18 september 2006 @ 22:44:30 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_41935742
3 weken bezig, 4 mensen eruit, niemand eruit gestemd.
  maandag 18 september 2006 @ 22:44:34 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41935743
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Jesssica het volgende:
ja idd... Ik mis Douwe
ik verwachte 'm al, maar doelde uiteraard op Chico
pi_41935746
Whaha niet te geloven. 3 Afleveringen verder en nog geen kandidaat officieel weggestemd
pi_41935775
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
Dat is wel vrij suf
  maandag 18 september 2006 @ 22:45:24 #20
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41935782
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
ik kwam tot dezelfde conclusie....
dit is echt veruit de meest sneue editie ever
pi_41935800
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef trepper het volgende:
Whaha niet te geloven. 3 Afleveringen verder en nog geen kandidaat officieel weggestemd
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhouden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_41935822
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Woei! Interessante trailer voor volgende week...
mjah... als het net zo'n trailer is als voor de eilandraad van deze keer steld het weinig voor!

"deze eiland raad gaat loopt dat ook anders dan verwacht"

verschrikte blikken

"er wordt niet gestemd"

pi_41935863
Nog altijd niemand weggestemd dus. Jeetje..

Ben benieuwd naar de kampherdeling. Ik vertrouw op Robin.
pi_41935866
heb je net een eilandraad overleeft ga je miepen dat je het niet meer trekt.

zwak tiepje hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_41935896
meestal zat het vuurwerk in het begin van ER, misschien begint het dit jaar na de samensmelting pas leuker te worden
ik vind Klaar & Robin ook geen succes, gaan ze nou nog verder ook?
  maandag 18 september 2006 @ 22:48:13 #26
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_41935899
Beetje jammer die laatste eilandraad. Het is echt een hele vreemde expeditie dit jaar.

Weet iemad trouwens welk nummer je hoorde tijdens het gepsprek tussen Klaar en Saron vlak voor de eilandraad? Volgens mij komt het uit American Beauty.
  maandag 18 september 2006 @ 22:51:25 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41936030
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhouden
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...
en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
  ESF Reporter maandag 18 september 2006 @ 22:53:16 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_41936093
Die wandelende self-made zitzak mag van mij trouwens ook een kokos-opstopping krijgen en wegwezen.
pi_41936282
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef DarkElf het volgende:
heb je net een eilandraad overleeft ga je miepen dat je het niet meer trekt.

zwak tiepje hoor
Inderdaad. Zo wordt het nooit wat.
pi_41936689
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:

[..]

en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
Ach, zorgt weer voor wat emotionele actie in de uitzending .
sig verwijderd door FA
  maandag 18 september 2006 @ 23:30:48 #31
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_41937440
ER: Huilie-editie!
The more debt, the better
pi_41937594
Wel mooi hoe Robin wederom feilloos Bart de huisarts omschreef. Die jongen ging gewoon huilen van de zelfrealisatie die hem als een mokerslag in het gezicht trof. Je weet stiekem eigenlijk al dat je zo bent, je probeert je in te houden, maar je kunt het gewoon niet laten en moet toch bepaalde opmerkingen maken of enthousiast zijn.

En dan wordt je daar weer keihard mee geconfronteerd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_41939057
Ik wordt nu al niet goed van die hele psycho-analyses van Klaar en Robin!
Spoilers!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:02:56 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41943248
Nooit gedacht dat ik het nog zou zeggen, maar ik mis Ryan.
Gisteren zat ik echt te wachten tot hij een keer in beeld zou komen. En dat terwijl ik hem in eerste instantie echt een ongelofelijke lul vond...

Het is maar een vaag seizoen en er zit niet echt tempo in idd.
pi_41943272
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef flyguy het volgende:
ER: Huilie-editie!
idd.. shiiiiiiiit
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
pi_41943274
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wordt nu al niet goed van die hele psycho-analyses van Klaar en Robin!
ik vind dat robin het goed doet! Ik was altijd al fan van robn eigenlijk.
ik ben benieuwd hoe het gaat met de samensmelting en wie waar terecht komt.
wie zal klaar meenemen? de sterksten zoals ik in de trailer zag, en de zwaksten vonden eht nog goed ook. Ik denk dat ze olga, en die boerin zowieso mee neemt. (hoe heet ze ook al weer?)

wie zou robin meenmen? ook de sterkste, dan is het weer eerlijk verdeelt.. 3 zwakke vrouwen en 3 sterke mannen, en andersom. Ik ben heel benieuwd!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41943545
Robin
Vind hem wel erg leuk als shrink. Voor Klaar heb ik ook een hoop waardering. Voor de rest niet echt mensen die eruit springen. Jammer.
Ze hebben ook wel pech dit jaar met 4 kandidaten die eruit moeten wegens ongelukjes of zelf vertrekken.
Nah ja. Hopen dat het nog wat leuker wordt.
pi_41943578
Vind er dit ker eigenlijk weinig aan.. Normaal gesproken kijk ik elke aflevering wel af, maar de afgelopen keren heb ik m ruim voor het einde al afgezet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41943716
Ze hebben nog genoeg eten, je ziet ze de hele tijd eten.

Maar dat verandert hopelijk wel na de samensmeling..
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:16:19 #40
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_41944400
Ik vind die Robin een sneak.
Altijd al gevonden.
Ook z'n eerste expeditie toen ie in dat irritante groepje met Judge en Gio zat.

Nu zit ie twe potentieel zwakke mannetjes op te stoken tegen die dikzak. Die stemming werd gelijk overgenomen door die kleine tatoe. Allemaal door dat gestook van Robin. 't Is een oneerlijk mannetje....
ZED: “Bring out The Gimp”
MAYNARD: “I think The Gimp's asleep”
ZED: “Well, I guess you'll just wake 'em up now, won't you”
pi_41946455
Hmm, ik ben in slaap gevallen Maar zo te horen heb ik niet zoveel gemist dus .
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:20:02 #42
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_41949196
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:16 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind die Robin een sneak.
Altijd al gevonden.
Ook z'n eerste expeditie toen ie in dat irritante groepje met Judge en Gio zat.

Nu zit ie twe potentieel zwakke mannetjes op te stoken tegen die dikzak. Die stemming werd gelijk overgenomen door die kleine tatoe. Allemaal door dat gestook van Robin. 't Is een oneerlijk mannetje....
Helemaal mee eens. Hij manipuleert als de beste, ook in zijn eerdere expeditie. Slap inlullen op zachtaardige types als de danser en de huisarts, die daar wel gevoelig voor zijn. Tegen iedereen de sympathieke, malle psycholoog uithangen, maar achter ieders rug complotjes stoken en vuurtjes oprakelen. Maar hij speelt het wel erg goed en het levert fijn kijkmateriaal op
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:37:04 #43
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41949712
Tja, die opgave van gisteren kan ze natuurlijk niks aan doen, is overmacht. Klaar is tof . En dit is deel 3 .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_41949851
Ik was een fan van dit programma maar wat is dit een slaapverwekkende tv zeg. Jammer maar ik ben bang dat deze expeditie gewoon mislukt is. We zien de deelnemers minutenlang wat keuvelen, afgewisseld door national geographic-beelden van flora en fauna. Waar is de dynamiek gebleven? Er zit geen enkele ontwikkeling of spanning in. En ik vermoed toch dat de beroerde casting van de deelnemers daaraan debet is, ondanks een Olga en een... ja, wie eigenlijk nog meer?
It's not a lie, if you believe
pi_41950097
Ik zie, op een enkele uitzondering na, nog weinig mensen met 'karakter.'
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_41952674
Er is ook weinig kans op intriges en complotten. Elke keer wordt door externe omstandigheden of deelnemers die de eer aan zichzelf houden de stemming verneukt.

Met die hippie er nog in had je nu al vast een Koen gehad die woest een gitaar op de rotsen kabot beukt. Die politieagente en die vuilnisvrouw waren dames met het hart op de tong, die hadden ook vast voor uitbarstingen in het vrouwenkamp gezorgd.

Arme Erns-Paul...
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:43:47 #47
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_41953261
Hahaa
Ja, ik vond het ook wel zielig voor de organisatie.

Hadden ze nu maar mij gekozen :-)
pi_41953786
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
Er is ook weinig kans op intriges en complotten. Elke keer wordt door externe omstandigheden of deelnemers die de eer aan zichzelf houden de stemming verneukt.

Met die hippie er nog in had je nu al vast een Koen gehad die woest een gitaar op de rotsen kabot beukt. Die politieagente en die vuilnisvrouw waren dames met het hart op de tong, die hadden ook vast voor uitbarstingen in het vrouwenkamp gezorgd.

Arme Erns-Paul...
Volgens mij was die dame die gisteren het veld moest ruimen havenarbeidster. Bij de mannan zit er een agent bij.
pi_41953838
Dit soort programma's lopen gewoon te lang. Was gestopt na 2 seizoenen, dan was het een bijna legendarische serie geworden. Nu gaan we net zo lang door tot er geen hond meer kijkt en het van armoede afgeserveert wordt. Bah, dat uitmelken altijd. Net als met Peking Express. Na zoveel seizoenen boeít het toch ook niemand meer gewoon?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_41954409
Slecht seizoen tot nu toe ja. Ik vond dat mens die gister er noodgedwongen uitmoest wel erg irritant, dus dat was wel mooi. Verder is iedereen maar lief en braaf.. Belgen staan erom bekend humorloos en niet spraakmakend te zijn dus daar kan je ook weinig van verwachten. Olga mag winnen van mij, ze komt intelligent en leuk over.
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:34:01 #51
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_41954739
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Slecht seizoen tot nu toe ja. Ik vond dat mens die gister er noodgedwongen uitmoest wel erg irritant, dus dat was wel mooi. Verder is iedereen maar lief en braaf.. Belgen staan erom bekend humorloos en niet spraakmakend te zijn dus daar kan je ook weinig van verwachten. Olga mag winnen van mij, ze komt intelligent en leuk over.
Maar juist irritante mensen maken dit soort series leukl!
pi_41955021
Ja ok, maar zij was stom irritant en niet leuk irritant
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:06:22 #53
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41957099
Grappig, elk seizoen begint hetzelfde ier. Men vindt hetsaai, de vorige keer was het veel leuker enz. Wacht nou gewoon even, straks kennen de kandidaten elkaar beter en vallen de maskertjes af, dan zie je pas echt hoe ze zijn en gaan ze elkaar irriteren. Dan pas krijgen we leuke televisie.

Robin is echt vreselijk aan het roddelen zeg, zo erg dat ik het zelfs vervelend vind en dat terwijl ik wel van wat achterklap houd. Klaar doet het boven mijn verwachting. Ze gaat goed om met de groep en maakt goede keuzes.
Verder moet ik erg lachen om Olga, ze heeft een survivalboek gelezen. Dat moet iedereen toch dan als je op zo'n expeditie gaat. Is Olga daardoor dan zo slim, of zijn de anderen zo stom dat ze het niet hebben gedaan?
Verder zijn er nu nog weinig kandidaten die er uit springen. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk van Linda. De herindeling wordt slim gedaan zo. de beste van het mannenkamp met de zwakkere van het vrouwenkamp en andersom dat kan nog wel leuke taferelen opleveren.
Lekker douchen!
pi_41957262
Ik vind het ook niet echt een bijzonder seizoen tot dusver... het beloofde vooraf spectaculairder te zijn dan het nu is. Voor mij is tekenend dat ik nog vrijwel geen namen van de deelnemers uit mijn hoofd ken, terwijl dat in vorige seizoenen al heel snel gewoon vanzelf ging.
Het is denk ik inderdaad een kwestie van afwachten, zoals sjak zegt.

Bij de mannen vind ik tot dusver Ignazio het meest sympathiek, bij de vrouwen Olga (zoals geloof ik iedereen).
pi_41960374
Nou ik heb zelfs het idee dat Ernst-Paul het een beetje een zeikgroep vindt, zo komt hij over tenminste. Maar inderdaad, ik vind het weinig boeiend en maar een paar leuke mensen erin...
pi_41961316
Ik vind Robin juist zijn werk goed doen als leider. Hij heeft mensen vrij snel in de smiezen. Ook de personen die onder vuur liggen ondersteund hij door ze te vertellen hoe ze het misschien beter aan kunnen gaan pakken. Ik vind hem echt sterk.

Verder is het idd nog niet bijzonder. Vind die mannen eigenlijk maar een paar slappelingen bij elkaar. Die beauty proef zouden ze kwa vasthouden van de balk op hun sloffen moeten winnen eigenlijk. Die vrouwen tonen veel meer wilskracht en piepen ook lang niet zo erg als de mannen.
//geen commentaar...
pi_41973351
Whehe ze jankte als een klein kind 'dont touch it there it hurts '

Arme Ernst-Paul idd, hij baalt enorm. Je ziet hem ook elk jaar wat bitterder en sacherijniger worden, of ligt dat aan mij?

Denk dat ie er hierna mee stopt.
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 04:10:32 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41973367
Expeditie Robinson
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41973748
Je kon wel goed zien dat het productieteam aan beide kanten 6 mensen wilde hebben voor de overgang met het vlot. Ik vraag me af of ze ook met die executieproeven sturen. De ene keer iets dat de vrouwen meer ligt en de andere keer iets wat de mannen meer ligt. Al naar gelang wie, naar mening van de crew, weggestuurd moet worden.

Olga vind ik een hele leuke en aardige vrouw.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_41975065
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef weathergirl het volgende:
Voor mij is tekenend dat ik nog vrijwel geen namen van de deelnemers uit mijn hoofd ken, terwijl dat in vorige seizoenen al heel snel gewoon vanzelf ging.
Ditto hier. Komt overigens ook wel een beetje doordat ze dit keer nog selectiever zijn in wat ze uitzenden. Sommige mensen zijn nog nooit in beeld geweest. Vroeger was het wat gelijkwaardiger qua zendtijd per persoon.

De hoofdreden zal wel zijn dat er dit keer wel heel kleurloze personen tussen zitten. Daar moeten ze echt wat aan doen volgende ER.
pi_41975078
quote:
Arme Ernst-Paul idd, hij baalt enorm. Je ziet hem ook elk jaar wat bitterder en sacherijniger worden, of ligt dat aan mij?
dat vind ik ook, maar volgens mij is dat niet Ernst-Paul als presentator, maar Ernst-Paul als 'ER opperhoofd' die er flink de balen in heeft dat er wederom zoveel afvallers in de eerste week zitten. Ook denk ik dat ze zelf verbaasd zijn dat er zoveel voedsel op de eilanden is aangezien het gebrek aan voedsel in het verleden vaak voor leuke ontwikkelingen zorgde. Okay, met een gebroken enkel is het natuurlijk logisch dat je eruit gaat, maar hij ergert zich denk ik vooral aan de mensen die er zelf uitstappen.
pi_41975356
Wel heel apart dat bij de Belgen er gewoon twee watjes uitgegaan zijn die gewoon niet tegen een beetje honger konden en dat er bij de vrouwen twee vrouwen uitgegaan zijn die lichamelijk gewoon echt niet normaal verder hadden kunnen gaan.

Zijn (Belgische) mannen nou zulke watjes? Of lijkt dat maar zo? Of heeft de programmaleiding bewust van die zwakkelingen uitgekozen aan mannenzijde?
  woensdag 20 september 2006 @ 09:59:02 #63
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_41975532
Denk inderdaad dat Belgische mannen watjes zijn.

En Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen bitches.

Potentieel leuke combi, alleen lukt het helaas dit jaar tot nu toe nog niet.
pi_41976256
Ik vind Robin steeds minder leuk ....
pi_41982637
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:59 schreef TheGimp het volgende:
Denk inderdaad dat Belgische mannen watjes zijn.

En Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen bitches.

Potentieel leuke combi, alleen lukt het helaas dit jaar tot nu toe nog niet.
Volgend seizoen zal het natuurlijk andersom zijn: NL mannen (komplotten!) en belgische vrouwen (labiele popjes àlà Lydia )

Ondanks de kritieken van een aantal van jullie vind ik het nog altijd leuke televisie om naar de kijken
Peking Express daarintegen laat ik dit seizoen schieten, met BN-ers is het gewoon niet zo leuk als met onbekenden

Olga gaat nog ver komen, mits ze later niet het slachtoffer gaat worden van een komplot (na de samensmelting), omdat ze nogal duidelijk overkomt als een sterke kandidaat..
  donderdag 21 september 2006 @ 16:14:12 #66
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_42018008
Peking Express is nu opzich ook best gaaf omdat de reis het door het Leipe India gaat!
pi_42018668
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Rainboww het volgende:
Peking Express daarintegen laat ik dit seizoen schieten, met BN-ers is het gewoon niet zo leuk als met onbekenden
Peking Express kijk ik ook niet meer naar. Volgens mij ben ik PE-moe, het kan me niet meer boeien.
pi_42048699
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat zou wel leuk zijn. Van mij mag die koen er wel uit. En die bert ook wel. Hier speciaal voor alle fans nog paar screenshots.

bron: http://expeditierobinson2006.web-log.nl
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:26:33 #69
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_42051531
Ernst Paul word er niet vrolijker op nee. Expeditie Robinson was een goeie formule die nu tot op het bot word uitgemolken.
Ik mis de tijd van de goeie Expedities, met ruzies om bananen, leiderschap en een zacht bed die niet beslapen wil worden.

En al die zwakke mensen in de expeditie dit jaar, terwijl er een keiharde voorronde is geweest. En dan nóg pikken ze de zwakken eruit.
Heb ook een beetje medelijden met Sharon, ze is zó lelijk en zielig. Kan er niks aan doen, maar heb gewoon medelijden met haar.

Jammer..
People who annoy you:
N_GGERS
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 september 2006 @ 18:35:36 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_42053185
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik vind Robin steeds minder leuk ....
Die was in de vorige serie waar in ie zat op het eind al niet meer leuk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2006 @ 17:37:44 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_42117076
Vanavond hopelijk een keertje vuurwerk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 september 2006 @ 21:18:01 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42122484
Kan iemand inschatten of BB uit gaat lopen?
Dan kan ik nog even gaan douchen.
  maandag 25 september 2006 @ 21:18:51 #73
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42122538
Je hebt nog 12 minuten BE, dat red je makkelijk
Lekker douchen!
pi_42122543
Lijkt me wel
pi_42122546
daar zijn we weer
  maandag 25 september 2006 @ 21:20:04 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42122605
*weg rent.
pi_42122768
Ik heb eens de usa variant van ER gekeken. afgelopen week. Dat is andere koek dan deze softies.
pi_42122962

BB is nu al afgelopen
pi_42122977
BEGONNEN!!!!
pi_42123029
even de voorstukjes uitzitten ik hoop alleeen de hoogtepunten zijn we zo klaar
pi_42123048
Joh, niet zo hard roepen.. het is maar voorstuk!
pi_42123146
Was net wat te laat, Saron ook naar huis?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_42123149
Weer een opgevert .
sig verwijderd door FA
pi_42123162
Jemig alweer een vrijwillige exit.

Volgende keer maar eens een boete van minimaal 5.000 euro bij een vrijwillige exit.
Tenzij het om medische redenen is, die door een arts bepaald worden.
  maandag 25 september 2006 @ 21:32:54 #85
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42123163
ja hoor, weer een opgever...
behalve de fysieke test hebben ze dit jaar bij de screening kennelijk ook d psychologische test geskipt

pi_42123198
Waarom wilde ze weg?
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_42123199
Aiaiai degene die de selectie gedaan heeft mogen ze wel ontslaan.
  maandag 25 september 2006 @ 21:34:40 #88
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42123204
ook een beetje jammer dat dat "instorten" achter de schermen was...
  maandag 25 september 2006 @ 21:35:06 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42123217
*present...

Idioot grote spin gooide roet in het eten. Ik de douche uit, stinkie erin om dat ding te verwijderen enzo.
pi_42123235
Klaar is wel erg slim bezig
  maandag 25 september 2006 @ 21:36:14 #91
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42123237
Klaar krijgt het elke keer voor elkaar
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 september 2006 @ 21:36:58 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42123257
de zoveelste die opgeeft
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42123266
Zo, pak aan Koen! Robin is tenminste eerlijk .
sig verwijderd door FA
  maandag 25 september 2006 @ 21:37:45 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42123282
ho wacht. saron er al uit?
  maandag 25 september 2006 @ 21:38:50 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42123321
Wat loopt die Klaar akelig achterbaks te manipuleren.

Robin zegt in ieder geval wel eerlijk waarom.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42123332
Robin en Klaar, prima keuze.
Hoe zal de combi uit gaan pakken.
pi_42123362
Klaar

Met een lulverhaal de bijl meenemen
pi_42123389
Klaar: "Precies de zwakste schakels blijven achter, en ze zijn er blij mee.
Af en toe heb je wind mee!"
pi_42123421
wat een lekker wijf die klaar(niet lichamelijk)
  maandag 25 september 2006 @ 21:44:57 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42123437
eindelijk een beetje actie & mot vandaag
pi_42123443
Weer een faler, tering
pi_42123464
"Dat teringwijf heeft alles meegenomen" !
pi_42123483
Inderdaad er lijkt wat leven in te komen.
pi_42123520
'k snap niet dat sommigen deze serie saai vinden. Ik geniet .. voorgaande expedities konden de eilandraden me niet snel genoeg komen. ( elke week hopen dat Lydia eruit gestemd zou worden)

Dit jaar hou je vrij snel een kleine groep over. Psychologie op en top.
pi_42123554
Er begint leven in te komen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_42123557
werner zal robin missen koen wil naar de vrouwen en robin als de reddende zorro een goede vertegenwooriging van het mannelijk geslacht.
ben benieuw waar de eerste tieten te zien zijn(niet die van Koen)
  maandag 25 september 2006 @ 21:55:09 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42123856
dat vlot van die vrouwen
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2006 @ 21:57:06 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_42123956
Klaar

Trouwste user 2022 maandag 25 september 2006 @ 21:57:53 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_42123992
Alles geven voor een telefoontje. Ik zou rustig aan hebben gedaan en de spullen droog over brengen.

maandag 25 september 2006 @ 21:58:27 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124015
ze zitten nog geen twee weken op dat eiland en ze geven alles voor zo'n stom telefoontje
waarom niet rustig peddelen en energie sparen voor die proef... fuck dat telefoontje
  maandag 25 september 2006 @ 21:58:54 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124034
tong80
pi_42124052
DIe ene knakker inhaleerde de rook van die vuurpijl, wat een mafkees.
pi_42124394
we gaan weer een stuk gejank krijgen ik blijf maar even hier zitten kan in ieder geval intresanter zijn
pi_42124404
Dat naar huis bellen is altijd zo een afknapper.
Hopelijk komen er geen familieleden langs.
pi_42124463
scheetie
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2006 @ 22:07:31 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_42124494
Robin zit op het eiland terwijl ie een dochter heeft van een paar maanden. Die venjt spoort niet. Daar kan ik met m'n kop niet bij. Wat een randdeboel.l Dat mensen nog inj die Mega egotripper trappen.

pi_42124495
Hehehe wa hebben de hollanders gedaan met voetballen
pi_42124500
Bleergh jankpartij na twee weken je vrouw niet gezien te hebben..
pi_42124506
Poppemientje
  maandag 25 september 2006 @ 22:07:52 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124512
pfffffffffffffffffff en
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2006 @ 22:08:11 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_42124526
Hoe is het poepeke ik heb een nichtje van 3 jaar die ik geen week kan missen. Wat bezielt die mensen

maandag 25 september 2006 @ 22:08:35 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124548
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef trepper het volgende:
Hehehe wa hebben de hollanders gedaan met voetballen
dat was de enige goeie opmerking ja
pi_42124561
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef cora4034 het volgende:
Poppemientje
snoezepoezeke
pi_42124571
Jezus, hoe overdreven idd. Ik zou denk ik ook gewoon over sport gaan ouwehoeren .
sig verwijderd door FA
  maandag 25 september 2006 @ 22:09:29 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124591
wat heeft Olga nou voor tattoo in d'r nek??
  maandag 25 september 2006 @ 22:10:31 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124633
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, hoe overdreven idd. Ik zou denk ik ook gewoon over sport gaan ouwehoeren .
ik zou zeggen "wie ligt eruit bij Peking Expres" of iets vergelijkbaars
  maandag 25 september 2006 @ 22:11:59 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42124694
Hoe zou Pelikaan smeken?

Wat loopt die Koen zich trouwens bij de meiden uit te sloven.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 september 2006 @ 22:13:00 #128
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124746
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef golfer het volgende:
Hoe zou Pelikaan smeken?
als kip..... gok ik
pi_42124907
fuck man waar is onze douwe
pi_42124912
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk, trwijl ik hier zit en niet daar, dat ik helemaal geen behoefte zou hebben om te bellen.
pi_42124961
Olga is the best
  maandag 25 september 2006 @ 22:18:14 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42124977
wel een tricky proef dit, ik denk dat ze bij de productie gewoon alle eilandraden willen skippen ofzo, want dit vraagt om blessures
pi_42125020
nog even 40 minuten reclame en dan de antie climax
pi_42125036
Ignacio
  maandag 25 september 2006 @ 22:19:40 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42125038
In your face Klaar!
  maandag 25 september 2006 @ 22:19:45 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42125042
Klaar zag de bui al hangen en drukte zichzelf bij die proef.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 september 2006 @ 22:20:43 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42125079
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ignacio
dwerg
pi_42125105
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef golfer het volgende:

Wat loopt die Koen zich trouwens bij de meiden uit te sloven.
Haha ja idd
pi_42125152
volgens mij is het weer een flauwe eilandraad sharon is er toch uit volgens de telling hoeft er dus wederom niemand uit
  maandag 25 september 2006 @ 22:24:18 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42125236
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef partijman het volgende:
Olga is the best

Poef.....gone! ©golfer
pi_42125247
Pff, waarom denkt niemand eraan met wie je in de meerderheid wil zijn op het andere eiland? waarom zijn er nog geen complotten gesmeedt tussen de Robin en Klaar gagns?
En waarom dacht niemand er aan om juist niets mee te nemen naar het andere eiland, dan zijn ze veel sneller.

Wat zijn onze landgenoten en buren toch een mietjes, ik ben blij dat het nog zoiets als Survivor bestaat! Maar toch blijf ik kijken...
Spoilers!
pi_42125263
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Robin zit op het eiland terwijl ie een dochter heeft van een paar maanden. Die venjt spoort niet. Daar kan ik met m'n kop niet bij. Wat een randdeboel.l Dat mensen nog inj die Mega egotripper trappen.

En toch vind ik hm leuk.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 september 2006 @ 22:25:50 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42125300
die reclame is eindelijk afgelopen
  maandag 25 september 2006 @ 22:31:24 #144
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42125543
doe maar één van de mannen weg
pi_42125612
Olga blijft .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42125662
Die michelle heeft ook memmen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_42125665
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef RayMania het volgende:
Olga blijft .
uiteraard
  maandag 25 september 2006 @ 22:34:50 #148
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42125705
hihi spullen terugjatten
pi_42125716
Whaha, terug gaan naar het oude kamp om de bijl en nog andere dingen op te halen
pi_42125718
Haha Kamp noord gaat z'n spullen opeisen
  maandag 25 september 2006 @ 22:39:16 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42125901
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef trepper het volgende:
Strakke aktie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42125903
Echt een actie voor kamp Noord.
pi_42125958
we sturen de belgen vooruit
pi_42126097
Hele leuke en unieke actie van kamp noord. Gaat het dan eindelijk nog leuk worden dit seizoen. Ik vond deze aflevering al een stuk beter.
pi_42127112
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die michelle heeft ook memmen
Dat kun je wel zeggen zeg , helaas is ze eruit.
sig verwijderd door FA
  Donald Duck held maandag 25 september 2006 @ 23:08:15 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42127145
maar algemeen zijn ze wel zwak. 5 uitvallers toch al hoorde ik ernstpaul zeggen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42128170
wat is die Klaar een uberbitch zeg.
Ik ken haar niet uit "haar" expeditie maar wat ik hier zie bevalt me niks.
Jammer dat ze er niet uit gestemd kan worden.
pi_42128656
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.
  Donald Duck held maandag 25 september 2006 @ 23:47:21 #159
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42128704
klaar is gewoon keigaaf
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 september 2006 @ 00:12:44 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_42129488
Fan van Klaar is

pi_42129525
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
De vorige keer zat ze de gehele uitzending in de mangrove.
pi_42129931
wanneer rotten Robin & Klaar nou eens op
pi_42130312
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
Fan van Klaar is

Same here

Klaar
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_42132865
Klaar zwakjes hoor. Die studente verneukte die hele proef, gaat ze wat verzinnen tegen die huisarts. Triestttttttttttttttttttttt.

Vet die pelikaan. Hopelijk chopt die italiaan volgende keer Klaar de pan in met dr pleureskop! Jat ze een bijl, gebruikt ze em nieteens in t bos. En dan nog zoenen. Vuile JUDAS.

[ Bericht 7% gewijzigd door oldschoolf00l op 26-09-2006 05:55:20 ]
Allah u akbar
pi_42133024
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
  ESF Reporter dinsdag 26 september 2006 @ 07:50:46 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_42133168
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef trepper het volgende:

[..]

Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.
Ja, ze heeft nog steeds niet stiekum aan de dode vissen van de tegenstander zitten knagen om hun eten te verpesten.
pi_42133569
Ik heb echt ongelofelijk de schurft aan die Klaar zeg. Gatverdamme wat een naar mens. Met haar semi intellecuele gedrag de hele tijd. Ze gedraagt zich alsof ze de koningin van het eiland is. Daarnaast doet ze ook nog eens heel denigrerend over anderen. Net alsof zij alle wijsheid heeft en de rest een stel domme schapen zijn.

Daarnaast is ze ook nog eens ontzettend egoistisch en een mislukte amateur psycholoog. Ze vergeet alleen wel dat zij degene is die de andere 2 dames op scherp heeft gezet met haar gedrag en het opeisen van de bijl en mango's. En dan op de eilandraad zo schijnheilig gaan praten van "Ja, ze zullen nu vast een hekel aan me hebben, het is ook zo erg met mij op een eiland." Bah bah bah
//geen commentaar...
pi_42133604
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:45 schreef marbe het volgende:

[..]

Same here

Klaar
Ik was al fan van klaar in haar expeditie. .
pi_42133633
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:34 schreef josja het volgende:
Waarom wilde ze weg?
Ze had haar grenzen al bereikt en voelde zich niet goed in de groep.
pi_42133709
Wat een zeikies zitten er in deze ER.

Ze hebben gigantisch veel eten en dan gaat er iemand opgeven omdat hij honger heeft.
En dan die Saron damn wat een zeikwijf *kots*.
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb eens de usa variant van ER gekeken. afgelopen week. Dat is andere koek dan deze softies.
http://www.cbs.com/primetime/survivor13/

Ben zelf een groot ER fan maar vind survivor toch een stuk leuker.
Zeker hoe ze survivor deze keer hebben opgezet vind ik wel wat hebben. ( Verdeling op Ras )
pi_42134254
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
Viel me ook al op ja, geen gesprek met EP
pi_42134450
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
Fan van Klaar is

Tong, waar blijft je Klaar-topic?

pi_42134506
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Ik denk het niet. Het is nu Talpa die de regie voert. Waarschijnlijk boeit het Talpa niet om eindgesprekjes te houden.

Van ondertitelen hebben ze ook geen kaas gegeten
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:03:45 #174
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_42136059
Nu snap ik waarom ze Belgische mannen en Nederlandse vrouwen hebben.
De expeditie was tijdens het WK. Belgie deed niet mee aan het WK dus Belgische mannen hadden niets voor om thuis te blijven. Nederland deed wel mee aan het WK dus was er geen Nederlandse man die mee wou doen :-)
pi_42137170
Jammer dat Michelle weg is.
Voor mij een goede #2 na Olga.
De rest vind ik maar mietjes.
pi_42137839
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Het is nu Talpa die de regie voert. Waarschijnlijk boeit het Talpa niet om eindgesprekjes te houden.

Van ondertitelen hebben ze ook geen kaas gegeten
We zagen na de eliminatieproef ook al geen beelden van het eiland van Klaar. Daar zou dus, als het goed is, een en ander besproken moeten worden over wie er uit moet.
Guess not, de vrouwen zijn niet eens zo slim geweest om een complot tegen de mannen te smeden van 4 tegen 3. Sterker nog, Michelle kreeg 4 stemmen. Klaar stemde niet op haar, dan blijven Bernadette en Olga over. Ik mag hopen dat dat volgende week nog een rel wordt.
Spoilers!
pi_42139721
quote:
Hopelijk met Piratenvlag op het vlot. Maar is het niet verboden (tegen de spelregels) om het andere kamp te bezoeken ?
pi_42140195
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We zagen na de eliminatieproef ook al geen beelden van het eiland van Klaar. Daar zou dus, als het goed is, een en ander besproken moeten worden over wie er uit moet.
Guess not, de vrouwen zijn niet eens zo slim geweest om een complot tegen de mannen te smeden van 4 tegen 3. Sterker nog, Michelle kreeg 4 stemmen. Klaar stemde niet op haar, dan blijven Bernadette en Olga over. Ik mag hopen dat dat volgende week nog een rel wordt.
Olga stemde op Michelle. Je zag dat ze een lange naam opschreef. Dat kon dus geen Bert zijn.
pi_42140709
Die Klaar...janken over Bert 'veel woorden, maar nog geen daden', en zelf al twee eliminatieproeven aan de kant gebleven. En dan als kampleidster Bert nomineren, terwijl daar blijkbaar maar één kampgenoot het mee eens is. Lekkere leiderspositie. Bij die eilandraad was het inderdaad erg treurig. Alsof die twee achtergebleven dames geen reden hebben om die rimpelkous zwart te maken. Die achterblijvers mogen zich gelukkig prijzen. Zij kregen namelijk alle sterke mannen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:16:14 #180
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42140799
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef Fargo het volgende:
en zelf al twee eliminatieproeven aan de kant gebleven.
Lijkt me niet meer dan logisch, tenslotte is het niet 'haar' expeditie maar is ze slechts een soort van buitenstaandster, wanneer er dan één iemand niet mee moet doen neemt zij die taak op zich.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_42140856
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef BVO het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan logisch, tenslotte is het niet 'haar' expeditie maar is ze slechts een soort van buitenstaandster, wanneer er dan één iemand niet mee moet doen neemt zij die taak op zich.
Ze is toch kampleidster? Tijdens de dagelijkse beslommeringen neemt ze toch ook het voortouw en deelt ze orders uit? Als het 'haar' expeditie niet is, zodat ze lekker constant aan de kant kan blijven, wat is dan het nut van Klaar? Zet mij er dan weg, want ik blijf ook wel vrolijk langs de kant staan, hoor
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:23:35 #182
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_42140984
Klaar is een typische Nederlandse Bitch!
Je zou er maar mee getouwd zijn.......
pi_42143132
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Olga stemde op Michelle. Je zag dat ze een lange naam opschreef. Dat kon dus geen Bert zijn.
Twee stemmen op Bert, toch? Dus dat zijn Klaar en Michelle die allebei op Bert gestemd hebben. Michelle zal in ieder geval zeker niet op zichzelf gestemd hebben.

Of had Bert toch 3 stemmen?
pi_42144443
Nee, 2 om 5. Dus dat klopt...
pi_42188310
Topic is hartstikke dood.
Vergeleken met 3 jaar geleden geeft niemand meer ene ruk om ER. Om van een fotofuk-topic maar te zwijgen. ER-moe. Jammer maar begrijpelijk.
Allah u akbar
pi_42191002
Ik ben het juist nog lang niet moe. Kijk er elke maandagavond weer naar uit!
pi_42193220
Nou ernaar uitkijken wil ik ook niet zeggen, maar tis niet een top seizoen. Zeker door de vele opgevers. Bedoel vorig jaar was gewoon top, met klaar en john , heerlijk was dat toen. Lekker ergeren voor de buis.
pi_42238820
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ernaar uitkijken wil ik ook niet zeggen, maar tis niet een top seizoen. Zeker door de vele opgevers. Bedoel vorig jaar was gewoon top, met klaar en john , heerlijk was dat toen. Lekker ergeren voor de buis.
Vorig jaar vond ik juist vreselijk. Ergste ER ooit, met die afgrijselijke Belgische kindjes die toen Esther in de steek lieten. De Belgen stemden ook alle Nederlanders eruit, de Nederlanders waren heel naief en stemden ongeacht de nationaliteit. Door die achterbaksheid van de Belgen vorig jaar vond ik het niet om aan te zien.
pi_42247012
Mjaa dat van Esther vond ik echt een hele laffe streek! Lekker met z'n allen tegen 1, achterbaks!

Ik vind Klaar ontzettend meevallen in vergelijking met de eerste keer. Toen zei iemand in mijnomgeving heel treffend: 'Ik ben er Klaar mee' haha
pi_42252846
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:48 schreef JustMeLizz het volgende:
Mjaa dat van Esther vond ik echt een hele laffe streek! Lekker met z'n allen tegen 1, achterbaks!

Ik vind Klaar ontzettend meevallen in vergelijking met de eerste keer. Toen zei iemand in mijnomgeving heel treffend: 'Ik ben er Klaar mee' haha
Klaar was en blijft een labiele teef.
Allah u akbar
pi_42254704
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Vorig jaar vond ik juist vreselijk. Ergste ER ooit, met die afgrijselijke Belgische kindjes die toen Esther in de steek lieten. De Belgen stemden ook alle Nederlanders eruit, de Nederlanders waren heel naief en stemden ongeacht de nationaliteit. Door die achterbaksheid van de Belgen vorig jaar vond ik het niet om aan te zien.
Dat was juist super om naar te kijken. Toen ging het hard met deze topic reeks

Geloof me , irritatie is goed
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 20:10:58 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_42264430
Precies irriteren is heerlijk

Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2006 @ 17:34:17 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_42314602
Vanavond weer ergeren.

pi_42315362
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer ergeren.

Aan wie dan?
  Trouwste user 2022 maandag 2 oktober 2006 @ 18:23:00 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_42315679
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Aan wie dan?
Ken de namen niet uit m'n hoofd. Maar Robin doet z'n best om van het voetstuk te vallen.

Moderator / Redactie Sport maandag 2 oktober 2006 @ 18:25:21 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42315738
en ze gaan hun spullen terug halen volgens mij
pi_42318274
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef borisz het volgende:
en ze gaan hun spullen terug halen volgens mij
Jaaaaaaaaaa, dat is vanavond!!!! Ik zit er alweer klaar voor...

Heerlijk ergeren aan die bejaarde Klaar. Wat een stom wijf. Ik wens haar iets heel ergs toe, maar wil scanman niet opnieuw tegen me in het harnas jagen
pi_42319505
ja we zitten er weer klaar voor.
nog even csi afkijken
pi_42319548
Kut zooi , de livestream op talpa is zwart....das niet goed

edit

nou niet meer maar hapert wel zeg
pi_42319764
begonnen
pi_42319851
het blijft haperen.....ik kijk morgen wel de herhaling op talpa....
pi_42319880
Bert krijgt op zijn flikker
pi_42319938
Olga
pi_42319955
Wat is die Klaar een ranzig figuur zeg... Wat is die uitslag in d'r gezicht?
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:43:47 #205
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42319988
Olga for president

en ze kunnen die bijl toch ook gewoon terugvragen, nu bij die proef.... spaart een hoop energie!
pi_42320020
Jatten bij 't andere kamp.

maandag 2 oktober 2006 @ 21:46:33 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42320036
Productie grijpt in en voorkomt die strooptocht om de bijl terug te halen en maakt er gewoon een prijs van bij de proef: het andere kamp leegroven.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 oktober 2006 @ 21:47:01 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42320047
lekker roven
pi_42320052
jezus wat gaar, denk je dat je iets leuks en tofs krijgt te zien, dat een kamp op rooftocht gaat met hun vlot en dan kan je het nu gewoon winnen bij de proef.

ER wordt wel saai gehouden zo.
pi_42320073
robin en 4 rovers
pi_42320089
Modder en Olga
pi_42320092
ohh, Olga knijpt d'r tieten uit

Hele slimme manier om dit te winnen: Werner trekt zijn zwembroek uit met megalange pijpen, maakt een knoop in de pijpen en voila, je hebt een soort emmer. En hopen maar dat ie er nog een onderbroek onder heeft
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:51:26 #213
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_42320130
wie maakt de caps!! dat is de grote vraag!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_42320164
dat zag er niet verkeerd uit
pi_42320222
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
jezus wat gaar, denk je dat je iets leuks en tofs krijgt te zien, dat een kamp op rooftocht gaat met hun vlot en dan kan je het nu gewoon winnen bij de proef.

ER wordt wel saai gehouden zo.
My thoughts exactly...
pi_42320260
pinas neemt de bijllen mee in z,n rug
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:57:16 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42320277
Mooi Ignacio kan z'n wraak nemen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:58:07 #218
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42320306
zal me 'n gezellige samensmelting worden straks
pi_42320345
Vuur uitpissen.
pi_42320391
Zag je Klaar zwaaien
pi_42320460
Ja, het ligt echt aan de mannen

Zij zijn de enige twee die er juist niks aan kunnen doen dat het andere kamp zo'n hekel aan dit kamp heeft. Behalve die hangmat-lover...
pi_42320570
werner is the best, wat een kerel, een echte killer mentaliteit.
met zulke mannen winnen we de oorlog best wel
Die hadden de belgen in 1848 moeten hebbeb dan was limburg ook nog belgie geweest
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:08:46 #223
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42320576
Oh mijn god, wat is die Belgische rat weer een sneu bezig. Zijn vieze vettige klauwen weet hij handig te gebruiken om alles leeg te halen.

Maar wat is hetgeen dat me echt tegenstaat. Die ongelofelijke bosmongool genaamd Robin. Mijn god, meneer kon zich niet inhouden om schande te spreken over het gedrag van anderen, hoe onsportief, hoe gruwelijk benadeeld ze wel niet waren zonder die ene bijl. En wat blijkt, de hebberige aap moet en zal de tegenstander zo goed als kapot maken. Hij gloeit als een zwangere vrouw, kirrt als een baby als hij zich beseft dat hij zijn tegenstander zo goed als kreupel geschopt heeft.

Al die waarden en normen, al dat gezever over fair play blijkt nu niets meer te zijn dan mongoloide hypocriete stront die uit zijn lelijke smoel komt gedropen.

Ben maar blij met jezelf Robin, de psycholoog die zijn eigen gebazel en gewauwel in de lucht slaat als hij er zelf voordeel van kan hebben. Principes kent de vieze trol niet, hij kent alleen het zielige kleinzerige gedrag van een achtergesteld kind dat op z'n kop is gevallen toen de fontanellen nog niet dichtgegroeid waren.

En hoeveel afleveringen hebben we er nu eigenlijk opzitten? Ik kan me nog steeds niet alle namen voor de geest halen. Het is meer een Klaar en Robin show, met een drietal vaste side-kicks, en de rest is gewoon opvulling. Ik mis bij veel kandidaten een persoonlijkheid, de reden is vooral omdat ze ondergesneeuwd raken door de zogenaamde leiders. Wat je van de kandidaten ziet is minimaal en van weinig inhoud. Best jammer. Slecht geknipte show.

Als ik het leeggeroofde kamp was, dan had ik het simpel gesteld, als gehele groep aankondigen dan jullie opstappen, dat zijn te veel spelers om te negeren, en daarmee zou de spelleiding zich wel degelijk moeten schikken naar hun wensen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:09:45 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42320605
en ook vandaag lukt het me maar half om mijn aandacht erbij te houden
zal het deze editie zijn of ben ik eigenlijk gewoon Robinson-moe? ik vrees het laatste
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:14:01 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42320732
Jammer dat Olga omringt is door een stelletje slapjanussen.
Zo winnen ze nooit een proef.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42320735
Met deze losing streak zou volgende week de samensmelting wel al komen.
pi_42320738
Ja wie zal er nu moeten verdwijnen
Het zal wel een belg zijn denk ik
Bertje brave Bertje is een jokkebrok.
pi_42320784
Drie keer raden wie eruit gaat
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:15:24 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42320790
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Als ik het leeggeroofde kamp was, dan had ik het simpel gesteld, als gehele groep aankondigen dan jullie opstappen, dat zijn te veel spelers om te negeren, en daarmee zou de spelleiding zich wel degelijk moeten schikken naar hun wensen.
wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)... al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!

Daarnaast hadden ze zelf precies hetzelfde gedaan, that's the game...
pi_42320809
Er wordt gewoon enorm slecht geedit dit keer. Normaal had je nu al lang van elke kandidaat een goed beeld gehad. Iedereen was wel aan bod gekomen met sterke punten en zwakke punten, maar nu is het echt huilen met de pet op. Ik ken sommigen nog steeds amper...
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:16:48 #231
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42320842
Het ligt aan de editie, er zit maar 1 sympathieke speler in en dat is Olga, degene die niemand zag als serieuze speler aan het begin van het spel. De rest valt gewoon tegen, het is een vormloze slappe hap, met voornamelijk spelers waar je maar geen oprechte sympathie voor op kunt wekken.

Of wil iemand beweren dat die getatoeerde bosmongool een sympathiek figuur is? Dat is het soort aggresieve figuur dat je met alle liefde van de wereld ziet wegrotten in een cel omdat meneer weer eens zijn impulsieve neigingen niet kon onderdrukken na een biertje te veel of een heftige voetbalwedstrijd.

of Klaar en Robin, die constant aan ons worden opgedrongen als zijnde experts en leiders, terwijl ze eigenlijk niets toevoegen aan de ervaring, en eigenlijk alleen maar de ontwikkeling van de andere spelers tegenhouden en opslurpen, want het spel schikt zich nu naar hun wensen en inzicht, en dat stoort.
I'm hungry!
pi_42320847
Wat een waardeloze casting dit keer. Naar mijn mening maar 3 echt goeie kandidaten en dat zijn Lenny, Ignace en Olga. De rest is echt veel te slap of gewoonweg oninteressant.
pi_42320881
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef Knipoogje het volgende:
Er wordt gewoon enorm slecht geedit dit keer. Normaal had je nu al lang van elke kandidaat een goed beeld gehad. Iedereen was wel aan bod gekomen met sterke punten en zwakke punten, maar nu is het echt huilen met de pet op. Ik ken sommigen nog steeds amper...
Ach, misschien is dat meer je herinnering, want bij de samensmelting leer je de kandidaten pas echt een beetje kennen.

Trouwens, even een reclame-irritatie tussendoor: waarom staat 'toppertje' in hemelsnaam op de cd 'de beste hollandse hits ooit'?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:20:37 #234
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42320957
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)...
Ze hebben nog geen zak gewonnen, dat ze sukkels zijn is al een feit dat ze zelf zo goed als erkennen. Waarom geen profijt halen uit hetgeen je al weet?
quote:
al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!
En na de samensmelting worden ze er allemaal een voor een uitgestemd, aangezien het sterkste kamp een sterker gevoel van eenheid heeft dan het andere kamp. De samensmelting halen is uitstel van het onvermijdelijke, misschien dat twee spelers het nog kunnen redden tijdens de samensmelting, en dan ben ik uitermate optimistisch over hun kansen.

Nee de samensmelting betekent een slachting.
I'm hungry!
pi_42320963
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.

Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
pi_42321040
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
en ook vandaag lukt het me maar half om mijn aandacht erbij te houden
zal het deze editie zijn of ben ik eigenlijk gewoon Robinson-moe? ik vrees het laatste
deze editie is echt beneden alle peil
pi_42321060
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.

Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
Zeker .
sig verwijderd door FA
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:23:35 #238
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321068
doei Bertje Belg... Belgje Bert...
I'm hungry!
pi_42321077
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:

Idd je hebt gelijk, Bernadette was ik ook vergeten. Dit seizoen kan weer is door een vrouw gewonnen worden en dan gok ik op Olga of Bernadette.
pi_42321139
De fout is gemaakt bij de eerste samensmelting.. Robin die drie mannen mee mocht nemen was veel te veel. Dat krachtsverlies kon Klaar met haar drie vrouwen nooit goedmaken.
pi_42321238
Klaar, kijk anders zelf even hoe je over het strand waggelt...
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:28:33 #242
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321248
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:22 schreef Wup het volgende:
deze editie is echt beneden alle peil
dank (en hoi)
maar help me eens: waarom kijk ik dan??
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:32:23 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321367
Klaar en Robin vallen bij de samensmelting sowieso af?! mooi....
pi_42321388
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
dank (en hoi)
maar help me eens: waarom kijk ik dan??
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naam
uit gewoonte dus denk ik.....
[mja hoi hoi]
pi_42321394
Hoef ik niet meer tegen die grafkop aan te kijken..
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:34:34 #246
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321433
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Fargo het volgende:
Hoef ik niet meer tegen die grafkop aan te kijken..
Welke van de twee?
I'm hungry!
pi_42321459
Waarom vinden ze haakjes achterhouden allemaal oneerlijk en zijn ze in een oogwenk vergeten dat ze zelf twee bijlen naar dit kamp hebben geloodst for no reason?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:35:25 #248
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321463
of bedoel je Werner... die eruit ziet als een lijk... en dat bedoel ik LETTERLIJK
I'm hungry!
pi_42321530
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
of bedoel je Werner... die eruit ziet als een lijk... en dat bedoel ik LETTERLIJK
Nou, Klaar spant de kroon wat mij betreft.

Maar ze komt nog terug blijkbaar
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:40:21 #250
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321621
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Wup het volgende:
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naam
uit gewoonte dus denk ik.....
ik kijk in ieder geval niet meer als 'n paar jaar terug: telefoon uit en in volle concentratie voor de tv...
de laatste jaren is het meer in combinatie met tal van andere bezigheden (waaronder natuurlijk fok), waardoor opletten sowieso minder lukken wil

een misschien is het ook omdat de tijd van de Grote Favorieten al een paar edities voorbij is, de laatste jaren kan het me eigenlijk weinig schelen wie er wint...
pi_42321674
tattoo belg gaat een blok vormenhet wordt een creepie.
in het verleden zijn dit soort acties afgestraft.
Ben benieuwt of dit weer gebeurt
volgende week maar weer kijken.
pi_42321697
Ik zie Olga trouwens wel sneuvelen in het samensmeltings-soap-geweld.
pi_42321721
als Olga de linale haalt wint degene met de grootste tieten
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:10:49 #254
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_42327274
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Oh mijn god, wat is die Belgische rat weer een sneu bezig. Zijn vieze vettige klauwen weet hij handig te gebruiken om alles leeg te halen.

Maar wat is hetgeen dat me echt tegenstaat. Die ongelofelijke bosmongool genaamd Robin. Mijn god, meneer kon zich niet inhouden om schande te spreken over het gedrag van anderen, hoe onsportief, hoe gruwelijk benadeeld ze wel niet waren zonder die ene bijl. En wat blijkt, de hebberige aap moet en zal de tegenstander zo goed als kapot maken. Hij gloeit als een zwangere vrouw, kirrt als een baby als hij zich beseft dat hij zijn tegenstander zo goed als kreupel geschopt heeft.

Al die waarden en normen, al dat gezever over fair play blijkt nu niets meer te zijn dan mongoloide hypocriete stront die uit zijn lelijke smoel komt gedropen.

Ben maar blij met jezelf Robin, de psycholoog die zijn eigen gebazel en gewauwel in de lucht slaat als hij er zelf voordeel van kan hebben. Principes kent de vieze trol niet, hij kent alleen het zielige kleinzerige gedrag van een achtergesteld kind dat op z'n kop is gevallen toen de fontanellen nog niet dichtgegroeid waren.

En hoeveel afleveringen hebben we er nu eigenlijk opzitten? Ik kan me nog steeds niet alle namen voor de geest halen. Het is meer een Klaar en Robin show, met een drietal vaste side-kicks, en de rest is gewoon opvulling. Ik mis bij veel kandidaten een persoonlijkheid, de reden is vooral omdat ze ondergesneeuwd raken door de zogenaamde leiders. Wat je van de kandidaten ziet is minimaal en van weinig inhoud. Best jammer. Slecht geknipte show.

Cairon, ik had het niet beter kunnen zeggen. Snapte tijdens Robin´s jaar al niet waarom iedereen zo met hem dweepte. Vond hem bloedirritant omdat hij toen ook al de malle lieve zweverige psycholoog uithing, maar achter ieders rug mensen veroordeelde en uitsloot op basis van een karaktertrekje of iets dat zou zijn voorgevallen dat hij via via gehoord had. Hoe hij op het einde met die luie Judge en die psychopaat Gio tegen Ryan bezig was was te sneu voor woorden. En dan die derderangs analyses van hem. Die gast bevestigt maar weer eens waarom ik (in het algemeen) met een grote boog om psychologen heenloop. Gelukkig tieft die mongool volgende week op
pi_42328358
Ik denk dat sommige mensen een keer moeten leren om koffie te drinken. Dit aangezien ik niet snap dat jullie mensen niet hebben leren kennen, ik vind het namelijk aanzienlijk duidelijk hoe de mensen zijn. Het is dat geef ik toe dat er niet gigantisch veel mensen zijn met zeer diepe gevoelens, maar het is geen drama serie het is overleven. Hierbij is het sociale aspect belangrijk maar vind dat je daar genoeg van ziet.

Ik wil ook inhaken op het roven, ik vind het een beetje extreem en voor sommige dingen nutteloos maarja dan moet je ook geen bijl meenemen, ik bedoel je kan toch niet 2 bomen hakken? dat was het toch?
En als de pad zegt dat hij het ook had gedaan, tja wat valt er dan nog te verwijten?
pi_42328826
Volgende week de samensmelting, waar Klaar en Robin het 'feestmaal' voor moeten voorbereiden ?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:15:52 #257
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_42333150
Leuke afleveringen tot nu toe. Ik vind Ignazio een echte Robinson en Olga zit vol verrassingen, twee leuke mensen om te zien.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:20:02 #258
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_42333244
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
Productie grijpt in en voorkomt die strooptocht om de bijl terug te halen en maakt er gewoon een prijs van bij de proef: het andere kamp leegroven.
Ik heb me suf gelachen om dat roven, al had ik het oorspronkelijke idee beter gevonden. Schitterend die plannen en die boevenkoppen erbij.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:27:34 #259
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_42334498
Van dat 'echte Robinson' word ik ook een beetje moe. Als je eruit ziet als een uit een boom gevallen aap dan ben je meteen een 'echte Robinson' (denk Richard, denk Ignazio, denk Frank, denk Nolleke ). Beetje voorspelbaar.
pi_42335539
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:27 schreef Malahide het volgende:
Van dat 'echte Robinson' word ik ook een beetje moe. Als je eruit ziet als een uit een boom gevallen aap dan ben je meteen een 'echte Robinson' (denk Richard, denk Ignazio, denk Frank, denk Nolleke ). Beetje voorspelbaar.
Ik zag Ignace gisteren anders in een boom klauteren zoals ik dat maar weinig expeditieleden zal zien doen. In mijn ogen is ook hij de Robinson van dit jaar. Heeft niks met zijn voorkomen te maken.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:46:32 #261
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_42335649
Voor mij moet een echte Robinson ook iets sociaals hebben en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
pi_42336234
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:46 schreef Malahide het volgende:
Voor mij moet een echte Robinson ook iets sociaals hebben en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Wat voor sociale vaardigheden zou een Robinson moeten hebben als hij alleen op een onbewoond eiland zou moeten vertoeven?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:51:02 #263
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_42337664
Een 'Robinson' in de context van 'Expeditie Robinson' is toch al jaren niet degene die het beste in zijn uppie zou kunnen overleven. Het gaat er toch om wie zo goed ligt in de groep of zich zo goed weet te manoeuvreren dat hij of zij de eindoverwinning kan behalen. Dat kan wel als je qua typ een standaard 'Robinson' bent, zoals Richard. Die was niet heel sociaal, maar wel (redelijk) fair. Vooral dat laatste moet ik bij Ignace nog zien.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:55:03 #264
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_42344768
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:27 schreef Malahide het volgende:
Nou slaap lekker dan.
Ik vind Ignazio toch echt een echte Robinson, hij vreet als een barbaar, ziet er ruig uit, en niet omdat Robin het ook al zei, maar zet hem op een eiland in zijn eentje en hij heeft de grootste lol. Daarbij heb ik hem nou al varkenskop, bloedkoek, pelikaan, gekko en weet ik veel wat zien eten, ik geniet als ik die gek alles maar zie aanpakken.
Verder levert hij strijd, heeft hij zijn hele uiterlijk mee, klimt (inderdaad Fargo) overal in en is gewoon een schurk in hart en nieren als het moet. En zo'n geval heb ik nog niet gezien in de laatste expeditie's. Uiteraard mag je er anders over denken, maar ik vraag me dan af wat jij wél een Robinson vindt ...
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:55:42 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_42344786
Olga was geweldig

dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:56:56 #266
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_42344828
Absoluut.
pi_42355117
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:46 schreef Malahide het volgende:
Hij deelt zijn gevangen dieren met anderen

Ik heb verder geen relletjes of woordenwisselingen gezien die Ignacio betreffen, dus ik neem aan dat hij op het sociale vlak gewoon redelijk neutraal is verder en gewoon goed zijn bijdrage aan de hele groep levert.
pi_42357588
Wat mij betreft is de echte Robinson degene die het spel het beste speelt op tactisch niveau. Voorlopig zitten er nog geen echte Robinsons bij, ik heb nog geen enkel woord gehoord over stemmen op tactisch niveau.
Als Klaar en haar meiden bijvoorbeeld slim waren geweest hadden ze er een man uit gestuurd en Michelle gehouden, puur om met zijn vieren te blijven. Ik zal wel teveel Survivor kijken ofzo, maar ik snap niet dat ze niet proberen te winnen. Geen enkele deelnemer!
Spoilers!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:12:53 #269
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_42361582
Ik vind dat "echte robbinson" gedoe altijd een groot gezeik.
de een die de ander een echte robinson vind enzo.
Hou toch op, daar wordt ik zo moe van

't zijn gewoon een stelletje beneluxers die 4 weken op een eiland zitten.
Heeft niks met het boek robinson crusoe te maken...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:53:01 #270
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_42367533
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als Klaar en haar meiden bijvoorbeeld slim waren geweest hadden ze er een man uit gestuurd en Michelle gehouden, puur om met zijn vieren te blijven.
Michelle had er alleen al vanwege het kijkplezier in moeten blijven
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_42498649
T concept ER is officieel dood. De topics gaan heel sloom. We worden niet meer verrast. We weten dat ze gaan afvallen, ze weten allemaal hoe ze moeten overleven (deelnemers keken al die jaren natuurlijk ook ER) en ze gedragen zich allemaal als grijze sociale muizen om zover mogelijk te komen. Hebben ze ook geleerd van de afgelopen jaren.

Tijd voor een drastisch script aanpassing of kap anders met deze shit!!!!
Allah u akbar
pi_42502446
OldscoolFOOL,

Daar kun je natuurlijk over gaan discusiëren. we zijn al bij deel 3. dus er is animo genoeg. Ik vind het nog steeds vermakelijk om naar te kijken.

Het decor
De muziek
De proeven
onderlinge strijd
ER verrast mij nog steeds .

En Olga moet winnen.
pi_42515098
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:54 schreef oldschoolf00l het volgende:
T concept ER is officieel dood. De topics gaan heel sloom. We worden niet meer verrast. We weten dat ze gaan afvallen, ze weten allemaal hoe ze moeten overleven (deelnemers keken al die jaren natuurlijk ook ER) en ze gedragen zich allemaal als grijze sociale muizen om zover mogelijk te komen. Hebben ze ook geleerd van de afgelopen jaren.

Tijd voor een drastisch script aanpassing of kap anders met deze shit!!!!
Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....
pi_42515533
Ik kijk gewoon hoor! Voor mij pas de tweede ER die ik volg en het boeit mij nog wel degelijk. In tegenstelling tot BB.
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:27:49 #275
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_42516192
Ik zou maar kijken hoor want er gaat iets mis met Olga!!
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:42:36 #276
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42518844
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Molline het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....
Het is gruwelijk ingekakt, ik denk dat de all-star editie eigenlijk wel de laatste nagel in de kist is. Je ziet hetzelfde bij Peking Express, op een gegeven moment is de rek er uit, en is het een aaneenschakeling van situaties die we al wel eens eerder gezien hebben.

Het ergste aan dat alles is dat de makers van het programma nu een onnodige twist in het scenario hebben gegooid, en dit jaar is dat gruwelijk misgegaan, want Klaar en Robin hebben de openingsalvo eigenlijk goed hard verziekt door het opeisen van de tijd die ze aan nieuwe kandidaten hadden moeten besteden.

Je kent amper namen, de spelers hebben weinig persoonlijkheid, omdat al die opbouw is gaan zitten in de Klaar en Robin show die Expeditie Robinson tot nu toe was.
I'm hungry!
pi_42522553
Ik kwam gister Douwe tegen. Hij liep helemaal voorover gebogen zodat hij niet zou opvalllen ofzo, maar met dat kapsel van hem kun je je moelijk onopvallend maken.
pi_42523165
Douwe was cool!

Mijn 'favoriet' sinds hij al direct na de eerste opdracht (vrijwillig?) exit moest... Gelukkig heeft hij het nog redelijk goed gedaan!
pi_42525363
Beginnen
pi_42525367
En begonnen, weer te vroeg.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 21:37:00 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_42525506
Olga

pi_42525556
Bestaan er lelijkere mensen dan Klaar?

En nu niet allemaal in mijn fotoboek kijken
pi_42525608
Curd met dat knuffeltje.
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 21:54:35 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_42525900
Olga is ziek

pi_42525946
Ignace
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:59:50 #286
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42526016
lelijker dan klaar = Igance... ook aan de binnenkant is hij lelijk.
I'm hungry!
pi_42526040
Hehe ik mag dat duiveltje wel..
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 22:11:42 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_42526209
Goed zo Ignace. Die dikke langharige zombie moet eruit.

Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 22:13:46 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_42526242
Koen wat een droplul

pi_42526286
Ze kunnen wel lullen met die complotten, het gaat toch anders lopen.
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:17:41 #291
158692 kniertjeh
rectificatie volgt.
pi_42526304
Heeft Koen iets met Olga?
*gaat even kijken*
Ik ben de onzichtbare werkelijkheid achter
de schijnbare wereld der illusies
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:19:45 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_42526347
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
lelijker dan klaar = Igance... ook aan de binnenkant is hij lelijk.
Wat is er nou weer mis met Ignace? Hij speelt het spel ten minste, bijna alle anderen zitten daar alleen voor psychisch gewin.
Spoilers!
pi_42526380
Die Koen is wel vol van zichzelf inderdaad, voornamelijk over vissen. Maar toegegeven, het vuur was in drie seconden aan!
  maandag 9 oktober 2006 @ 22:22:18 #294
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42526386
Jottem ze leggen even uit hoe de volgende vier afleveringen eruit komen te zien. Daar zitten we echt op te wachten. Die vrouwen zijn ondertussen te dom om te schijten en weten niet dat ze het onderspit delven zodra het tijd is om in eigen vlees te gaan snijden en gaan dus doodleuk mee met de achterbakse Belgen die al lang en breed een tweede afspraak hebben gemaakt.

Nog een reden waarom deze editie niet leuk is om te volgen. Er is geen enkel sympathiek figuur in de expeditie die een kans maakt om ver te komen. Olga is de enige die nog sympathiek is, Bernadette in mindere mate, maar nog altijd beter dan het schurftige uitschot dat in het andere kamp zit, en ze gaan er allemaal stuk voor stuk uit.

Ignace maakt zich ondertussen weer kenbaar als hypocriete lelijke rat. Hij moet in stilte huilen omdat het andere kamp aan psychologische oorlogsvoering doet, maar ondertussen fluit hij net zo irritant mee met zijn kampgenoten, en stal hij vorige week alles van zijn tegenstanders. Hij kan wat mij betreft in de stront zakken.

Net als Curd die met z'n kop in z'n eigen reet zit zo arrogant.

Bleeergh!
I'm hungry!
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 22:23:03 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_42526401
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Ignace? Hij speelt het spel ten minste, bijna alle anderen zitten daar alleen voor psychisch gewin.
Hij speelt idd het spel.Niks mis mee. Hij is eerlijk en doet wat ie zegt. Die andere mannen zijn meelopers en zwakke zakken.

maandag 9 oktober 2006 @ 22:26:39 #296
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42526471
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ignace is weer eens zo hypocriete schijnheilige belg (zoals er zoveel zijn ). Termen als elkaar recht in de ogen kijken na de overwinning en een nieuw complot smeden (mislukt natuurlijk want Expeditie Robinson heeft de plannen alweer klaar). Die 2 vrouwen daar zijn trouwens niet bijster slim. Wel opvallend is hoe snel het voorstel van het complot na de overwinning komt en dat eerdere complot van de 3 heren dan over het hoofd wordt zien.

Olga is de ware heldin van het eiland.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42526611
Waarom wordt Bernadette niet afgerekend op de mislukte proef?
pi_42526669
Volgende week lijkt het leuk te worden
pi_42526676
Samensmelting gaat dit keer leuk worden
pi_42526829
Arme Olga, beschuldigd worden als Leugenaar is meestal fataal, ongeacht of je schuldig bent of niet
pi_42532735
Koen, . Zó praat je niet tegen dames.
Had dan je muil open gedaan en zelf op plek 1 gestaan.
Bert had op vuurplek 2 moeten staan en Olga&Bernadette op het vlot. Dán hadden ze enigszins kans gehad de proef te winnen.

Dat er nu niet op Bernadette afgerekend kan worden is logisch. Dit is verkeer door de groep geïnterperteerd kan Bernadette ook niets aan doen.

Olga,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')